|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Als Ajax hem haalt is het echt wel eind station |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Even tussendoor Spanje is Wereld Kampioen voetbal,wint de Tour de France(contador)en Europees kampioen Atletiek |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Nee want hij zou dan een 1 of 2 jarig contract krijgen denk k.. En ik snap dan niet dat er gezegt word dat el hamdoui als hij het goed doet verkocht kan worden en voor mido dat niet zo geld.. Hij is 27.. Dat is dan net zo voor hem.. Doet hij het goed daar omstandigheden.. Kan hij ook best weer verkassen.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
ik moet je eerlijk toegeven dat Mido allang uit beeld was bij mij. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
ik kan en wil Mido en Elham ook niet vergelijken met elkaar.enige wat ik wel wil zeggen is dat een contract niks voorsteld |
|
|
|
|
ICE187CCC
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 - 22:56 schreef nemam-tiL het volgende:Even tussendoor Spanje is Wereld Kampioen voetbal,wint de Tour de France(contador)en Europees kampioen Atletiek Dat doen ze cht heel erg netjes toch? |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote: Eindstation??? Voor iemand van 27? Dacht het niet he. Die gaat na Ajax gewoon verder bij een andere club. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
1-5 voor remco k?????waar doel jij dat op man...Ik heb niet gezegt dat urby werelds voetbalde woensdag hoor?ik ben gewoon fan van urby en weet wat hij wel of niet kan....Ik (en daar hoef ik geen discussies over te hebben of bla bla bla verhalen) vind dat hij altijd moet spelen! Is toch niks mis mee als IK dat vind!!!of wel? Zoals er velen van jullie (ik dus totaal niet) fan van suleimani zijn (wat ik ook respecteer).groeten |
|
|
|
|
dege
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
excact man.Denk precies hetzelfde.kijk mijn opstelling terug in topic!!!dus?kampioenennnnnn!!!! |
|
|
|
|
teriele
|
|
|
------------stekelenburg-------------------- ---v/dwiel----aldeweirald-----vertonghen-----anita ---de zeeuw---enoh-----de jong-----emanuelson--- ---------suarez--------el hamdaoui-----------
met deze opstelling worden ze kampioen |
|
|
|
|
liefdevoorajax
|
|
|
stekelenburg v/dwiel alderweireld vertonghen anita de zeeuw enoh/lindgren de jong suarez el hamdaoui emanuelson
dit vind ik persoonlijk de beste opstelling. hier kun je kampioen mee worden. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Laten we in godsnaam hopen dat Ajax t/m 1 september de selectie die ze nu hebben zoveel mogelijk bij mekaar kan houden, maar verkoop van vd.Wiel zit er gewoon in. Wanneer dat gebeurt lijkt het mij logisch om Anita als rechtsback te gebruiken en Daley Blind als linkerverdediger.
Eriksen zou altijd in mijn basisopstelling staan en het liefste zie ik hem als nummer 10. Om het optimale rendement te halen, is het verstandig om Eriksen vanaf de linkerkant te laten spelen. Het betekent dat Emanuelson buiten de basis valt, want Eriksen heeft veel meer klasse.
