|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 - 20:26 schreef freakie het volgende:tsja k krijg geen antwoord op de discussie maar remco draait er omheen.. Huntelaar en sneijder bij clubs als inter en ac milan.. Vergelijken met ajax en az en dan wel el hamdoui.. Het gaat om de kwaliteit, niet om de leeftijd. nogmaals, De Zeeuw is ook een prima aankoop geweest, niet alle spelers die ajax aantrekt hoeven ook weer verkocht te worden he??!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 - 20:27 schreef freakie het volgende:Jammer genoeg reageerd joey wel gewoon dus ligt het aan jou beste remco.. We gingen bij jou van elhamdoui naar huntelaar en sneijder.. Om te beweren dat el hamdoui wel een goede speler is voor ajax.. Dat iis totale waanzin.. Ik gaf een voorbeeld, maar een domme jongen zoals jij snapt dat niet. echt wat ben jij een kutgast zeg, ongelooflijk, weet je wat Val lekker dood..... je bestaat vanaf nu niet meer op dit forum... |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Freekieee NEEEEEEEE!!!!...*hulie* Rip! |
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
sylvester_ajax
|
|
|
whahahahahahaXD rip freake, k ga je missen, doe anders mee op oey´s en mjn topic dat is tenminste inhoud! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
hahahahahaha remco hahaha echt wat een gast ben jij geworden.. Werkeloos geworden ofzo? Nee inderdaad ik snap niet waarom jij inter van sneijder vergelijkt met ajax.. Inderdaad niet iedere speler hoeft iets op te leveren.. T gaat bij ajax dus wel om leeftijd anders kan je het als club niet overleven kijk naar feyenoord.. Er moet inderdaad altijd iemnd met ervaring te zijn maar wat ik al zei el hamdoui kan je geen conttract van 2 jaar aanbieden.. Dat doet hij simpel weg niet.. Inderdaad niet iedere speler hoeft verkocht te worden maar kunnen natuurlijk ook lekker op de bank geld verdienen..
Maar dat überhaupt JIJ remco scheld hoe kan dat nou dat doe jij NOOOOOIT.. Hoe kan dat toch..T gaat dus wel om leeftijd.. Feyenoord dacht het ook goed te doen met kwaliteit!! Makaay, tomasson.. zeker goede spelers geweest maar die konden ze ook niet kwijt.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Het is Comedy Capers op het Ajax-forum met in de hoofdrol remko k en freakie....:P
Verder is het allemaal ongewis hoe de opstelling er voor volgend seizoen uit gaat zien. Het is te hopen dat vd.Wiel en Suarez blijven, maar ik zou het verstandig vinden als Stekelenburg word verkocht. Nu vang je de hoofdprijs en ik heb het volste vertrouwen in Vermeer. Voor de spitspositie zou ik in eerste instantie Siem proberen, maar Pantelic is nog niet definitief weg. Sulejmani vanaf het begin het volste vertrouwen geven. Bij verkoop van Suarez zou ik Dembele zeker halen en wanneer Pantelic definitief weg is ook El Hamdaoui. Met de aanwas vanuit de jeugd en de spelers die je al onder contract hebt, heb je een volwaardige selectie die een goeie kans maakt op de titel en europees hoge ogen kan gaan gooien. |
|
|
|
|
Per4manc
|
|
|
Stel voor de Remco en Freakie een eigen topic beginnen. Dan kunnen anderen hier weer ontopic verder gaan. Ik denk dat Dembele een goede aanwinst zou zijn. Elhamdaoui denk ik niet. Verwacht niet dat er nog veel verkocht wordt. Hooguit vanderWiel (Bayern)en Suarez (ManCity). Met een beetje geluk kunnen we Grygera (routine)een jaartje huren. Daarna kan er weer een jeugdspeler doorstromen. Verder laat ik me verrassen wat Jol uit z'n hoed tovert. Als Jol blijft tenminste! Weer geen transfer-budget (tegenwerking van het bestuur)kan hem net doen besluiten... |
|
|
|
|
Harm de Graaf
|
|
|
Zit je nou alweer te rellen Remco? Waarom heb je toch altijd de drang om je te profileren als koning voetbal, de enige die er verstand van heeft? Je weet toch dat dit een forum is en dat je ook reacties kunt krijgen van mensen die het niet met je eens zijn? Daarom hoef je ze toch niet meteen dom te noemen?
