BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax nu intresse voor Amerikaan Jozy Altidore (Gerucht)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
freakie
 freakie - vrijdag 16 juli 2010 - 22:22   quote  deeplink  
Ja t is mogelijk als je goed leest kan je het gewoon met me eens zijn.. T kan zomaar.. Kijk ik noem geen namen maar sommige mensen lezen de eerste 3 woorden en gaan dus zitten muggenziften xD sorryyy:PxD
alibabba
 alibabba - vrijdag 16 juli 2010 - 22:25   quote  deeplink  
Altidore is een bonkige spits en echt niet geschikt voor Ajax. Ik kan me nog herinneren dat Ajax in '96 de Argentijnse spits Gabrich kocht die ook als krachtpatser werd ingezet bij een eventuele achterstand, maar absoluut niets toevoegde aan Ajax en Altidore kan dat ook niet.
sylvester_ajax
 sylvester_ajax - vrijdag 16 juli 2010 - 22:27   quote  deeplink  
dit ajax is niet meer van 96!
freakie
 freakie - vrijdag 16 juli 2010 - 22:27   quote  deeplink  
Nee dat zou kunnen ja ik zei al ik ben blij dat ik geen scout ben.. Maar toch zie ik el hamdoui niet als een aanvaller die ajax nodig heeft.. Ik heb het de hele tijd over een type koller.. Aan de andere kant alibabba wie zegt dat altidore niet niet gaat redden? En heb het ook niet over een achterstand.. En nog wat hij is 20..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 juli 2010 door freakie --
sylvester_ajax
 sylvester_ajax - vrijdag 16 juli 2010 - 22:29   quote  deeplink  
mee eens freakie
joey
 joey - vrijdag 16 juli 2010 - 22:29   quote  deeplink  
El hammie en Altidore zijn alletwee prachtspelers.. ik zie je graag bij ajax!:)
remco k
 remco k - vrijdag 16 juli 2010 - 22:30   quote  deeplink  
Altidoren heeft een veels te matige techniek om bij AJAX aan de slag te gaan, en is niet balvast genoeg... Hij is een beetje een type Hasselbaink lijkt me...
freakie
 freakie - vrijdag 16 juli 2010 - 22:31   quote  deeplink  
Je wilt het niet weten.. Ik krijg een bericht van remco met de vraag dat IK normaal moet doen.. Ik word hier zo moe van he.. Miss kaartje naar remco sturen met beterschap?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 juli 2010 door freakie --
joey
 joey - vrijdag 16 juli 2010 - 22:32   quote  deeplink  
Ik krijg een bericht van Syl.. Of ik met hem op een date wil! :D JIPIEEE!!!.. XDWhahahaaa
freakie
 freakie - vrijdag 16 juli 2010 - 22:34   quote  deeplink  
Hahahahahahahaha! Mag ik niet mee dan?
joey
 joey - vrijdag 16 juli 2010 - 22:38   quote  deeplink  
NEE!HIJS VAN MIJ!
freakie
 freakie - vrijdag 16 juli 2010 - 22:39   quote  deeplink  
:'( Maaree ff ontopic blijven!! Anders doet remco me wat.. Bannen denk ik op grond van het schelden tegen hem.. Ik ben volgens heb een klein kind.. Ja ik zeg namelijk dat hij een kwal is.. Dat is natuurlijk veel erger dan iemand de dood wensen..
sylvester_ajax
 sylvester_ajax - vrijdag 16 juli 2010 - 22:41   quote  deeplink  
whaha jha joey en ikgaan daten whahahha
echt dus kens ge grenzen meer vanavond
wat kansloos
maar ik ben weg
doei jogen mis tot morgen
remco k
 remco k - vrijdag 16 juli 2010 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 - 22:39 schreef freakie het volgende:
:'( Maaree ff ontopic blijven!! Anders doet remco me wat.. Bannen denk ik op grond van het schelden tegen hem.. Ik ben volgens heb een klein kind.. Ja ik zeg namelijk dat hij een kwal is.. Dat is natuurlijk veel erger dan iemand de dood wensen..
Ik had het over iets anders dan geband worden, maar wat probeer je nu eigenlijk te bereiken dan Freaky........
joey
 joey - vrijdag 16 juli 2010 - 22:41   quote  deeplink  
Begin asjeblieft lekker het REMCO VS FREAKIE topic oke;)..
Tis nou wel genoeg zo!:)
freakie
 freakie - vrijdag 16 juli 2010 - 22:43   quote  deeplink  
Ik niks.. Jij wel neem ik aan.. Miss kan je gewoon discussiƫren??

remco k
 remco k - vrijdag 16 juli 2010 - 22:45   quote  deeplink  
Dat moet jij nodig zeggen, jij doet niks anders dan provoceren, want meer doe je niet......
joey
 joey - vrijdag 16 juli 2010 - 22:48   quote  deeplink  
Het is een beetje jammer dat ik jullie niet van me topic kan verbanne..:P hahaha

Moet ik anders speciaal voor jullie een topic maken.. of houden jullie op met het geruzie van jullie 2 op elke fuckin topic?

