BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Logo van je andere favoriete club dan Feyenoord

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Pietje
 Pietje - donderdag 15 juli 2010 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 - 19:56 schreef Quiroz het volgende:

[..]

hahaha ik ook. soms kwam ik na een verloren wedstrijd per ongeluk op het psv of ajax forum en dat heeft boudewijn ook gezien...
Hahaha, per ongeluk? Hahaha. Ja Boudewijn is streng. En eerlijk gezegd ook wel terecht! Weet je, Quiroz, een plagerijtje is oké, daar wil ik ook nog wel eens aan meedoen. Bij mijn werkgever zitten Feyenoord-fans, Ajax-fans, PSV-fans en nog zowat. Dat gaat prima samen. Echt! Nogmaals een geintje moet kunnen, over en weer. Maar wanneer het gemeen(d) sarren wordt en elke vorm van respect verdwenen is, wordt het een ander verhaal en daar voel ik mij niet zo bij thuis. Oei, ik lijk warempel wel een dominee en dat ben ik echt niet, hoor!
Quiroz
 Quiroz - donderdag 15 juli 2010 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 - 20:07 schreef Pietje het volgende:

[..]

Hahaha, per ongeluk? Hahaha. Ja Boudewijn is streng. En eerlijk gezegd ook wel terecht! Weet je, Quiroz, een plagerijtje is oké, daar wil ik ook nog wel eens aan meedoen. Bij mijn werkgever zitten Feyenoord-fans, Ajax-fans, PSV-fans en nog zowat. Dat gaat prima samen. Echt! Nogmaals een geintje moet kunnen, over en weer. Maar wanneer het gemeen(d) sarren wordt en elke vorm van respect verdwenen is, wordt het een ander verhaal en daar voel ik mij niet zo bij thuis. Oei, ik lijk warempel wel een dominee en dat ben ik echt niet, hoor!
hahaha nee ik smap je, als we verloren hebben zal ik proberen minder vaak hierheen te komen, maar er bestaat geen therapie na een verloren wedstrijd. dan ben ik de hele week chagerijnig.
Pietje
 Pietje - donderdag 15 juli 2010 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 - 20:09 schreef Quiroz het volgende:

[..]

hahaha nee ik smap je, als we verloren hebben zal ik proberen minder vaak hierheen te komen, maar er bestaat geen therapie na een verloren wedstrijd. dan ben ik de hele week chagerijnig.
Hahaha. Ja dat gevoel ken ik ook wel. Moeten we gewoon allebei maar niet meer verliezen ;-)
Quiroz
 Quiroz - donderdag 15 juli 2010 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 - 20:13 schreef Pietje het volgende:

[..]

Hahaha. Ja dat gevoel ken ik ook wel. Moeten we gewoon allebei maar niet meer verliezen ;-)
hahahaha, dat is de oplossing:)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 15 juli 2010 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 - 20:07 schreef Pietje het volgende:

[..]

