BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Eventuele opstelling volgend seizoen... Wat denk jij??

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Dit topic is een vervolg op het topic:  Opstelling 2010/2011
remco k
 remco k - donderdag 15 juli 2010 - 18:03   quote  deeplink  
Ik ga voor het gemak er even van uit dat er een aantal geruchten kloppen, maar misschien is het ook wel ijdele hoop...

-------------------------Vermeer-----------------------

Grygera/Blind/Rosales---Alderwereld---Vertongen---Anita

-----------De Zeeuw-----------------Enoh---------------

------------------De Jong/Eriksen/Lodeiro---------------

Dembele--------------El Hamdoui---Sulejmani/Eriksen/Lodeiro

Grygera Blind en Rosales mogen dan lekker uitmaken wie er rechtsback wordt. En Eriksen De Jong Lodeiro en Sulejmani mogen lekker vechten voor de plekken op 10 en linksbuiten

3 van deze spelers zullen op de bank belanden, daarbij heb je dan ook nog voor op de bank.
Oleguer
Verhoeven
Donald
Suk
Ozbiliz
Kappelhof
Boilesen
Castiljion
Lindgren
Aissatti

Al met al is dit financieel met gemak mogelijk, tenminste als Suarez, v/Wiel, en Stekelenburg vertrekken.

En sportief ga je er dan denk ik helemaal niet op achteruit.
Thomas vd
 Thomas vd - donderdag 15 juli 2010 - 18:16   quote  deeplink  
rosales komt niet tenminste als het aan gent ligt en over grygera heb ik ook mijn twijfels hij zal dan ook veel op zijn salaris moeten inleveren en ik denk toch dat er andere clubs hem ook wel willen en hem meer salaris kunnen bieden
Brandje
 Brandje - donderdag 15 juli 2010 - 18:22   quote  deeplink  
Ik zou Lodeiro wel eens een wedstrijdje of tien achter elkaar willen zien spelen. De Jong scoort een hoop maar is geen typische Ajax nr 10
sylvester_ajax
 sylvester_ajax - donderdag 15 juli 2010 - 18:24   quote  deeplink  
------------stekelenburg
grygera--alderweireld--vertongen--anita

-----de zeeuw-------enoh-------

-------------de jong------------

---dembele----el hamdaoui----suarez

van der wiel zal vertrekken!!
suarez is nog altijd niks concreets evenals stekelenbirg dus hou ik hoop
ik hoop zoals je un mijn opstelling kan zien op el hamdaoui en dembele
maar die zie ik eigenlijk niet alle 2 komen
bovendien hebben we wel christian eriksen achter de hand en ook urby is nog niet wel, en ajax moet mooi elk jaar 2 of 3 talenten laten doorstromen want een te jong elftal gaat gegarandeerd fout!
sylvester_ajax
 sylvester_ajax - donderdag 15 juli 2010 - 18:26   quote  deeplink  
@brandje

wat boeit het op de jong een echte nummer 10 is, als je ziet wat die jongen kan brengen interessert het me totaal niet, lodeiro kan altijd nog, de jong scoort veel en is sterk, ik kies daarom ook zonder twijfel voor siem
remco k
 remco k - donderdag 15 juli 2010 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 - 18:16 schreef Thomas het volgende:
rosales komt niet tenminste als het aan gent ligt en over grygera heb ik ook mijn twijfels hij zal dan ook veel op zijn salaris moeten inleveren en ik denk toch dat er andere clubs hem ook wel willen en hem meer salaris kunnen bieden
Wat denk je dan wel dat de eventuele opstelling gaat zijn. Ik geef enkel mijn visie.
remco k
 remco k - donderdag 15 juli 2010 - 18:53   quote  deeplink  
Vaak is de nr10 een echte spelverdeler, zeker als je naar ajax kijkt. Bergkamp, Limanen, Dani Snijder V/d Vaart. Dat zijn allemaal echte spelverdelers geweest.

Uiteindelijk gaat het om rendement, en dat zit zeker goed bij de Jong.
freakie
 freakie - donderdag 15 juli 2010 - 22:46   quote  deeplink  
Remco k als dat het team word van ajax dan kunnen we voor eufa cup plek strijden.. Als het zo word hou ik mijn hart vast..

