BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Had hem graag bij ajax gezien maar gaat waarschijnlijk naar psv!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 17 juli 2010 - 14:34   quote  deeplink  
http://psv.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=56667&abbr=voetbalcentraal
Brandje
 Brandje - zaterdag 17 juli 2010 - 14:44   quote  deeplink  
Ze hebben weer zitten slapen. Als Jol ook nog eens vetrekt dan breekt echt de pleuris uit want we laten onze club niet vernielen door een aantal zakkenvallers wat zichzelf bestuur van Ajax noemt
Pietje
 Pietje - zaterdag 17 juli 2010 - 14:50   quote  deeplink  
Laat dat "waarschijnlijk" maar weg. PSV heeft Berg voor een jaar gehuurd van HSV. Wederom laat PSV zien wat een slagvaardig beleid is!! Daar kan men bij ons in Amsterdam weer eens een puntje aan zuigen. Ik ben geen pessimistisch mens, maar ik vrees dat het komend seizoen voor de zoveelste keer een tussenjaar gaat worden, wanneer van der Wiel, Suarez, Stekelenburg, Jol (??) en wie weet welke spelers nog meer verkocht gaan worden. Ajax is veel te veel een bedrijf dat naar de binnenkomende miljoenen moet kijken in plaats van sportieve hoogtepunten na te streven. GVD !!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 juli 2010 door Pietje --
joey
 joey - zaterdag 17 juli 2010 - 14:58   quote  deeplink  
Hmm .. eerlijk gezegd..vind ik het niet zo erg.. Word idd wel boos om het bestuur jah! t.....!
XXX
 XXX - zaterdag 17 juli 2010 - 15:24   quote  deeplink  
Is het een lekkere vent die Marcus?
joey
 joey - zaterdag 17 juli 2010 - 15:33   quote  deeplink  
XD .. ach anders kopen wij die markus van dat amateurploegie;) hahaha
Ricky888
 Ricky888 - zaterdag 17 juli 2010 - 19:04   quote  deeplink  
Berg is geen PSV speler man. Hij is meer een speler voor een aanvallender ploeg zoals Ajax of groningen
PSVMocro
 PSVMocro - zaterdag 17 juli 2010 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 - 19:04 schreef Ricky888 het volgende:
Berg is geen PSV speler man. Hij is meer een speler voor een aanvallender ploeg zoals Ajax of groningen
Over de vleugels komt er bij PSV meer af dan bij welke andere eredivisieploeg dan ook. Lijkt me heerlijk voor een spits. Ajax scoorde wel de meeste goals, maar de aanvallen gingen vooral door het centrum via Suarez, Siem de Jong, Pantelic, etc.
Ricky888
 Ricky888 - zaterdag 17 juli 2010 - 19:14   quote  deeplink  
Ja tegen de kleine clubs in dat lampenkappenstadion wel ja. Maar uit spelen ze altijd verdedigender. En trouwens, wie behalve dzoudzak is een goede buitenspeler bij PSV?
PSVMocro
 PSVMocro - zaterdag 17 juli 2010 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 - 19:14 schreef Ricky888 het volgende:
Ja tegen de kleine clubs in dat lampenkappenstadion wel ja. Maar uit spelen ze altijd verdedigender. En trouwens, wie behalve dzoudzak is een goede buitenspeler bij PSV?
Lens. Vorig jaar Lazovic. Ik weet dat hij geen echte buitenspeler is, maar hij vervulde die rol boven verwachting goed en had voor zijn vertrek nog meer assists op zijn naam staan dan Dzsudzsak. PSV speelde altijd 4-3-3 en het zat wel goed met de veldbezetting. Er was maar 1 probleem...de spitsen hadden in de 2de seizoenshelft wel erg veel kansen nodig om een doelpunt te maken. Daar waar ze bij Ajax aan halve kansen genoeg hadden. Als een spits een beetje scherp is, dan kan hij bij PSV makkelijk 25+ goals per seizoen maken.
Ricky888
 Ricky888 - zaterdag 17 juli 2010 - 19:38   quote  deeplink  
Ja maar in de uitwedstrijden krijgen die aanvallers de mogelijk niet want er moet verdedigd worden. Neem ajax-PSV, dzudzak rende alleen maar van der wiel. En suarez kan ook geweldige voorzetten geven hoor. Maar dat valt niet op door het aantal doelpunten dat hij maakt. Daarbij hebben wij altijd opkomende backs die veel assists per jaar hebben. Zie ik Pieters niet doen
XXX
 XXX - zaterdag 17 juli 2010 - 20:46   quote  deeplink  
Wordt hij nou in brabo Marcus Heuvel genoemd ???
remco k
 remco k - zondag 18 juli 2010 - 10:53   quote  deeplink  
Ik kan dit nou niet bepaald wanbeleid noemen, misschien wou ajax hem nu helemaal niet huren of kopen, hij heeft namelijk ook niet echt heel erg veel laten zien in Duitsland, is dat dan de spits die ons de CL in moet leiden..??
freakie
 freakie - zondag 18 juli 2010 - 12:01   quote  deeplink  
Ja inderdaad ik ben eigenlijk blij dat we hem nu niet hebben.. PSV heeft ook geen geld maar koopt wel.. Dat gaat psv ook een keer voelen..
alibabba
 alibabba - zondag 18 juli 2010 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juli 2010 - 12:01 schreef freakie het volgende:
Ja inderdaad ik ben eigenlijk blij dat we hem nu niet hebben.. PSV heeft ook geen geld maar koopt wel.. Dat gaat psv ook een keer voelen..
Psv heeft Berg voor één seizoen gehuurd; http://www.soccernews.nl/news/96634
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 18 juli 2010 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juli 2010 - 12:41 schreef alibabba het volgende:

[..]

Psv heeft Berg voor één seizoen gehuurd; http://www.soccernews.nl/news/96634
Hij hoefde van mij toch niet te komen.. Alleen jammer datie naar PSV gaat..
freakie
 freakie - zondag 18 juli 2010 - 12:57   quote  deeplink  
Nou daarom alibabba.. Aan een jaar huren heb je al helemaal niks..
alibabba
 alibabba - zondag 18 juli 2010 - 13:01   quote  deeplink  
Ik vind Berg een goeie spits en hij zou het wel eens heel goed kunnen gaan doen bij Psv, maar het is wel een beetje vreemd dat Psv hem binnenhaalt. Ze hebben met Toivonen, Koevermans en Reis al 3 spitsen...
freakie
 freakie - zondag 18 juli 2010 - 13:06   quote  deeplink  
Ja daarom.. laat ze lekker ik ben er niet rouwig om.. Ze willen denk ik van het verdedigende imago af en gaan de eerste wedstrijd met 4 spitsen spelenxD
Hummel10
 Hummel10 - zondag 18 juli 2010 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juli 2010 - 10:53 schreef remco k het volgende:
Ik kan dit nou niet bepaald wanbeleid noemen, misschien wou ajax hem nu helemaal niet huren of kopen, hij heeft namelijk ook niet echt heel erg veel laten zien in Duitsland, is dat dan de spits die ons de CL in moet leiden..??
Altijd nog beter dan suk dat kan ik je garanderen! En zolang ajax niemand aantrekt
had ik berg zo ie zo de beste optie gevonden! Anders el hamdoui zou mooi zijn maar
dat is ook niet zeker.
alibabba
 alibabba - zondag 18 juli 2010 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juli 2010 - 13:06 schreef freakie het volgende:
Ja daarom.. laat ze lekker ik ben er niet rouwig om.. Ze willen denk ik van het verdedigende imago af en gaan de eerste wedstrijd met 4 spitsen spelenxD
Op mekaar denk ik, zijn ze wel kopsterk..........XD
freakie
 freakie - zondag 18 juli 2010 - 13:26   quote  deeplink  
Hahaa:P ja alibabba.. zo kunnen psv met 4 spitsen.. 2 vleugelspelers.. 2 aanvallende middevelders en dan met 2 verdedigers verdedigen:P Met issakson keepen... Altijd erg goed xD
joey
 joey - zondag 18 juli 2010 - 13:30   quote  deeplink  
Whahaha XD
remco k
 remco k - zondag 18 juli 2010 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juli 2010 - 13:09 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Altijd nog beter dan suk dat kan ik je garanderen! En zolang ajax niemand aantrekt
had ik berg zo ie zo de beste optie gevonden! Anders el hamdoui zou mooi zijn maar
dat is ook niet zeker.
nog 6 weken heeft ajax om iemand aan te trekken, en zolang suarez niet vertrekt, hebben we de Jong ook nog als diepe spits, die maakte er 7 tegen Horst vanuit de punt van de aanval. geen stress jongen, het komt goed, echt waar.. Zo niet, dan eet ik mijn sok op ok??
Hummel10
 Hummel10 - zondag 18 juli 2010 - 15:10   quote  deeplink  
Ben ik met je eens maar denk je dat suarez blijft dan? En hoe ziet jou
aanval er dan uit als je europa in wil uitgaande van 4-3-3?
Kijk heb elk jaar weer goede hoop en jol is er gelukkig nog maar we zullen zien. En anders eet smakelijk;)
joey
 joey - zondag 18 juli 2010 - 15:14   quote  deeplink  
Mijn opstelling op dit moment zou zijn..