Stekelenburg, vd.Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Anita, de Zeeuw, Enoh, Suarez, de Jong, El Hamdaoui, Eriksen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 - 14:22 schreef alibabba het volgende:Laten we in godsnaam hopen dat Ajax t/m 1 september de selectie die ze nu hebben zoveel mogelijk bij mekaar kan houden, maar verkoop van vd.Wiel zit er gewoon in. Wanneer dat gebeurt lijkt het mij logisch om Anita als rechtsback te gebruiken en Daley Blind als linkerverdediger. Eriksen zou altijd in mijn basisopstelling staan en het liefste zie ik hem als nummer 10. Om het optimale rendement te halen, is het verstandig om Eriksen vanaf de linkerkant te laten spelen. Het betekent dat Emanuelson buiten de basis valt, want Eriksen heeft veel meer klasse. Stekelenburg, vd.Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Anita, de Zeeuw, Enoh, Suarez, de Jong, El Hamdaoui, Eriksen. 100% mee eens. en inderdaad Eriksen heeft meer klasse en een veel grotere toekomst.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 - 11:09 schreef joduh het volgende:1-5 voor remco k?????waar doel jij dat op man...Ik heb niet gezegt dat urby werelds voetbalde woensdag hoor?ik ben gewoon fan van urby en weet wat hij wel of niet kan....Ik (en daar hoef ik geen discussies over te hebben of bla bla bla verhalen) vind dat hij altijd moet spelen! Is toch niks mis mee als IK dat vind!!!of wel? Zoals er velen van jullie (ik dus totaal niet) fan van suleimani zijn (wat ik ook respecteer).groeten Ik tel zelf helemaal niet Joduh, dat doe andere mensen blijkbaar, maar goed inderdaad, als jij hem graag ziet spelen dan is dat jou mening en die respecteer ik ook, ik wou er alleen met je over discussieren of het wel of niet een goede speler is.... Als andere mensen dat niet kunnen waarderen, dan is dat hun probleem en niet het probleem van jou of mij, prima toch??
Ik vroeg mij dus alleen af, waarom jij een speler goed vind, die als linksbuiten van AJAX maar bij 13 of 14 goals betrokken is op een totaal van 150 goals ongeveer. Vind jij dan niet dat dit veel te weinig is?????
En tuurlijk ziet het er wel leuk uit bij hem, maar ik vind het jammer dat je misschien niet verder kijkt dan dat..... |
|
|
|
|
tommie77
|
|
|
--------------Steek---------------
vd Wiel---Aldew---vertho---anita
----Zeeuw----de Jong----Enoh-----
----Mido----Hamdaoui----Suarez---- |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ok,natuurlijk is dat (te) weinig.Maar ik hou gewoon van zijn manier van spelen jongen.Geen grote mond etc...Wat ik al eerder vertelde over hem dus. Over goede speler?Als je al zo lang bij ajax zit kan je volgens mij niet spreken van een slechte voetballer tog? daarbij zou hij in welke eredivisieclub in nederland dan ook 100% bij de eerste elf zitten! En?jij noemt hem linksbuiten,maar hoe vaak stond hij dus GEEN linksbuiten,werd overal gedropt om gaten te vullen,dat zie ik suleimani niet doen ...jij wel? En alles zonder te zeuren man.....Nope,remco,hij blijft een klassebak en die staat bij mij in de top van spelers momenteel. Sorry,dat je er niet over kan discussieren met mij,maar de ene houdt van metallica en de ander van jan smit toch? terwijl de ene missch meer hits heeft.... Over smaak valt niet te twisten...
Tommie 77 heeft liever Mido dan urby zien ik?Tsja,vraag even waarom hij mido zo goed vind hahahahaha |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 - 17:03 schreef joduh het volgende:ok,natuurlijk is dat (te) weinig.Maar ik hou gewoon van zijn manier van spelen jongen.Geen grote mond etc...Wat ik al eerder vertelde over hem dus. Over goede speler?Als je al zo lang bij ajax zit kan je volgens mij niet spreken van een slechte voetballer tog? daarbij zou hij in welke eredivisieclub in nederland dan ook 100% bij de eerste elf zitten! En?jij noemt hem linksbuiten,maar hoe vaak stond hij dus GEEN linksbuiten,werd overal gedropt om gaten te vullen,dat zie ik suleimani niet doen ...jij wel? En alles zonder te zeuren man.....Nope,remco,hij blijft een klassebak en die staat bij mij in de top van spelers momenteel. Sorry,dat je er niet over kan discussieren met mij,maar de ene houdt van metallica en de ander van jan smit toch? terwijl de ene missch meer hits heeft.... Over smaak valt niet te twisten... Tommie 77 heeft liever Mido dan urby zien ik?Tsja,vraag even waarom hij mido zo goed vind hahahahaha NOgmaals, ik respecteer je mening, ik ben ook niet degene die loopt te tellen hoeveel mensen het met wie eens zijn.
