|
|
KAb
|
|
|
|
|
|
KAb
|
|
|
|
|
|
sylvester_ajax
|
|
|
|
|
|
sylvester_ajax
|
|
|
|
|
|
KAb
|
|
|
1-17 aissati
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 juli 2010 door KAb -- |
|
|
|
|
sylvester_ajax
|
|
|
|
|
|
nelis37
|
|
|
|
|
|
KAb
|
|
|
..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 juli 2010 door KAb -- |
|
|
|
|
sylvester_ajax
|
|
|
het wordt weer tijd voor een goal, ik zie ze er hooguit nog eentje maken dan hebben we het goed gedaan |
|
|
|
|
sylvester_ajax
|
|
|
|
|
|
sylvester_ajax
|
|
|
|
|
|
sylvester_ajax
|
|
|
8. Eriksen 0 - 1 13. De Jong 0 - 2 16. De Jong 0 - 3 19. Markus 1 - 3 30. Enoh 1 - 4 31. Sulejmani 1 - 5 32. De Jong 1 - 6 36. Emanuelson 1 - 7 40. De Jong 1 - 8 44. De Jong 1 - 9 46. Sulejmani 1 - 10 55. Alderweireld 1 - 11 62. De Jong 1-12 65. De Jong 1-13 66. Özbiliz 1-14 71. Donald 1-15 73. Sarpong 1-16 74. Aissati 1-17 83. Özbiliz 1-18 |
|
|
|
|
Milanafcaaa
|
|
|
1-18 Ozbiliz, let op die speler, dat wordt een topper! |
|
|
|
|
Milanafcaaa
|
|
|
|
|
|
Milanafcaaa
|
|
|
1-19 Donald, 1-20........ SUK SUK hahaha |
|
|
|
|
sylvester_ajax
|
|
|
geef het de tijd en breng hem rustig, maar tegen fc horst stelt niks voor, ben benieuw of die dat zondag tegen porto kan, want dan spelen ze zonder stekel vd wiel de zeeuw suarez tegen een topclub he |
|
|
|
|
sylvester_ajax
|
|
|
|
|
|
sylvester_ajax
|
|
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
Ik verheug me echt op de samenvatting :P |
|
|
|
|
Milanafcaaa
|
|
|
@sylvester, je hebt gelijk tis maar tegen horst. Maar die Ozbiliz heb ik een paar keer bekeken bij Jong Ajax en tis ongelooflyk hoe makkelijk hij zijn tegenstanders het bos instuurt. Én hij kan scoren is gebleken. Kan een hele grote worden |
|
|
|
|
sylvester_ajax
|
|
|
nee dat klopt! maar als ie volgende week tegen chelsea speelt, speelt tieterry ook even het bos in dan, snap je wat ik bedoel, ik snap je punt wel |
|
|
|
|
sylvester_ajax
|
|
|
|
|
|
Milanafcaaa
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 15 juli 2010 - 21:19 schreef Milanafcaaa het volgende:@sylvester, je hebt gelijk tis maar tegen horst. Maar die Ozbiliz heb ik een paar keer bekeken bij Jong Ajax en tis ongelooflyk hoe makkelijk hij zijn tegenstanders het bos instuurt. Én hij kan scoren is gebleken. Kan een hele grote worden Ik heb hem vorig jaar ook een paar keer bekeken, en inderdaad loopt hij er wel erg makkelijk langsheen, echt een toppertje in wording denk ik |
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Vielen de doelpunten allemaal in blessuretijd???? |
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
Royansky ermelo
|
|
|
ik woon in ermelo ben net thuis was wel een leuke wedstrijd. Fc horst heeft ze niet veel in de weg gelegd! toen suk voor de eerste keer de bal kreeg ging ermelo uit zijn dak. was lachen. |
|
|
|
|
dege
|
|
|
amateurs of niet, maar 1-21 is toch wel een bizarre uitslag. Kan me een club zo even bedenken die 0-0 spelen tegen een of ander zeeuws elftal. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: alleen de laatste 20 |
|
|
|
|
AFCA0478
|
|
|
1-18 Özbiliz 1-19 Sulejmani 1-20 Hyun Jun Suk 1-21 Hyun Jun Suk |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Dont fuck with SUK!!!!... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Never nooit gevloek op SUK....... |
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Sorry hoor maar kan niet tevreden zijn...
tegendoelpunt...
wie is die Markus? Kopen... |
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
sylvester_ajax
|
|
|
die markus is messi 2 haha |
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
NIemand nog, er ook nog geen beelden van vrijgegeven, dat zal vast en zeker later vandaag nog wel weer gebeuren..... |
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Geen regionaal t.v. zendertje die wat op de plank heeft liggen ;)
Ben wel benieuwd naar die topspits van FC HORST die de berucht Ajax verdediging heeft weten te verschalken ;) |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Ik heb begrepen dat Siem de Jong in de spits speelde? Zou het dan wellicht gaan gebeuren? 7 doelpunten scoren, dus hij zal er vaker getest worden en hij kan het. Met Eriksen erachter zou het een leuk duo kunnen worden......Word vervolgd..... |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Hmm was wel een amateur ploegie heh;) Ik vind siem juist het gevaarlijkst achter..Maar dats mijn mening |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Siem is meer van de Goals dan de assits, en Eriksen is juist van de fijne steekpasses |
|
|
|