|
|
Mr.Raver
|
|
|
ROTTERDAM - Ron Vlaar is komend seizoen aanvoerder van Feyenoord. Dat maakte de club woensdag bekend.
Ron Vlaar Foto: Fotopersburo Dijkstra De 25-jarige Vlaar volgt als aanvoerder Giovanni van Bronckhorst op die eind vorig seizoen had aangekondigd na het WK in Zuid-Afrika te zullen stoppen. Leroy Fer is door trainer Mario Been benoemd tot vice-aanvoerder.
Bron: telesport.nl |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
|
|
|
Mr.Raver
|
|
|
Nou maar hopen dat hij de lijn doortrekt, en het hele seizoen speelt |
|
|
|
|
feyenoordq
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Goed nieuws! Bahia had ik ook wel een goede optie gevonden. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
kale co
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Mij ook Cootje .... ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-girl
|
|
|
Wat ik wel appart vind is dat Fer reserve aanvoerder is! Had toch eerder dan bahia ofzo verwacht |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 15 juli 2010 - 15:15 schreef FR-girl het volgende:Wat ik wel appart vind is dat Fer reserve aanvoerder is! Had toch eerder dan bahia ofzo verwacht Ik niet,kan overduidelijk niet praten en het spelverdelen.. Het is wel een jongen waar ik veel respect voor heb.. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Ik had eigenlijk El Ahmadi verwacht of in ieder geval Tomasson. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Had ook Tomasson verwacht, El Ahmadi totaal niet. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: in potentie de beste speler die we hebben! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Tomasson zit toch geen toekomst meer in.. Ja hij zal nog belangerijk zijn voor ons maar aanvoerder nee..
El Ahmadi had gekund,ook hij durft de lijntjes uittezetten |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: MMM heeft een heel andere kijk op voetbal. daar houd ie niet zo van.
geniet van beukende slagers en populisten |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 15 juli 2010 - 20:44 schreef Stylzz het volgende:[..] MMM heeft een heel andere kijk op voetbal. daar houd ie niet zo van. geniet van beukende slagers en populisten Wat een onzin. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: Leon FR1908 - donderdag 15 juli 2010 - 14:57 quote deeplink
quote: Op donderdag 15 juli 2010 - 14:35 schreef Stylzz het volgende: Wie anders.
niemand anders...
eens! |
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
idd Vlaar is de enige echt eerste aanvoerder. Had overigens gedacht dat el Ahmadi vice aanvoerder zou worden. maar Fer is een verrassende keus van Been waar ik niet aan had gedacht, en waarschijnlijk nog een betere keus ook.
waarom heeft iedereen Bahia zo hoog zitten op dit fora? Bahia (vice) aanvoerder... wtf.. vanwege zijn inzet ofzo? ik vind Hofland bijna even goed als Bahia! |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote:Op donderdag 15 juli 2010 - 15:15 schreef FR-girl het volgende:Wat ik wel appart vind is dat Fer reserve aanvoerder is! Had toch eerder dan bahia ofzo verwacht Vond ik ook. Het kan wel, maar hij moet nu echt gauw gaan nokken met dat gescheld op z'n twitter.. anders krijgt hij datzelfde gezeik als elia en vd wiel |
|
|
|
|
feyenoordq
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 - 00:43 schreef de flh het volgende:[..] Vond ik ook. Het kan wel, maar hij moet nu echt gauw gaan nokken met dat gescheld op z'n twitter.. anders krijgt hij datzelfde gezeik als elia en vd wiel Eens Fer moet dat twitteren links laten liggen, die pubbers die hem uitschelden en dan gaat hij ook nog terug schelden.. Op dat gebied moet Lerra volwassen worden. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 - 00:36 schreef Roy15 het volgende:idd Vlaar is de enige echt eerste aanvoerder. Had overigens gedacht dat el Ahmadi vice aanvoerder zou worden. maar Fer is een verrassende keus van Been waar ik niet aan had gedacht, en waarschijnlijk nog een betere keus ook. waarom heeft iedereen Bahia zo hoog zitten op dit fora? Bahia (vice) aanvoerder... wtf.. vanwege zijn inzet ofzo? ik vind Hofland bijna even goed als Bahia! omdat het de nieuwe mr. Feyenoord is.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 juli 2010 door hotjumper -- |
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Tis geen wijf maar een limbo! |
|
|
|
|
chrissie
|
|
|
sta achter de mening van fr girl, bahia was een juiste reserve aanvoerder geweest! En ja dat heeft hij verdiend op basis van zijn spel en zeker op zijn mentaliteit. Enne... praten kan hij zeker wel. |
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
quote: ik ben idd een limbo |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: verklaart je voorkeur voor Hofland ;) |
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
quote: haha toevallig woon ik ook nog in de buurt van Brunssum. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
there comes the monkey out of the sleave. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 - 00:36 schreef Roy15 het volgende:idd Vlaar is de enige echt eerste aanvoerder. Had overigens gedacht dat el Ahmadi vice aanvoerder zou worden. maar Fer is een verrassende keus van Been waar ik niet aan had gedacht, en waarschijnlijk nog een betere keus ook. waarom heeft iedereen Bahia zo hoog zitten op dit fora? Bahia (vice) aanvoerder... wtf.. vanwege zijn inzet ofzo? ik vind Hofland bijna even goed als Bahia! Hofland net zo goed als Bahia??? Daar ben ik het totaal niet mee eens. Bahia is heel snel, Hofland heel traag. Beide zijn ze sterk in de lucht en kunnen ze kort dekken. Alleen is Bahia wendbaarder en maakt hij geen domme overtredingen, iets wat Hofland wel doet. Domme kaarten op de middenlijn etc. Hofland is opbouwend wel sterker, maar Bahia is een veel betere verdediger. |
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
Je beschrijft ze heel goed, alhoewel ik Bahia ook vrij 'dom' vind. vele anderen hier op dit fora vinden Bahia geweldig en Hofland matig, dat grote verschil zie ik niet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 juli 2010 door Roy15 -- |
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
Als je goed leest dan vind ik Bahia een betere verdediger, niet een iets betere verdediger.
