|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
piet
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Thuis |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Mooiste strand van het land met de ingang van de wereldhaven(de nieuwe waterweg) Hoek v Holland
|
|
|
|
|
fr emiel
|
|
|
[img]C:\Documents and Settings\wakmi\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\Feyenoord-Rotterdam\V-Rotterdam-Skyline-03-07-2006-07.jpg[/img] |
|
|
|
|
fr emiel
|
|
|
|
|
|
fr emiel
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MelvinFR
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 juli 2010 door MelvinFR -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: nice, maar daar hebben we een heel topic vol mee. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
Strakke foto's jumpa en leon!! Delfshaven ga ik af en toe nog wel eens een biertje drinken. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
|
|
|
de flh
|
|
|
|
|
|
MelvinFR
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 juli 2010 door MelvinFR -- |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 juli 2010 door de flh -- |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: vind jij dat leuk?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 juli 2010 door Quiroz -- |
|
|
|
|
Emile
|
|
|
quote: nee nee hij heet emiel
emile weet het wel hehe |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Toekomst!!!
Sterk verleden!!
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: nee een aspirant schoonmaker. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ik bedoelde autopoetser.. sorry |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Jep Wijsmüller met een Smitje ervoor volgens mij? Dan is dit ook puur Rotterdams!!! http://nl.wikipedia.org/wiki/Wijsmuller
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 juli 2010 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mijn eerste kennismaking met rotterdam was naast de kuip, parkzicht.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 juli 2010 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: haha.. standaard weekend, donderdag weg zondag thuis ;) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik werd altijd gek daar als enige aan de bier... Ik had meer met Nighttown de Ramblas en the baja beache club.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 15 juli 2010 - 21:35 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik werd altijd gek daar als enige aan de bier... Ik had meer met Nighttown de Ramblas en the baja beache club.. Ik ging voor t eerst naar Parkzicht in 92..
Volgens mij was de Baja er toen nog niet... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Nighttown deed nog weleens rock'n'roll kwam ik wel volgens mij zat er op de beijerlandselaan een "country club" daar speelde ook weleens rockabilly bandjes. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 15 juli 2010 - 21:45 schreef Stylzz het volgende:[..] Ik ging voor t eerst naar Parkzicht in 92.. Volgens mij was de Baja er toen nog niet... Ik ook,en toen was de Baja nog de Carrera en daarvoor Bleuthiek inn... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 15 juli 2010 - 21:49 schreef hotjumper het volgende:Nighttown deed nog weleens rock'n'roll kwam ik wel volgens mij zat er op de beijerlandselaan een "country club" daar speelde ook weleens rockabilly bandjes. Klopt idd er waren prettige thema`s in NightTown... En altijd eten in de buurt op de kruiskade....
En dat van de Beijerlandselaan weet ik ff niet... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: best nog een aardig stukkie tippelen toch, van de Kuip naar Parkzicht. hoewel, . . . van Parkzicht naar de Kuip viel natuurlijk wel mee. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 15 juli 2010 - 22:10 schreef sevillana het volgende:[..] best nog een aardig stukkie tippelen toch, van de Kuip naar Parkzicht. hoewel, . . . van Parkzicht naar de Kuip viel natuurlijk wel mee. 40 minuutjes is niks denk... Maar lopen met lol is zo gebeurd idd.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ik bedoelde ook niet naast letterlijk he.
Eerste kennismaking met Rotterdam was de Kuip, tweede was Park. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op donderdag 15 juli 2010 - 21:49 schreef hotjumper het volgende:Nighttown deed nog weleens rock'n'roll kwam ik wel volgens mij zat er op de beijerlandselaan een "country club" daar speelde ook weleens rockabilly bandjes. klopt, ... trouwens, vroeger was er best wel wat te beleven in Rotterdam op het gebied van muziek. kan me nog herinneren dat U2 voor het eerst het water over ging, het eerste optreden van hen was toen in Exit, in de Zwarte Paardenstraat (zijstraat van de Witte de Withstraat), spetterend goed concert was dat. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op donderdag 15 juli 2010 - 22:15 schreef Stylzz het volgende:ik bedoelde ook niet naast letterlijk he. Eerste kennismaking met Rotterdam was de Kuip, tweede was Park. snappo |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 15 juli 2010 - 22:15 schreef sevillana het volgende:[..] klopt, ... trouwens, vroeger was er best wel wat te beleven in Rotterdam op het gebied van muziek. kan me nog herinneren dat U2 voor het eerst het water over ging, het eerste optreden van hen was toen in Exit, in de Zwarte Paardenstraat (zijstraat van de Witte de Withstraat), spetterend goed concert was dat. Welke Britse artiest kwam niet als eerste naar Rotterdam?? Helaas sluiten ze tegenwoordig af in je weet wel?? Tijd dat dat ook weer veranderd,Rotterdam heeft er slecht opin gespeeld.. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op donderdag 15 juli 2010 - 22:21 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Welke Britse artiest kwam niet als eerste naar Rotterdam?? Helaas sluiten ze tegenwoordig af in je weet wel?? Tijd dat dat ook weer veranderd,Rotterdam heeft er slecht opin gespeeld.. is gewoon drama tegenwoordig in Rotterdam |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nieuw Stadionetje bied straks perspectief |
|
|
|