|
|
remco k
|
|
|
Ik hoop dat hij de vervanger van Dembele gaat worden............................ |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op zondag 18 juli 2010 - 18:52 schreef alibabba het volgende:[..] Wat is Toivonen dan? Ik denk dat hij het beste tot zijn recht komt in de spits, want als schaduwspits mist hij klasse. Hij is nog jong en ik vind dat hij zijn vizier volledig moet richten op de diepe spitspositie. JAa idd EENS! |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Wie moet dembele vervangen :S XD???... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
joey
|
|
|
Kokki en peppi.. of pepi en koki!XD |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Adriaantje lijkt mij dan de beste optie:):) |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op zondag 18 juli 2010 - 18:52 schreef alibabba het volgende:[..] Wat is Toivonen dan? Ik denk dat hij het beste tot zijn recht komt in de spits, want als schaduwspits mist hij klasse. Hij is nog jong en ik vind dat hij zijn vizier volledig moet richten op de diepe spitspositie. Toivonen is een moeilijk te plaatsen speler, maar een echte spits is hij niet. Daar mist hij de koelbloedigheid voor. Hij is door kenners wel eens omschreven als een 9,5.
Ik zie in Siem de Jong geen spits, maar misschien verrast hij me wel. Ik zie net dat hij vandaag tegen Porto in de punt staat. Een goede test. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Najaa goed zo bijzonder vind ik toivonen niet echt,.. eerlijk gezegd.. Niet omdat het een psv speler is hoor..Maar toch.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
sorry verkeerde topic. HAHAHA |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op zondag 18 juli 2010 - 19:20 schreef joey het volgende:Najaa goed zo bijzonder vind ik toivonen niet echt,.. eerlijk gezegd.. Niet omdat het een psv speler is hoor..Maar toch.. Het ging er nu alleen even om wat zijn positie is. Het is een andere discussie of hij goed of slecht is. Ik heb wel hele goede momenten van hem gezien, maar heb hem ook kansen zien verprutsen die ik er zelfs nog in had geschoten. Ik vind hem dus ook (nog) geen geweldenaar. Het moet allemaal beter. |
|
|
|