BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax wil Dembele en El Hamdaoui

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
 Headliner  Headliner - woensdag 14 juli 2010 - 21:05
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Ajax wil Dembele en El Hamdaoui (Ajax Club)

joey
 joey - donderdag 15 juli 2010 - 23:01   quote  deeplink  
Van Gaal ontwijkt in TZ de vraag door te zeggen dat Philip Lahm op rechts en op links kan worden ingezet. "Ik heb ook een goede linkerverdediger nodig. En hij moet betaalbaar zijn. En als dat niet het geval is, dan hebben we een goede rechtsback nodig", aldus de Amsterdamse coach.Van Gaal maakt er geen geheim van dat Lahm bij hem op rechts zal spelen. "Dat is zijn positie. Dat heeft iedereen ook op het WK kunnen zien."

Hij wil gewoon niet veel betalen voor greg..:)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 juli 2010 door joey --
joey
 joey - donderdag 15 juli 2010 - 23:02   quote  deeplink  
En hij van gaal geilt erop om vaag te doen tegenover de pers en ze op een verkeerde been te zetten..XD
alibabba
 alibabba - vrijdag 16 juli 2010 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 - 22:22 schreef clarens1 het volgende:
met wie zat van der boog dan of weet je baas dat niet.
Met Peppi en Kokki...........
joey
 joey - vrijdag 16 juli 2010 - 20:57   quote  deeplink  
XD Whahahahaaa
alibabba
 alibabba - vrijdag 16 juli 2010 - 21:03   quote  deeplink  
Wanneer Suarez definitief vertrekt is Dembele en El Hamdaoui een droomscenario. El Hamdaoui heeft alles om de spitspositie van Ajax in te vullen en Dembele heb ik al een lange tijd hoog zitten. Dembele kan veel beter dan in zijn laatste seizoen van Az en Ajax is de stap wat hem een hele grote voetballer kan maken.
sylvester_ajax
 sylvester_ajax - vrijdag 16 juli 2010 - 21:08   quote  deeplink  
whahahahaha oey door jou ig ik alleen maar te lachen!
en bovendien ik hoor je hier haha
@alibabba
ik ben het met je eens!
maar el hamdaoui moeten we niet halen als we suarez nog hebben want dan krijg je voorhoede met 3 individuele spelers en dat betekent egoisme!
kijk maar naar argentinie, eigenlijk het perfecte voorbeeld, hoeveel ballen hebben messi tevez en hilguain mekaar toegespeeld, ik kiez altidore bij blijven suarez
pffoe jey ik kon even een serieus antwoord geven , het koste de nodige moeite
alibabba
 alibabba - vrijdag 16 juli 2010 - 21:16   quote  deeplink  
El Hamdaoui is geen individualist en hij en Dembele zou ik alleen halen als Suarez vertrekt. Als Suarez blijft zou ik alleen El Hamdaoui halen, want met hem gaat Ajax erop vooruit in vergelijking met Pantelic.
remco k
 remco k - vrijdag 16 juli 2010 - 21:39   quote  deeplink  
El Hamodoui is al veeeeeels te oud voor AJAX Alibabba die kan al bijn het bejaardenhuis in...................

Nee, je hebt gelijk, El HAmdoui is een zeer goede voetballer en een goede spits daarbij
alibabba
 alibabba - vrijdag 16 juli 2010 - 22:32   quote  deeplink  
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, hij heeft zojuist zijn 3e wandelstok versleten............:P
joey
 joey - vrijdag 16 juli 2010 - 22:34   quote  deeplink  
NEEE!:O
remco k
 remco k - vrijdag 16 juli 2010 - 22:34   quote  deeplink  
LOL
joey
 joey - vrijdag 16 juli 2010 - 22:36   quote  deeplink  
Laten we even ..speciaal voor Remco K .. ONtopic blijven jongens..
Jullie..(Waaronder ik ook) dwalen een beetje af..:)
freakie
 freakie - vrijdag 16 juli 2010 - 22:38   quote  deeplink  
Jongens spannend ik moet oppassen voor remco..
remco k
 remco k - vrijdag 16 juli 2010 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 - 22:38 schreef freakie het volgende:
Jongens spannend ik moet oppassen voor remco..
Wat probeer je nou te bereiken dan jongen...
freakie
 freakie - vrijdag 16 juli 2010 - 22:42   quote  deeplink  
Ja wat wil jij bereiken? Ik hoef niks jij discussieert zo agressief
remco k
 remco k - vrijdag 16 juli 2010 - 22:44   quote  deeplink  
Jij discussieerd helemaal niet. Je bent namelijk NOOIt bereid je mening bij te stellen...

