BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vertrokken spelers gemiste kans

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
patriekforajax
 patriekforajax - zaterdag 17 juli 2010 - 22:39   quote  deeplink  
waarom laten ze redelijke spelers gaan Rommedahl gabri b.v.
en schoppen ze die wielaard en donnald er is niet uit
patriekforajax
 patriekforajax - zaterdag 17 juli 2010 - 22:40   quote  deeplink  
waarom laten ze redelijke spelers gaan Rommedahl gabri b.v.
en schoppen ze die wielaard en donnald er is niet uit
dege
 dege - zaterdag 17 juli 2010 - 22:42   quote  deeplink  
wielaerd willen ze wel kwijt, maar komen ze niet kwijt want er is nergens een club die zijn salaris wil betalen en meneer voelt zich zo goed dat hij ook niet wil inleveren. Donald hoeft van mij niet weg, vind ik geen verkeerde speler.
Rommedahl vind ik ook jammer dat hij weg is, heeft toch geen verkeerd seizoen gedraaid bij ajax.
joey
 joey - zaterdag 17 juli 2010 - 22:45   quote  deeplink  
@ Patriekforajax

Wieleart moet idd WEG ja!
Rommedahl idd jammer..
Maar waarom Donald weg?!:S
patriekforajax
 patriekforajax - zaterdag 17 juli 2010 - 22:47   quote  deeplink  
maar zulke spelers als donald lopen er zo veel was maar een voorbeeld gabri is ook jammer vind ik nuttige speler
freakie
 freakie - zaterdag 17 juli 2010 - 22:53   quote  deeplink  
Patriek je heb gelijk maar ajax moet bezuinigen.. Waarom gabri laten gaan? Omdat hij heeel duur is..(voor een bankzitter..) Wieleart moet inderdaad weg.. Maar heeft een contract en wou niet naar de club die interesse in hem had want die boden minder..

