|
|
tom
|
|
|
opstelling
vermeer blind, oleguer,alderweireld, anita enoh, eriksen, vertonghen suljemani, de jong, emanuelson |
|
|
|
|
sylvester_ajax
|
|
|
is dit de opstelling?? is dat al zeker?? kan iemand ons op de hoogte houden? |
|
|
|
|
nelis37
|
|
|
|
|
|
nelis37
|
|
|
|
|
|
tom
|
|
|
nelis, wat vind je van de commentator? dan heb ik liever leo driessen:P |
|
|
|
|
sylvester_ajax
|
|
|
dankjewel nelis37!!
wat moeten we voor uitslag verwachten het is een 2de klasser??? |
|
|
|
|
tom
|
|
|
1e klasser! goeie ploeg!
onze vereniging moet aankomend seizoen tegen hun |
|
|
|
|
sylvester_ajax
|
|
|
kan iemand af en toe dan toch even zeggen hoeveel het staat want me boxen doen hen niet:( |
|
|
|
|
nelis37
|
|
|
quote: haha. Echt zo'n raar mannetje he :P |
|
|
|
|
tom
|
|
|
dan maak je ze maar, pech:P
nee zo lang ik op de computer ben zou ik alles meedelen |
|
|
|
|
sylvester_ajax
|
|
|
tom, zijn ze gepromoveerd dan want afgelopen seizoen speelde ze 2de klasse!!! |
|
|
|
|
nelis37
|
|
|
|
|
|
tom
|
|
|
quote: zoo jaa, hij prat heel langzaam, en egt zo van, dat je met dit elftal de cl kan winnen:P |
|
|
|
|
nelis37
|
|
|
ik zal als je niet kan luisteren je op de hoogte houden :P |
|
|
|
|
tom
|
|
|
quote: ja weet ik
waarom zeg je dat het 2e klasser is:P dan
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 juli 2010 door tom -- |
|
|
|
|
sylvester_ajax
|
|
|
echt he, die leo driessen, altijd negatief over ajax, bovendien als je luistert zien tie alles verkeerd, dat komt door dat brilletje, en hij maakt van een mooie wedstrijd een slaperige wedstrijd in plaats van andersom! sorry voor de leo driessen fans:P |
|
|
|
|
tom
|
|
|
quote:Op donderdag 15 juli 2010 - 19:26 schreef sylvester_ajax het volgende:echt he, die leo driessen, altijd negatief over ajax, bovendien als je luistert zien tie alles verkeerd, dat komt door dat brilletje, en hij maakt van een mooie wedstrijd een slaperige wedstrijd in plaats van andersom! sorry voor de leo driessen fans:P deze is ook wel lol
alsof voor hem deze wedstrijd belangrijker is dan een ajax-feyenoord |
|
|
|
|
sylvester_ajax
|
|
|
@tom
omdat ik niet wist dat ze gepromoveerd waren!!! ik dacht dat ze nog 2 de klasse speelden ik was vergeten in me eerdere berichtje een komma te zeggen anders snapte je m wel:P |
|
|
|
|
tom
|
|
|
quote:Op donderdag 15 juli 2010 - 19:27 schreef sylvester_ajax het volgende:@tom omdat ik niet wist dat ze gepromoveerd waren!!! ik dacht dat ze nog 2 de klasse speelden ik was vergeten in me eerdere berichtje een komma te zeggen anders snapte je m wel:P ahah okeej:P
maar ze moeten tegen onze vereninging nu dit aankomend seizoen, dusja |
|
|
|
|
nelis37
|
|
|
bij jullie nu ook muziek? |
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
tom
|
|
|
quote: ja ouwe jaren 80 muziek |
|
|
|
|
sylvester_ajax
|
|
|
lijkt me mooie ploeg, ze hebben oranje shirtjes he en aangezien zuid afrika van oranje was haha |
|
|
|
|
tom
|
|
|