Vermeer bevalt me niks is een keeper die "sierlijk" keept goed kan springen maar niet goed in de lucht.. En we hebben al niet veel lengte staan..

Ik zie op de verdediging dat grygera, rosales en blind op rechts kan staan.. als het blind word ben ik daar niet blij mee waarom daar kom ik zo op terug.. Word het grygera ben ik al weer wat vrolijker..

De jong zou wel achter de spits komen.. en dan iemand op links zou dan eriksen of lodeiro worden.. Maar denk dat lodeiro of eriksen ook rechts zou kunnen..

Dembele en el hamdoui ik geen fan van ik vind het matige spelers.. en zijn dacht ik ook niet de jongste meer.. Ik zie net dembele 23 en el hamdoui 26.. Dat is niet echt top..

Dat wil dus zeggen dat we weer dan heel veel spelers kwijt raken en spelers kopen.. Ik heb nog hoop dat spelers blijven.. steek denk ik blijft nog en ik hoop suarez ook want nog even hebben clubs de tijd.. Na de cl voorrondes komen er geen topclubs meer voor suarez..

Waarom ik niet fan ben van blind ligt niet aan blind maar aan het aantal jonge spelers.. Zonder ervaring.. El hamdoui, dembele en sulejmani hebbe een geringe ervaring.. En De jong, de zeeuw en enoh ook.. Maar speler al wel een hele tijd samen..

En alleen vertonghen is er al een tijd.. En alder een prima verdedigings duo maar met vermeer word het weer heel anders verdedigen.. En anita en blind speler ook helemaal anders maar zijn ook heel jong en we hebben meer ervaring en kwaliteit nodig om het verschil te maken.. En dat maken suarez en steek(van der wiel ook maar die is weg)
Yordee1
 Yordee1 - donderdag 15 juli 2010 - 22:57   quote  deeplink  
Als Gregz, Steek en Suarez vertrekken:

Vermeer
Anita Toby Jan Blind
Demy Eriksen Enoh
Sulejmani Siem Urby
remco k
 remco k - donderdag 15 juli 2010 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 - 22:46 schreef freakie het volgende:
Remco k als dat het team word van ajax dan kunnen we voor eufa cup plek strijden.. Als het zo word hou ik mijn hart vast..

Vermeer bevalt me niks is een keeper die "sierlijk" keept goed kan springen maar niet goed in de lucht.. En we hebben al niet veel lengte staan..

Ik zie op de verdediging dat grygera, rosales en blind op rechts kan staan.. als het blind word ben ik daar niet blij mee waarom daar kom ik zo op terug.. Word het grygera ben ik al weer wat vrolijker..

De jong zou wel achter de spits komen.. en dan iemand op links zou dan eriksen of lodeiro worden.. Maar denk dat lodeiro of eriksen ook rechts zou kunnen..

Dembele en el hamdoui ik geen fan van ik vind het matige spelers.. en zijn dacht ik ook niet de jongste meer.. Ik zie net dembele 23 en el hamdoui 26.. Dat is niet echt top..

Dat wil dus zeggen dat we weer dan heel veel spelers kwijt raken en spelers kopen.. Ik heb nog hoop dat spelers blijven.. steek denk ik blijft nog en ik hoop suarez ook want nog even hebben clubs de tijd.. Na de cl voorrondes komen er geen topclubs meer voor suarez..

Waarom ik niet fan ben van blind ligt niet aan blind maar aan het aantal jonge spelers.. Zonder ervaring.. El hamdoui, dembele en sulejmani hebbe een geringe ervaring.. En De jong, de zeeuw en enoh ook.. Maar speler al wel een hele tijd samen..