On topic: ik ben het eigenlijk wel eens met de stelling dat we jonge spelers moeten kopen, zodat ze over enkele jaren ook nog restwarde hebben (het liefst zou je er zelfs nog winst op maken) . Het liefst zie ik daarom Altidore komen als 9. Veel liever dan een uitgerangeerde Carew. Voor de rechtsback positie zie ik het liefst Boula of Zdenek komen (Zdenek is weliswaar niet meer de jongste, maar voor een Ajacied maak ik graag een uitzondering). Rond Suarez blijft het voorlopig rustig, dus ik heb nog goeie hoop dat hij blijft. En Steek zie ik niet zomaar vertrekken. Zoals eerder werd gezegd is dat een andere markt met veel minder verloop. Gomes speelde ook al jaren top voordat hij werd verkocht en ook toen dacht je ieder jaar weer dat het dit jaar wel zou gaan gebeuren. Het 'probleem' met keepers is dat de concurrentie veel rechtstreekser is en dat je dus vaak ook een keeper moet afvoeren als je er eentje koopt.
Het belangrijkste op dit moment is echter dat Jol aanblijft. Dat vertrek zou het lastigst op te vangen zijn op dit moment... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 - 11:22 schreef Harm de Graaf het volgende:Zit je nou alweer te rellen Remco? Waarom heb je toch altijd de drang om je te profileren als koning voetbal, de enige die er verstand van heeft? Je weet toch dat dit een forum is en dat je ook reacties kunt krijgen van mensen die het niet met je eens zijn? Daarom hoef je ze toch niet meteen dom te noemen? On topic: ik ben het eigenlijk wel eens met de stelling dat we jonge spelers moeten kopen, zodat ze over enkele jaren ook nog restwarde hebben (het liefst zou je er zelfs nog winst op maken) . Het liefst zie ik daarom Altidore komen als 9. Veel liever dan een uitgerangeerde Carew. Voor de rechtsback positie zie ik het liefst Boula of Zdenek komen (Zdenek is weliswaar niet meer de jongste, maar voor een Ajacied maak ik graag een uitzondering). Rond Suarez blijft het voorlopig rustig, dus ik heb nog goeie hoop dat hij blijft. En Steek zie ik niet zomaar vertrekken. Zoals eerder werd gezegd is dat een andere markt met veel minder verloop. Gomes speelde ook al jaren top voordat hij werd verkocht en ook toen dacht je ieder jaar weer dat het dit jaar wel zou gaan gebeuren. Het 'probleem' met keepers is dat de concurrentie veel rechtstreekser is en dat je dus vaak ook een keeper moet afvoeren als je er eentje koopt. Het belangrijkste op dit moment is echter dat Jol aanblijft. Dat vertrek zou het lastigst op te vangen zijn op dit moment... Als jij zou lezen dan zou je zien dat het niet eens om voetbal gaat.
