|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: Derde ronde champions leageau Ajax - POAK |
|
|
|
ajaxje12
|
|
|
|
|
|
jaja
|
|
|
|
|
|
ajaxje12
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Goede loting. Wel een onbekende ploeg voor mij. |
|
|
|
|
ajaxje12
|
|
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Moet te doen zijn. Word helaas kijken vanaf Gran Canaria |
|
|
|
|
jaja
|
|
|
eerst thuis. laat het nu maar weer een keer lukken met ons Ajax. eindelijk weer eens champions league en hopelijk *** 2010/2011
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 juli 2010 door jaja -- |
|
|
|
|
liefdevoorajax
|
|
|
moet zeker te doen zijn. minst sterke tegenstander denk ik van de 5. |
|
|
|
|
reminho
|
|
|
quote: Moet mogelijk zijn,Brandje dan kijk jij die wedstrijd maar bij mij thuis,en dan kijk ik hem wel vanaf Gran Canaria hahahaha,veel plezier daar. |
|
|
|
|
ajaxje12
|
|
|
|
|
|
ajaxje12
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
ALS we dit niet kunnen winnen, hebben we helemaal niks te zoeken in de CL.. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Is alleen maar beter dat je tegen een club speelt met zo'n sfeer. Was al bang dat ze naar Roemeniƫ moesten waar je voor 3000 man op slecht veld en zonder sfeer zou spelen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Heb je trouwens naar het hele verhaal vooraf geluisterd Brandje????
De loting voor de 4e ronde is precies zoals ik het zei, we kunnen dus gewoon Fenerbahce ook loten.......... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Prachtig filmpje. Ben alleen bang dat je die stadionfakkels tijdens de CL-wedstrijd niet zult zien. En anders hebben ze bij POAK toch een gigantisch probleem met de UEFA. Maar inderdaad heel fanatieke supporters. Kan een leuke confrontatie worden. Heb er erg veel zin in. En laat Ajax nu weer eens het geluk hebben om de CL te halen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Heerenveen heeft vorig seizoen 2 keer in de EL tegen Paok fc gespeeld, die hebben 2 keer gelijk gespeeld tegen ze.... En vorig seizoen was H'veen nou niet bepaald erg goed, sterker nog ze waren belabberd |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 - 12:27 schreef remco k het volgende:Heerenveen heeft vorig seizoen 2 keer in de EL tegen Paok fc gespeeld, die hebben 2 keer gelijk gespeeld tegen ze.... En vorig seizoen was H'veen nou niet bepaald erg goed, sterker nog ze waren belabberd Echter heeft het kijken naar het verleden geen zin. Je moet er tijdens die wedstrijden gewoon staan en dan hebben uitslagen uit het verleden niets te zeggen. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Ik heb niet gehoord en we kunnen fenerbahce niet loten want we krijgen of Sampdoria of Auxerre. Let nou maar op. |
|
|
|
|
liefdevoorajax
|
|
|
is wel lekker sfeertje daar ja. maar wij maken ze daar stil! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 - 12:30 schreef Brandje het volgende:Ik heb niet gehoord en we kunnen fenerbahce niet loten want we krijgen of Sampdoria of Auxerre. Let nou maar op. Ongelooflijk ben jij zeg, de uefa legt exact de regels uit, en jij blijft bij je eigen mening. HAHAHAHA Mischien passen ze de regels wel speciaal voor jou aan.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 - 12:30 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Echter heeft het kijken naar het verleden geen zin. Je moet er tijdens die wedstrijden gewoon staan en dan hebben uitslagen uit het verleden niets te zeggen. Tuurlijk heb je gelijk, maar zo kunnen wij ons wel een beetje een beeld bij de club krijgen...... |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Als de 5 WK gangers niet mee doen gaat Ajax hier echt een hele zware dobber aan krijgen. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Lekker broodje Gyros eten dinsdag of woensdag dus... |
|
|
|
|
sylvester_ajax
|
|
|
