|
|
sylvester_ajax
|
|
|
mensen geef jullie mening! gaat het ajax nu wel lukken de champions league te halen want daarvoor moeten nogal de nodige lastige tegenstanders verslagen worden! wat denken jullie, gaat we het halen of komen we kwaliteit te kort?? ik zou zeggen brand los! |
|
|
|
|
henk K
|
|
|
kwaliteit genoeg voor nederland er buiten is een ander verhaal je moet ook geluk hebben met de loting |
|
|
|
|
sylvester_ajax
|
|
|
dat bedoel ik , stel we treffen eerst celtic en dan tottenham of werder , als we in de cl willen meedoen moeten we die toch verslaan of klopt dat niet |
|
|
|
|
dege
|
|
|
maakt niet uit wie je treft, winnen moeten ze en het word eens tijd dat ze weer de CL halen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ajax speelt voorronde Champions League en moet de 3e en 4e voorronde spelen om naar de groepsfase te kunnen komen.
In de 3e voorronde worden de 5 beste clubs op basis van de uefa coefficient geloot tegen de andere 5 clubs. Ajax zit bij de beste 5 clubs en ontloopt in de 3e voorronde de "sterkere" tegenstanders.
Top 5: Rusland Nummer 3 Zenit Sint-Petersburg (61.258) Nederland Nummer 2 Ajax (55.309) Turkije Nummer 2 Fenerbahçe (54.890) Oekraine Nummer 2 Dinamo Kiev (42.910) Portugal Nummer 2 Sporting Braga (39.659)
De 5 eventuele tegenstanders van Ajax Schotland Nummer 2 Celtic (38.158) Roemenië Nummer 2 Unirea Urziceni (18.898) Griekenland Nummer 2 PAOK Thessaloniki (11.479) Zwitserland Nummer 2 BSC Young Boys (7.675) Belgie Nummer 2 AA Gent (6.580)
Nu zijn we bij de 4e en laatste voorronde gekomen. Ajax zit weer bij top 5 clubs op basis van de coëfficiënten. Ajax ontloopt sowieso Sevilla, Tottenham Hotspur, Wederbremen. Ajax word dan geloot tegen een van de andere clubs die de 3e voorronde door zijn gekomen!
Spanje Nummer 4 Sevilla (108.894) Duitsland Nummer 3 Wederbremen (94.841) Engeland Nummer 4 Tottenham Hotspur (56.371) Italie Nummer 4 Sampdoria (30.810) Frankrijk Nummer 3 AJ Auxerre (19.748)
Dit zijn de mogelijke tegenstanders, Tottenham of werder zouden we in principe dus niet kunnen krijgen
Met dank aan Thomass |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Tuurlijk gaan we het halen....
Wij zijn AJAX wij zijn de BESTE |
|
|
|
|
larsje
|
|
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Hou me hart vast. Als we echt nog de Steek, vd Wiel, Pantelic, Rommedahl en Suarez kwijt zijn dan kunnen we het vergeten. Een team dat op zo veel plaatsen is geweijzigd heeft gewoon weer tijd nodig om een team te vormen. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op donderdag 15 juli 2010 - 16:40 schreef Rogier het volgende:Hou me hart vast. Als we echt nog de Steek, vd Wiel, Pantelic, Rommedahl en Suarez kwijt zijn dan kunnen we het vergeten. Een team dat op zo veel plaatsen is geweijzigd heeft gewoon weer tijd nodig om een team te vormen. ?
v.d. Meer, Blind, Dembele, Alhamdoie, Tsunami...
