|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Je bedoelt de nieuwe club van onze oude held BABOVIC?
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 - 09:25 schreef Madhopfc het volgende:[ afbeelding ] ze zeggen dat Excelsior de kleinste betaalde club van Rotterdam is maar ik denk dat het deze is....Excelsior is wel goedkoper hahaha! en in die club worden andere spelletjes gespeeld, toch? |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: ervaring?
|
|
|
|
|
Madhopfc
|
|
|
quote: in ieder geval niet deze!!!haha |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Komt dit je dan bekend voor:)
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
hahahaha zegt er één wat:) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja een goed bouwjaar!! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
goed jaartje idd
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
nog één uit 1908
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
mooiste logo dat er bestaat:
|
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote: ja is al jaren me club he babo zijn ze blij mee die andere heel wat minder maar ja |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote: craven wat is dat nu de j..en van griekenland hoor |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: is dat zo? vondt het jaartal anders prachtig... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 juli 2010 door sevillana -- |
|
|
|
|
craven
|
|
|
De Duitse Volksclub met de trouwste supporters
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 juli 2010 door craven -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Bakermat van de beste spits die we ooit bij Feyenoord hebben gehad
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Behoeft geen nadere uitleg . . . . . . . . . . .
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
bijna deze nog vergeten
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Alleen de naam vind ik altijd klinken naar een oude geslachtsziekte ?? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 18 juli 2010 - 22:35 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Alleen de naam vind ik altijd klinken naar een oude geslachtsziekte ?? hahahahaha, nee hoor, 't is een zigeunerfolklore, afkomstig uit Sevilla e.o. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 18 juli 2010 - 22:41 schreef sevillana het volgende:[..] hahahahaha, nee hoor, 't is een zigeunerfolklore, afkomstig uit Sevilla e.o. Zonder meer een mooie club!!!! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik ben altijd voor de mindere clubs!! In geen enkele land ben ik voor een topclub.. Alleen in Nederland maar dat had meer te maken met een uitstekende opvoeding ;) |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Ik voor de arbeidersclubs. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Die zijn het mooist idd,dat heb ik ook... Dortmund Marseille Club Brugge (Liverpool terwijl dat wel een grote =historisch gezien) Catania Paok Saloniki hahaha |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op zondag 18 juli 2010 - 23:03 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Die zijn het mooist idd,dat heb ik ook... Dortmund Marseille Club Brugge (Liverpool terwijl dat wel een grote =historisch gezien) Catania Paok Saloniki hahaha hahahaha Slavia Praag, FC Kopenhagen, Dinamo Zagreb:) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja ook zeer mooie clubs waarvan Slavia Praag het mooisteshirt heeft ;) |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op zondag 18 juli 2010 - 23:17 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja ook zeer mooie clubs waarvan Slavia Praag het mooisteshirt heeft ;) Die van Ajaccio zijn ook wel 'mwoah'.... Tijd voor een poll:
Slavia Praag:
Ajaccio:
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Hier 3 KM vandaan, en geboorteplaats van de Snor (die ook in Randwijk gewoond heeft), is ook een aardig kluppie, SDOO Heteren:
kudtsperma:
Zij hebben die derde ster al, hahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 juli 2010 door Quiroz -- |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Slavia Praag +1 SDOO Heteren +1 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
zou vertonghen hier levend uit komen? @ 1.34:)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 juli 2010 door Quiroz -- |
|
|
|
|
craven
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 juli 2010 door craven -- |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Zie je jezelf hieruit komen :)
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik zie mezelf er wel ingaan!!! De voorzijde zou dan zekerheid moeten geven :) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Jij had het toch ook over dat shirt Craven ? :P |
|
|
|
|
weseykone
|
|
|
Arsenal is na Feyenoord de mooiste club van de wereld
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 juli 2010 door weseykone -- |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: ja hoor Leon, kijkt je vrouw soms weer mee :) |
|
|
|