|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Ajax wil Dembele en El Hamdaoui (Ajax Club)
|
|
|
remco k
|
|
|
Als dit echt waar zou zijn, dasn hebben we zelfs als Suarez weggaat, veruit de gevaarlijkste aanval van de ED.
Ondanks, dat ik vind dat AJAX gekochte spelers beter uit het buitenland kan kopen zijn deze twee gasten echt erg goed voor AJAX |
|
|
|
|
dege
|
|
|
laten we het hopen, zou een zeer aangename versterking zijn. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Dembele als balvaste aangever en El Hamdaoui als afmaker en ze zijn haalbaar want AZ heeft de centjes hard nodig. Je zou bijna gaan hopen dat Suarez weg gaat(grapje mannen) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Je zegt het wel als een grapje, Maar Suarez gaat zoiezo nu weg en anders voor volgend seizoen, als we deze 2 gasten kunnen vastleggen, dan blijven ze minimaal 2/3 seizoenen. Wat betekent dat we ook dan iig goed voorzien zijn en kunnen bouwen aan een vast team, en tegen de tijd dat deze twee heren ons weer verlaten, zijn spelers als Ozbiliz en Suk ook weer een paar stappen verder.
Het lijkt mij een win win situatie, zelfs als Suarez wordt verkocht.. |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote:Op woensdag 14 juli 2010 - 22:56 schreef remco k het volgende:Je zegt het wel als een grapje, Maar Suarez gaat zoiezo nu weg en anders voor volgend seizoen, als we deze 2 gasten kunnen vastleggen, dan blijven ze minimaal 2/3 seizoenen. Wat betekent dat we ook dan iig goed voorzien zijn en kunnen bouwen aan een vast team, en tegen de tijd dat deze twee heren ons weer verlaten, zijn spelers als Ozbiliz en Suk ook weer een paar stappen verder. Het lijkt mij een win win situatie, zelfs als Suarez wordt verkocht.. had het niet beter kunnen verwoorden. |
|
|
|
|
corvermeer
|
|
|
halen die twee en als suarez weg gaat waar we ons al bij neer gelegt hebben zal ons ajax er niet zwakker op worden en word het toch weer n mooi seizoen die derde ster moet er maar eens komen |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op woensdag 14 juli 2010 - 22:56 schreef remco k het volgende:Je zegt het wel als een grapje, Maar Suarez gaat zoiezo nu weg en anders voor volgend seizoen, als we deze 2 gasten kunnen vastleggen, dan blijven ze minimaal 2/3 seizoenen. Wat betekent dat we ook dan iig goed voorzien zijn en kunnen bouwen aan een vast team, en tegen de tijd dat deze twee heren ons weer verlaten, zijn spelers als Ozbiliz en Suk ook weer een paar stappen verder. Het lijkt mij een win win situatie, zelfs als Suarez wordt verkocht.. En ze zullen samen goedkoper zijn dan wat Suarez oplevert... althans 30 miljoen moet toch wel te halen zijn? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
veel goedkoper, ik verwacht dat ze samen rond de 10 miljoen euro moeten kosten.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
2 seizoenen geleden hadden ze samen een markwaarde van 16 miljoen euro. dat is wel wat minder geworden, ze zijn ook nog niet echt popolair bij de grotere clubs, dus ze moeten wel te halen zijn |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 15 juli 2010 - 11:44 schreef remco k het volgende:2 seizoenen geleden hadden ze samen een markwaarde van 16 miljoen euro. dat is wel wat minder geworden, ze zijn ook nog niet echt popolair bij de grotere clubs, dus ze moeten wel te halen zijn Ik zeg snel halen suarez gaat toch wel weg! dembele/el hamdoui is echt niet veel zwakker dan pantelic/suarez en je houd nog geld over ook dan. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Dat hen niet meegaan met AZ betekent m.i. helemaal niet dat Ajax ze wil hoor. En 10-15 miljoen aan AZ betalen lijkt me ook niet de bedoeling. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Nee, maar bepaalde kranten die niet bepaald zijn om hun geruchten, en vaak waarheden spreken, spreken wel over hun belangstelling,
en Dat kan weer wel betekenen dat AJAX ze zou willen overnemen bij een vertrek van Suarez.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
'Ajax en AZ al twee dagen in onderhandeling over Dembele en El Hamdoui' 15-07-10
Gisteren deden de geruchten al de ronden dat Ajax Dembelé en El Hamdoui wil strikken(zie bericht). Naar nu blijkt zijn Ajax en AZ al twee dagen in onderhandeling, zo zouden althans niet vermeldde bronnen zowel binnen AZ als Ajax tegenover de website soccerlife.nl gemeld hebben. AjaxF-side.NL Dit zou een direct gevolg zijn waarom beide spelers niet mee gaan op trainingskamp van AZ en niet mee doen in de voorronde van de Europa League. Hierdoor zouden de heren nog ingezet kunnen worden door Ajax in de Champions League. Ajax wil de transfer voor het einde van deze week afronden zo dat beide spelers al inzetbaar zijn tegen Chelsea.
