|
|
joey
|
|
|
http://www.ajaxclub.nl/nieuws/Altidore_mogelijk_de_nieuwe_nummer_negen_van_Ajax.html
Gerucht] Jozy Altidore staat mogelijk in de belangstelling van Ajax, althans als we de zaakwaarnemer van de Amerikaanse spits moeten geloven.
De 20-jarige spits speelde al zeventien interlands voor Amerika waarin hij zeven keer doel trof. De zaakwaarnemer meldde verder dat ook Celtic en Espanyol interesse hebben in de 1,85 meter lange spits van Villarreal.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 juli 2010 door joey -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Het salaris van Espanyol en Celtic ligt veel hoger dan bij AJAX.
Lijkt mij ook niet de beste optie voor de spitspositie |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
er was hier trouwens al een topic over, waarom nog eentje openen... |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Ohw ga je dat nu weer tegen iedereen zeggen?..
Over vd wiel zijn er ook 4..
Maar ach.. Weet je wat.. Anders gaan we weer alles bespreken in jou.. niet erg overzichtelijke.. alles in 1 topic..:) |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 - 18:23 schreef remco k het volgende:Het salaris van Espanyol en Celtic ligt veel hoger dan bij AJAX. Lijkt mij ook niet de beste optie voor de spitspositie Jaaa,, Okee.. Als hij voor salaris zou gaan kon hij tijdje terug ook naar rusland toen hij nog in amerika speelde..
Ik vind het wel een erg goede speler.. zou wel een versterking zijn voor ajax.. Het is geen Koller... Maar geen slechte speler.. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Wederom zonde van het geld...waarom toch die koopdrift? Dacht dat we gingen bouwen bij Ajax. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
we zouden toch eenn soits moeten hebben heh;) |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
is een jonge speler.. dus is nooit slecht..
Ride: koopdrift? er is toch geen koopdrift t zijn allemaal geruchten.. Dat betekent niet dat ajax daar gelijk al werk van gaat maken.. |
|
|
|
|
sylvester_ajax
|
|
|
wat een onzin weer joey!!! leer nou nogmaal eerst betrouwbare bronnen te vinden dat ajax club liegt de hele zooi bij mekaar! niet lllig bedoeld maar net als van de week met el hamdaoui en dembele, ik lees het nergens |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Dude.. ik mag een topic openen als ik dat wil.. Ik lees dit,,.. dus ik begin er een topic over..
Als je het onzin vind moet je lekker niet reageren oke!;) Daarbij heb ik in de titel het woord GERUCHT gezet..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 juli 2010 door joey -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
tuurlijk mag jij topics openen, maar hetzelfde topic openen als dat net gedaan is, is toch gewoon onzin..... |
|
|
|
|
sylvester_ajax
|
|
|
wacht is ff, je voelt je snel aangevallen! ik zeg niet dat je geen topic mag openen dude!!! alleen dit is geen gerucht, dat ajax club goooit van alles de wereld in maar het is nooit waar, laat het eerst maar eens op voetbalprimeur, voetbalzone, of goal.com komen , dan zijn het geruchten niet deze shit! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Syvester.. Dat nu jij commentaar heb op geruchten.. Heb je jou topic over martin jol gelezen.. Dat is dan ook een gerucht.. |
|
|
|
|
sylvester_ajax
|
|
|
nee dat is van voetbalprimeur meelopertje!!! dat is betrouwbaarder dan ajax club:) |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ben niet bepaald een meelopertje.. Enuu oo is ajax club niet het zelfde als voetbal primeur? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Voetbalprimeur is veel vaker geloofwaardig dan AJAX club, die maakt vaak zijn eigen geruchten |
|
|
|
|
sylvester_ajax
|
|
|
nee zeker niet!!! en ja e bent wel een meelopertje want je krijg nogals eens wat commentaar op domme opmerking, en nee die van mij was niet dom want ajax club voert echt maar wat e wereld in, voetbalprimeur hebben het allemaal van v skysport en de bild en zo en dat is een stuk betroubaarder! want alles wat je op die site leest is ook daadwerkelijk bezig en dat ken je van ajaxclub niet zeggen! |
|
|
|
|
sylvester_ajax