Je moet kappen met dat provoceren van je, want meer dan dat doe je namelijk niet..
joey
 joey - vrijdag 16 juli 2010 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 - 22:44 schreef remco k het volgende:
Jij discussieerd helemaal niet. Je bent namelijk NOOIt bereid je mening bij te stellen...

Je moet kappen met dat provoceren van je, want meer dan dat doe je namelijk niet..
je mening bijstellen? Hoe bedoel je? :P Mijn meningen veranderen niet hoor:P..
remco k
 remco k - vrijdag 16 juli 2010 - 22:47   quote  deeplink  
HAd ik het tegen jou dan?
freakie
 freakie - vrijdag 16 juli 2010 - 22:47   quote  deeplink  
Hahahaha jong.. Geloof je zelf.. Ik provoceer zo erg.. Hahaha geloof je zelf.. Ik stel mijn mening niet zo snel bij nee.. Al helemaal niet als je ajax vergelijkt met inter.. Dat zijn vergelijkingen die totaal waanzin zijn..
freakie
 freakie - vrijdag 16 juli 2010 - 22:48   quote  deeplink  
Dat dacht ik ook joey.. Remco DIT IS EEN TOPIC... Iedereen mag reageren!!
remco k
 remco k - vrijdag 16 juli 2010 - 22:50   quote  deeplink  
Ik heb inter en AJAX niet vergeleken, ik heb spelers vergeleken...

En het doel van AJAX en Inter is trouwens wel gewoon gelijk hoor, enkel is het verschil dat ajx het geld uit de jeugd opleiding moet halen.

Denk je nu echt dat AJAX kapot gaat door spelers te halen van een jaar of 26. Dat gebeurt alleen als er alleen maar spelers worden gekocht en de jeugd wordt vergeten, dat is niet het geval, want de jeugd krijgt bij ons genoeg kansen...

En jij vergelijkt een eventuele aankoop van AJAX van 26 jaar. Met Feyenoord die spelers haalde van 32........ nee dat is een lekkere vergelijking....
freakie
 freakie - vrijdag 16 juli 2010 - 22:52   quote  deeplink  
Nou toevalling hebben we nu nog een hele aantal spelers op de bank zitte die niet verkocht worden.. Die zitten ook op die grens.. Ik hoef daar niet nog meer van.. Erg?
remco k
 remco k - vrijdag 16 juli 2010 - 22:55   quote  deeplink  
Een aantal???? enkel en alleen Olequer mag niet verkocht worden. verder is alles wat op de bank zit of komt te zitten nog erg jong.

En Wielaert, maar ajax probeert hem nog van de hand te doen
freakie
 freakie - vrijdag 16 juli 2010 - 23:03   quote  deeplink  
Atouba, wielaert, oleguer(jezegt dat hij niet weg mag maar zit wel op de bank),lindgren, verhoeven?
joey
 joey - vrijdag 16 juli 2010 - 23:07   quote  deeplink  
Verhoeven is een prima extra keeper!..
freakie
 freakie - vrijdag 16 juli 2010 - 23:07   quote  deeplink  
Ja is prima maar wel weer een extra speler en daar ging het om..
joey
 joey - vrijdag 16 juli 2010 - 23:10   quote  deeplink  
Jah oke.. Maar vind niet dat die in het rijtje hoor:)..
remco k
 remco k - vrijdag 16 juli 2010 - 23:10   quote  deeplink  
Atouba is een toegegeven fout van Jol, Lindgren is pas 25, als je spelers van die leeftijd al niet meer op de bank mag hebben.....
Verhoeven is een keeper met een salaris van slechts 2 ton, en was jij het niet dat een keeper pas op latere leeftijd begint te rijpen

Dat zijn er op een selectie van 28 man dus Slechts 3 die boven de 30 zijn Oh oooo wat erg..

Het is juist voor ajax die altijd veel jeugdspelers bij het eerste heeft belangrijk, om de juiste mix te vinden tussen spelers van 18 tot 23, 24 tot 28 en spelers ouder dan 28.

Het staat zelfs in het raport Coronel, dat AJAX meer een betere mix in die leeftijdscategorieen moet zien te vinden.