'Door het aantrekken van beide spelers lijkt het er op dat Suarez zijn vertrek bij de hoofdstedelingen aanstaande is', zo trekt Soccerlife gemakshalve direct de conclusie!
Er gaat wat gebeuren Onlangs liet Martin Jol zich orondom de transfer-berichten rond Gregory van der Wiel ontglippen: 'Maar wij zijn ook bezig met nieuwe spelers en ik denk dat er op korte termijn het een en ander gaat gebeuren' (zie bericht). Zou Jol op Dembele en El Hamdoui gedoeld hebben? |
|
|
|
|
sylvester_ajax
|
|
|
ik geloof dit echt niet, sorry, ten eerste heft ajax volgens mij dat geld niet en welke betrouwbare site staat het op, zoal voetbalprimeur, voetbalzone, fc update, goal.com pas dan ga ik het geloven, want het zou wel geweldig zijn |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote:Op donderdag 15 juli 2010 - 14:52 schreef remco k het volgende:'Ajax en AZ al twee dagen in onderhandeling over Dembele en El Hamdoui' 15-07-10 Gisteren deden de geruchten al de ronden dat Ajax Dembelé en El Hamdoui wil strikken(zie bericht). Naar nu blijkt zijn Ajax en AZ al twee dagen in onderhandeling, zo zouden althans niet vermeldde bronnen zowel binnen AZ als Ajax tegenover de website soccerlife.nl gemeld hebben. AjaxF-side.NL Dit zou een direct gevolg zijn waarom beide spelers niet mee gaan op trainingskamp van AZ en niet mee doen in de voorronde van de Europa League. Hierdoor zouden de heren nog ingezet kunnen worden door Ajax in de Champions League. Ajax wil de transfer voor het einde van deze week afronden zo dat beide spelers al inzetbaar zijn tegen Chelsea. 'Door het aantrekken van beide spelers lijkt het er op dat Suarez zijn vertrek bij de hoofdstedelingen aanstaande is', zo trekt Soccerlife gemakshalve direct de conclusie! Er gaat wat gebeuren Onlangs liet Martin Jol zich orondom de transfer-berichten rond Gregory van der Wiel ontglippen: 'Maar wij zijn ook bezig met nieuwe spelers en ik denk dat er op korte termijn het een en ander gaat gebeuren' (zie bericht). Zou Jol op Dembele en El Hamdoui gedoeld hebben? Laten we hopen dat Jol daarop gedoeld heeft, erg welkom. Tegenlijk zou dat waarschijnlijk ook het afscheid van Suarez betekenen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik weet niet of het waar is maar ik hoor net, dat van den Boog is gesignaleerd bij het v/d Valk hotel in Alkmaar.
