|
|
Roy15
|
|
|
GK v.Dijk
RB de Vrij LB Lumb RCV Vlaar LCV Bahia
RCM El Ahmadi LCM FER AM Wijnaldum
RV Schaken LV Cisse SPITS Smolov
Als er iemand geschorst of geblesseerd is kan je het prima opvangen met je wissels. Enkele uitzonderingen daargelaten.
De Vrij --> Fernandez Bahia --> Hofland De Cler --> Martins Indi
Wijnaldum --> Tomasson
Schaken --> Tomasson (dus Tomasson AM en Wijnaldum RV) Cisse --> Biseswar
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 juli 2010 door Roy15 -- |
|
|
|
|
Feyenoord-kampioenen
|
|
|
|
|
|
Feyenoord-kampioenen
|
|
|
MAAR IK DENK DAT AUASSAR BETER IS DAN TIM DE CLER TOCH?????? |
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
quote: kan best dat jij dat denkt.. |
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
de linksback is ons zwakste punt. maar ik weet niet hoe auassar het op lb doet.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 18 juli 2010 - 10:47 schreef Feyenoord-kampioenen het volgende:Wijnaldum of Biseswar ??? komen niet in aanmerking voor de zelfde positieDarley of Mulder ??? Maakt niet uit Fernandez of de Vrij ??? Fernandez EN de Vrij, Fernadez rechts, de Vrij naast VlaarDe Cler of Martins Indi ??? Bahia Fer of Auassar ??? Fer Smolov of Castaignos ??? Liever een echte meer ervaren spits. El Ahmadi of Van Haaren ??? komen niet in aanmerking voor de zelfde positie |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: Feyenoord heeft 'm toch niet voor de kat z'n viool een contract aangeboden?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 juli 2010 door sevillana -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 18 juli 2010 - 11:56 schreef sevillana het volgende:[..] Feyenoord heeft 'm toch niet voor de kat z'n viool een contrat aangeboden? Tsja, maar t is geen links-back he. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: geen bahia...?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 juli 2010 door craven -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: dat stel ik ook niet, maar in deze onderstaande post zie ik hem helemaal niet vermeld staan, vandaar mijn reactie
GK v.Dijk
RB de Vrij LB de Cler RCV Vlaar LCV Bahia
RCM El Ahmadi LCM FER AM Wijnaldum
RV Schaken LV Cisse SPITS Smolov
Als er iemand geschorst of geblesseerd is kan je het prima opvangen met je wissels. Enkele uitzonderingen daargelaten.
De Vrij --> Fernandez Bahia --> Hofland De Cler --> Martins Indi
Wijnaldum --> Tomasson
Schaken --> Tomasson (dus Tomasson AM en Wijnaldum RV) Cisse --> Biseswar |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ik vind t zonde om te moeten kiezen tussen de Vrij en Fernandez, dus dan de Cler/Indi maar slachtofferen. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
zie alleen Bahia niet opkomen als back, en dat zou samen met fernandez wel een kracht kunnen zijn.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vind het ook zonde om het duo Vlaar - Bahia uit elkaar te halen |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
de flh
|
|
|
LB gaat ook niet het probleem worden. De cler kan dat prima invullen. Maak me meer zorgen om de wisselvalligheid door de jonge leeftijd van de selectie. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik maak me eigenlijk geen zorgen. Komt eigenlijk dat ik niet echt verwachtingen heb. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
laat ik ook eens gek doen: Mulder Fernandez - Vlaar - de Vrij - Bahia El Ahmadi - Fer - Auasar schaken - Castaignos - Cisse |
|
|
|
|
craven
|
|
|
---------mulder-------- fernandez-Vlaar-bahia-auasar -------Fer--Ahmadi(mokotjo)------ Schaken--JDT---Biseswar-- -----Luc/Smolov------
of zo
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 juli 2010 door craven -- |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Schaduw elftal:
---------------Darley---------------- De vrij-schenkeveld-Hofland-De cler ------------Mokotjo-van Haaren---- Wijnaldum--Smolov---Cisse-------- ------------Bruins--------------- |
|
|
|
|
wazaaaaaaa
|
|
|
zal hij nu echt komen na ons feyenoord mensen ? maar maatjes ik heb een vraag hebben jullie een verslag gezien van de westrijd tegen voorschote97? |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: wie weet min manneke |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
wazaaaaaaa
|
|
|
oke maar niemand heb dus wat gezien van die westrijd tegen voorschoten? |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
kijk ff op youtube dan... |
|
|
|
|
Feyenoord-kampioenen
|
|
|
nee alleen de vrije trappen van Ricky van H aaren en Luigi Bruins staan van die wedstrijd op youtube... meer niet.... alleen Barendrecht en VVBS heb ik gezien |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