Hahaha, per ongeluk? Hahaha. Ja Boudewijn is streng. En eerlijk gezegd ook wel terecht! Weet je, Quiroz, een plagerijtje is oké, daar wil ik ook nog wel eens aan meedoen. Bij mijn werkgever zitten Feyenoord-fans, Ajax-fans, PSV-fans en nog zowat. Dat gaat prima samen. Echt! Nogmaals een geintje moet kunnen, over en weer. Maar wanneer het gemeen(d) sarren wordt en elke vorm van respect verdwenen is, wordt het een ander verhaal en daar voel ik mij niet zo bij thuis. Oei, ik lijk warempel wel een dominee en dat ben ik echt niet, hoor!
Je moet het zo zien Pietje,het ligt er aan hoe het overgebracht word door wederzijdse supporters.En zo bekerfinale gespeeld in 2 wedstrijden help mij er ook niet mee......
Verders weet je hoe we over jou persoonlijk denken ;)
Quiroz
 Quiroz - donderdag 15 juli 2010 - 20:22   quote  deeplink  
Me tweede kluppie:
1002649339_5_gNXs.jpeg
Pietje
 Pietje - donderdag 15 juli 2010 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 - 20:19 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Je moet het zo zien Pietje,het ligt er aan hoe het overgebracht word door wederzijdse supporters.En zo bekerfinale gespeeld in 2 wedstrijden help mij er ook niet mee......
Verders weet je hoe we over jou persoonlijk denken ;)
Ha Leon! Ik ben het helemaal met je eens. Die twee bekerwedstrijden, om maar even ouwe koeien uit de sloot te halen, was geen mens het mee eens. Geloof me of niet, ook veruit de meeste (echte!) Ajax-fans niet. Dat had he-le-maal niks met een finale te maken. Een finale, het woord zegt het al, behoort uit maar een wedstrijd te bestaan. ALTIJD! Het is echter de politiek, een handjevol etterige voetbalsupporters van beide kanten en de reglementen van de KNVB (nee, niet de KNJB ;-)) die bepalen dat bij een finale evenveel supporters van beide clubs aanwezig mogen zijn (en dat bleek voor ons beider clubs door de burgemeesters een pijnpunt te zijn) waardoor de KNVB gedwongen was om de finale over twee wedstrijden te "verdelen". Een gedrocht van een oplossing, daar zijn wij het beslist over eens. Het was puur de angst van de KNVB en de heren Aboutaleb en Cohen dat één wedstrijd in de Kuip uit de hand zou gaan lopen. Jammer, want wat is er nou mooier dan de enige echte klassieker als bekerfinale? En ik weet ook heel goed hoe jullie hier persoonlijk over mij denken. Dat doet mijn oude hart goed. Maar er lopen nog wel wat "goeden" rond, hoor :-)))))

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 juli 2010 door Pietje --
hotjumper
 hotjumper - donderdag 15 juli 2010 - 20:41   quote  deeplink  
hiervan ga je schijten:

newcastle_brown_ale.png

net als van die club
sevillana
 sevillana - donderdag 15 juli 2010 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 - 20:32 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ha Leon! Ik ben het helemaal met je eens. Die twee bekerwedstrijden, om maar even ouwe koeien uit de sloot te halen, was geen mens het mee eens. Geloof me of niet, ook veruit de meeste (echte!) Ajax-fans niet. Dat had he-le-maal niks met een finale te maken. Een finale, het woord zegt het al, behoort uit maar een wedstrijd te bestaan. ALTIJD! Het is echter de politiek, een handjevol etterige voetbalsupporters van beide kanten en de reglementen van de KNVB (nee, niet de KNJB ;-)) die bepalen dat bij een finale evenveel supporters van beide clubs aanwezig mogen zijn (en dat bleek voor ons beider clubs door de burgemeesters een pijnpunt te zijn) waardoor de KNVB gedwongen was om de finale over twee wedstrijden te "verdelen". Een gedrocht van een oplossing, daar zijn wij het beslist over eens. Het was puur de angst van de KNVB en de heren Aboutaleb en Cohen dat één wedstrijd in de Kuip uit de hand zou gaan lopen. Jammer, want wat is er nou mooier dan de enige echte klassieker als bekerfinale? En ik weet ook heel goed hoe jullie hier persoonlijk over mij denken. Dat doet mijn oude hart goed. Maar er lopen nog wel wat "goeden" rond, hoor :-)))))
Eens
Quiroz
 Quiroz - donderdag 15 juli 2010 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 - 20:41 schreef hotjumper het volgende:
hiervan ga je schijten:

[ afbeelding ]

net als van die club
Newcastle, mijn favo buitenlandse club!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 15 juli 2010 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 - 20:32 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ha Leon! Ik ben het helemaal met je eens. Die twee bekerwedstrijden, om maar even ouwe koeien uit de sloot te halen, was geen mens het mee eens. Geloof me of niet, ook veruit de meeste (echte!) Ajax-fans niet. Dat had he-le-maal niks met een finale te maken. Een finale, het woord zegt het al, behoort uit maar een wedstrijd te bestaan. ALTIJD! Het is echter de politiek, een handjevol etterige voetbalsupporters van beide kanten en de reglementen van de KNVB (nee, niet de KNJB ;-)) die bepalen dat bij een finale evenveel supporters van beide clubs aanwezig mogen zijn (en dat bleek voor ons beider clubs door de burgemeesters een pijnpunt te zijn) waardoor de KNVB gedwongen was om de finale over twee wedstrijden te "verdelen". Een gedrocht van een oplossing, daar zijn wij het beslist over eens. Het was puur de angst van de KNVB en de heren Aboutaleb en Cohen dat één wedstrijd in de Kuip uit de hand zou gaan lopen. Jammer, want wat is er nou mooier dan de enige echte klassieker als bekerfinale? En ik weet ook heel goed hoe jullie hier persoonlijk over mij denken. Dat doet mijn oude hart goed. Maar er lopen nog wel wat "goeden" rond, hoor :-)))))
Goed en duidelijk uitgelegd Pietje..
Er kwamen in die tijd net een paar verkeerde buurten die gingen sarren..
En dat zetten de verhoudingen iets op spanning..
Maar nu weer nieuwe ronde nieuwe kansen ;)
hotjumper
 hotjumper - donderdag 15 juli 2010 - 20:43   quote  deeplink  
sylverster-ajax ik neem aan dat je deze bedoelde:

PalermoLogo.png

kek dat roze....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 juli 2010 door hotjumper --
hotjumper
 hotjumper - donderdag 15 juli 2010 - 20:48   quote  deeplink  
in duitsland:

UnionBln.jpg
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 15 juli 2010 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 - 20:43 schreef hotjumper het volgende:
sylverster-ajax ik neem aan dat je deze bedoelde:

[ afbeelding ]

kek dat roze....
mmmmmmmm nu de goeie kant van het eiland....

Calcio_catania.png
hotjumper
 hotjumper - donderdag 15 juli 2010 - 20:53   quote  deeplink  
schotland:

1251845196_6f7497b2c0.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 juli 2010 door hotjumper --
Pietje
 Pietje - donderdag 15 juli 2010 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 - 20:43 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Goed en duidelijk uitgelegd Pietje..
Er kwamen in die tijd net een paar verkeerde buurten die gingen sarren..
En dat zetten de verhoudingen iets op spanning..
Maar nu weer nieuwe ronde nieuwe kansen ;)
Thanks! Ja, ik weet het, Leon. Ik heb (en volgens mij heb ik jou dat destijds ook al geschreven) bij de AFCA schriftelijk geprotesteerd naar aanleiding van hun schofterige "Bommen om Rotterdam". Ik heb daar maar één woord voor: hufters! Overigens, hebben zij mij nooit geantwoord en dat had ik van die gasten eerlijk gezegd ook niet verwacht. Maar ja, streep eronder. Jij schreef het ook al: een nieuwe ronde met nieuwe kansen. Ik hoop op een mooi en spannend voetbalseizoen. Ook hoop ik dat de voetbalwet er nu eindelijk eens doorkomt, waardoor de echte supporters, van welke club dan ook, de winnaars zijn, zonder oorlog in en rond de stadions!
hotjumper
 hotjumper - donderdag 15 juli 2010 - 20:59   quote  deeplink  
zal het ook wel goed doen bij ajax fans.

rode_ster_4.png
sevillana
 sevillana - donderdag 15 juli 2010 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 - 20:59 schreef hotjumper het volgende:
zal het ook wel goed doen bij ajax fans.