Of vind jij nu ook ineens een speler van 26 veel te oud voor ajax, daar ging de discussie over. bemoei je niet met iets als je niet het hele verhaal kent aub ok?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 - 11:22 schreef Harm de Graaf het volgende:Zit je nou alweer te rellen Remco? Waarom heb je toch altijd de drang om je te profileren als koning voetbal, de enige die er verstand van heeft? Je weet toch dat dit een forum is en dat je ook reacties kunt krijgen van mensen die het niet met je eens zijn? Daarom hoef je ze toch niet meteen dom te noemen? On topic: ik ben het eigenlijk wel eens met de stelling dat we jonge spelers moeten kopen, zodat ze over enkele jaren ook nog restwarde hebben (het liefst zou je er zelfs nog winst op maken) . Het liefst zie ik daarom Altidore komen als 9. Veel liever dan een uitgerangeerde Carew. Voor de rechtsback positie zie ik het liefst Boula of Zdenek komen (Zdenek is weliswaar niet meer de jongste, maar voor een Ajacied maak ik graag een uitzondering). Rond Suarez blijft het voorlopig rustig, dus ik heb nog goeie hoop dat hij blijft. En Steek zie ik niet zomaar vertrekken. Zoals eerder werd gezegd is dat een andere markt met veel minder verloop. Gomes speelde ook al jaren top voordat hij werd verkocht en ook toen dacht je ieder jaar weer dat het dit jaar wel zou gaan gebeuren. Het 'probleem' met keepers is dat de concurrentie veel rechtstreekser is en dat je dus vaak ook een keeper moet afvoeren als je er eentje koopt. Het belangrijkste op dit moment is echter dat Jol aanblijft. Dat vertrek zou het lastigst op te vangen zijn op dit moment... Vind je Altidore een goede speler dan?? in mijn ogen vee te lomp voor een team als ajax, volgens mij hebben wij enkel een goaltjesdief nodig die een actie kan maken en kan kaatsen..
Altidore, is nu niet bepaald zo'n speler.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 - 10:58 schreef Per4manc het volgende:Stel voor de Remco en Freakie een eigen topic beginnen. Dan kunnen anderen hier weer ontopic verder gaan. Ik denk dat Dembele een goede aanwinst zou zijn. Elhamdaoui denk ik niet. Verwacht niet dat er nog veel verkocht wordt. Hooguit vanderWiel (Bayern)en Suarez (ManCity). Met een beetje geluk kunnen we Grygera (routine)een jaartje huren. Daarna kan er weer een jeugdspeler doorstromen. Verder laat ik me verrassen wat Jol uit z'n hoed tovert. Als Jol blijft tenminste! Weer geen transfer-budget (tegenwerking van het bestuur)kan hem net doen besluiten... Er wordt nu al gesproken over het vertrek van Jol door de Daily mail... NU weet ik niet hoe betrouwbaar die krant is, maar AJAX zou wel achtelijk zijn om hem te laten gaan... |
|
|
|
|
Harm de Graaf
|
|
|
Het verbaast mij trouwens dat ik nergens de naam van Diego Renan (rechtsback van Cruzeiro) tegenkom in het geruchtencircuit. Dit lijkt me voor Ajax toch een makkelijk doelwit, aangezien ze een samenwerkingsverband met Cruzeiro hebben. Ik vraag me overigens wel af in hoeverre Ajax baat heeft bij deze samenwerking, aangezien een speler als Ramires er ook tussendoor is geglipt en inmiddels bij Benfica speelt. Ik heb het idee dat spelers die bij Cruzeiro in de basis spelen (dus ook iemand als Diego Renan) zelfs alweer onhaalbaar lijkt te zijn voor Ajax en dat Ajax het dus moet hebben van spelers die bij Cruzeiro op het punt staan door te breken. Maar zulke spelers zijn in mijn ogen vaak weer te jong om de overstap te maken naar Europa, waardoor ze het vaak net niet redden. Terwijl ze op een later tijdstip in hun carriere wellicht wel ineens weer ergens opduiken, zoals bijv. bij Bastos gebeurde bij Feyenoord. |
|
|
|
|
Harm de Graaf
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 - 13:17 schreef remco k het volgende:[..] Als jij zou lezen dan zou je zien dat het niet eens om voetbal gaat. Of vind jij nu ook ineens een speler van 26 veel te oud voor ajax, daar ging de discussie over. bemoei je niet met iets als je niet het hele verhaal kent aub ok?? Ik weet niet meer wie het zei, maar ik vermoed dat hij bedoelde dat een speler van 26 niet meer voor de handel gehaald kan worden. En eerlijk is eerlijk, daar moet Ajax het toch wel van hebben. Ajax blijft in de basis natuurlijk een bedrijf, met daarachter een gezonde winstdoelstelling. En daar vanuit redenerend is de kans dat je een speler van 26 in de toekomst met winst door kunt verkopen natuurlijk niet zo groot.