Mido??? wie is Mido, speelt die bij AJAX??? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
godver,typ ik een tering lang bericht en krijg ik dit terug van je??????? jij discussieert lekker zullen we zegge.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 - 17:10 schreef joduh het volgende:godver,typ ik een tering lang bericht en krijg ik dit terug van je??????? jij discussieert lekker zullen we zegge.... je geeft zelf aan liever niet te willen discussieren hierover.....
Maar goed 1 dingetje dan nog: Jij geeft aan dat hij niet zeurt, was het niet Urby die zei dat hij nooit geen linksback meer wou spelen onder Jol, en dat terwijl Jol hem graag daar wou neerzetten, ik denk zelfs dat als hij dat wel had gedaan, dat ANita uit de basis was gebleven en dat Urby een hele grote kans had gehad om mee te gaan naar het WK als linksback, ik vind dat een grote inschattingsfout van hem geweest...
Sterker nog aangezien we in NL weinig goede linksbacks hebben, denk ik dat hij best eens de opvolger van Gio had kunnen worden nu die ermee gestopt is... Echter is meneer eigenwijs en denkt dat hij meer kans maakt als linksbuiten, maar daar heeft hij veel te weinig rendement voor, was het niet Sevilla die hem wou aantrekken als de nieuwe linksback, en sinds hij heeft aangegeven daar niet te willen spelen is die interesse ook weg. |
|
|
|
|
tommie77
|
|
|
Ik kies niet voor urby omdat ik suarez vanaf Links beter vind. urby is een hele goede Links back daar heeft hij oranje mee gehaald. Daarom mido op rechts, geloof me jol krijgt die mido weer aan het ballen hij heeft veel kwaliteit maar een mindere mentaliteit. Ik denk dat jol deze mentaliteit van mido kan verbeteren. |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 - 18:08 schreef tommie77 het volgende:Ik kies niet voor urby omdat ik suarez vanaf Links beter vind. urby is een hele goede Links back daar heeft hij oranje mee gehaald. Daarom mido op rechts, geloof me jol krijgt die mido weer aan het ballen hij heeft veel kwaliteit maar een mindere mentaliteit. Ik denk dat jol deze mentaliteit van mido kan verbeteren. lol urby op de linksback, erger kan het niet voor hem. Hij loopt dan alleen constant achter de man aan, dat kan hij gewoon echt niet! |
|
|
|
|
tommie77
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 - 18:21 schreef ThomasAjacied het volgende:[..] lol urby op de linksback, erger kan het niet voor hem. Hij loopt dan alleen constant achter de man aan, dat kan hij gewoon echt niet! Waarom heeft hij zo een EK gespeeld dan??????????????????????????
omdat hij dat gewoon echt niet kan????? dacht het niet het is een kwestie van niet willen |
|
|
|
|
tommie77
|
|
|
en trouwens welke club speelt er nog met een echte rechts buiten?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 juli 2010 door tommie77 -- |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 - 18:28 schreef tommie77 het volgende:[..] Waarom heeft hij zo een EK gespeeld dan?????????????????????????? omdat hij dat gewoon echt niet kan????? dacht het niet het is een kwestie van niet willen Echt waar, ik denk als je hier 50 mensen op het forum vraagt of ze urby op de linksback een goed idee vinden, zeggen 45 mensen nee. Aanvallend is het allemaal wel leuk. Maar zodra er een 1-tegen-1 situatie onstaat, is ie gewoon weg. Hij komt verdedigend veel te kort! |
|
|
|
|
morkanne
|
|
|
Urby is aavallend veel beter dan Anita en verdedigend kunnen ze er allebij geen hout van.... |
|
|
|
|
PS25
|
|
|
In mijn opstelling zou ik ook niet kiezen voor Urby. Urby vind ik veel te grillig. Hij kan een geweldige wedstrijd spelen, maar daar staan veel mindere wedstrijden op rij tegenover. Hij is mentaal niet weerbaar genoeg. Hij gaat niet voorop in de strijd als Ajax het nodig heeft.