|
|
|
dankje remco k iemand die het ook opvalt tenminste |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Syvester als jij dan ook eens commentaar geeft op die "domme" opmerkingen.. Niet reageren is nog dommer namelijk..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 juli 2010 door freakie -- |
|
|
|
|
sylvester_ajax
|
|
|
ik heb eht niks tegen jou freakie maar je komt vrij raar over snap te moet je maar eens vaak op die site kijken en alleen beetje opslaan in je geheugen, bijna alles komt wel uit of s ook echt in onderhandeling, want als ajax toch interese had in el hamdaoui dembele en altidore (en dan heb ik het ovr alleen al interesse) dan was dat toch alleen de wereld rond gegaan, nou ik heb het nergens gelezen |
|
|
|
|
sylvester_ajax
|
|
|
ik snap je zin niet helemaal, maar ik lul geen onzin en jij toch wel degelijk |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
sylvester_ajax
|
|
|
volgens mij geef ik daar commentar op, maar wel realistische dingen! en nogmaals ik heb niks tegen je, maar er komt mij betreft teveel waanzin uit |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Altidore is absoluut NIET geschikt voor de spitspositie van Ajax. Ik weet zeker dat Ajax zich niet inlaat met zo'n speler. Hij is houterig, technisch onbekwaam, heeft geen flair en geen inzicht. Ik heb alles gezien op het WK en ook gelet op deze Altidore, die op mij overkwam als een blind paard zonder scorend vermogen. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ja sylvester hier reageer je inderdaad op andere dingen heb ik jou niet zien reageren doe dat dan ook maar he jong.. Want tot nu toe kom jij een beetje wazig over.. en ben jij de meeloper want je komt met niks concreets.. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 - 19:49 schreef sylvester_ajax het volgende:nee dat is van voetbalprimeur meelopertje!!! dat is betrouwbaarder dan ajax club:) Weet je wat jonge ga jij lekker een topic openen.. Over wele site wel en welke sites niet betrouwbaar zijn..;) |
|
|
|
|
sylvester_ajax
|
|
|
indd;) al ik zeker doen als jij is eerlijek onfo geeft en geen waanzin! |
|
|
|
|
joey
|
|
|
nogmaals..Ik mag poste wat ik wil toch? Je hoeft er niet op te REAGEREN;) |
|
|
|
|
sylvester_ajax
|
|
|
eerlejek onfo = eerlijke info sorry voor de spelfout! |
|
|
|
|
sylvester_ajax
|
|
|
nee oke!! ik heb nooit gezegt dat je niet mag posten he jongen! maar ik bedoel, het is wel leuk als he dadelijk ook echt nieuws is dan wordt het echt zo van oeeh gaat tie komen of niet, en hoe heb je van zoiets jha wat moet ik er nou mee, ik hoop daarin tegen wel dat je gelijk krijgt want ik vind altidore een geweldige spits wat een athleet wat een kracht heeft die man |
|
|
|
|
joey
|
|
|
We zullen zien wat er voor spits komt jonge;) haha |
|
|
|
|
sylvester_ajax
|
|
|
goed, stel we gaan dan over geruchten praten hoop ik op altidore want die vid ik nuttiger voor ajax dan el hamdaoui |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 - 19:40 schreef remco k het volgende:tuurlijk mag jij topics openen, maar hetzelfde topic openen als dat net gedaan is, is toch gewoon onzin..... Is niet hetzelfde.. ik link naar een post op een ajax site.. en die andere komt met een discussie of altidore een goeie zou zijn voor ajax..
Dus dat zijn opzich nog 2 verschillende dingen likt mij..Daarbij wat ik net al zij.. er lopen nu 4 over vd wiel.. 2 over carew en ga zo maar door..:)
Daarbij op die andere reageerde ik allen maar.. En nu reageren er hier meer mensen..Dus sjaa ..
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Dat denk ik ook syvester.. Alidore is 20 en dus kwa geld als hij het goed gaat doen ook veel beter.. Hij is denk ik beter op die plek in kracht dan el hamdoui.. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 - 20:19 schreef sylvester_ajax het volgende:goed, stel we gaan dan over geruchten praten hoop ik op altidore want die vid ik nuttiger voor ajax dan el hamdaoui Uhmm.. ja het zijn allebij creatieve snelle jongens..Afmakers.. Altidore heeft niet een geweldig Wk achter de rug..Maargoed van persie ook niet:).,. Dat maakt nog niet uit dat het geen goede speler is..