ik zeg dat het te doen is, maar waren kopenhagen en slavia praag dat ook niet!! ajax moet zichzelf zijn en thuis de nul houden want ajax is in staat om daar te scoren, alleen je moet kunnen voetballen tegen een harde tegenstander en een kathedraal van een stadion! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
fanatieke supporters daaro. Maar deze is goed te pakken.Hoop dat de wedstr niet te vroeg komt.En broodje gyros komt zeker goed hahaha |
|
|
|
|
sylvester_ajax
|
|
|
@joduh
het is een fysiek zeer sterke tegenstander en daar kan ajax moeilijkheden mee gaan krijgen, voetballen hebben de 4x zo veel kwaliteit! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 - 13:01 schreef Rogier het volgende:Als de 5 WK gangers niet mee doen gaat Ajax hier echt een hele zware dobber aan krijgen. Ik neem aan dat ajax van de spelers die niet verkocht gaan worden of dan niet verkocht zijn, gewoon eist dat ze er dan weer zijn. Weet iemand, wanneer de wk gangers uberhaubt weer aansluiten bij de groep?? |
|
|
|
|
sylvester_ajax
|
|
|
met de spelers die we nu hebben kan het ook, alleen greg zal weg gaan
--------------stekelenburg----------------
blind ---- alderweireld-- vertonghen---- anita
-----de zeeuw------------enoh------- ---------------de jong-------------------
eriksen/sulejmani (goede voorbereiding en oogt fit)---ozbiliz/sulejmani-----suarez |
|
|
|
|
1nummer14
|
|
|
Vreemd dat Ajax eerst thuis speelt als ze geplaatst zijn, volgens mijheb je meer voordeel als je de tweede wedstrijd thuis speelt, rare UEFA regel. Maar wel goede sfeer daar, dat kan gaan spoken zeker als Ajax de eerste wedstrijd niet wint. |
|
|
|
|
reminho
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 - 13:20 schreef remco k het volgende:[..] Ik neem aan dat ajax van de spelers die niet verkocht gaan worden of dan niet verkocht zijn, gewoon eist dat ze er dan weer zijn. Weet iemand, wanneer de wk gangers uberhaubt weer aansluiten bij de groep?? Volgens mij moeten ze rond de eerste wedstrijd tegen paok weer terug zijn,kunnen ze gelijk spelen,ga ervan uit dat hun conditie in die paar weken na het wk niet helemaal verloren is. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
De wk internationals van Uruguay en Nederland die uitkomen voor Ajax mogen zich op 21 juli weer melden bij hun club. Dit is een week voorafgaand aan de wedstrijd tegen PAOK. Ze zullen zodoende ook aanwezig zijn tijdens de open dag van Ajax. Of ze 's avonds ook meedoen in de wedstrijd tegen Chelsea is nog niet bekend. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Dat zal wel niet lijkt me, toch is het wel lekker dat ze er straks een week op hebben zitten voordat de wedstrijd is |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 - 14:28 schreef remco k het volgende:Dat zal wel niet lijkt me, toch is het wel lekker dat ze er straks een week op hebben zitten voordat de wedstrijd is De wedstrijd tegen Chelsea is op 23 juli. Ik ga er niet vanuit dat Suarez, Lodeiro, Stekelenburg, De Zeeuw of Van der Wiel in actie komt, maar gezien de wedstrijd zou het leuk zijn als deze jongens desnoods een helft meedoen. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Wie gaat er naar de uitwedstrijd?
Thuis ben ik er in ieder geval wel bij... |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Hmmm mooie loting..Worden 2 leuke wedstrijden.. Moet te doen zijn.. Als ze hier niet van kunnen winnen hebben ze uberhaupt niks in de cl te zoeken natuurlijk!.. Maar we zullen zien.. ik zie het positief in...!:) |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Even wat weetjes vooraf; De laatste keer dat Paok kampioen werd dateert van het seizoen 84'85. Vorig seizoen werd men 3e in Griekenland, het jaar daarvoor 2e. Daarvoor is het jaren een bescheiden club geweest in Griekenland met een plaats in de middenmoot als gevolg. Het moet te doen zijn, maar zeker niet de gemakkelijkste van de 5 vind ik. Young Boys acht ik minder sterk dan Paok. |
|
|
|