En alleen vertonghen is er al een tijd.. En alder een prima verdedigings duo maar met vermeer word het weer heel anders verdedigen.. En anita en blind speler ook helemaal anders maar zijn ook heel jong en we hebben meer ervaring en kwaliteit nodig om het verschil te maken.. En dat maken suarez en steek(van der wiel ook maar die is weg)
23 en 26 is gewoon nog erg jong, en jij zegt dat ze geen ervaring hebben.
Die gasten hebben meer Europese wedstrijden gespeeld in de CL dan heel ajax bij elkaar behalve Urby. hoe kun je dat dan zeggen........
Elroy
 Elroy - donderdag 15 juli 2010 - 23:02   quote  deeplink  
----------stekelenburg----------

Grygera alderweireld vertonghen anita
De zeeuw Enoh
De jong

Suarez el hamdaoui miralem/emanuelson

het maakt mij niet veel uit wat de opstelling word zolang we het europees en in de eredivisie maar goed doen en volgend seizoen *** op het shirt hebben staan

afca
freakie
 freakie - donderdag 15 juli 2010 - 23:03   quote  deeplink  
Nee dat hebben el hamdoui en dembele niet... Plus dat ze dus niet jong zijn.. Want 26 vind ik oud.. En 23 dat is ook niet jong meer.. Ik dan heb ik het toch niet alleen over cl maar ook over internationale wedstrijden en eufa cup.. Ik ben niet voor dembele en el hamdoui het zijn niet al te beste spelers.. En denk dat je ze dan beter kan halen van brazilie ofzo..
joey
 joey - donderdag 15 juli 2010 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 - 23:03 schreef freakie het volgende:
Nee dat hebben el hamdoui en dembele niet... Plus dat ze dus niet jong zijn.. Want 26 vind ik oud.. En 23 dat is ook niet jong meer.. Ik dan heb ik het toch niet alleen over cl maar ook over internationale wedstrijden en eufa cup.. Ik ben niet voor dembele en el hamdoui het zijn niet al te beste spelers.. En denk dat je ze dan beter kan halen van brazilie ofzo..
MArquinhos..:)

Vind El hamdoui en Dembele niet slecht hoor..HEbben een minder seizoen achter de rug..Maar daarvoor waren ze gewoon fuckin goed:P.. 26 is idd gewoon best oud!..
Ik zie ze graag komen..
joey
 joey - donderdag 15 juli 2010 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 - 22:46 schreef freakie het volgende:

vd wiel is nog niet weg hoor;)
freakie
 freakie - donderdag 15 juli 2010 - 23:11   quote  deeplink  
Nee is nog niet zeker weg maar als studio sport dat meld is het eigenlijk wel heel veel aanleiding naar.. Want anders meld studio sport dat niet..
freakie
 freakie - donderdag 15 juli 2010 - 23:12   quote  deeplink  
Marquinhos is een heel goed voorbeeld ja!
remco k
 remco k - donderdag 15 juli 2010 - 23:12   quote  deeplink  
26 Oud, laten we dan ook Stekelenburg de Zeeuw wegdoen.
En 23 niet Jong meer???? dus volgend jaar is Sulejmani ook al bijna oud???

En ja Dat hebben ze wel, of wou je zeggen dat AZ vorig seizoen geen CL heeft gespeeld, en onder van Gaal ook hebben overwinterd in de Uefa cup 2 jaar terug..

bij AJAX hebben alleen Urby en Stekelenburg CL gespeeld.
en enoh, Suarez, DE Zeeuw, Vertongen, Alderweireld Wiel, hebben slechts 11/2 seizoen europacup voetbal gespeeld, gewoon totaal geen ervaring dus.

Nee ik heb respect voor je mening, maar dit is wel echt extreem slecht onderbouwd..
freakie
 freakie - donderdag 15 juli 2010 - 23:22   quote  deeplink  
Remco.. Jij weet als de beste(over slecht onderbouwt zeg) Dat steek een keeper is en die pas goed zijn op ongeveer die leeftijd.. En de zeeuw wanneer is die gehaald? denk ook niet dat hij naar een TOP club zou gaan.. Ik zeg als je 23 ben niet dat je dan oud ben remco.. Beter lezennnn!! Nee ik zeg dat je dan niet jong meer ben en dat is sulejmani inderdaad niet meer dan..