quote:Op donderdag 15 juli 2010 - 19:29 schreef sylvester_ajax het volgende:lijkt me mooie ploeg, ze hebben oranje shirtjes he en aangezien zuid afrika van oranje was haha dit is niet de gewone fc horst ploeg, dit is de het regio team |
|
|
|
|
AFCAjaxAmsterdamMoku
|
|
|
|
|
|
sylvester_ajax
|
|
|
ooh oke, van alles wat haha |
|
|
|
|
tom
|
|
|
quote: ik zet hier ook neer hoor, het gaat beginnen |
|
|
|
|
nelis37
|
|
|
hopelijk beter als feyenoord gister he? haha |
|
|
|
|
sylvester_ajax
|
|
|
dankjewel voor de livescore!!! maar had 010 gister niet gelijk gespeelt tegen een zeeuws elftal?? ik hoorde ziets?? ik had nachtdienst dus kon het niet meekrijgen |
|
|
|
|
tom
|
|
|
quote: zo 0-0 ja
heerenveen dan en excelsior, allebij 16-0 |
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
nelis37
|
|
|
|
|
|
sylvester_ajax
|
|
|
whaha verschut! ik herinner me dat ajax onder henk ten cate ooit verloor bij spakenburg zon hoofdklasser! |
|
|
|
|
tom
|
|
|
komt er weer een muziekje , zal de verbinding wel niet goed zijn met die commentator |
|
|
|
|
tom
|
|
|
quote:Op donderdag 15 juli 2010 - 19:32 schreef sylvester_ajax het volgende:whaha verschut! ik herinner me dat ajax onder henk ten cate ooit verloor bij spakenburg zon hoofdklasser! was dat niet 3 jaar geleden.
paar jaar geleden moesten ze ook tegen spakenburg in de knvb beker, won ajax pas in de verlenging |
|
|
|
|
sylvester_ajax
|
|
|
snap ik, een verbinding in een luxe hal in de arena, of de verbinding met een tribune waar 65 mensen in kunnen en die op instorten staat haha, en je heb die wind nog |
|
|
|
|
nelis37
|
|
|
wedstrijd is nog niet begonnen lees ik |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Die radio is wel goed?:P..Wtf.. |
|
|
|
|
nelis37
|
|
|
|
|
|
joey
|
|
|
Siem in de spits heh?:P.. ben benieuwd.. |
|
|
|
|
sylvester_ajax
|
|
|
@tom
dat was tegen kozakken boys, psv won daar een jaar eerder ook maar in de laatste 10 minuten met 2-0 van kent iemand manuel scheimann van fc den bosch, die kom ook van kozakken boys, die heeft nog stege gelopen bij ajax, hij is echt goed nu |
|
|
|
|
tom
|
|
|
vanavond ook utrecht en de europa leageau. wat verw8 je daarvan? |
|
|
|
|
tom
|
|
|
quote:Op donderdag 15 juli 2010 - 19:35 schreef sylvester_ajax het volgende:@tom dat was tegen kozakken boys, psv won daar een jaar eerder ook maar in de laatste 10 minuten met 2-0 van kent iemand manuel scheimann van fc den bosch, die kom ook van kozakken boys, die heeft nog stege gelopen bij ajax, hij is echt goed nu ohw kan ook |
|
|
|
|
sylvester_ajax
|
|
|
en maurice de hond als scheidsrechter!!!
haha ik zeg doen!!!!!:P |
|
|
|
|
tom
|
|
|
commentator: onderkant paal tegen het latwerk?
lolxD |
|
|
|
|
sylvester_ajax
|
|
|
utrecht verslikt zich vaak tegen kleine tegenstanders! maar ik zeg een krappe 1-0 |
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
sylvester_ajax
|
|
|
|
|
|
tom
|
|
|
ik hoop eingelijk wel dan utrecht wint, is goed voor nederlandse voetbal in europa |
|
|
|
|
nelis37
|
|
|
|
|