Waar hier echter aan voorbij gegaan wordt is, dat je ook oudere jongens nodig hebt om jongere jongens te laten renderen. Jonge knapen hebben oudere jongens nodig om zich aan op te kunnen trekken. Dus indirect is de aankoop van een oudere speler ook een rendabele investering, aangezien een oudere speler jongere spelers helpt bij hun ontwikkeling.
En om terug te komen op je laatste zin: ik bemoei me overal mee waar ik zin in heb. ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik ken de speler niet, heb je iets meer info over hem?? |
|
|
|
|
Harm de Graaf
|
|
|
Diego Renan speelt bij Cruzeiro voornamelijk op links (Jonathan op rechts) en dat is ook direct een sterk punt van deze jongen, namelijk dat hij zowel op rechts als links uit de voeten kan. Qua spel is hij een typische Braziliaanse back, met de focus vooral op de aanval. Ik denk dat hij naast de backpositie ook een rechtsmid of misschien zelfs wel een rechtsbuiten positie zou kunnen invullen (vergelijkbaar met een type Emanuelson). Qua fysiek kan ik me voorstellen dat Jol zich zorgen maakt om zijn lengte (volgens mij 1m73 oid), maar hij ziet er aan de andere kant wel weer stevig uit.
Jonathan is overigens de andere back bij Cruzeiro (speelt voornamelijk op rechts). Hij is een paar jaar ouder en wordt inmiddels ook al met een aantal Europese topclubs in verband gebracht. De kans dat hij naar Ajax zal komen lijkt me dus ook een stukje kleiner dan bij Diego Renan. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 - 13:17 schreef remco k het volgende:[..] Als jij zou lezen dan zou je zien dat het niet eens om voetbal gaat. Of vind jij nu ook ineens een speler van 26 veel te oud voor ajax, daar ging de discussie over. bemoei je niet met iets als je niet het hele verhaal kent aub ok?? Nogmaals remco iedereen mag overal op reageren..Maargoed..Daar kan jij natuurlijk niet tegen.. Als iemand tegenover jou staat ipv naast je..Dan breek de hel bij jou ofzow.. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 - 13:51 schreef Harm de Graaf het volgende:Diego Renan speelt bij Cruzeiro voornamelijk op links (Jonathan op rechts) en dat is ook direct een sterk punt van deze jongen, namelijk dat hij zowel op rechts als links uit de voeten kan. Qua spel is hij een typische Braziliaanse back, met de focus vooral op de aanval. Ik denk dat hij naast de backpositie ook een rechtsmid of misschien zelfs wel een rechtsbuiten positie zou kunnen invullen (vergelijkbaar met een type Emanuelson). Qua fysiek kan ik me voorstellen dat Jol zich zorgen maakt om zijn lengte (volgens mij 1m73 oid), maar hij ziet er aan de andere kant wel weer stevig uit. Jonathan is overigens de andere back bij Cruzeiro (speelt voornamelijk op rechts). Hij is een paar jaar ouder en wordt inmiddels ook al met een aantal Europese topclubs in verband gebracht. De kans dat hij naar Ajax zal komen lijkt me dus ook een stukje kleiner dan bij Diego Renan. Ja dat zijn alletwee idd erg goede talentjes.. Vraag me af of die niet al liever naar een hogere club willen..Dat gaat snel zo in brazilie tegenwoordig.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 - 14:54 schreef joey het volgende:[..] Nogmaals remco iedereen mag overal op reageren..Maargoed..Daar kan jij natuurlijk niet tegen.. Als iemand tegenover jou staat ipv naast je..Dan breek de hel bij jou ofzow.. Nou, dat valt reuze mee, sommige personen zijn alleen niet te begrijpen, en soms vraag je daar dan op door. Maar goed, kijk je eigen posts van de laatste dagen eens na, dan zul je zien dat jij zelf ook je mening absoluut niet bijstelt, en zelf net zo hard door blijft gaan tot in den treure.