Over slecht onderbouwt zeg.. Nee jij onderbouwt lekker hahahahaha:P

Az heeft ze hebbe cl gespeeld en ook erg veel ervaring op gedaan zeg haha:P En die 2 seizoenen bij van gaal waren ze er aardig gauw uit.. Dan doet ajax dat met hun spelers nog wel goed want die komen meestal wel de groeprondes door.. Suarez heeft nu daarin tegen dacht ik 7 wedstrijden voor de wereld beker gespeeld En de zeeuw heeft daar ook 1 wedstrijd bij mee gemaakt.. En dan steek en van der wiel.. Finale van de wereld beker..

Wat nou slecht onderbouwt...
remco k
 remco k - donderdag 15 juli 2010 - 23:28   quote  deeplink  
http://www.youtube.com/watch?v=MFIyGPHSSZw

Oja, hij is totaal geen beul en kan ook absoluut geen bal vasthouden...

En Suarez, Steek en V/d Wiel, ik wete niet of jij in een droomwereld leeft, maar die gasten gaan gewoon weg dit seizoen.

Die tellen dus niet bepaald mee he.

Het zegt ale genoeg dat je een speler van 26 oud noemt.

van MArwijk moet ook maar rap, Snijder, V/d Vaart, de Jong, Bommel (die is al in e 30 he, stel je voor man) Heitinga en dergelijk eruit halen, want die zijn allemaal al de 25 gepasseerd, en het volgende toernooi is pas over 2 jaar,,,,,,,,,, JONGE JONGE WAT MOET WE NU TOCH DOEN????!!!!!
Dan zijn die gasten dadelijk al 28, nou dat kan echt niet meer, want dat is echt veeeeeeeeeeeeeeeeeeels te oud.

Doe toch normaal man..
joey
 joey - donderdag 15 juli 2010 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 - 23:28 schreef remco k het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=MFIyGPHSSZw

Oja, hij is totaal geen beul en kan ook absoluut geen bal vasthouden...

En Suarez, Steek en V/d Wiel, ik wete niet of jij in een droomwereld leeft, maar die gasten gaan gewoon weg dit seizoen.

Die tellen dus niet bepaald mee he.

Het zegt ale genoeg dat je een speler van 26 oud noemt.

van MArwijk moet ook maar rap, Snijder, V/d Vaart, de Jong, Bommel (die is al in e 30 he, stel je voor man) Heitinga en dergelijk eruit halen, want die zijn allemaal al de 25 gepasseerd, en het volgende toernooi is pas over 2 jaar,,,,,,,,,, JONGE JONGE WAT MOET WE NU TOCH DOEN????!!!!!
Dan zijn die gasten dadelijk al 28, nou dat kan echt niet meer, want dat is echt veeeeeeeeeeeeeeeeeeels te oud.

Doe toch normaal man..
Steek en suarez zijn nog lang niet weg.. dan zou dat opeens binnen 1,5 week moeten gebeuren..Dat zie ik dan weer niet gebeuren.. Want anders zijn ze straks na de vooronde cl niet meer ............ ! En denk dat Jol die jongens..mochten ze er nog zijn .. Echt niet buiten de selectie houd hoor! Tenzij er echt al gesproken word met een club en de handtekening al bijna gezet is..

Op dit moment is alleen bij vd wiel de kans groot
remco k
 remco k - donderdag 15 juli 2010 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 - 23:33 schreef joey het volgende:

[..]

Steek en suarez zijn nog lang niet weg.. dan zou dat opeens binnen 1,5 week moeten gebeuren..Dat zie ik dan weer niet gebeuren.. Want anders zijn ze straks na de vooronde cl niet meer ............ ! En denk dat Jol die jongens..mochten ze er nog zijn .. Echt niet buiten de selectie houd hoor! Tenzij er echt al gesproken word met een club en de handtekening al bijna gezet is..

Op dit moment is alleen bij vd wiel de kans groot
transfermarkt is nog 6 weken open ongeveer. en we weten niet wat er nu al allemaal speelt.

AJAX heeft ook aangegeven pas na het WK te willen praten over transfers.

Ik verwacht dat beide spelers weggaan, en als ze wel blijven, zie ik dat als een klein wonder.