Ajax is aan het opruimen.. spelers die weg kunne omdat hun contract afloopt en eigenlijk twijfelachtig zijn gaan weg.. Dat is het beleid wat nu nodig is.. Rommedahl is daar ook het slachtoffer van geworden.. Maar aan de andere kant.. Ajax kan hem geen 1.5 mil bieden en dan 2 jaar lang want dan ben je weer heel veel geld kwijt en miss kan hij het 1 jaar aan en doet hij het 2e jaar slecht .. Ja dat kan en dan? Ben je weer 1.5 mil kwijt voor een bankzitter..
joey
 joey - zaterdag 17 juli 2010 - 22:56   quote  deeplink  
Rommedahl zou nog geen miljoen verdienen freakie..dus dats ff wat minder;)
freakie
 freakie - zaterdag 17 juli 2010 - 22:56   quote  deeplink  
Bij de club waar hij nu gaat spelen niet joey..
joey
 joey - zaterdag 17 juli 2010 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 - 22:56 schreef freakie het volgende:
Bij de club waar hij nu gaat spelen niet joey..
bij ajax kon hij 700.000 verdienen..
bij olympiakos gaat hij nu 1,5 verdienen..Sjaa had ik ook wel geweten dan:)
freakie
 freakie - zaterdag 17 juli 2010 - 23:23   quote  deeplink  
Ja inderdaad joey.. Maar dat bedoelde ik.. Ajax had hem een contract van 2 jaar en 1.5 mil aan moeten bieden..
joey
 joey - zaterdag 17 juli 2010 - 23:28   quote  deeplink  
Nee ajax had gewoon sneller 2 jaar moeten bieden met 700.000 per jaar;) Voordat olypiakos er uberhaupt bij kwam;)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 17 juli 2010 - 23:37   quote  deeplink  
Dat berg nu naar PSV gaat is een flop van het Ajax bestuur, nog 11/2 week dan spelen we de voorronde van de championsleague.
Belachelijk dat we onze nummer 9 nog niet binnen hebben.
Het is daarom niet gek dat Jol schermt met andere clubs.
Ligt dus niet aan Jol maar aan het bestuur van Ajax, mist slagvaardigheid.
Blijf maar lekker achter overleunen van der Boog dan gaat iedereen lopen....
Hummel10
 Hummel10 - zondag 18 juli 2010 - 00:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 - 23:28 schreef joey het volgende:
Nee ajax had gewoon sneller 2 jaar moeten bieden met 700.000 per jaar;) Voordat olypiakos er uberhaupt bij kwam;)
Helemaal met je eens voor het wk wilde niemand hem. En had hij gewoon getekend maar
helaas! Zelfs jol rekende erop dat ie bleef
Hummel10
 Hummel10 - zondag 18 juli 2010 - 00:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 - 23:37 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Dat berg nu naar PSV gaat is een flop van het Ajax bestuur, nog 11/2 week dan spelen we de voorronde van de championsleague.
Belachelijk dat we onze nummer 9 nog niet binnen hebben.
Het is daarom niet gek dat Jol schermt met andere clubs.
Ligt dus niet aan Jol maar aan het bestuur van Ajax, mist slagvaardigheid.
Blijf maar lekker achter overleunen van der Boog dan gaat iedereen lopen....
Als jol echt weggaat is dat een flinke aderlating voor de rest weet jij wat er op dit moment speelt? misschien wachten ze op transfergeld of zijn ze allang met een spits bezig!
joduh
 joduh - zondag 18 juli 2010 - 08:32   quote  deeplink  
weet je patriek?het heeft godverdomme niks meer met voetballen te maken ,alles draait om die teringcenten.......er zitten te weinig mensen met een rood-wit hart op de top posities,die denken alleen maar aan wat voor kleur nieuwe auto ze nou eens zullen nemen......voor die mensen schaam ik me.En jij en ik ,de ajaxfans,die elk jaar een dikke 2000 euro daar aan uitgeven worden gewoon genaait,beflikkert,voorgelogen......weet je hoe se die mannen noemen?dat zijn stropdascriminelen.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 18 juli 2010 - 10:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juli 2010 - 08:32 schreef joduh het volgende:
weet je patriek?het heeft godverdomme niks meer met voetballen te maken ,alles draait om die teringcenten.......er zitten te weinig mensen met een rood-wit hart op de top posities,die denken alleen maar aan wat voor kleur nieuwe auto ze nou eens zullen nemen......voor die mensen schaam ik me.En jij en ik ,de ajaxfans,die elk jaar een dikke 2000 euro daar aan uitgeven worden gewoon genaait,beflikkert,voorgelogen......weet je hoe se die mannen noemen?dat zijn stropdascriminelen.
Jol is nog niet weg en de topspelers ook niet maar hou mijn hart vast als morgen
de beurs opengaat. Hou er zelf wel rekening mee dat het ook hardnekkige geruchten kunnen
zijn!
remco k
 remco k - zondag 18 juli 2010 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 - 22:53 schreef freakie het volgende:
Patriek je heb gelijk maar ajax moet bezuinigen.. Waarom gabri laten gaan? Omdat hij heeel duur is..(voor een bankzitter..) Wieleart moet inderdaad weg.. Maar heeft een contract en wou niet naar de club die interesse in hem had want die boden minder..

Ajax is aan het opruimen.. spelers die weg kunne omdat hun contract afloopt en eigenlijk twijfelachtig zijn gaan weg.. Dat is het beleid wat nu nodig is.. Rommedahl is daar ook het slachtoffer van geworden.. Maar aan de andere kant.. Ajax kan hem geen 1.5 mil bieden en dan 2 jaar lang want dan ben je weer heel veel geld kwijt en miss kan hij het 1 jaar aan en doet hij het 2e jaar slecht .. Ja dat kan en dan? Ben je weer 1.5 mil kwijt voor een bankzitter..
Niks aan toe te voegen, AJAX is aan het stofzuigen en overbodige spelers die voornamelijk op de bank zitten, moeten gewoon eruit. zeker als ze de dertig al voorbei zijn....
freakie
 freakie - zondag 18 juli 2010 - 12:13   quote  deeplink  
:O Remco voeg je er niks aan toe? xD Maar daar zijn we het al 2 jaar over eens..Maar joey ajax heeft ook inderdaad niet al te snel gehandeld nee..
remco k
 remco k - zondag 18 juli 2010 - 14:32   quote  deeplink  
Ajax heeft al in de winterstop de eerste gesprekken gevoerd met hem, en in februari heeft ajax hem een contract voorgelegd.
dat Rommedhaal dat niet heeft getekend, kan ajax weinig aan doen, en ja hij heeft naar buiten toe veel geropenb over dat hij wou blijven met salarisverlaging enz, maar wij hebben niet bij die gesprekken tussen ajax en rommedhaal gezeten..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5990
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vertrokken spelers gemiste kans

0.0054430