En dan ga jij zeiken dat ik een paar grapjes maak Remco! Liever een paar grapjes..Dan dit gezeik de hele fuck dag! SJEEZUS!..
freakie
 freakie - vrijdag 16 juli 2010 - 22:51   quote  deeplink  
Ja ik wil best ophouden maar als iemand alleen fel op je terug reageert het heel lastig Op een gegeven moment had hij op hele kleine dingen al commentaar..
remco k
 remco k - vrijdag 16 juli 2010 - 22:51   quote  deeplink  
Zoals je zelf al zei, dan kij kje er toch niet naar
joey
 joey - vrijdag 16 juli 2010 - 22:54   quote  deeplink  
Najaaa Dit is een door MIJ geopende Topic dus is dat een beetje jammer!
Ipv dat je dat dan lekker in je eigen TRANSFERTOPIC doet!;)
freakie
 freakie - vrijdag 16 juli 2010 - 22:54   quote  deeplink  
haha ja miss kan je gewoon INHOUDELIJK reageren heeft veel meer zin dan mij gelijk af te lopen katten.. Want dat doe je namelijk lees het allemaal maar lkkr terug..
remco k
 remco k - vrijdag 16 juli 2010 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 - 22:54 schreef joey het volgende:
Najaaa Dit is een door MIJ geopende Topic dus is dat een beetje jammer!
Ipv dat je dat dan lekker in je eigen TRANSFERTOPIC doet!;)
Je hebt het topic geopens.... SO, dat betekent niet dat je uberhaubt ook maar iets over dat topic te bepalen hebt toch.... of vind je van wel soms???
joey
 joey - vrijdag 16 juli 2010 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 - 22:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Je hebt het topic geopens.... SO, dat betekent niet dat je uberhaubt ook maar iets over dat topic te bepalen hebt toch.... of vind je van wel soms???
Nee dat zeg ik toch niet ..
Ik zeg dat dat dan erg jammer is..!
remco k
 remco k - vrijdag 16 juli 2010 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 - 20:01 schreef freakie het volgende:
Syvester als jij dan ook eens commentaar geeft op die "domme" opmerkingen.. Niet reageren is nog dommer namelijk..
Hier ben jij de eerste die als een idioot reageerd, kijk het zelf maar na, vanaf hier gaat het namelijk bergafwaarts.

Je bent dus zelf degene die begint
remco k
 remco k - vrijdag 16 juli 2010 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 - 22:31 schreef freakie het volgende:
Je wilt het niet weten.. Ik krijg een bericht van remco met de vraag dat IK normaal moet doen.. Ik word hier zo moe van he.. Miss kaartje naar remco sturen met beterschap?
En hier begin jij te provoceren, ik doe het nejes via PB, maar jij moet meteen weer gaan provoceren...
freakie
 freakie - vrijdag 16 juli 2010 - 23:06   quote  deeplink  
Ja tegen sylvester wel ja.. Inderdaad en daar kwam ik uit met sylverster want hij snapte me niet helemaal.. Dus geen oude koeien uit de sloot halen.. Dan die 2e ja jij doet netjes een pb.. Ik mag hem hier niet laten zien.. Maar dan schrikken mensen van jou toon naar mij.. Jij stuurt niks netjes naar mij..
remco k
 remco k - vrijdag 16 juli 2010 - 23:15   quote  deeplink  
Je snapt blijkbaar het woord netjes niet helemaal, ik denk dat ik voor jou maar in kindertaal van een jaar of moet gaan spreken..............

Netjes, bedoel ik die zin, dat een ander er geen last van had, begrijpend lezen is moeilijk, ik weet het, je was leraar toch, dan zou je toch beter moeten weten.....
swennos
 swennos - zaterdag 17 juli 2010 - 03:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 - 22:09 schreef alibabba het volgende:

[..]