Noem namelijk nog maar een keeper op die zo;n goed toernooi heeft gedraaid, en er zijn ook niet nog heel veel meer spitsen die zo'n goed toernooi hebben gehad als Suarez..

Nee hoor die gasten gaan gewoon weg..
joey
 joey - donderdag 15 juli 2010 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 - 23:36 schreef remco k het volgende:

[..]

transfermarkt is nog 6 weken open ongeveer. en we weten niet wat er nu al allemaal speelt.

AJAX heeft ook aangegeven pas na het WK te willen praten over transfers.

Ik verwacht dat beide spelers weggaan, en als ze wel blijven, zie ik dat als een klein wonder.

Noem namelijk nog maar een keeper op die zo;n goed toernooi heeft gedraaid, en er zijn ook niet nog heel veel meer spitsen die zo'n goed toernooi hebben gehad als Suarez..

Nee hoor die gasten gaan gewoon weg..
1. het is nu na het wk (en we hebbenalleen nog wat gehoord over vd wiel)
2. Jol zegt alleen bij vd wiel dat hij zeker weet dat die vertrekt in interviews..Dus dat zegt ook wel wat.
3. Dat zou dus binne 1,5 week moeten gebeuren..(dus 6 weken..sjaa)
4. keepers worden niet zo snel gekocht hoor.. die markt loop best traag..
5. ajax vraag veel geld voor suarez.. je ziet dat zelfs topclubs steeds meer op aankopen gaan letten..en dus ook sneller afhaken..
joey
 joey - donderdag 15 juli 2010 - 23:46   quote  deeplink  
Ach we zullen zien..
freakie
 freakie - donderdag 15 juli 2010 - 23:49   quote  deeplink  
Remco jong jonge jonge.. Het gaat hioer om club voetbal en dan kijk je niet naar alleen de kwaliteiten.. Leeftijd is heel belangrijk want dan heeft een speler nog waarden.. Dus waar haal je die domme reactie vandaan van:"Dan moet van marwijk sneijder ect er ook uithalen.. Alsjeblieft je weet best dat het nederlands elftal naar alleen de kwaliteiten kijkt en een club team vooral kijkt naar leeftijd en marktwaarden.. En dan daarnaast of ze goed zijn.. Daar geef je aan welke spelers er bij ajax cl hebben gespeeld en eufa cub.. Daar zeg jij ook suarez, steek en van der wiel.. Dus ik ook..

Gaat het wel goed met je remco..

Dus wtf ga je het nederlands elftal meten met ajax?? Ja laten we de feyenoord kant opgaan.. Remco alsjeblieft hou het bij ajax.. En je begon net over ervaring remco..
remco k
 remco k - donderdag 15 juli 2010 - 23:51   quote  deeplink  
De transfermarkt is nog 6 weken open, iedereen wacht nu even af, over een week gaat het echt los, dat is altijd zo geweest na de grote toernooien, maar inderdaad we zullen zien..
freakie
 freakie - donderdag 15 juli 2010 - 23:52   quote  deeplink  
Klopt joey remco leest weer eens niet.. Wat je zegt klopt.. Als clubs komen zou dat voor de cl voorronde moeten gebeuren anders kunnen clubs de spelers die gespeeld hebben bij ajax in de cl niet meer kunnen spelen bij een andere club in de cl.. Dus topclubs haken dan al gauw af..
jef24
 jef24 - vrijdag 16 juli 2010 - 00:19   quote  deeplink  
vermeer
grygera/boula toby jan(c) anita
de zeeuw enoh eriksen
siem
dembele suljemani