Op een goeie verdediger en eigenlijk nog 1 of 2 aanvallers na vind ik de selectie prima op orde. Zelfs met het aantrekken van El Hamdaoui vind ik de spoeling voorin erg dun. Afwachten dus wie er eventueel nog bij komt |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik moet zeggen dat Sulejmani vandaag wer goed was, ik zou hgem absoluut niet verhuren, en lekker het hele seizoen aan de linker zijde plaatsen, dan gaat hij het wel redden |
|
|
|
|
PS25
|
|
|
Ik zou Sulejamni ook niet verhuren, want die kun je nog wel eens nodig hebben dit jaar. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 - 21:43 schreef morkanne het volgende:Urby is aavallend veel beter dan Anita en verdedigend kunnen ze er allebij geen hout van.... Helemaal mee eens héhé roep ik al maanden! Pff zie urby ook liever linksback omdat ie dan aanvallend misschien nog een keer iets breng want verdedigend zijn ze allebei erg zwak! Echt het beste is nog urby verkopen van het geld een nieuwe back halen! |
|
|
|
|
tommie77
|
|
|
mee eens waarom zouden we sulimani verhuren zo n brede selectie hebben we niet
nu el hamdaoui komt willen ze hem verhuren? dat is toch appels met peren vergelijken
sulejmani is na mijn mening geen spits veels te klein hij is een echte flank speler |
|
|
|
|
Kevin31
|
|
|
Mijn opstelling :
Stekelenburg
vd Wiel Aldeweireld Vertonghen Emanuelson
De Zeeuw De Jong Enoh
Suarez El Hamdaoui Eriksen
Reserves :
Vermeer Blind Anita Oleguer Aissati Lindgren Lodeiro Sulejmani (waarschijnlijk naar West Ham)
We hebben nog een extra aanvaller nodig.
Mido ? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Inderdaad kevin een spits en een rechteraanvaller.. |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
---------------------stekelenburg--------------------
---vd wiel----alderweireld----vertonghen----anita---
--------------enoh--------------de zeeuw------------ ----------------------de jong-----------------------
---- suarez---------el hamdaoui-------emanuelson---- |
|
|
|
|
balvers
|
|
|
nog een spits? we hebben nu el hamdoui,suk,bodul,castillion en cvita over een half jaartje voor alleen de spits |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ja daarom balvers.. Als el hamdoui wegvalt.. in de champions league.. Wie gaat het dan opvangen?? |
|
|
|
|
jahallo
|
|
|
------------------stekelenburg---------------- v/d wiel---alderweireld---vertonghen----emanuelson --------de zeeuw------------------enoh------------- ----------------------de jong-------------------- -----suarez---------el Hamdaoui-------eriksen/lodeiro wissels:vermeer eriksen/lodeiro suk bonevacia Blind Oleguer Lindgren, Aissati Donald v/d Heijden Boilesen Zeegelaar Özbiliz Castillion sarpong |
|
|
|
|
jahallo
|
|
|
------------------stekelenburg---------------- v/d wiel---alderweireld---vertonghen----emanuelson --------de zeeuw------------------enoh------------- ----------------------de jong-------------------- -----suarez---------el Hamdaoui-------eriksen/lodeiro wissels:vermeer eriksen/lodeiro suk bonevacia Blind Oleguer Lindgren, Aissati Donald v/d Heijden Boilesen Zeegelaar Özbiliz Castillion sarpong |
|
|
|
|
BRW
|
|
|
Ik mag toch hopen dat dit bericht ECHT een GERUCHT is. Wat moeten we nou met hem? Hij heeft zijn goede wedstrijden gespeeld maar als je hem op de bank gaat zetten gaat ie lopen zeuren! Net als Mido overigens..
http://www.omroepbrabant.nl/?news/1403691053/Ajax+aast+op+NAC-spits+Leonardo.aspx
Trouwens, ik vind dat Ajax er alles aan moet doen om Wielaert, Sno en Aissati kwijt te raken. Ik ben echt een grote fan van Aissati maar bij Ajax zit het er gewoon niet in! Helaas.. Die gasten slurpen met zijn drieën een aardig salaris op dus het zou mooi zijn als je die kwijt kan raken!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 augustus 2010 door BRW -- |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
BRW.. ik weet niet of leonardo en mido op de bank gaan zeuren.. en jij ook niet.. Als je een speler geen valse hoop geeft denk ik niet dat deze spelers gaan zeuren.. Ik denk dat leonardo eigenlijk best prima speler is om te wisselen.. Maar het feit is dan dat ajax dan beter rommedahl een beter contract hadden kunnen geven... Want deze 2 spelers spelen alle twee beter als ze gewisseld worden.. Maar voor de basis kan je ze niet hebben..