Jij bent blijkbaar de enige die dat anders ziet...
freakie
 freakie - vrijdag 16 juli 2010 - 23:15   quote  deeplink  
Inderdaad een betere mix is goed spelers met ervaring maar dat heeft el hamdoui niet.. Die ervaring is bij cl inderdaad maar ook het wk en ook bij andere clubs gespeeld hebben in andere competities.. Als jij een speler haalt uit engeland heeft die al tegen veel betere spelers gespeeld..
freakie
 freakie - vrijdag 16 juli 2010 - 23:20   quote  deeplink  
Nou jongens ik ziet het wel weer morge ben ik niet vroeg dus kunnen jullie op voorbereiden dat ik wat laat reageer op dingen.. Ik moet dingetjes doen voor de begravenis van mijn oma..
remco k
 remco k - vrijdag 16 juli 2010 - 23:21   quote  deeplink  
Zoals je wilt dan, El hamdoui heeft 3 seizoenen in ENgeland gespeeld, bij Tottenham en Derby County. Niet extreem vceel gespeeld, maar door de hardheid op de trainingen doe je daar veel ervaring op...

En 26 is gewoon een "ervaren" leeftijd, kijk naar de Zeeuw, ook totaal geen ervaring zoals jij zegt, en hij is de rust zelve geweest in de top wedstrijden...

ervaring heeft ook te maken met volwassen worden, en dat kunnen overbrengen in het veld..

Een speler die er 30 kan maken in de NL competitie is altijd goed voor ajax, zeker als hij PAS 26 is... en jij ziet het als een nadeel, maar het kan ook een voordeel zijn als je hem lang kan conrtracteren
freakie
 freakie - vrijdag 16 juli 2010 - 23:24   quote  deeplink  
Nee inderdaad de zeeuw had totaal geen ervaring maar ajax had ook niet zoon speler.. En ajax heeft 3 a 4 jonge speler die creatief zijn.. Waarom nog een creatieve speler die 26 is?? Dat langer contracteren zie ik inderdaad als een groot nadeel..
remco k
 remco k - vrijdag 16 juli 2010 - 23:26   quote  deeplink  
Thomas Galasek ging naar AJAX toen hij 27 was, en had alleen bij Willem2 gespeeld.

Volgens mij heeft hij bij AJAX een aardige staat van dienst opgebouwd in die jaren. Of wou je zeggen dat we he ook nooit hadden moeten halen..

3 jaar lang onze aanvoerder geweest...
remco k
 remco k - vrijdag 16 juli 2010 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 - 23:24 schreef freakie het volgende:
Nee inderdaad de zeeuw had totaal geen ervaring maar ajax had ook niet zoon speler.. En ajax heeft 3 a 4 jonge speler die creatief zijn.. Waarom nog een creatieve speler die 26 is?? Dat langer contracteren zie ik inderdaad als een groot nadeel..
AJAX moet altijd creatieve spelers hebben, dat is ook altijd al zo geweest... en dat moet ook zo blijven anders gaat het helemaal mis bij AJAX. En hoe kan een speler langer contracteren als hij het goed doet nou een nadeel zijn...
freakie
 freakie - vrijdag 16 juli 2010 - 23:28   quote  deeplink  
Nee toen heb ik ook gezegt dat ik er niet blij mee was.. T kan altijd anders lopen.. Je kan allemaal voorbeelden er ook bijhalen van welke er dus niet gelukt zijn.. Weetje zoek het lkkr uit.. Ik ga slapen en morge vroeg op..
En nee ajax MOET dat niet want als je allemaal creatieve spelers heb kom je nergens.. ajax moet ook sterke grote spelers hebben die douglas wel aankunnen.. Want anders winnen we niks.. Op duels.. En dat is ook heel belangrijk op cl nivo..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 juli 2010 door freakie --
freakie
 freakie - vrijdag 16 juli 2010 - 23:32   quote  deeplink  
En ja ALS hij het goed oet inderdaad dan zit je goed.. Maar stel dat hij het niet goed doet? Wat dan? Dan kan ik een 20 jarige voorstellen dat hij als hij het niet goed doet het alleen beter kan gaan.. En bij een 31 jarige bied je hem een 2 jarig contract of 1 jarig.. Dan ben je er ook weer gauw van af..
remco k
 remco k - vrijdag 16 juli 2010 - 23:36   quote  deeplink  
Aangezien jij een hekel had aan PANTELIC, hadden we vorig seizoen enkel een Creatieve ploeg, die heel erg ver is gekomen in alle toernooien.