is natuurlijk nog heel moeilijk tijdens de altijd spannende tranferperiode.
ik denk dat vd wiel, stekel en suarez wel zullen vertrekken. hij is denk ik het meeste bezig met vertrek op dit moment. ik ben ook van mening dat suarez nu ook echt moet vertrekken, denk dat hij anders echt tegen zijn zin in voor ajax blijft spelen. (hoop dat ik ongelijk heb als hij blijft natuurlijk!!!!) verder zou ik boula of grygera uitstekende versterkingen vinden, vooral voor de ervaring. centrum is geen discussie lijkt me. anita heeft zijn plaats en daarmee de nummer 5 terecht gekregen en deze dik en dik verdient na een goed seizoen.
middeveld en aanval vind ik nog lastig. er is nog geen goede centrum spits gevonden. hebben denk ik een type pantelic nodig. carew word m niet las ik. dus ik kies hier voor een 2 spitsen systeem waar ik mickey en dembele neer zet. allebei geweldige spelers. el hamdoui (of zoiets) vind ik te wisselvallig! eriksen zal zijn kans gaan krijgen denk ik. lodairo is pas over een maand terug. enoh sloper is vaste waarde. de zeeuw en siem zijn onmisbaar.
ben trouwens terug van lang weg geweest,maar jullie hebben me vast niet gemist! veel comp problemen. ben blij dat ik al jullie reacties weer kan lezen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 juli 2010 door jef24 --
Blade85
 Blade85 - vrijdag 16 juli 2010 - 00:23   quote  deeplink  
-----------------Vermeer

Anita---Alderweireld--Verthongen---Braafheid

-----------de Zeeuw----Enoh

-----------------de Jong

--Dembele------el Hamdaoui------Sulejmani

Wissels: Verhoeven, Padt, Blind, Bonevacia, Oleguer, Emanuelson, Lindgren, Aissati, Donald, v/d Heijden, Boilesen, Eriksen, Zeegelaar, Ă–zbiliz, Castillion, Suk

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 juli 2010 door Blade85 --
jeup10
 jeup10 - vrijdag 16 juli 2010 - 01:06   quote  deeplink  
-----------Stekelenburg(held)

grygera-alderweireld-vertonghen-anita

-De zeeuw -------- eriksen

---------De jong

sulejmani - suarez - emanuelson

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 juli 2010 door jeup10 --
remco k
 remco k - vrijdag 16 juli 2010 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 - 23:52 schreef freakie het volgende:
Klopt joey remco leest weer eens niet.. Wat je zegt klopt.. Als clubs komen zou dat voor de cl voorronde moeten gebeuren anders kunnen clubs de spelers die gespeeld hebben bij ajax in de cl niet meer kunnen spelen bij een andere club in de cl.. Dus topclubs haken dan al gauw af..
Ibra EN SNijder vergeten?????
remco k
 remco k - vrijdag 16 juli 2010 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 - 23:49 schreef freakie het volgende:
Remco jong jonge jonge.. Het gaat hioer om club voetbal en dan kijk je niet naar alleen de kwaliteiten.. Leeftijd is heel belangrijk want dan heeft een speler nog waarden.. Dus waar haal je die domme reactie vandaan van:"Dan moet van marwijk sneijder ect er ook uithalen.. Alsjeblieft je weet best dat het nederlands elftal naar alleen de kwaliteiten kijkt en een club team vooral kijkt naar leeftijd en marktwaarden.. En dan daarnaast of ze goed zijn.. Daar geef je aan welke spelers er bij ajax cl hebben gespeeld en eufa cub.. Daar zeg jij ook suarez, steek en van der wiel.. Dus ik ook..

Gaat het wel goed met je remco..

Dus wtf ga je het nederlands elftal meten met ajax?? Ja laten we de feyenoord kant opgaan.. Remco alsjeblieft hou het bij ajax.. En je begon net over ervaring remco..
Daarom is Snijder nu ook zo populair bij de grote clubs, daarom kost Ibra ook ronde 60 miljoen.

Dat zal wel komen doordat de marktwaarde erg laag ligt.

Marktwaarde en leeftijd belangrijker dan kwaliteiten???? laat me niet lachen joh
Zelden aoiets DOMS gehoord over voetbal transfers en en hun leeftijd....
freakie
 freakie - vrijdag 16 juli 2010 - 18:44   quote  deeplink  
speelde ibra en sneijder toen mee? met ajax de voorronde van de champions league? En ibra ook? Die gingen daarvoor toch al weg? Zo niet ajax krijgt minder voor een speler die geen champions league mee mag spelen.. En ajax verkoopt spelersniet zomaar meer..