feyenoordq
|
|
|
Been kiest uiteindelijk. Mijn voorkeur is dit:
-----------darley fernandez-Vlaar-bahia-de Cler -------Fer--Ahmadi------ Schaken--Tomasson---Wijnaldum-- -------Castaignos------
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 juli 2010 door feyenoordq -- |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Een maat van me werk bij de sexwinkel waar de vrouw van Mario komt en dus weet ik de opstelling voor t nieuwe seizoen al...............:
____________________Tomasson_________________________ ______Cissé___________________________Schaken________ _____________________Wijnaldum_______________________ ______El Ahmadi________________________Fer___________ de Cler_____Bahia_______________Vlaar_____Fernandez__ ______________________Darley_________________________ |
|
|
|
|
Geboren in Rotterdam
|
|
|
Been wikt, Gudde beschikt, want ik verwacht dat die eikel nog van alles in het werk gaat stellen om een paar waardevolle spelers te verkopen, Moet toch aan de KNJB laten zien hoe goed ie bezig is |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hey daar heb je m weer! Geen topic vergeten om te zeiken over Gudde! heeeeerlijk. geeft ook zo'n positief gevoel he!
godsamme ben dr weer blij mee! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Als ze nog iemand goed kunnen verkopen om de schuld te verlagen, zou ik zeggen hup gudde. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 19 juli 2010 - 10:10 schreef hotjumper het volgende:Als ze nog iemand goed kunnen verkopen om de schuld te verlagen, zou ik zeggen hup gudde. Alleen als het bedrag van een redelijke hoogte is! Anders zou ik zeggen probeer met een zo goed mogelijk team via prestatie`s geld te verdienen.. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 19 juli 2010 - 10:24 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Alleen als het bedrag van een redelijke hoogte is! Anders zou ik zeggen probeer met een zo goed mogelijk team via prestatie`s geld te verdienen.. dat is het mooiste, ik denk overigens dat we kampioen worden |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Wat een toeval!!!Ik denk het ook!! Want zonder cent en gepingel sta je zo op de Coolsingel!!! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
hahahahahahahahaha....................+1 |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ook zonder poen worden wij kampioen! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Spandoekje eerste wedstrijd?? |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
quote:Op zondag 18 juli 2010 - 11:56 schreef sevillana het volgende:[..] Feyenoord heeft 'm toch niet voor de kat z'n viool een contrat aangeboden? je hebt het over Auassar ? Feyenoord heeft hem in eerste instantie gehaald om een vertrek van Fer op te vangen |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 - 11:44 schreef Roy15 het volgende:[..] je hebt het over Auassar ? Feyenoord heeft hem in eerste instantie gehaald om een vertrek van Fer op te vangen joh . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . |
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
quote: eeeehm... wat was de kern van je vraag? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: korte geheugen hè, jij noemde in jouw post nergens z'n naam dus ik reageerde daarop met de opmerking dat ze die jongen toch niet voor de kat z'n ... gehaald hebben. jij beweert nu dus dat ze hem een contract hebben aangeboden met het oog op een evt. vertrek van Fer. we zullen zien . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . |
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 - 11:58 schreef sevillana het volgende:[..] korte geheugen hè, jij noemde in jouw post nergens z'n naam dus ik reageerde daarop met de opmerking dat ze die jongen toch niet voor de kat z'n ... gehaald hebben. jij beweert nu dus dat ze hem een contract hebben aangeboden met het oog op een evt. vertrek van Fer. we zullen zien . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . nee, dat beweer ik niet, dat beweert meneer Been. |
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
''Als er iemand geschorst of geblesseerd is kan je het prima opvangen met je wissels. Enkele uitzonderingen daargelaten.''
Fer is dus een van die uitzonderingen. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 - 12:04 schreef Roy15 het volgende:''Als er iemand geschorst of geblesseerd is kan je het prima opvangen met je wissels. Enkele uitzonderingen daargelaten.'' Fer is dus een van die uitzonderingen. oh . . . . . . . . |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|