(ik weet je vroeg het niet aan mij, maar pech gehad:P lowl!

------------------Steek--------------------

vdwiel(of Aankoop)---alde---vertongen------Anita

--------------de zeeuw-------enoh--------

suarez-----------------------------lodeiro/emanualson
----------------Eriksen----------------

----------------Siem-------------

:) ik zie liever Siem als cam, maargoed nu heb je niet veel anders.. en hij deed het toch we goed..ookal was hetbwel weer een amateurploegiee:)..
remco k
 remco k - zondag 18 juli 2010 - 15:16   quote  deeplink  
HAHA.

Ik hoop op:

Dembele-------El Hamdoui---------Sulejmani

En als suarez blijft:

Suarez-----------de Jong--------Sulejmani

ik blijf namelijk vinden dat De Jong de spits is die ajax aan het zoeken is, ook tegen horst bewijst hij dat. Kopsterk, sterk aan de bal, doeltreffend, redelijke techniek, goed schot, goede loopactie. wat wil je nog meer....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 juli 2010 door remco k --
joey
 joey - zondag 18 juli 2010 - 15:22   quote  deeplink  
Het was wel tegen een kleine ploegie he..
WE zullen.. hopelijk.. zo tegen porto zien;)
joey
 joey - zondag 18 juli 2010 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juli 2010 - 15:16 schreef remco k het volgende:
HAHA.

Ik hoop op:

En als suarez blijft:

ik blijf namelijk vinden dat De Jong de spits is die ajax aan het zoeken is, ook tegen horst bewijst hij dat. Kopsterk, sterk aan de bal, doeltreffend, redelijke techniek, goed schot, goede loopactie. wat wil je nog meer....
Jol heeft al meerdere malen aangegeven dat hij een aanval met suarez en sulemani niet ziet zitten..
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 18 juli 2010 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juli 2010 - 13:01 schreef alibabba het volgende:
Ik vind Berg een goeie spits en hij zou het wel eens heel goed kunnen gaan doen bij Psv, maar het is wel een beetje vreemd dat Psv hem binnenhaalt. Ze hebben met Toivonen, Koevermans en Reis al 3 spitsen...
Toivonen is geen echte nummer 9. Reis is naar mijn mening in potentie de beste spits in de eredivisie, maar blijft voorlopig een risicogeval. Koevermans is al op leeftijd en ik ben niet zo kapot van zijn spel. Dan is een jaartje Berg huren ideaal om goedkoop een periode te overbruggen, zodat je kan bekijken of Reis echt helemaal klaar is met die rotzooi. Zoja, kan Berg terug naar HSV en kan PSV de optie in het contract lichten om het verblijf van Reis met 3 jaar te verlengen. Want vorig seizoen ging alles perfect todat de ene na de andere aanvaller bij PSV vertrok. Dat willen ze nu voorkomen. Het is overigens nog niet definitief rond met Berg. Ze moeten er eerst met Lerby uitkomen, maar dat lijkt een formaliteit.

Bij Ajax zijn Rommedahl en Pantelic vertrokken, wie is daarvoor teruggekomen? Als je Berg voor Pantelic had teruggehaald, dan was dat toch niet verkeerd geweest. Dan haal je toch weer 15+ doelpunten binnen.
joey
 joey - zondag 18 juli 2010 - 16:08   quote  deeplink  
mogenlijk 15 doelpunten.. is niet zeker natuurlijk;)..
Wij hebben nogsteeds suarez hoor..:) En siem;).. Tuurlijk mag wel een spits bij idd, maargoed.. we hebben alsnog prima spelers.. vind Siem beter dan pantelic:)
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 18 juli 2010 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juli 2010 - 16:08 schreef joey het volgende:
mogenlijk 15 doelpunten.. is niet zeker natuurlijk;)..
Wij hebben nogsteeds suarez hoor..:) En siem;).. Tuurlijk mag wel een spits bij idd, maargoed.. we hebben alsnog prima spelers.. vind Siem beter dan pantelic:)
Klopt, maar zo rekenen clubs wel. Het gaat dan ook om de potentie. ;)

Rommedahl en Pantelic zijn naar mijn mening geen bijzondere spelers, een beetje van het niveau Koevermans. Nuttig, maar komen niet in de buurt van de klasse van Suarez. Toch waren het belangrijke schakels bij Ajax. Daar moet je dan toch ook wat voor terughalen en niet intern invullen. Misschien is dit wel wat Jol het laatste zetje heeft gegeven als de geruchten waar zijn.