gaat goed komen hoor |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 15 juli 2010 - 16:40 schreef Rogier het volgende:Hou me hart vast. Als we echt nog de Steek, vd Wiel, Pantelic, Rommedahl en Suarez kwijt zijn dan kunnen we het vergeten. Een team dat op zo veel plaatsen is geweijzigd heeft gewoon weer tijd nodig om een team te vormen. Gaat inderdaad niet gemakkelijk worden maar we vertrouwen op een goede afloop! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
hey silvester,tuurlijk gaat het nu gebeuren,wat denk jij dan?2011 wordt het jaar van AJAX.We schreeuwen die bal er gewoon in.ok? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Schotland Nummer 2 Celtic (38.158) Roemenië Nummer 2 Unirea Urziceni (18.898) Griekenland Nummer 2 PAOK Thessaloniki (11.479) Zwitserland Nummer 2 BSC Young Boys (7.675) Belgie Nummer 2 AA Gent (6.580)
Dit zijn de tegenstanders die we in de eerste fase kunnen loten. Als we die door komen dan kunnen we de volgende tegenstanders treffen
Schotland Nummer 2 Celtic (38.158) Roemenië Nummer 2 Unirea Urziceni (18.898) Griekenland Nummer 2 PAOK Thessaloniki (11.479) Zwitserland Nummer 2 BSC Young Boys (7.675) Belgie Nummer 2 AA Gent (6.580) Turkije Nummer 2 Fenerbahçe (54.890) Oekraine Nummer 2 Dinamo Kiev (42.910) Portugal Nummer 2 Sporting Braga (39.659) Italie Nummer 4 Sampdoria (30.810) Frankrijk Nummer 3 AJ Auxerre (19.748)
Van de onderste rij zullen er al een aantal uitgeschakeld zijn, doordat ook daar tegen elkaar gespeeld wordt |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
van deze tegenstanders lijken mij Celtic en Fenerbahce het lastigste, toch moet ajax dit wel kunnen winnen lijkt mij, als je het niet kan winnen, heb je ook niks te zoeken op het miljoenenbal.... |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Volgens mij kunnen we in de vierde voorronde alleen Auxerre of Sampdoria kunnen krijgen want die zijn niet geplaatst. Dus daar liggen zeker mogelijkheden. Fenerbahce kunnen we niet loten want die zijn geplaatst.Deze kunnen wel loten in de derde voorronde.Young Boys, Unirea Urziceni, AA Gent, Celtic en PAOK Saloniki dus ook daar hoef je voor niemand bang te zijn
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 juli 2010 door Brandje -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 15 juli 2010 - 17:57 schreef Brandje het volgende:Volgens mij kunnen we in de vierde voorronde alleen Auxerre of Sampdoria kunnen krijgen want die zijn niet geplaatst. Dus daar liggen zeker mogelijkheden. Fenerbahce kunnen we niet loten want die zijn geplaatst.Deze kunnen wel loten in de derde voorronde.Young Boys, Unirea Urziceni, AA Gent, Celtic en PAOK Saloniki dus ook daar hoef je voor niemand bang te zijn alle clubs die in de derde voorronde spelen kunnen wij ook loten, het gaat namelijk niet om plaatsing, maar om het coefficient.
Wij kunnen en in de derde en in de vierde voorronde enkel en alleen teams loten met een lager coefficient dan AJAX |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Gaat wel degelijk om plaatsing. Ajax kan nooit Fenerbahce loten net als in de vierde voorronde kunnen ze alleen Auxerre en Sampdoria loten want Sevilla en Spurs zijn geplaatst. Lees maar!
Ajax wacht lastig karwei om CL te bereiken Het wordt voor Ajax een loodzware opgave de groepsfase van de Champions League te bereiken. De Amsterdammers horen vrijdag wie zij treffen in de derde voorronde.
Ajax is geplaatst voor die ronde, wat betekent dat zij lastige clubs als Fenerbahçe, Dinamo Kiev, Zenit Sint-Petersburg en Braga niet treffen. De tegenstander van Ajax zal komen uit het rijtje 'ongeplaatste' teams met daarin Celtic als lastigste opponent. De andere vier zijn: Young Boys, Unirea Urziceni, AA Gent en PAOK Saloniki. |
|
|
|
|
sylvester_ajax
|
|
|
even een vraag??? kan ajax vrijdag alleen maar celtic , paok saloniki , aa gent, young boys en unirea urziceni treffen of kunnen we ook nog iets anders treffen |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Nee alleen uit dat rijtje |
|
|
|
|
sylvester_ajax
|
|
|
ik denk dat we dan weer aan het onderschatten zijn, ik tref liever celtic want die schoten kunnen nog geen goal maken al staan ze 3 jaar op het veld, maar aa gent en unirea zijn prima tegenstanders, grieken kennen als helemaal niks en zeker poak niet, panathinaikos en olympiakos nog enigzins, en zwitsers meot je ook niet onderschatten |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 15 juli 2010 - 18:40 schreef sylvester_ajax het volgende:even een vraag??? kan ajax vrijdag alleen maar celtic , paok saloniki , aa gent, young boys en unirea urziceni treffen of kunnen we ook nog iets anders treffen Celtic Unirea Urziceni PAOK Thessaloniki BSC Young Boys AA Gent
Dit zijn inderdaad de enige tegenstanders die wij morgen kunnen loten voor de derde voorronde van de VCL. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 15 juli 2010 - 18:08 schreef Brandje het volgende:Gaat wel degelijk om plaatsing. Ajax kan nooit Fenerbahce loten net als in de vierde voorronde kunnen ze alleen Auxerre en Sampdoria loten want Sevilla en Spurs zijn geplaatst. Lees maar! Ajax wacht lastig karwei om CL te bereiken Het wordt voor Ajax een loodzware opgave de groepsfase van de Champions League te bereiken. De Amsterdammers horen vrijdag wie zij treffen in de derde voorronde. Ajax is geplaatst voor die ronde, wat betekent dat zij lastige clubs als Fenerbahçe, Dinamo Kiev, Zenit Sint-Petersburg en Braga niet treffen. De tegenstander van Ajax zal komen uit het rijtje 'ongeplaatste' teams met daarin Celtic als lastigste opponent. De andere vier zijn: Young Boys, Unirea Urziceni, AA Gent en PAOK Saloniki. AJAX kan iedere club loten in de 4e voorronde die een lager coefficient heeft dan AJAX
AJAX kan enkel de volgende tegenstanders niet loten. Sevilla, Tottenham Hotspur, Wederbremen en Zenith sint Petersburg.