En ik reageer tenminste naar de persoon die op mij reageerd, jij daarentegen, gaat constant lopen reageren, terwijl dingen al lang en breed weer uit de lucht zijn..... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Een mening hoeft ook niet bijgesteld te worden.. Daarin tegen remco k stem jij je mening ok niet bij wederom weer een rare uitspraak van jou.. Een mening is wat iemand vind.. Die hoef je niet bij te stellen maar als iemand die mening niet bijstelt word jij boos of ga je staan, zitten, lopen schelden |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
PPPPPFfffffffffffffffffff, en je gaat maar door.............. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op zondag 18 juli 2010 - 10:52 schreef remco k het volgende:[..] Nou, dat valt reuze mee, sommige personen zijn alleen niet te begrijpen, en soms vraag je daar dan op door. Maar goed, kijk je eigen posts van de laatste dagen eens na, dan zul je zien dat jij zelf ook je mening absoluut niet bijstelt, en zelf net zo hard door blijft gaan tot in den treure. En ik reageer tenminste naar de persoon die op mij reageerd, jij daarentegen, gaat constant lopen reageren, terwijl dingen al lang en breed weer uit de lucht zijn..... HAhahaa.. waarom remco.. nog 1 keer.. zal ik mijn mening moeten bijstellen XD..Whahahhahaaaa sjongejonge.. kom op zeg..Slap!;) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik zeg ook niet dat je die moet bijstellen, maar als twee mensen een discussie hebben en allebei geen concessies willen doen naar elkaar, dan is het een eindeloze discussie die maar door blijft gaan, en op ten duur vanzelf een keer ontspoord in een nare woordenwisseling...
En ja ik doe dat zelf ook niet dat weet ik:) |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Jaaaa... okee.. Maargoed.. Kijk.. HEt kan of op een doodspoor komen ..of 1 van de 2 weet de ander te overtuigen..Dat zal altijd zo blijven..En je kan ook stoppen voordat het ontspoort..:)
NEe ik doe het ook niet altijd..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 juli 2010 door joey -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
maar als er dan iemand de discussie probeert af te kappen, is het erg frustrerend, dat iemand anders weer door moet gaan.
Maar goed klaar, en we gaan weer vrolijk verder ok:):) |
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
wat is een jupp.....