Ik heb Siem de Jong altijd een goede speler gevonden. Hij heeft iets wat bijv. Aissati niet heeft en dat is scorend vermogen en doelgerichtheid. Daarom zou ik hem altijd opstellen. Ik vind hem alleen geen echte 9.
joey
 joey - zondag 18 juli 2010 - 16:22   quote  deeplink  
Nee ik ook niet..MAar hij scoort wel genoeg..;) en kan op die plek met eriksen erachter
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 18 juli 2010 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juli 2010 - 16:22 schreef joey het volgende:
Nee ik ook niet..MAar hij scoort wel genoeg..;) en kan op die plek met eriksen erachter
Het kan wel, maar ik weet niet of het verstandig is in een lang seizoen. Siem de Jong doet mij een beetje aan Bakkal denken. Iemand die slim momenten kiest en altijd per wedstrijd een paar keer in de 16 komt. Ook zonder bal lopen om de organisatie van de tegenstander te verwarren. Maar ik zou hem ook niet in de punt willen zien. Ik zie dit soort spelers echt niet 25 goals of meer maken in een seizoen. Het blijven middenvelders.
joey
 joey - zondag 18 juli 2010 - 16:40   quote  deeplink  
Daarom moet er sowieso nog een spits bij komen!;)

Altidore
el hamdoui

vind ik goede splers..:)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 juli 2010 door joey --
Hummel10
 Hummel10 - zondag 18 juli 2010 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juli 2010 - 15:16 schreef remco k het volgende:
HAHA.

Ik hoop op:

En als suarez blijft:

Als je 1 van deze twee voorhoedes kan hebben staan aankomend seizoen dan klap ik in mijn handen. Alleen de jong kan zo ie zo scoren maar moet me dan nog wel overtuigen dat spits zijn positie kan zijn.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 18 juli 2010 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juli 2010 - 15:14 schreef joey het volgende:
Mijn opstelling op dit moment zou zijn..

(ik weet je vroeg het niet aan mij, maar pech gehad:P lowl!

------------------Steek--------------------

vdwiel(of Aankoop)---alde---vertongen------Anita

--------------de zeeuw-------enoh--------

suarez-----------------------------lodeiro/emanualson
----------------Eriksen----------------

----------------Siem-------------

:) ik zie liever Siem als cam, maargoed nu heb je niet veel anders.. en hij deed het toch we goed..ookal was hetbwel weer een amateurploegiee:)..
Ow je mag best antwoorden hoor;) Bij jou opstelling heb ik liever lodeiro/sulejmani dan
emanuelson proberen zo snel mogelijk te verkopen anders loopt ie gratis de deur uit
remco k
 remco k - zondag 18 juli 2010 - 17:31   quote  deeplink  
Met Eriksen achter hem op 10 voor de steekpasses, ohh mijn god, dat is straks niet meer te stoppen....
joey
 joey - zondag 18 juli 2010 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juli 2010 - 17:30 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ow je mag best antwoorden hoor;) Bij jou opstelling heb ik liever lodeiro/sulejmani dan
emanuelson proberen zo snel mogelijk te verkopen anders loopt ie gratis de deur uit
jaa maar Jol gaat niet met suarez en sule spelen;) Vandaar.. MAargoed speciaal voor jou:

lodeiro/sulemani
remco k
 remco k - zondag 18 juli 2010 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juli 2010 - 15:23 schreef joey het volgende:

[..]

