|
|
reminho
|
|
|
Het is gelukkig een beetje stil rondom Suarez.Althans ik hoor en lees er weinig over. Wat denken jullie,gaan we hem kwijtraken? Hoop hem nog een seizoen bij ajax aan het werk te zien. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Ik hoop het ook.. We zullen zien..Willen we er veel voor vangen, dan zou die binne 1,5 week verkocht moeten worden.,. Of hij moet net als bij AZ niet meedoen in vooronde Cl..Maar ik zie Jol dat echt niet doen:P..haha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 juli 2010 door joey -- |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Joey hij moet niet verkocht worden in 1.5 week.. Maar het is de meeste kans dat hij dan gaat.. Arsenal bijvoorbeeld heeft niets aan suarez niet geen cl kan spelen.. |
|
|
|
|
sylvester_ajax
|
|
|
daarom mensen zijn niet bereid om50 miljoen te betalen. want dat gerucht van 24 miljoen klopte niet! en dat willen ze er niet voor geven en dat vinden wij helemaalniet erg, als allen van der wiel verkocht wordt voor 24.5 aan chelsea (gerucht) zijn we en de 21 miljoen euro verlies kwijt en kunnen we grygera terug naar huis halen:P en steek zie ik ok niet weggaan! |
|
|
|
|
sylvester_ajax
|
|
|
maar als ajax de cl haalt zie ik er wel goeds in! even een vraagje, als suarez speelt tegen paok, mar die dan nog voor een andere club uitkomen in de cl, want dat heb ik niet meegekregen sorry?? |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 - 19:09 schreef sylvester_ajax het volgende:maar als ajax de cl haalt zie ik er wel goeds in! even een vraagje, als suarez speelt tegen paok, mar die dan nog voor een andere club uitkomen in de cl, want dat heb ik niet meegekregen sorry?? Nee, mag niet |
|
|
|
|
sylvester_ajax
|
|
|
oei, dan vraag ik me af of jol hem opstelt, als dat gebeurd blijft tie sowiezo denk ik wel |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Denk dat Jol daar echt maling aan heeft! Die stelt ze wel op denk ik hoor:P.. Bij Az bijvoorbeeld zitten El hamdoui dembele en romero nu niet in de selectie omdat die nog verkocht willen worden.. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
hahahahahaha xD suarez die gaat zeker naar hun toe xD Topclub van de bovenste plank......... |
|
|
|
|
sylvester_ajax
|
|
|
whahahaha ik las het net joey! topic openen?? ahaha maar daar maak ik me geen zorgen over , hij wil niet naar subtoppers maar alleen de europese top! |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Jaaah ik wou het bijna openen met deze titel:
Suarez op weg naar Shaktar Donesk (voetbalPrimeur) |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
sylvester_ajax
|
|
|
nee ik met: joey , freakie, en syl zijn het eens!!!Xd |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Echt waar syl.. Jij met joey, freakie en jij zijn het eens xD Waarom doe jij 2 keer mee dan? |
|
|
|
|
sylvester_ajax
|
|
|
achjah ik ben een dubbelganger, nou dat je het zegt haha, wordt tijd dat ik een bril aanschaf haha sorry@ Xd |
|
|
|
|
joey
|
|
|
XD WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAA... |
|
|
|
|
sylvester_ajax
|
|
|
maar ik moet eerst aar beter horen! zodat ik dat gefluit niet meer hoor Xd |
|
|
|
|
joey
|
|
|
...HET IS STIL...RONDOM SUAAAAREZZZZ...HET IS STIL...RONDOM SUAAAREZZZ...!!!XD |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Klopt toch ook wat er staat, hij zegt alleen dat hij fan is van de spelers |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Rondom Suarez is het nooit stil.............Trouwens sylvester, joey en freakie....zitten jullie ergens samen in de kroeg?????............XD |
|
|
|
|
sylvester_ajax
|
|
|
hahahha joey is net vertrokken we hebben gelachen op dat topic kijk maar!!! wil m wel ontmoeten en dan helemaal suf lachen nog erger dan vanavond haha |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Nee ik was ff op VAKANTIEE!!!...BIW LOWL! :D |
|
|
|