Kun j eniet normaal reageren ofzo ::):):):):):):)):):):):) lmfao |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Zo van... jjjjjjjjjjjjup. :) |
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
PK
|
|
|
Met de huidige selectie zou ik als volgt spelen, al vind ik het jammer dat er geen plek voor enoh is:
Stekelenburg
Wiel Alderweireld Vertonghen Anita Zeeuw Eriksen Emanuelson Jong Suarez Sulejmani |
|
|
|
|
joey
|
|
|
ik zou dan juist enoh erbij doen en zoals NL spleen.. maar dan is mij mening nattuurlijk;) |
|
|
|
|
steve'o
|
|
|
Stekelenburg, Oleguer, Alderweireld, Verthongen, Anita, Enoh, de Zeeuw, Lodeiro, Sulejmani, Eriksen, de Jong |
|
|
|
|
Bas12345
|
|
|
------------------Stekelenburg----------------------------- --vd wiel-----alderweireld-----vertonghen--------anita----- -------------enoh-----------------de zeeuw----------------- --------------------de Jong-------------------------------- ---Suarez-----------El-Hamdoui---------Sulejmani-----------
En dan eventueel op de plek van sulejmani emanuelson of eriksen. Maar ik hoop dat sulejmani na 2 jaar eindelijk kan schitteren in het shirt van ajax en dan hebben we top voorhoede |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 - 16:26 schreef Bas12345 het volgende:------------------Stekelenburg----------------------------- --vd wiel-----alderweireld-----vertonghen--------anita----- -------------enoh-----------------de zeeuw----------------- --------------------de Jong-------------------------------- ---Suarez-----------El-Hamdoui---------Sulejmani----------- En dan eventueel op de plek van sulejmani emanuelson of eriksen. Maar ik hoop dat sulejmani na 2 jaar eindelijk kan schitteren in het shirt van ajax en dan hebben we top voorhoede helemaal met je eens bas,alleen ipv sulejmani zou ik onze urby op links zetten,iets hangend.voor de rest doe ik helemaal met je mee.kampioenennnnnnnnnn |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 - 16:31 schreef joduh het volgende:[..] helemaal met je eens bas,alleen ipv sulejmani zou ik onze urby op links zetten,iets hangend.voor de rest doe ik helemaal met je mee.kampioenennnnnnnnnn Waarom Urby???? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik ben serieus, Urby is de zwakste schakel bij AJAX, neem bijvoorbeel de afgelopen wedstrijd tegen POAK, jij zei dat hij goed speelde, en dat terwijl hij linksbuiten is, en in de hele wedstrijd bij 71%balbezit slechts 1 voorzet heeft gegeven... Urby is een leuke speler om te zien, maar compleet zonder rendement, daarom snap ik ook niet dat jij hem goed vind, was jij het namelijk niet die zei "hoe maakt me niet uit als we maar kampioen worden" sorry hoor, maar dan kun je een speler als Urby echt missen als kiespijn.....
Ben dus echt serieus benieuwd waarom jij hem zo goed vind. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
Waarom?Omdat hij altijd dreigt om diep te gaan,omdat hij meerdere keren ajax aan de winst heeft geholpen,ik vind hem bij de betere voetballers horen(ben geloof ik wel de enige hiero hahah),hij heeft acties,waar sulejmani al drie jaar niet meer aan toe is gekomen....En dat rendement?dat komt wel weer,heeft ook een deuk in zijn vertrouwen gekregen.....hij klaagt nooit,je hoort hem niet.... een echte ajacied!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 - 17:04 schreef joduh het volgende:Waarom?Omdat hij altijd dreigt om diep te gaan,omdat hij meerdere keren ajax aan de winst heeft geholpen,ik vind hem bij de betere voetballers horen(ben geloof ik wel de enige hiero hahah),hij heeft acties,waar sulejmani al drie jaar niet meer aan toe is gekomen....En dat rendement?dat komt wel weer,heeft ook een deuk in zijn vertrouwen gekregen.....hij klaagt nooit,je hoort hem niet.... een echte ajacied!!! Komt wel weer??? dat heeft hij nog nooit gehad, dat snap ik dus niet helemaal, een echte AJACIED???? ik denk dat dat nog wel meevalt, hij kon gewoon niet eerder naar een fatsoenlijke buitenlandse club.
