|
|
joey
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Het is me gelukt Remco, BEDANKT MAN. Het is wel heel simpel, maar ik dacht; zo simpel kan het niet zijn. Ik geef mezelf toch maar een applaus, maar niet te hard......XD...:)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 juli 2010 door alibabba -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
OK Alibabba lees goed, hier komt het...
stap 1:Je gaat naar youtube ok.. stap 2:Je zoekt een leuk filmpje.. stap 3:In het vak waar je normaal je www link typt kopieer je het gedeelte dat achter v= staat. stap 4: op het forum in het vak "snel reageren" typ je [youtube] zonder spatie plak je die link die je net hebt gekopieerd en dan weer zonder spaties type je in [/youtube]. stap 5: Als je het niet snapt, vraag het maar niet meer aan mij, want dan snap ik het ook niet meer... AHAHAHA |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 - 23:49 schreef alibabba het volgende:[ filmpje ] Het is me gelukt Remco, BEDANKT MAN. Het is wel heel simpel, maar ik dacht; zo simpel kan het niet zijn. Ik geef mezelf toch maar een applaus, maar niet te hard......XD...:) Geweldig kerel, en nu niet stoppen he |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote: IDD NIET STOPPEN!:P hhahaha |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Ajax4ever19
|
|
|
Nog zon lachertje. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 augustus 2015 door Loetje -- |
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
joey
|
|
|
Jol is geen makkelijke hoor!..(Haha) Hij is wel geweldig!!:
Sjaaa..,, En dan gebeurd er natuurlijk dit (LOL!):
Met andere woorden: Jol FTW!!! |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Maar Jol is ook een grappige man :P...:
|
|
|
|
|
joey
|
|
|
En deze is best vet! Moeten wij eigenlijk ook gaan zingen in de Arena!!:D I LOVE MARTIN JOL!..XD
|
|
|
|
|
joey
|
|
|
Maar da wel even de lyrics aanpassen :) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik ben melig....verveel me kapot |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Moet je pannenkoeken gaan bakken schele... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Die lust ik niet ouwe |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Er staat dat je ze moet bakken, niemand heeft het over opeten gehad.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Oke...geef ze dan wel aan mijn dochter |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Prima kerel, die lust ze vast wel.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Pannenkoeken??
Mag je mij midden in de nacht voor wakker maken.....
(nou niet vannacht gaan bellen dat je ze hebt gebakken, dan moet je ze ook langs brengen ;-)) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 03 september 2015 - 16:47 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Pannenkoeken?? Mag je mij midden in de nacht voor wakker maken..... (nou niet vannacht gaan bellen dat je ze hebt gebakken, dan moet je ze ook langs brengen ;-)) Tis dat je die laatste regel erbij zet....ik had je echt gebeld ;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Hahaha, ons kent ons ouwe ;-) |
|
|
|