Hofland is over the hill en fysiek niet meer 100procent. En dat zie je terug in zn spel. En dat is wel belangrijk voor een verdediger. |
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 - 18:14 schreef scarface1979 het volgende:Als je goed leest dan vind ik Bahia een betere verdediger, niet een iets betere verdediger. Hofland is over the hill en fysiek niet meer 100procent. En dat zie je terug in zn spel. En dat is wel belangrijk voor een verdediger. heb het al aangepast. |
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
ok dan
Mja joh, Hofland is een prima verdediger om op de bank te hebben |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote: Yep. en nu maar hopen dat Vlaar niet wordt verkocht deze zomer (Bremen?), anders moet Fer het hele seizoen dit team dragen. Daar is ie nog niet aan toe. Bahia wel lijkt me. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Denk dat Vlaar nog wel een jaartje blijft. Ik denk eigenlijk dat er niemand meer weg gaat en bij komt. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ik hoop het, zou goed zijn |
|
|
|
|
vak VV
|
|
|
1e Vlaar omdat hij gewoon de leider is in het team 2e Bahia omdat hij een harde werker is en al jarenlang bij Feyenoord speelt 3e Tomasson omdat hij de meeste ervaring heeft
Daarna krijg je pas Fer en co... Kom op, Fer is toch nog veel te jong! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
1. Vlaar omdat ie idd de leider is 2. El Ahmadi omdat ie eigenlijk de beste speler is 3. Tomasson omdat dat de enige is die een grote bek heeft |
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
quote:Op zondag 18 juli 2010 - 14:20 schreef Quiroz het volgende:1. Vlaar omdat ie idd de leider is 2. El Ahmadi omdat ie eigenlijk de beste speler is 3. Tomasson omdat dat de enige is die een grote bek heeft eens |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Waarom niet Fer? Is hét moment om hem verantwoordelijkheid te géven en te laten zien dat hij een team moet kunnen dragen. Kan hem een enorme stimulans in de beoogde voortrekkersrol geven. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 - 11:42 schreef FR-Henk het volgende:Waarom niet Fer? Is hét moment om hem verantwoordelijkheid te géven en te laten zien dat hij een team moet kunnen dragen. Kan hem een enorme stimulans in de beoogde voortrekkersrol geven. hét moment?? Nog ff en ze worden aanvoerder van het feyenoord 1 als ze bij de F-jes spelen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 - 13:48 schreef de flh het volgende:[..] hét moment?? Nog ff en ze worden aanvoerder van het feyenoord 1 als ze bij de F-jes spelen. Been cs. zijn niet gek. Ze zien dat Fer 'er aan toe is'. Ze trainen hem immers dagelijks. Ligt goed in de groep en toont sturende kwaliteiten. Kennelijk. Goed signaal ook naar die andere jonkies. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 - 11:42 schreef FR-Henk het volgende:Waarom niet Fer? Is hét moment om hem verantwoordelijkheid te géven en te laten zien dat hij een team moet kunnen dragen. Kan hem een enorme stimulans in de beoogde voortrekkersrol geven. omdat Vlaar een stap of 16 verder is dan Fer |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
sturende kwaliteiten? laat die jongen eerst zonder gescheld leren twitteren dan praten we verder. Je maakt iemand geen reserveaanvoerder om een goed signaal af te geven. Nogmaals als Vlaar verkocht wordt dan wordt hij in het diepe gegooid. Hij had gewoon 3e aanvoerder moeten zijn ipv 2e. Dit is te riskant. |
|
|
|