|
|
joey
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
hahahaa:P NEEEEEEEEE!!! SUAREZ GAAAT!!:O |
|
|
|
|
sylvester_ajax
|
|
|
ik huil hahahha joey je bent geweldig, maar ik had nog stukje bijgeschreven bij dat over altidore , daar was i wel benieuwd hoe jullie erg over denken |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Helemaal niet op weg die kant op, hoe kom je daar bij |
|
|
|
|
sylvester_ajax
|
|
|
shackar bertaal 1 euro 65 voor suarezXd bron ajax club geintje |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Whahahahaaa.. nee man 1,95.. Ajax houd steen vast aan het bedrag!!!! XD Eerst zou het 1,65 + freakie zijn..:) |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote: JE moet wat gevolgd hebben wil je dit snappen;) XD hahahaaaa |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Ik ben nu zo melig..ik kan ook op andere topics niet meer antwoorde,..Want ik pies alleen maar in me broekXD Whahahaaaa
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 juli 2010 door joey -- |
|
|
|
|
sylvester_ajax
|
|
|
nee maar dit een een reclama van suarez van media markt, nu coor 1 euro 65 want ik ben toch niet gek! en @joey ik ben ook melig maar ik heb 2 neefjes van 2 hier rondlopen, dus als ik een luiertje moet opsturen met liefde en plezier want m beeldscherm word vochtig van jou pis:P |
|
|
|
|
joey
|
|
|
whahhahahahahhahahahahahhahahhahahaaaaaa...... |
|
|
|
|
sylvester_ajax
|
|
|
is gratis moet je die luiers nu hebben want anders begin ik dadelijk spontaan de pissen van jou gelach, want ik trek het ookniet meer ik ga even nieuw topic openen denk ik\het kansloze topic! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Er zijn meer mensen die dit lezen he........ |
|
|
|
|
joey
|
|
|
JA !!! Asjeblieft doe dat!! XD HET:
KOM HIERHEEN ALS JE MELIG BENT TOPIC XD |
|
|
|
|
sylvester_ajax
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Suarez is op weg naar sylvester, freakie en joey...:P |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Hahaha t is geweldig lekkere sfeer hier.. xD |
|
|
|
|
joey
|
|
|
SUAREZ NIETE DRINKE!! XD WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAA.... BEN IK WEEEERRRR!!!!TERUG VAN VAKANTIE! XD |
|
|
|
|
sylvester_ajax
|
|
|
yessss!!!!!!!!!! suarez niet drinken nie , sfeer is fenomenaal, lees allemaal nog even het topic van joey en mij! om weer eve in de sfeer te komen |
|
|
|
|
sylvester_ajax
|
|
|
hij gaat naar shakthar het is zeker voor 4 pakjes miler kaas en bij doorverkoop krijgen de er een pak melk bij |
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
joey