Als of Zenith of AJAX zich niet voor de 4e ronde plaatst, pas dan kunnen we ook Fenerbahce niet loten, aangezien zei zich dan bij de top 5 op basis van coefficient plaatsen.
Geplaatst zijn komt door het land waar je in speeld, en de verichtingen van die competitie in de EU competities. dat plaatst een club in de 1e 2e 3e of 4e voorronde. Daarna telt niks anders dan het coefficient... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 15 juli 2010 - 18:48 schreef sylvester_ajax het volgende:ik denk dat we dan weer aan het onderschatten zijn, ik tref liever celtic want die schoten kunnen nog geen goal maken al staan ze 3 jaar op het veld, maar aa gent en unirea zijn prima tegenstanders, grieken kennen als helemaal niks en zeker poak niet, panathinaikos en olympiakos nog enigzins, en zwitsers meot je ook niet onderschatten ik denk serieus, dat wij inderdaad niemand moeten onderschatten.
Alle tegenstanders hebben momenteel alleen deze wedstrijden om naar toe te werken, en absoluut niks te verliezen... |
|
|
|
|
sylvester_ajax
|
|
|
daarom, ik het afgelopen seizoen aa gen - club brugge 6-2 gezien!! iemand die wedstrijd gezien ik kreeg er kippenvel van, gent was echt goed, dus ajax zal net als in het slot van de vorige competitie moeten spelen maar dat weten ze zelf ook wel |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Remco doe aub niet zo eigenwijs want je praat echt onzin. Het staat er duidelijk dat Ajax fenerbahce nooit kan loten dat heeft ermee te maken dat Ajax geplaatst is en Fenerbahce niet. Daarom is het ook zo fijn dat er in Italie en Frankrijk mindere ploegen voor de CL mogen spelen. AC Milan werd derde. Werden zij vierde was Ajax niet geplaatst. Was Lyon geen twee geworden maar derde dan was Ajax ook niet geplaatst en hadden we clubs als Spurs,Sevilla, Bremen, Milan en Lyon wel tegen kunnen komen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 juli 2010 door Brandje -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 15 juli 2010 - 19:24 schreef Brandje het volgende:Remco doe aub niet zo eigenwijs want je praat echt onzin. Het staat er duidelijk dat Ajax fenerbahce nooit kan loten dat heeft ermee te maken dat Ajax geplaatst is en Fenerbahce niet. Daarom is het ook zo fijn dat er in Italie en Frankrijk mindere ploegen voor de CL mogen spelen. AC Milan werd derde. Werden zij vierde was Ajax niet geplaatst. Was Lyon geen twee geworden maar derde dan was Ajax ook niet geplaatst en hadden we clubs als Spurs,Sevilla, Bremen, Milan en Lyon wel tegen kunnen komen. Je snapt het echt helemaal niet, maar de tijd zal het wel uitwijzen.
AJAX was in de derde ronde soiezo geplaatst, ze zijn daar namelijk als tweede achter Zenith al geplaatst. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Ik heb over de vierde ronde slimmerd. Daarin kunnen we alleen maar Auxerre of Sampdoria loten en in de derde ronde kunnen we nooit Fenerbahce(wat jij beweerd van wel) loten maar alleen de clubs die het vermelde rijtje staan.