Hij dreigt inderdaad altijd diep te gaan, maar doet het nooit, hij speelt altijd zijn mannetje uit naar binnen raakt dan de bal kwijt, en bij balverlies laat hij veel te vaak zijn man lopen.. Hi klaagt inderdaad niet maar Sulejmani heeft in minder wedstrijden meer goals en assists voor AJAX dan Urby in dezelfde tijd dat ze er speelden. en wat is belangrijk om die derde ster te halen, juist, rendement, dus doelpunten en assists, want dat MOET een buitenspeler nu eenmaal kunnen, en Urby heeft dat nooit gekund en zal dat ook niet kunnen.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
luister vrind,jij vraagt mij waarom?ik geef normaal antwoord waarom en jij komt gelijk weer met allemaal argumenten van waarom NIET! daar vroeg ik niet naar man.als ik nou vind dat hij in de basis moet staan,waarom wil jij dan altijd weten waarom en moet je weer in discussie gaan?relax tog eens ouwe. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 - 20:37 schreef joduh het volgende:luister vrind,jij vraagt mij waarom?ik geef normaal antwoord waarom en jij komt gelijk weer met allemaal argumenten van waarom NIET! daar vroeg ik niet naar man.als ik nou vind dat hij in de basis moet staan,waarom wil jij dan altijd weten waarom en moet je weer in discussie gaan?relax tog eens ouwe. ik ben hele relax, het forum is toch juist om te reageren?? |
|
|
|
|
Tokioelite
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 - 17:00 schreef remco k het volgende:[..] Ik ben serieus, Urby is de zwakste schakel bij AJAX, neem bijvoorbeel de afgelopen wedstrijd tegen POAK, jij zei dat hij goed speelde, en dat terwijl hij linksbuiten is, en in de hele wedstrijd bij 71%balbezit slechts 1 voorzet heeft gegeven... Urby is een leuke speler om te zien, maar compleet zonder rendement, daarom snap ik ook niet dat jij hem goed vind, was jij het namelijk niet die zei "hoe maakt me niet uit als we maar kampioen worden" sorry hoor, maar dan kun je een speler als Urby echt missen als kiespijn..... Ben dus echt serieus benieuwd waarom jij hem zo goed vind. Remco Urby Emanuelson was met Luis Suarez de beste man op het veld afgelopen woensdag. Heerlijk genoten van de rushes van Urby en de omhaal van Suarez. De Zeeuw daar in tegen viel zwaar tegen en snap ook niet waarom hij mocht invallen, dankzij De Zeeuw doelpunt tegen. Wat ik dus wil zeggen Urby Emanuelson is een absolute meerwaarde voor dit Ajax en wel meer mensen delen mijn mening. Je bent een vervelend mannetje Remco en ook die mening deel ik met anderen. Als je niks nuttigs te vertellen hebt, kruip dan terug onder je steen en kom er niet meer vandaan.
Groeten. |
|
|
|
|
ICE187CCC
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 - 21:05 schreef Tokioelite het volgende:[..] Remco Urby Emanuelson was met Luis Suarez de beste man op het veld afgelopen woensdag. Heerlijk genoten van de rushes van Urby en de omhaal van Suarez. De Zeeuw daar in tegen viel zwaar tegen en snap ook niet waarom hij mocht invallen, dankzij De Zeeuw doelpunt tegen. Wat ik dus wil zeggen Urby Emanuelson is een absolute meerwaarde voor dit Ajax en wel meer mensen delen mijn mening. Je bent een vervelend mannetje Remco en ook die mening deel ik met anderen. Als je niks nuttigs te vertellen hebt, kruip dan terug onder je steen en kom er niet meer vandaan. Groeten. Sorry, maar wat je zegt over Emanuelson slaat nergens op... Ik snap Remco wel, hij zegt eigenlijk niks meer, dan dat een linksbuiten die bij zoveel balbezit en slechts 1 voorzet in de hele wedstrijd, nooit goed gespeeld kan hebben, hij toonde wel eindelijk weer eens wat inzet, want ook dat is bij hem vaak ver te zoeken...