En over sneijder en ibrahimovic heb ik het niet.. Die spelen elk jaar om een finale plek op de champions league.. Met barcalona en inter.. Die kopen altijd maakt niet uit de beste spelers van elke leeftijd.. Alleen ajax moet het hebben van spelers ook weer verkopen.. Anders kunnen we zowiezo niets.. Je moet daarom wat slimmer reageren jij weet zelf best dat teams als real, barca, inter ect Gewoon ongelovelijk veel geld hebben..

Die dingen leeftijd en marktwaarden zijn voor ajax heel belangrijk.. Bij barcalona en inter gaat het om de champions league.. Als je een speler koopt die 26 is kan je hem ook nooit meer verkopen.. Dat is zonde.. Maar je moet hem wel een contract van 4 jaar geven want anders komt ie niet.. En zometeen speelt hij niet goed en dan?? Zit je 4 jaar met zoon speler..

Je moet remco niet zo DOM reageren.. Reageer is normaal man.. Alleen maar lopen MUGGENZIFTEN(om maar iets van jou uitspraken op te noemen..) Je bent een verschrikkelijke kwal aan het worden zeg..
joey
 joey - vrijdag 16 juli 2010 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 - 18:44 schreef freakie het volgende:
speelde ibra en sneijder toen mee? met ajax de voorronde van de champions league? En ibra ook? Die gingen daarvoor toch al weg? Zo niet ajax krijgt minder voor een speler die geen champions league mee mag spelen.. En ajax verkoopt spelersniet zomaar meer..

En over sneijder en ibrahimovic heb ik het niet.. Die spelen elk jaar om een finale plek op de champions league.. Met barcalona en inter.. Die kopen altijd maakt niet uit de beste spelers van elke leeftijd.. Alleen ajax moet het hebben van spelers ook weer verkopen.. Anders kunnen we zowiezo niets.. Je moet daarom wat slimmer reageren jij weet zelf best dat teams als real, barca, inter ect Gewoon ongelovelijk veel geld hebben..

Die dingen leeftijd en marktwaarden zijn voor ajax heel belangrijk.. Bij barcalona en inter gaat het om de champions league.. Als je een speler koopt die 26 is kan je hem ook nooit meer verkopen.. Dat is zonde.. Maar je moet hem wel een contract van 4 jaar geven want anders komt ie niet.. En zometeen speelt hij niet goed en dan?? Zit je 4 jaar met zoon speler..

Je moet remco niet zo DOM reageren.. Reageer is normaal man.. Alleen maar lopen MUGGENZIFTEN(om maar iets van jou uitspraken op te noemen..) Je bent een verschrikkelijke kwal aan het worden zeg..
Jup,,

Jupp,,..

ennnn jupp...
freakie
 freakie - vrijdag 16 juli 2010 - 18:52   quote  deeplink  
danku..xD
joey
 joey - vrijdag 16 juli 2010 - 18:54   quote  deeplink  
maar ik vine el handoui toch wel goed hoor:) haha
freakie
 freakie - vrijdag 16 juli 2010 - 18:58   quote  deeplink  
Ja dat mag jij vinden haha:P Ik vind hem niet goed.. Is een gevoel.. Gelukkig ben ik geen scout!:P
joey
 joey - vrijdag 16 juli 2010 - 19:00   quote  deeplink  
Ik ook niet XD
Maar ik vind het wel leuk om te zoeken..
Ken ook wel wat talentjes..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 juli 2010 door joey --
freakie
 freakie - vrijdag 16 juli 2010 - 19:01   quote  deeplink  
Nee gelukkig maar want wil niet die keuze hoeven maken xD
joey
 joey - vrijdag 16 juli 2010 - 19:03   quote  deeplink  
Hahahaa..
remco k
 remco k - vrijdag 16 juli 2010 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 - 18:44 schreef freakie het volgende:

Jij moet een keer je smoel houden, kerel, JIJ BENT ECHT EEN DIKKE KNEUS AAN HET WORDEN!!!!!!
remco k
 remco k - vrijdag 16 juli 2010 - 19:44   quote  deeplink  
Ik reageer heel normaal, als jij dat nou ook een keer doet!!!
Of regaeer ander lekker niet meer tegen mij, dan doe ik het ook niet meer ok laten we elkaar lekker met rust, en kan jij lekker van je eigen leventje genieten
freakie
 freakie - vrijdag 16 juli 2010 - 19:53   quote  deeplink  
Denk dat jij begint met mij uit te schelden.. Met dat ik dom ben.. Of heb ik dat verkeerd gezien?

