|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Tegenover Eredivisie Live liet Mario Been doorschemeren dat de komst van een nieuwe spits aanstaande is. De kans is heel groot dat er heel snel een spits bijkomt. Binnen een week, hoop ik. Ik kan daar verder niets over zeggen. Anders komen er straks andere clubs tussen om hem weg te kapen.
Bron : Feyenoord netwerk
ff geduld opbrengen dus |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote:Op woensdag 21 juli 2010 - 01:41 schreef sevillana het volgende:Tegenover Eredivisie Live liet Mario Been doorschemeren dat de komst van een nieuwe spits aanstaande is. De kans is heel groot dat er heel snel een spits bijkomt. Binnen een week, hoop ik. Ik kan daar verder niets over zeggen. Anders komen er straks andere clubs tussen om hem weg te kapen. Bron : Feyenoord netwerk ff geduld opbrengen dus logisch, als feyenoord hem kan betalen, kunnen ze hem in de 6e engelse amateurdivisie ook betalen. |
|
|
|
|
Emile
|
|
|
goed dat ie zn mond houd misschien komt er wel een hele grote verrasing en zolang geen 1 andere club het weet is ie van ons. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ze moeten nog een manier vinden hoe Geert den Ouden zn scheidsrechters carriere kan combineren met de spitspositie bij Feyenoord. |
|
|
|
|
Dre71
|
|
|
En KFC Meerle wil dat Feyenoord in ieder geval de contributie van Henk Vos betaalt als ze hem lenen. Uiteraard is dit een struikelblok :-) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 21 juli 2010 - 07:15 schreef Stylzz het volgende:Ze moeten nog een manier vinden hoe Geert den Ouden zn scheidsrechters carriere kan combineren met de spitspositie bij Feyenoord. scheelt de knvb ook weer geld, den Ouden ons laten fluiten tegen de joden, terwijl hij in de spits staat, is er tenminste geen twijfel over buitenspel. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
In de wandelgangen heb ik gehoord dat ze v Hooijdonck benaderd hebben. En hij laat zijn salaris weer verspreidt betalen! alleen na de wedstrijd wil hij gratis bier! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op woensdag 21 juli 2010 - 02:20 schreef de flh het volgende:[..] logisch, als feyenoord hem kan betalen, kunnen ze hem in de 6e engelse amateurdivisie ook betalen. betalen? Feyenoord mag en kan zelf helemaal niets, toch? |
|
|
|