|
|
Madhopfc
|
|
|
Geweldig publiek vergelijkbaar met Feyenoord. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
niet van toepassing
|
|
|
[imgl]http://havutanhamnar.files.wordpress.com/2010/04/hammarby-if.gif[/imgl] |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 15 juli 2010 - 16:21 schreef niet van toepassing het volgende:[imgl]http://havutanhamnar.files.wordpress.com/2010/04/hammarby-if.gif[/imgl] niet van toepassing!! helaas :) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: mooi!!!
|
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 juli 2010 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
ondanks het feit dat het catalaans is;
|
|
|
|
|
Madhopfc
|
|
|
dit logo bedoelde je???
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 juli 2010 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
MelvinFR
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 juli 2010 door MelvinFR -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
vak VV
|
|
|
@ Leon
Ik heb ooit eens een shirt gekocht van Grimbsy Town toen ik in Engeland was. Wel grappig dat het jou favoriete 2e club is:p
Mijn favo club na Feyenoord is de club met het leukste voetbal, met voorwaarde dan er geen neuzen spelen. |
|
|
|
|
alexfr
|
|
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
|
|
|
sylvester_ajax
|
|
|
quote:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 juli 2010 door sylvester_ajax -- |
|
|
|
|
sylvester_ajax
|
|
|
hoe upload je zon plaatje |
|
|
|
|
peertje93
|
|
|
waarom zouden we je helpen zodat er zo een 020 logo op het forum staat.. ? |
|
|
|
|
sylvester_ajax
|
|
|
nee hoor, maar ik heb wel een mooie club, dus ben niet bang dat er een logo van ajax op komt |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
[img]daar je link tussen[/img]
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 juli 2010 door Stylzz -- |
|
|
|
|
sylvester_ajax
|
|
|
|
|
|
sylvester_ajax
|
|
|
[img]http://www.ommania.fr/imagesUpload/ICI-Images-ICI/Logo%20Club/logo%20monaco.png[img] |
|
|
|
|
sylvester_ajax
|
|
|
ik snap er geen reet van, maar het was as monaco haha |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 15 juli 2010 - 17:23 schreef vak VV het volgende:@ Leon Ik heb ooit eens een shirt gekocht van Grimbsy Town toen ik in Engeland was. Wel grappig dat het jou favoriete 2e club is:p Mijn favo club na Feyenoord is de club met het leukste voetbal, met voorwaarde dan er geen neuzen spelen. Goeie keus want dat is wel een heel mooi shirt.. Ik heb m ook en de sjaal die ik in de winter altijd om heb in de KUIP. Een paar vrienden komen daar vandaan en ik heb 2x een wedstrijd bezocht. Heerlijk uitgaan daar ook,minirokjes tot aan de naad midden in december maar daar wou jij het niet over hebben zekers he hahaha ;) |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Hij post hier altijd serieus, een tweede Pietje laat maar zeggen, dus niet gelijk vijandelijk |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 15 juli 2010 - 19:25 schreef Quiroz het volgende:[..] Hij post hier altijd serieus, een tweede Pietje laat maar zeggen, dus niet gelijk vijandelijk Er is maar één echte Pietje :-) Bedankt, Quiroz !! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
willian
|
|
|
ik snap er gin drol van wat ik moet kopieeren, heb het meerdere keeren geprobeerd maar het lukt niet maar liverpool is me 2e cluppie |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: dit ?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 juli 2010 door sevillana -- |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Er is na Feyenoord maar één club waarvan ik hoop dat ze altijd winnen. Hotjumper en de andere Feyenoorders zullen me misschien vermoorden maar dat heb ik er voor over...
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Yes! En ik heb ook een neus, net als jij. Maar ik heb respect, ook voor anderen of anders denkenden, hoog in het vaandel staan. En dat moet je wel opgevallen zijn. Toch? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 15 juli 2010 - 19:40 schreef Pietje het volgende:[..] Yes! En ik heb ook een neus, net als jij. Maar ik heb respect, ook voor anderen of anders denkenden, hoog in het vaandel staan. En dat moet je wel opgevallen zijn. Toch? Zie je eigenlijk voor het eerst, terwijl ik hier ook alweer een tijdje zit. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: moet je is een keer ergens anders in verdiepen dan het babbelvic topic:) |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op donderdag 15 juli 2010 - 19:40 schreef Pietje het volgende:[..] Yes! En ik heb ook een neus, net als jij. Maar ik heb respect, ook voor anderen of anders denkenden, hoog in het vaandel staan. En dat moet je wel opgevallen zijn. Toch? +1! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op donderdag 15 juli 2010 - 19:37 schreef willian het volgende:ik snap er gin drol van wat ik moet kopieeren, heb het meerdere keeren geprobeerd maar het lukt niet maar liverpool is me 2e cluppie zoek een afbeelding op google afbeeldingen druk met je rechtermuisknop op de image dan staat er als het goed is onderaan 'eigenschappen' daar staat de url die je moet kopiëren plak m tussen [img] en [/img] |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: hebbie waarsch. wat in je eu gehad, pietje post (leest overigens wel leuk!) al geruime tijd z'n mening(en) |
|
|
|
|
voetbal-angerfist
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Hahaha... Ik kom hier echt al een jaar of twee, hoor! De laatste paar maanden echter niet, ik vond het een beetje te agressief worden. Overigens ook op het Ajax-forum. Een discussie is prima, maar wanneer dat overgaat in ongenuanceerde haat, haak ik af. :-) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op donderdag 15 juli 2010 - 19:37 schreef willian het volgende:ik snap er gin drol van wat ik moet kopieeren, heb het meerdere keeren geprobeerd maar het lukt niet maar liverpool is me 2e cluppie idd, ook een mooie club
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 15 juli 2010 - 19:48 schreef Pietje het volgende:[..] Hahaha... Ik kom hier echt al een jaar of twee, hoor! De laatste paar maanden echter niet, ik vond het een beetje te agressief worden. Overigens ook op het Ajax-forum. Een discussie is prima, maar wanneer dat overgaat in ongenuanceerde haat, haak ik af. :-) Vandaar misschien haha! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op donderdag 15 juli 2010 - 19:48 schreef Pietje het volgende:[..] Hahaha... Ik kom hier echt al een jaar of twee, hoor! De laatste paar maanden echter niet, ik vond het een beetje te agressief worden. Overigens ook op het Ajax-forum. Een discussie is prima, maar wanneer dat overgaat in ongenuanceerde haat, haak ik af. :-) kom niet op dit forum als we verloren hebben nee hehe:)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 juli 2010 door Quiroz -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: hoeft niet echt, loi of nti is missch ook een oplossing |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Hahahaha, nee hoor, ik kijk wel link uit!! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: hahaha ik ook. soms kwam ik na een verloren wedstrijd per ongeluk op het psv of ajax forum en dat heeft boudewijn ook gezien... |
|
|
|
|
willian
|
|
|
|
|
|
willian