Dus BRW.. Als leonardo of mido komen maar miss wel alletwee.. Leonardo rechts en mido in het centrum als wissel.. Deze spelers hebben een gesprek met ajax.. Ze zullen hun kansen bieden en dan in ieder geval zegge dat ze niet voor de basis gehaald worden.. Als spelers dat horen dan moeten ze een beslissing nemen.. |
|
|
|
|
BRW
|
|
|
Je hebt helemaal gelijk, Freakie.. Ben blij dat er mensen zoals jij zijn die alles weten! Heerlijk..
Zojuist op twitter van Mike Verweij:
Martin Jol probeert creatief - op korte termijn - nog een aanvaller aan selectie #Ajax toe te voegen 18 minutes ago via web
Bron: www.twitter.com/mikeverweij
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 augustus 2010 door BRW -- |
|
|
|
|
morkanne
|
|
|
Ik denk dat Mido een moeilijke zaak gaat worden. In Engeland verdiend hij 2,5 miljoen per jaar (en volgens mij is het daar belastingtechnisch ook gunstiger). Hij past dan niet in de salarishuishouding van Ajax. Ajax kon zelfs al niet op de salariseisen van de spits van AZ ingaan. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Hahah bedoel je dat nou sarcastisch?
Trouwens ik zag staan dat ajax iets moest doen aan wielaert, sno en aissati.. Ik doe ze even stuk voor stuk
Wielaert kreeg een contract in januari 2009 en tekent voor 2 en een half jaar.. Hij wil niet weg bij ajax omdat hij anders moet inleveren.. Jammer voor ajax.. Maar 1 pluspunt.. volgende zomer is hij weg.. want 2 en een half jaar verder is 2011 in juli!
Sno kreeg een contract in de zomerstop.. dacht augustus 2008.. Voor 3 jaar.. Dat betekent? Weg volgend jaar(zowiezo)
En aissati.. heeft een 4 jarig contract gekregen tot juni 2012.. dat contract duurt dus wat langer.. Maar het is niet zo dat er geen kans bestaat dat hij nog verkocht word..
Dus eigenlijk zijn we bijna van de meeste verschrikkelijke aankopen af.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Morkanne.. Als dat zo is gaat ajax hem niet kopen.. Zo simpel is dat.. |
|
|
|
|
morkanne
|
|
|
Freaky, ik bedoelde het niet negatief maar ik denk dat Mido als uitgangspunt in de onderhandelingen wel meer wil verdienen dan El Hamdaoui. |
|
|
|
|
BRW
|
|
|
Ja, dat is inderdaad waar.. Je bent er sowieso vanaf.. Dan leveren ze niks meer op als je het contract af laat lopen! (Dat zij dan maar zo..) Maar als je ze nu voor een leuk bedragje nog van de hand kan doen.. Van mij part stuur je ze gratis de deur uit.. Dan blijft het salaris je bespaart!
Ik zou graag zien dat Aissati een kans (kan) krijgen. Maar er zijn op dit moment betere gegadigden voor die positie! (De Jong, Eriksen, Lodeiro!)
Maar goed, we zullen zien.. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
Goal-Stekelenburg. Verdediging- vd Wiel,Alderwereld, Vertongen,Anita. Middenveld- de Zeeuw , de Jong, Enoh. Aanval- Suarez, El Hamdoui, Emanuelson... |
|
|
|
|
PK
|
|
|
Stekelenburg
Wiel Vertonghen Alderweireld
Zeeuw Enoh
Eriksen Emanuelson Jong