Kijk het is de vraag wat wilt een jol hebben..
een type el hamdoui/atidore of een type Koller
Wat vind jij beter syl? |
|
|
|
|
sylvester_ajax
|
|
|
weetje ik denk dat je altidore en el hamdaouiniet kun vergelijken, el hamdaoui is de man van de individuele actie en altijdore is een aanspeeltpunt en ajax heeft de buitenspelers om die balbij altidore te bezorgen en el hamdaoui kan een kans voor zichzelf kan crieeren! koller was puur koppen he, wel grappige speler kan koppen al de tyfus maar als die een fastoenlijke bal moest raken met zijn voet lukte dat dus niet haha! wel leuk dat je me syl noemt, zo noemen ze me allemaal, alleen jij heb het binnen een week al door haha! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
joey el hamdoui en altidore zijn niet het zelfde.. 1 groot verschil el hamdoui is 26 en altdore 20.. En kwa speelstijl is altidore niet echt creatief.. Meer een sterke speler beetje tussen een koller en el hamdoui in.. |
|
|
|
|
sylvester_ajax
|
|
|
altidore is sterk, hij heeft het zegmaar in zoch om duels van douglas te winnen (fc twente) en dat konden er maar weinig afgelopen jaar)als ik dat zeggen mag |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ja zeker.. Dat mag sylvester.. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 - 20:32 schreef sylvester_ajax het volgende:weetje ik denk dat je altidore en el hamdaouiniet kun vergelijken, el hamdaoui is de man van de individuele actie en altijdore is een aanspeeltpunt en ajax heeft de buitenspelers om die balbij altidore te bezorgen en el hamdaoui kan een kans voor zichzelf kan crieeren! koller was puur koppen he, wel grappige speler kan koppen al de tyfus maar als die een fastoenlijke bal moest raken met zijn voet lukte dat dus niet haha! wel leuk dat je me syl noemt, zo noemen ze me allemaal, alleen jij heb het binnen een week al door haha! hahahaaa:P |
|
|
|
|
sylvester_ajax
|
|
|
jongens we zijn het allemaal eens topic starten??? haha |
|
|
|
|
sylvester_ajax
|
|
|
maar ik denk eerlijk gezegt als ajax el hamdaoui haalt dat je zon argentinie aanval krijgt, kwalitatief wel minder, maar dan krijg je een voorhoede met 3 individuele spelers! en dan doel ik dus op het feit, hilguain, messi en tevez... hoeveel ballen hebben die aan elkaar afgespeeld op het wk??? en te veel egoisme is niet goed!!! |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Hmm jah.. Dat is Altidore miss beter? |
|
|
|
|
sylvester_ajax
|
|
|
daarom! ik heb messi teves en hilguain echt mekaar niet een keer een bal zien afspelen, tenzij het buitenspel was |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
mmm Tsja kan je gelijk in hebben:P |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 - 20:22 schreef freakie het volgende:Dat denk ik ook syvester.. Alidore is 20 en dus kwa geld als hij het goed gaat doen ook veel beter.. Hij is denk ik beter op die plek in kracht dan el hamdoui.. Als ik het goed heb, heb jij liever Altidore dan El Hamdaoui? Dat moet je me toch eens uitleggen beste freakie en Ajax is een voetbalclub en geen fitnesscentrum. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Nee alibabba.. Maar je kan niet 11 spelers hebben die allemaal geweldig zijn in techniek ect.. Altidore is ook iemand die gewoon staat om iemand anders beter te laten voetballen.. Miss moeten we wel wat mensen hebben op in de cl mee te kunnen die van het fitnesscentrum komen.. |
|
|
|
|
sylvester_ajax
|
|
|
frake hoe is het mogelijk weer met je eens kijk maar na helaas hoe pijnlijk het ook is de afgelopen 6 jaar hoe psv az en twente kamioe werden, paar individue paar routiniers en paar team speler, en wij hallen altijd alleen maar kwaliteit en geen team, en daar is sinds vorig jaar verandering in gekomen, normaal wordt je met 85 dik en dik kampioen! |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Ajax toont intresse in Fitnesscaoch JOE !! XD WHAHAHAHAHAHAAHAAAAA... |
|
|
|