En je laatste opmerking tegen hem slaat helemaal nergens op, blijkbaar zie je niet dat hij gewoon netjes reageerd en een discussie opgang brengt, als jij dat niet aankan, ben je zelf misschien niet op het juiste adres, dit is namelijk een forum.. |
|
|
|
|
ICE187CCC
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 - 18:39 schreef remco k het volgende:[..] Komt wel weer??? dat heeft hij nog nooit gehad, dat snap ik dus niet helemaal, een echte AJACIED???? ik denk dat dat nog wel meevalt, hij kon gewoon niet eerder naar een fatsoenlijke buitenlandse club. Hij dreigt inderdaad altijd diep te gaan, maar doet het nooit, hij speelt altijd zijn mannetje uit naar binnen raakt dan de bal kwijt, en bij balverlies laat hij veel te vaak zijn man lopen.. Hi klaagt inderdaad niet maar Sulejmani heeft in minder wedstrijden meer goals en assists voor AJAX dan Urby in dezelfde tijd dat ze er speelden. en wat is belangrijk om die derde ster te halen, juist, rendement, dus doelpunten en assists, want dat MOET een buitenspeler nu eenmaal kunnen, en Urby heeft dat nooit gekund en zal dat ook niet kunnen.. ben ik het op zich wel mee eens, maar het is wel een ajacied, daarin ga je iets verder dan ik, maar inderdaad, het is een speler met heel weinig rendement, en hij geeft veel te weinig voorzetten. Ik las ergens dat hij vorig seizoen maar bij 13 goals betrokken was terwijl hij bijna alles heeft gespeeld op 1 kleine periode na. Dat is toch echt te weinig als je als AJAX zijnde in totaal meer dan 140 goals maakt.. |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
Urby is een leuke voetballer maar een speler met amper rendement. Leuk af en toe een mooi doelpunt en af en toe eens een voorzet. Maar er komt verder niks van die gast. 1 leuke wedstrijd en dan is het weer tijden niks. Ballen die hij zo in de voeten van tegenstanders passt, balverlies. Als linksback een drama want hij vliegt naar voren en loopt dna altijd weer achter zn tegenstander aan te huppelen en heeft dan weer een domme overtreding nodig. Als linkshalf hetzelfde. En als linksbuiten is het af en toe leuk maar niet geweldig. Je kan Remco vervelend vinden, das jouw mening maar die gast heeft wel gelijk!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 juli 2010 door Ajax_fan -- |
|
|
|
|
ICE187CCC
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 - 21:45 schreef Ajax_fan het volgende:Urby is een leuke voetballer maar een speler met amper rendement. Leuk af en toe een mooi doelpunt en af en toe eens een voorzet. Maar er komt verder niks van die gast. 1 leuke wedstrijd en dan is het weer tijden niks. Ballen die hij zo in de voeten van tegenstanders passt, balverlies. Als linksback een drama want hij vliegt naar voren en loopt dna altijd weer achter zn tegenstander aan te huppelen en heeft dan weer een domme overtreding nodig. Als linkshalf hetzelfde. En als linksbuiten is het af en toe leuk maar niet geweldig. Je kan Remco vervelend vinden, das jouw mening maar die gast heeft wel gelijk! je hebt gelijk hoor, absoluut.. maar goed ik dek dat sommige mensen niet verder kijken dan af en toe een leuke actie |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Remco heeft gelijk,vijf zes entwintig is niet oud,dat staat voor routine en in de voetbal wereld voor volwassenheid.Spelers van 22/23 zijn nog niet volwassen,de gretigheid straalt er van af.Ajax mixt met spelers oud en jong,Mido (als ze hem halen) is eind station.El Ham tekent 4 jaar contract,als hij er 20 in schiet word hij toch wel verkocht ondanks contract.Vooralsnog 1-5 alle betweters vrs Remco K |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
nemam mido is dus geen eind station.. Hij is net zo oud als el hamdoui.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ik vind wel dat de FIFA teveel wedstrijden op de agenda plaatst,Ajax heeft amper de kans na het WK te trainen met zijn spelers en niet alleen Ajax er zijn meeerdere clubs die daar last van hebben.Van de andere kant kun je zeggen:ja maar Engeland speelt rond de kerst wel door,jullie hebben gezien waar Engeland geeindigt is op het wk |
|
|
|