[ afbeelding ]
hahahaha, ja en deze waarsch ook wel

slavia2007-3d-bile.jpg
Milo
 Milo - donderdag 15 juli 2010 - 21:04   quote  deeplink  
wat een kut topic! een ander logo dan Feyenoord is erniet! dus iedereen optyffen.
SLOT!
Quiroz
 Quiroz - donderdag 15 juli 2010 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 - 21:01 schreef sevillana het volgende:

[..]

hahahaha, ja en deze waarsch ook wel

[ afbeelding ]
hshs nu we het er toch over hebben:

300px-Logo_FC_Kopenhagen.svg.png
sevillana
 sevillana - donderdag 15 juli 2010 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 - 21:04 schreef Milo het volgende:
wat een kut topic! een ander logo dan Feyenoord is erniet! dus iedereen optyffen.
SLOT!
chaggy?
Quiroz
 Quiroz - donderdag 15 juli 2010 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 - 21:04 schreef Milo het volgende:
wat een kut topic! een ander logo dan Feyenoord is erniet! dus iedereen optyffen.
SLOT!
huh?
1002649339_5_gNXs.jpeg
Milo
 Milo - donderdag 15 juli 2010 - 21:09   quote  deeplink  
achii toe nou je weet wel wat ik bedoel!
Quiroz
 Quiroz - donderdag 15 juli 2010 - 21:10   quote  deeplink  
:)
Quiroz
 Quiroz - donderdag 15 juli 2010 - 21:15   quote  deeplink  
Maar ik heb in elk land wel voor een club sympathie, al kan je mij niet echt fan noemen.

Nederland:

logo_sccambuur.gif
utrecht.gif

Engeland:

newcastle-united.jpg
arsenal.jpg

Italië:

acmilan.gif

Schotland:

Glasgow-Rangers%20logo.png

Newcastle springt er wat dat betreft wel boven uit.
MMM
 MMM - donderdag 15 juli 2010 - 21:16   quote  deeplink  
Milan en Rangers, het 020 van Italië en Schotland..
Quiroz
 Quiroz - donderdag 15 juli 2010 - 21:16   quote  deeplink  
ja newcastle ook maar dat boeit mij geen fuck.

ik hou van echte volksclubs

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 juli 2010 door Quiroz --
Milo
 Milo - donderdag 15 juli 2010 - 21:17   quote  deeplink  
Boca Juniors
Quiroz
 Quiroz - donderdag 15 juli 2010 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 - 21:17 schreef Milo het volgende:
Boca Juniors
Geen andere club dan Feyenoord, clubprostitue!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 15 juli 2010 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 - 20:54 schreef Pietje het volgende:

[..]

Thanks! Ja, ik weet het, Leon. Ik heb (en volgens mij heb ik jou dat destijds ook al geschreven) bij de AFCA schriftelijk geprotesteerd naar aanleiding van hun schofterige "Bommen om Rotterdam". Ik heb daar maar één woord voor: hufters! Overigens, hebben zij mij nooit geantwoord en dat had ik van die gasten eerlijk gezegd ook niet verwacht. Maar ja, streep eronder. Jij schreef het ook al: een nieuwe ronde met nieuwe kansen. Ik hoop op een mooi en spannend voetbalseizoen. Ook hoop ik dat de voetbalwet er nu eindelijk eens doorkomt, waardoor de echte supporters, van welke club dan ook, de winnaars zijn, zonder oorlog in en rond de stadions!
Ja die voetbalwet komt er en wordt ook gelijk nog eens met 3 punten aangescherpt...
Ik ben benieuwd maar het maakt mij niet uit als alles voor mijn gevoel maar eerlijk verloopt.....En dat is waar ik niet zo erg vertrouwen in heb eerlijk gezegt...
Ado Den Haag en Feyenoord worden via de media altijd ingemaakt vanwegen hun supporters...
Daar klopt niks van en dat zal boven water komen met die voetbalwet...
Stylzz
 Stylzz - donderdag 15 juli 2010 - 21:21   quote  deeplink  
0d88afe5ec84a3cdea6bd43000fc265e.jpg

nee? te ver?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 15 juli 2010 - 21:28   quote  deeplink  
Voor me opa en z`n makkers...
logo_sparta.gif
Madhopfc
 Madhopfc - donderdag 15 juli 2010 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 - 19:39 schreef Quiroz het volgende:
Er is na Feyenoord maar één club waarvan ik hoop dat ze altijd winnen. Hotjumper en de andere Feyenoorders zullen me misschien vermoorden maar dat heb ik er voor over...
[ afbeelding ]
Ik mis inderdaad wel het logo van:

Sunderland-icon.png

boudewijn hellup!!! hier moest het logo van Sunderland komen te staan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 juli 2010 door Boudewijn --
hotjumper
 hotjumper - donderdag 15 juli 2010 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 - 21:04 schreef Quiroz het volgende:

[..]

hshs nu we het er toch over hebben:

[ afbeelding ]
en ik maar denken dat het ze om een rode ster ging
Quiroz
 Quiroz - donderdag 15 juli 2010 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 - 21:21 schreef Stylzz het volgende:
[ afbeelding ]

nee? te ver?
hee, de plaatselijke trots!!
Roy15
 Roy15 - donderdag 15 juli 2010 - 22:47   quote  deeplink  
Rapid-Wien.png
De Spot
 De Spot - donderdag 15 juli 2010 - 22:52   quote  deeplink  
SS Napoli.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 15 juli 2010 - 22:54   quote  deeplink  
Dukla-Praha@3.-logo-70%27s.png

feyenoordq
 feyenoordq - vrijdag 16 juli 2010 - 00:14   quote  deeplink  
logo-rvv-feyenoord.gif
het oude Feyenoord logo dan maar ;)
thumb-sponsor_Excelsior_logo.png
En jong Feyenoord natuurlijk.
de flh
 de flh - vrijdag 16 juli 2010 - 00:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 - 16:51 schreef sevillana het volgende:
ondanks het feit dat het catalaans is;

[ afbeelding ]
FC%20Barcelona%20Crest.jpg

Omdat ie Catalaans is.

En omdat het de grootste SupportersDemocratie heeft ter wereld.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 juli 2010 door de flh --
fr emiel
 fr emiel - vrijdag 16 juli 2010 - 00:30   quote  deeplink  
celtic_badge_000.jpg
fr emiel
 fr emiel - vrijdag 16 juli 2010 - 00:33   quote  deeplink  
Stoke-City-icon.png
craven
 craven - vrijdag 16 juli 2010 - 01:13   quote  deeplink  
clash-foot-olympique-marseille.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 juli 2010 door craven --
craven
 craven - vrijdag 16 juli 2010 - 01:14   quote  deeplink  
juventus_11_1024x768.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 juli 2010 door craven --
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 16 juli 2010 - 03:49   quote  deeplink  
En ik maar denken dat andere clubs jullie geen moer konden schelen...

voor mij dit jaar FC Louis van Gaal:

bayern_munchen.jpeg
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 16 juli 2010 - 06:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 - 03:49 schreef Boudewijn het volgende:
En ik maar denken dat andere clubs jullie geen moer konden schelen...

voor mij dit jaar FC Louis van Gaal:

[ afbeelding ]
kunnen ze me ook niet maar er zitten wel mooie logo's bij....
feyenoordq
 feyenoordq - vrijdag 16 juli 2010 - 08:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 - 03:49 schreef Boudewijn het volgende:
En ik maar denken dat andere clubs jullie geen moer konden schelen...

voor mij dit jaar FC Louis van Gaal:

[ afbeelding ]
Wij andere clubs kijken????
mdr8
 mdr8 - vrijdag 16 juli 2010 - 09:04   quote  deeplink  
roma.gif

ook mooi shirt..
Madhopfc
 Madhopfc - vrijdag 16 juli 2010 - 09:25   quote  deeplink  
170_20090205_25.jpg

ze zeggen dat Excelsior de kleinste betaalde club van Rotterdam is maar ik denk dat het deze is....Excelsior is wel goedkoper hahaha!
kale co
 kale co - vrijdag 16 juli 2010 - 11:01   quote  deeplink  
olypiakos pireaus uit griekenland

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Logo van je andere favoriete club dan Feyenoord









0.0091369