Jol heeft al meerdere malen aangegeven dat hij een aanval met suarez en sulemani niet ziet zitten..
Daarom staat er ook dat ik het hoop, ik weet ok wel dat jol het niet doet of wilt, maar daarom mag ik nog wel vinden dat het wel het beste is voor AJAX Toch??
joey
 joey - zondag 18 juli 2010 - 18:11   quote  deeplink  
Jaa ik zeg ook niet van niet toch?:P ik zet het er alleen bij:)
remco k
 remco k - zondag 18 juli 2010 - 18:18   quote  deeplink  
Het lijkt mij zelfs erg goed om deze twee gasten samen te laten spelen. in een 442 systeem, met De Jong Lodeiro en Eriksen erachter kan het prima werken.
freakie
 freakie - zondag 18 juli 2010 - 18:25   quote  deeplink  
Zou eriksen het op rechts ook niet kunnen?
joey
 joey - zondag 18 juli 2010 - 18:27   quote  deeplink  
Hmm.. denk dat eriksen juist sterk is voor er tussendoor!;) En vind het niet echt een vleugelspeler..Dan liever sarpong..IS ook een 10. maar heeft meer ervaring op de vleugels..:)
freakie
 freakie - zondag 18 juli 2010 - 18:31   quote  deeplink  
Ja klopt maar eriksen is 18 en sarpong 22.. Je zou het eriksen kunnen leren omdat hij zo jong is.. En zo behendig en slim..
remco k
 remco k - zondag 18 juli 2010 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juli 2010 - 18:25 schreef freakie het volgende:
Zou eriksen het op rechts ook niet kunnen?
Nee, is absoluut geen vleugelspeler, hij is meer van de steekpasses en het spelverdelen, dat kan niet vanaf de rechterkant, dus nee lijkt mij geen optie
remco k
 remco k - zondag 18 juli 2010 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juli 2010 - 18:27 schreef joey het volgende:
Hmm.. denk dat eriksen juist sterk is voor er tussendoor!;) En vind het niet echt een vleugelspeler..Dan liever sarpong..IS ook een 10. maar heeft meer ervaring op de vleugels..:)
Sarpong speelde in de jeugd vrijwel alles als rechtsbuiten, pas in de A1 werd hij af en toe op 10 gebruikt, en een wedstrijd of 7 tegen het einde van het seizoen door blessures op die positie. Bij Nec was hij meer een vrije Spits (hij speelde niet voor niets met nr9) maar trok echt veel naar de buitenkant.
In eerste instantie denk ik dus dat het een "halve" buitenspeler is en dus prima kan spelen vanaf de rechterkant...

Ik denk trouwen niet dat hij in aanmerking komt voor een basisplaats, en zijn wedstrijdjes moet pakken als invaller, dus eigenlijk een beetje de vervanger is van Rommedhaal...
Hummel10
 Hummel10 - zondag 18 juli 2010 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juli 2010 - 18:01 schreef joey het volgende:

[..]

jaa maar Jol gaat niet met suarez en sule spelen;) Vandaar.. MAargoed speciaal voor jou:

lodeiro/sulemani
dank je joey beter zo:)
joey
 joey - zondag 18 juli 2010 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juli 2010 - 18:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Sarpong speelde in de jeugd vrijwel alles als rechtsbuiten, pas in de A1 werd hij af en toe op 10 gebruikt, en een wedstrijd of 7 tegen het einde van het seizoen door blessures op die positie. Bij Nec was hij meer een vrije Spits (hij speelde niet voor niets met nr9) maar trok echt veel naar de buitenkant.
In eerste instantie denk ik dus dat het een "halve" buitenspeler is en dus prima kan spelen vanaf de rechterkant...

Ik denk trouwen niet dat hij in aanmerking komt voor een basisplaats, en zijn wedstrijdjes moet pakken als invaller, dus eigenlijk een beetje de vervanger is van Rommedhaal...
HAhaha.. we zuleln zien..Dan zou je Suarez rechts moeten zetten..:)
alibabba
 alibabba - zondag 18 juli 2010 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juli 2010 - 16:05 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Toivonen is geen echte nummer 9. Reis is naar mijn mening in potentie de beste spits in de eredivisie, maar blijft voorlopig een risicogeval. Koevermans is al op leeftijd en ik ben niet zo kapot van zijn spel. Dan is een jaartje Berg huren ideaal om goedkoop een periode te overbruggen, zodat je kan bekijken of Reis echt helemaal klaar is met die rotzooi. Zoja, kan Berg terug naar HSV en kan PSV de optie in het contract lichten om het verblijf van Reis met 3 jaar te verlengen. Want vorig seizoen ging alles perfect todat de ene na de andere aanvaller bij PSV vertrok. Dat willen ze nu voorkomen. Het is overigens nog niet definitief rond met Berg. Ze moeten er eerst met Lerby uitkomen, maar dat lijkt een formaliteit.

Bij Ajax zijn Rommedahl en Pantelic vertrokken, wie is daarvoor teruggekomen? Als je Berg voor Pantelic had teruggehaald, dan was dat toch niet verkeerd geweest. Dan haal je toch weer 15+ doelpunten binnen.
Wat is Toivonen dan? Ik denk dat hij het beste tot zijn recht komt in de spits, want als schaduwspits mist hij klasse. Hij is nog jong en ik vind dat hij zijn vizier volledig moet richten op de diepe spitspositie.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2220
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Had hem graag bij ajax gezien maar gaat waarschijnlijk naar psv!!

0.0065009