Ik weet niet of het iets betekent, of dat het 100% waar is.... |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op donderdag 15 juli 2010 - 15:39 schreef dege het volgende:[..] Laten we hopen dat Jol daarop gedoeld heeft, erg welkom. Tegenlijk zou dat waarschijnlijk ook het afscheid van Suarez betekenen. Hmm kan je suarez niet links doen..:P
suearez- el ham. - dembele
Dats pas een aanval:P.. |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote:Op donderdag 15 juli 2010 - 15:46 schreef remco k het volgende:Ik weet niet of het waar is maar ik hoor net, dat van den Boog is gesignaleerd bij het v/d Valk hotel in Alkmaar. Ik weet niet of het iets betekent, of dat het 100% waar is.... hoe kom je aan dat nieuws dan? Hopen dat het goed nieuws gaat betekenen! |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
@Remko....ik neem mijn woorden terug. Die El Hamdaoui vind ik maar een misselijk kutventje (sorry voor taalgebruik). Zo eentje zou ik niet in mijn selectie willen hebben. Dembele daarentegen wel, alhoewel hij wel meer moet gaan scoren. Want alleen daarom zit hij niet bij een topclub. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op donderdag 15 juli 2010 - 16:05 schreef Rogier het volgende:@Remko....ik neem mijn woorden terug. Die El Hamdaoui vind ik maar een misselijk kutventje (sorry voor taalgebruik). Zo eentje zou ik niet in mijn selectie willen hebben. Dembele daarentegen wel, alhoewel hij wel meer moet gaan scoren. Want alleen daarom zit hij niet bij een topclub. Hmmm wel een misselijk K* dat (mits hij een goed seizoen heeft natuurlijk) erg goed kan voetballen en veel kan scoren en dus in een goede bui erg goed kan zijn voor Ajax.. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op donderdag 15 juli 2010 - 15:46 schreef remco k het volgende:Ik weet niet of het waar is maar ik hoor net, dat van den Boog is gesignaleerd bij het v/d Valk hotel in Alkmaar. Ik weet niet of het iets betekent, of dat het 100% waar is.... Misschien gaat tie vreemd... is een berucht neukhotelletje... |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Dembele JA Alhamdedoei NEE |
|
|
|
|
roo
|
|
|
Is het wel zo verstandig om beiden te halen? We hebben ook nog Sujemani, Emanuelson kan op linksvoor en daarnaast lopen Bodul en Suk er ook nog. |
|
|
|
|
mmhj
|
|
|
Dembele kwam er niet uit qua salaris met fiorentina, dus verwacht niet dat hij er met ajax wel uitkomt |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Bodul is een aanfluiting en mag het Ajaxshirt niet eens dragen. Suk mag nog lekker rijpen en af en toe invallen. Urby gaat sowieso weg, of deze transferperiode of volgend jaar transfervrij. Als je deze spelers kan halen mag je dat nooit nalaten. Dembele als diepe spits. Wat is die gozer sterk en El Hamdaoui er omheen en je hebt een prachtaanval |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Suemani kan je erbij voegen..Vooral als Suarez ook nog is weggaat..Suk op de bank..Bodul lekker verkopen aan Almere city!;) Ema verkopen..Dan krijg je nog wat geld voor hem.. Anders niet opstellen..Dan wil hij zelf wel weg in de winterstop:) |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Sulejmani mag je niet afschrijven en wel om de volgende rede. Iedereen heeft kunnen zien dat hij fantastisch kan voetballen. Waarom het bij Ajax niet lukt is mij een raadsel maar misschien wordt hij wel betrokken in de ruile met die AZ spelers want onder Verbeek speelde hij ook bij Heerenveen. |
|
|
|
|
PS25
|
|
|
Enig idee hoe el hamdaoui en dembele zelf tegenover een transfer naar Ajax staan? volgens mij wilden ze beiden liever naar het buitenland.