Ik doe heel normaal maar nu doe jij opgefockt.. Ik geef een normale reactie op jou dacht ik.. Maar t zou wel te heet onder je voeten worden.. De enige kneus dat ben jij nu.. Dat je zo reageert.. Overspannen dat is het goede woord.. Ik genit met volle teugen.. Als je nou eens gewoon inhoudelijk reageert inplaats van mij af zeiken met antwoorden die niet op de discussie slaan is dat prima..
joey
 joey - vrijdag 16 juli 2010 - 20:17   quote  deeplink  
Whahahahahahahahahaaa.. dit is mijn dagelijkse potje drama, comedy,etc hierzo!:P
Jullie 2 zijn echt hilarisch!:D hahaha ik volg alles van jullie ben jullie grootste fan! Mag ik miss ook een handtekening naar me huis gestuurd krijgen?:P..

Me hele kamer is vol posters van jullie 2! boven me bed alles! Jippie!:D
freakie
 freakie - vrijdag 16 juli 2010 - 20:20   quote  deeplink  
xD daar word je denk ik niet blij van een pooster van remco en mij xD
sylvester_ajax
 sylvester_ajax - vrijdag 16 juli 2010 - 20:22   quote  deeplink  
weetje ondanks die discussie an net wil ik ook een handtekeling oo van jou freakie haha XD
p.s we wijken erg veel af haha
remco k
 remco k - vrijdag 16 juli 2010 - 20:24   quote  deeplink  
jij bent degene, die anders altijd om de discussie heen lult.

En het wordt mij te heet onder de voeten, nee hoor, ik begin alleen (en ik ben niet de enige) jou een beetje raar te vinden.

En roep niet dat ik niet inhoudelijk reageer, want jij weet net zo goed als ik dat het niet zo is.....

En zoek het woord Muggenziften maar eens op, het bestaat namelijk gewoon, maar goed aangezien jij vrij dicht in de buurt zit van een analfabeet zal je dat wel niet snappen.....
freakie
 freakie - vrijdag 16 juli 2010 - 20:26   quote  deeplink  
tsja k krijg geen antwoord op de discussie maar remco draait er omheen.. Huntelaar en sneijder bij clubs als inter en ac milan.. Vergelijken met ajax en az en dan wel el hamdoui..
joey
 joey - vrijdag 16 juli 2010 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 - 20:24 schreef remco k het volgende:
jij bent degene, die anders altijd om de discussie heen lult.

En het wordt mij te heet onder de voeten, nee hoor, ik begin alleen (en ik ben niet de enige) jou een beetje raar te vinden.

En roep niet dat ik niet inhoudelijk reageer, want jij weet net zo goed als ik dat het niet zo is.....

En zoek het woord Muggenziften maar eens op, het bestaat namelijk gewoon, maar goed aangezien jij vrij dicht in de buurt zit van een analfabeet zal je dat wel niet snappen.....
hij is ook niet de enige die jou soms een beetje raar vind XD

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 juli 2010 door joey --
freakie
 freakie - vrijdag 16 juli 2010 - 20:27   quote  deeplink  
Jammer genoeg reageerd joey wel gewoon dus ligt het aan jou beste remco.. We gingen bij jou van elhamdoui naar huntelaar en sneijder.. Om te beweren dat el hamdoui wel een goede speler is voor ajax.. Dat iis totale waanzin..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 juli 2010 door freakie --
sylvester_ajax
 sylvester_ajax - vrijdag 16 juli 2010 - 20:34   quote  deeplink  
remco k over wie had je het die raar doet??

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3167
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Eventuele opstelling volgend seizoen... Wat denk jij??

0.0112349