|
|
Leon FR1908
|
|
|
Mokotjo Smolov Auassar Schaken Van Haaren Indi Cabral Ribeiro Castaignos Bruins//held//van//MMM Enz
Dit zijn de gehaalde spelers. Deze topic is om de deze spelers na elke wedstrijd te beoordelen en te cijferen.. Ik begin met vertrouwen in deze jongens...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 juli 2010 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
mokotjo Kan er ook wel bij :P |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
Voor de volledigheid:
Jerson Ribeiro (Weet niet zeker) Jerson Cabral Martins Indi Ricky van Haaren
Komen ook over vanuit de eigen jeugd,
Ik denk dat Schaken, Mokotjo en Smolov veel minuten gaan krijgen, de andere spelers verdwijnen denk ik naar de bank of reserves. |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
ach doe het dan gelijk helemaal ! Mokotjo Smolov Auassar Schaken Van Haaren Indi Cabral Ribeiro Castaignos Enz |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 14 juli 2010 - 22:35 schreef qwerto het volgende:ach doe het dan gelijk helemaal ! Mokotjo Smolov Auassar Schaken Van Haaren Indi Cabral Ribeiro Castaignos Enz Begint op werken te lijken met jou ;) |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Castaignos gaat het ook helemaal maken, maar die had ik al een beetje tot de eerste selectie gerekend. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: je hebt toch (nog ff) niks te doen? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: De tijd begint nou toch te dringen!!! En niet alleen de tijd dringt!!! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
auassar groot twijfel geval voor mij |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik hoop dat jeje vergist Craven maar ik heb juist een tegenover gesteld gevoel over die jongen.Juist omdat je juist van hem niks verwacht wordt het een kei in de branding... |
|
|
|
|
alexfr
|
|
|
ik wil smolov nog wel eens zien slagen hiero |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op woensdag 14 juli 2010 - 23:11 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik hoop dat jeje vergist Craven maar ik heb juist een tegenover gesteld gevoel over die jongen.Juist omdat je juist van hem niks verwacht wordt het een kei in de branding... Ik hoop het ook, heb em bij vvv gezien, maar kon me niet echt bekoren..Maar geef iedere feyenoorder het voordeel van de twijfel |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kunnen we Bruins ook even op dat lijstje zetten. Die moeten we ook weer beoordelen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Goed kijken maar staat er nu ook bij.. |
|
|
|
|
feyenoordq
|
|
|
Dit lijstje is te hoog voor Bruins |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
we zullen het zien in de loop van het seizoen? ;) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Hahaha, beetje jammer |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
de flh
|
|
|
met de komst van smolov en dat tomasson en wijnaldum op zijn positie kunnen spelen, gaat Bruins definitief afvallen. fer en vlaar worden uitgenodigd voor de NL-selectie. mokotjo breekt door. de rest blijft in de inmiddels gebruikelijke feyenoordmiddelmaat hangen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 juli 2010 door de flh -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 15 juli 2010 - 16:20 schreef de flh het volgende:met de komst van smolov en dat tomasson en wijnaldum op zijn positie kunnen spelen, gaat Bruins definitief afvallen. fer en vlaar worden uitgenodigd voor de NL-selectie. mokotjo breekt door. de rest blijft in de inmiddels gebruikelijke feyenoordmiddelmaat hangen. Smolov held! Dankzij jouw komst, eindelijk!
Smolov///HELD! |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
Mokotjo breekt door Bruins is eindelijk weer een versterking auassar niet meer weg te denken uit de basis schaken leuke invaller Van Haaren speelt aantal wedstrijdjes mee, voor de rest 2de Indi,cabral,ribeiro vallen af
castaignos gaat wel lekker spelen als invaller paar keer, niet bijzonder |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ohja? Op basis waarvan? |
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
Cabral !!! slaagt
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 juli 2010 door Roy15 -- |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
|
|
|
vak VV
|
|
|
Van dat rijtje gaat iedereen naar verwachting presteren denk ik. Indi, Cabral, Castaignos en van Haaren hebben amper ervaring en kunnen wellicht al belangrijk zijn. Dat ze getalenteerd zijn is duidelijk, n.a.v. de berichten die je van hun hoort. Auassar, Schaken, Smolov en Mokotjo gaan langzaam maar zeker in het elftal komen en groeien over meerdere jaren uit naar invaller tot waterdrager tot basiskracht tot ware steunpilaar! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
feyenoordq
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 - 22:27 schreef vak VV het volgende:Van dat rijtje gaat iedereen naar verwachting presteren denk ik. Indi, Cabral, Castaignos en van Haaren hebben amper ervaring en kunnen wellicht al belangrijk zijn. Dat ze getalenteerd zijn is duidelijk, n.a.v. de berichten die je van hun hoort. Auassar, Schaken, Smolov en Mokotjo gaan langzaam maar zeker in het elftal komen en groeien over meerdere jaren uit naar invaller tot waterdrager tot basiskracht tot ware steunpilaar! De enige die je bent vergeen is Bruins, maar die zal toch weer tegenvallen... |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
|
|
|
Feyenoord-kampioenen
|
|
|
bruins met een strikje erom verkopen |
|
|
|
|
vak VV
|
|
|
Bruins is niet nieuw, dus waarom hebben jullie het steeds over hem in dit topic? Ribeiro is toch vertrokken of niet? Heb hem de wedstrijd jong 020 vs jong Feyenoord gezien vorig seizoen, toen was hij een groot drama, slechter dan Bruins ;-) |
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 - 15:14 schreef vak VV het volgende:Bruins is niet nieuw, dus waarom hebben jullie het steeds over hem in dit topic? Ribeiro is toch vertrokken of niet? Heb hem de wedstrijd jong 020 vs jong Feyenoord gezien vorig seizoen, toen was hij een groot drama, slechter dan Bruins ;-) Toen was iedereen dramatisch behalve Ramstein of hoe heet die. zelfs Babovic was drama.. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 - 18:10 schreef Roy15 het volgende:[..] Toen was iedereen dramatisch behalve Ramstein of hoe heet die. zelfs Babovic was drama.. wij spreken dan ook van een uitzondering....... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Cissè schijnt nog steeds last te hebben van zijn teen??? Wie neemt er een tang mee naar de training??Knippen we die teen er ff af.. Ik wordt een beetje moe van die verrukte klote teen.. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 18 juli 2010 - 00:16 schreef Leon FR1908 het volgende:Cissè schijnt nog steeds last te hebben van zijn teen??? Wie neemt er een tang mee naar de training??Knippen we die teen er ff af.. Ik wordt een beetje moe van die verrukte klote teen.. huh. hoe weet jij dat??? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: tot nog toe topscorer in de oefenperiode |
|
|
|