Als ik het goed heb, heb jij liever Altidore dan El Hamdaoui? Dat moet je me toch eens uitleggen beste freakie en Ajax is een voetbalclub en geen fitnesscentrum.
ajax probeert al jaren met voetballend vermogen kampioen te worden en het lukt nou eenmaal niet er bestaat al jaren geen ECHT ajax voetbal meer dus het word tijd dat we dat is vergeten nu is er vorig jaar een spits bij gekomen (pantelic) die voetballend ook niet supersterk was maar die liet de ruimtes vallen en was aanspeelpunt nou kijk de filmpjes op youtube dat doet altidore ook en hij kan alleen maar beter worden
remco k
 remco k - zaterdag 17 juli 2010 - 13:13   quote  deeplink  
Het AJAX voetbal was er niet, omdat er geen typische ajaxspelers waren, als ajax goed buitenspelers heeft, is dat altijd de manier van spelen, enkel is het lastig om goede buitenspelers te vinden, zelfs in de jeugd, tegenwoordig wil iedere speler standaar naar binnenkomen..
joey
 joey - zaterdag 17 juli 2010 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 - 13:13 schreef remco k het volgende:
Het AJAX voetbal was er niet, omdat er geen typische ajaxspelers waren, als ajax goed buitenspelers heeft, is dat altijd de manier van spelen, enkel is het lastig om goede buitenspelers te vinden, zelfs in de jeugd, tegenwoordig wil iedere speler standaar naar binnenkomen..
Misschien moeten we dan lekker geen ajax voetbal meer spelen, maar een ander tactiek bedenken wat misschien WEL met de tijd meegaat!?
joey
 joey - zaterdag 17 juli 2010 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 - 03:04 schreef swennos het volgende:

[..]

ajax probeert al jaren met voetballend vermogen kampioen te worden en het lukt nou eenmaal niet er bestaat al jaren geen ECHT ajax voetbal meer dus het word tijd dat we dat is vergeten nu is er vorig jaar een spits bij gekomen (pantelic) die voetballend ook niet supersterk was maar die liet de ruimtes vallen en was aanspeelpunt nou kijk de filmpjes op youtube dat doet altidore ook en hij kan alleen maar beter worden
Inderdaad..Jozy Altidore zal een goede zijn voor ajax.. Nogmaar 20 jaar dus kan nog groeien ook..! Denk dat hij dus..aangezien zijn leeftijd.. ook nogwel binnen het ajaxspelletje kan groeien.. En zich kan aanpassen..

Geweldig aanspeelpunt.. En pikt zijn goaltjes ook mee.. koppen kan hij ook wel goed..
karakter
 karakter - zaterdag 17 juli 2010 - 23:48   quote  deeplink  
De materiaalman schrikt zich een ongeluk, een keertje geen kindermaatjes poetsen
joey
 joey - zaterdag 17 juli 2010 - 23:58   quote  deeplink  
XDwat?!
remco k
 remco k - zondag 18 juli 2010 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 - 15:09 schreef joey het volgende:

[..]

Misschien moeten we dan lekker geen ajax voetbal meer spelen, maar een ander tactiek bedenken wat misschien WEL met de tijd meegaat!?
Of, er voor zorgen, dat we zelf weer fatsoenlijke buitenspelers opleiden, zoals ajax dat ALTIJD heeft gedaan, het is namelijk nog steeds veruit het moeilijkste te verdedigen...
freakie
 freakie - zondag 18 juli 2010 - 12:19   quote  deeplink  
Remco dat is waar maar als dat ajax buitenspelers heeft dan heb je een spits nodig die kan KOPPEN en dat kan geen enkele spits nog.. Suk komt eraan.. Maar altdore is kwa kracht erg nodig voor ajax.. Je gaf aan dat ajax nooit voetbalde met zulke spelers enkel en alleen met creatieve spelers.. Maar die creatieve spelers daar zaten ook grote spelers bij dat scheelt.. Maar die vind je nauwelijk.. ajax moet iets meegaan met de rest..
joey
 joey - zondag 18 juli 2010 - 13:38   quote  deeplink  
idd..
remco k
 remco k - zondag 18 juli 2010 - 15:12   quote  deeplink  
ik denk dat ajax juist de laatste jaren heeft geprobeerd met de rest mee te gaan, en we weten hoe dat is afgelopen, ajax moet echt weer met buitenspelers gaan spelen.. Of een soort spaans 4-4-2 systeem, want daar hebben wij nu juist de spelers voor...
joey
 joey - zondag 18 juli 2010 - 15:15   quote  deeplink  
jah.. dat tikke tikke systeem van barca..Daar hebben we nu die spelers voor vind ik idd remco!;)
remco k
 remco k - zondag 18 juli 2010 - 17:14   quote  deeplink  
ongelooflijk, we zijn het eens, LOl
joey
 joey - zondag 18 juli 2010 - 17:16   quote  deeplink  
Jup..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5958
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax nu intresse voor Amerikaan Jozy Altidore (Gerucht)

0.0097720