Ajax is geplaatst voor die ronde, wat betekent dat zij lastige clubs als Fenerbahçe, Dinamo Kiev, Zenit Sint-Petersburg en Braga niet treffen. De tegenstander van Ajax zal komen uit het rijtje 'ongeplaatste' teams met daarin Celtic als lastigste opponent. De andere vier zijn: Young Boys, Unirea Urziceni, AA Gent en PAOK Saloniki.
Dus dan je er eigenwijs tegenin blijven gaan en over coëfficienten gaan beginnen maar het is echt zoals ik het zeg |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Als jij dan beter zou lezen, dan zou je zien dat ik dat vanaf het begin al ze slimmerd!!!!!!!
Ik zeg dat wij Fenerbahce in de 4e ronde kunnen loten, lees alles maar terug, want daar begin ik namelijk al mee SLIMMERD!!! |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Fenerbahce kunnen we NIET in de vierde ronde loten. Wij moeten namelijk tegen een club uit een groot land. Ik heb je nu al meerdere keren uitgelegd dat wij alleen tegen de nr 4 van Engeland, Italie, Spanje of de nr drie uit Frankrijk en Duistalnd kunnen krijgen. Dat staat namelijk al vast!! Aangezien wij geplaatst zijn net als Spurs,Bremen en Sevilla kunnen wij in de laatste vorronde alleen Auxerre en Sampdoria loten. Daarom(zucht) is het zo fijna de Milan derde is geworden en Lyon tweede. Waren zij respectievelijk vierde en derde geworden dan was ajax NIET geplaatst in de laatste voorronde en had je alle zware tegenstanders(Spurs, Sevilla, Bremen,Lyon en Milan) in de vierde voorronde kunnen krijgen.
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik ga verder niet in discussie, blijkbaar heb jij je eigen waarheid?! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Net nog even een paar sites bekeken, maar beide dingen worden geschreven, kijk het maar na.
We zullen het dus wel zien...
wanneer is de 2e loting eigenlijk voor de 4e voorronde.. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Ik denk zodra de derde voorronde gespeeld is. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Ik heb de mogelijkheden waartegen Ajax moet spelen in de voorronde van de CL eens bestudeerd en het is als volgt;
Geplaatst voor 3e voorronde die geen kampioen zijn geworden; Zenit St.Petersburg, AJAX, Fenerbahce, Dinamo Kiev en Sporting Braga.
Ongeplaatst voor 3e voorronde die geen kampioen zijn geworden; Celtic, Unirea Urziceni, Paok Thessaloniki, Young Boys en Aa Gent.
Wanneer Ajax de 3e voorronde overleeft is het in de 4e voorronde als volgt;
Geplaatst voor 4e voorronde die geen kampioen zijn geworden; Sevilla, Werder Bremen, Zenit St.Petersburg, Tottenham Hotspur en AJAX. Deze 4 tegenstanders ontlopen we in de 4e voorronde ALTIJD.
Ongeplaatst voor 4e voorronde die geen kampioen zijn geworden; Fenerbahce, Dinamo Kiev, Sporting Braga, Sampdoria en Auxerre. De 4e voorronde is natuurlijk onder voorbehoud, maar als een geplaatste club van de 4e voorronde( Sevilla, Werder Bremen, Zenit St.Petersburg, Tottenham Hotspur, Ajax) in de 3e voorronde wint blijft die zowiezo geplaatst. Wanneer de voor de 4e voorronde geplaatste clubs in de 3e voorronde verliezen krijgen de nu ongeplaatste clubs van de 4e voorronde een geplaatste status.
Het is leuk om te melden dat Ajax nog net iets meer punten heeft dan Fenerbahce, waardoor Ajax in de 4e voorronde toch nog geplaatst is..
In de 3e voorronde is met zekerheid vast te stellen dat Ajax één van de volgende tegenstanders treft; Celtic, Unirea Urziceni, Paok Saloniki, Young Boys of Aa Gent.
Als Ajax de 3e voorronde overleeft kan het in de 4e voorronde één van dezelfde tegenstanders als in de 3e voorronde treffen aangevuld met Fenerbahce, Dinamo Kiev, Sporting Braga, Sampdoria, Auxerre. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Toppiee.. Word alsnog best moeilijk hoor..! Maar die moeten we kunne winnen:D!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 juli 2010 door joey -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zoals ik dus al dacht Alibabba, maar er zijn wel een aantal verschillende sites, die het anders formuleren, of wat anders bedoelen,
Zoals ik al zei we zullen wel zien toch?? |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
|
|