70/76,87,92,94,96,2002 allemaal ploegen die het ook in Europa heel goed deden en uitsluitend uit creatieve spelers bestonden voorin, of betekent die periode niks voor jou....

Hebben we eidnelijk een fatsoenlijke discussie en dan moet ik het weer uitzoeken, je laat je wel weer kennen zeg, als je de discussie niet kan winnen, ik spreek je telkens aan op je eigen feiten, weerleg die en kom met andere feiten.

Maar zelfs dat helpt blijkbaar niet
Maar goed we komen nergens als we enkel creatieve spelers voorin hebben lopen toch...
freakie
 freakie - vrijdag 16 juli 2010 - 23:39   quote  deeplink  
Als verdomme mijn oma is overleden.. Ben ik wel ergens anders dan bij dit forum remco AJUUUU!! WAT EEN GAST BEN JIJ ZEG...
remco k
 remco k - zaterdag 17 juli 2010 - 00:02   quote  deeplink  
Waar heb je het in godsnaam over zeg...
freakie
 freakie - zaterdag 17 juli 2010 - 07:36   quote  deeplink  
LEZEN.. Maar kan je niet dat is wel bewezen..
remco k
 remco k - zaterdag 17 juli 2010 - 13:15   quote  deeplink  
Hoe in the hell moet ik weten dat je oma is overleden zeg, jij bent echt te dom voor woorden........

Dus het is moet standaar zijn dat iemand zijn oma is overleden als hij iets achtelijks roept????????

Gecondoleerd met je oma trouwens, dat meen ik ook, maar zo''n achtelijke reactie slaat nergens op...
freakie
 freakie - zaterdag 17 juli 2010 - 20:08   quote  deeplink  
Nou remco dat heb ik al 3 keer gezegt.. En ik dom? Jij moet lezen.. Nee het is niet standart dat iemand zo reageerd.. Maar ik denk toch egt dat jij idioot reageert jij bent namelijk niet aan het lezen...!!
sylvester_ajax
 sylvester_ajax - zaterdag 17 juli 2010 - 20:11   quote  deeplink  
zullen we maar weer een melig topic staren freaky en joey, ik las net dat je gister nog gelachen had om die slappe lach die ik erin gezet had freaky??
haha
joey
 joey - zaterdag 17 juli 2010 - 20:12   quote  deeplink  
er staan alweer genoeg nieuwe filmpjes hoor:)
freakie
 freakie - zaterdag 17 juli 2010 - 20:43   quote  deeplink  
Hahaha ja die slappe lach wat echt geweldig..
Hummel10
 Hummel10 - zondag 18 juli 2010 - 09:56   quote  deeplink  
Hoop nog steeds dat jol blijf en deze twee komen maar las gisteren(kon
bron niet meer vinden)
dat ben sahar weg mag bij espanyol is dat niks voor ajax? kan spits en
vleugel
Feyenoord-kampioenen
 Feyenoord-kampioenen - zondag 18 juli 2010 - 10:51   quote  deeplink  
jullie el hamdaoui( laat me niet lachen ) hhaha.... en dembele struikelt over zijn eigen acties
remco k
 remco k - zondag 18 juli 2010 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 - 20:08 schreef freakie het volgende:
Nou remco dat heb ik al 3 keer gezegt.. En ik dom? Jij moet lezen.. Nee het is niet standart dat iemand zo reageerd.. Maar ik denk toch egt dat jij idioot reageert jij bent namelijk niet aan het lezen...!!
Alleen in de laatste post zeg je dat...
remco k
 remco k - zondag 18 juli 2010 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juli 2010 - 10:51 schreef Feyenoord-kampioenen het volgende:
jullie el hamdaoui( laat me niet lachen ) hhaha.... en dembele struikelt over zijn eigen acties
HOFLAND......................................
LANDZAAT.....................................

Meer hoef ik niet te zeggen toch??
Hummel10
 Hummel10 - zondag 18 juli 2010 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juli 2010 - 10:51 schreef Feyenoord-kampioenen het volgende:
Hij draait heel feyenoord dol let maar op!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5976
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax wil Dembele en El Hamdaoui

0.0094351