Maar beiden zijn zeer bruikbaar. En als Carew niet naar Ajaxs wil komen dan zijn collega noorse spits Erik Huseklepp |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Ze wilden idd beide naar het buitenland maar het buitenland is nog niet zo happig op hen en wat is een betere opstap naar het buitenland dan Ajax? Neem bijvoorbeeld Affelay. Ik durf best te zeggen wanneer hij bij Ajax speelde hij allang in het buitenland zat. We hebben nog steeds een hele goede naam in Europa |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
bradley-ajax
|
|
|
@ remco k, & jou bron is? |
|
|
|
|
sylvester_ajax
|
|
|
jha ik word er zolangzamerhand strontmoe van welke bron (betrouwbare bron) wijst uit dat ajax interesse heeft(EL HAMDAOUI EN DEMBELE) in plaats van ajax club.NL, want das onzin, die gasten zijn denk ik niet betaalbaar, en hoeo is van der boog gesignaleerd, waar haal je dat vandaar, plaats alleen normale berichten en anders niet! |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
AZ heeft de centjes nodig en ze zijn niet voor niks, net als Romero, niet opgenomen in de wedstrijdselectie van AZ |
|
|
|
|
sylvester_ajax
|
|
|
dat kan misschien maar waarom geruchten de wereld in die totaal geen enkele betrouwbare site gemeld heeft |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Mijn Werkgever, die zat daar namelijk in een vergadering, en die heeft hem gezien, dat wil natuurlijk niet zeggen dat hij daar voor AZ of met AZ zat. maar het is gebeurd, en in mijn ogen noemenswaardig.. |
|
|
|
|
Mastercoen
|
|
|
Zou mooi zij, twee echte publieksspelers met kwaliteit |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 15 juli 2010 - 18:37 schreef sylvester_ajax het volgende:jha ik word er zolangzamerhand strontmoe van welke bron (betrouwbare bron) wijst uit dat ajax interesse heeft(EL HAMDAOUI EN DEMBELE) in plaats van ajax club.NL, want das onzin, die gasten zijn denk ik niet betaalbaar, en hoeo is van der boog gesignaleerd, waar haal je dat vandaar, plaats alleen normale berichten en anders niet! AJAXfside.nl komt vaak met "geruchten"die waar blijken te zijn.
Het zijn ook geruchten, en voor de meeste mensen hiero is het een beetje brainstormen en dagdromen wat jij met ajax wil.
Daar heet het ook een forum voor toch.
Overigens zou ik niet inzien, waarom mijn werkgever, die ik al 15 jaar ken, hierover zou liegen, het zou dan namelijk zijn eerste leugen zijn waar ik hem op betrap..
Van Gaal Lunchte bijvoorbeeld ook heel vaak met Blind in Alkmaar, mijn werkgever zit veel in die regio, en luncht op veel verschillende locaties, tjaa dan zie je weleens wat, en aangezien hij weet dat ik al tig jaar AJAXFAN ben, stuurt hij mij altijd die berichtjes... |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Okee.. Prima..Maar dat zegt natuurlijk vrij weinig..Toch thx voor de info!;) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Het zegt ook niks inderdaad, maar het is wel noemenswaardig vond ik.... |
|
|
|
|
clarens1
|
|
|
quote:Op donderdag 15 juli 2010 - 19:00 schreef remco k het volgende:[..] AJAXfside.nl komt vaak met "geruchten"die waar blijken te zijn. Het zijn ook geruchten, en voor de meeste mensen hiero is het een beetje brainstormen en dagdromen wat jij met ajax wil. Daar heet het ook een forum voor toch. Overigens zou ik niet inzien, waarom mijn werkgever, die ik al 15 jaar ken, hierover zou liegen, het zou dan namelijk zijn eerste leugen zijn waar ik hem op betrap.. Van Gaal Lunchte bijvoorbeeld ook heel vaak met Blind in Alkmaar, mijn werkgever zit veel in die regio, en luncht op veel verschillende locaties, tjaa dan zie je weleens wat, en aangezien hij weet dat ik al tig jaar AJAXFAN ben, stuurt hij mij altijd die berichtjes...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 juli 2010 door clarens1 -- |
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
clarens1
|
|
|
met wie zat van der boog dan of weet je baas dat niet. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Nee geen benul, hij waist te vertellen dat er 3 man in totaal waren, de andere 2 kende hij niet.. |
|
|
|
|
clarens1
|
|
|
we wachten wel af, maar het zal wel weer loos alarm zijn en van Gaal begint ook al terug te krabbelen met betrekking tot Greg. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Hmmm dat doet van gaal altijd..XD |
|
|
|