|
|
joduh
|
|
|
Wie kan mij uitleggen wat tegenwoordig een contract nog voorsteld?Vroeger was een contract bindend toch?Bij ons in het normale bedrijfsleven heb je ook arbeidscontracten en daar wordt je iedere keer mee om de oren geslagen als je iets niet doet of fout doet man.Opzegtermijn enz enz. Ik snap er werkelijk geen yota meer van....fuck op met die contracten denk ik dan... |
|
|
|
|
morkanne
|
|
|
Een club wil niets liever dan dat een contract wordt afgekocht. Kijk maar naar Emanuelson die bijna einde contract is, als hij zijn contract uit dient is Ajax niet blij want dat kost ze veel geld. Ik kan mij bijvoorbeeld ook indenken dat bijvoorbeeld aan Martin Jol allerlei dingen beloofd zijn met het oog op de selectie die niet nagekomen zijn. (zoals het er nu uitziet wordt de selectie alleen maar zwakker en er is geen geld om te investeren). Als je nu naar een subtopper in Engeland kunt (of het wel of niet waar is maakt even niet uit) en je kunt daar wel de spelers halen die je wilt kan ik het wel begrijpen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Geen geld om te investeren is niet waar.
Als de echt belangrijke spelers wel weggaan, dan zal daar een flinke transfersom tegen over staan, welke gedeeltelijk weer gebruikt gaat wowrden voor nieuwe spelers..
En als het lukt om el Hamdoui en Dembele te contracteren, als SuaREZ WEL VERTREKT. dan worden we er niet echt minder om... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Maar joduh, je hebt inderdaad wel gelijk, een contract stelt tegenwoordig helemaal niks voor. Maar goed waren niet alle supporters destijds zo blij met het BOSMANARREST. dat is verantwoordelijk voor deze belachelijke situatie, waarin spelers blijkbaar machtiger lijken dan de clubs.... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 18 juli 2010 - 11:19 schreef remco k het volgende:Geen geld om te investeren is niet waar. Als de echt belangrijke spelers wel weggaan, dan zal daar een flinke transfersom tegen over staan, welke gedeeltelijk weer gebruikt gaat wowrden voor nieuwe spelers.. En als het lukt om el Hamdoui en Dembele te contracteren, als SuaREZ WEL VERTREKT. dan worden we er niet echt minder om... Zeker weten maar komen die twee ook is er al een bod uitgebracht? Of wacht ajax tot het geld echt binnen is? Zodat er een kans bestaat dat we paniek aankopen kunnen gaan doen! Rmmedahl weg de geruchten dat jol weggaat greg die je kwijt ben weinig reden tot juichen! Berg naar psv! Zo kan ik nog wel even doorgaan |
|
|
|
|
thedart180
|
|
|
Ajax verliest waarschijnlijk van der wiel en suarez. Daar verdienen met een beetje geluk 50 miljoen aan Kunnen we daar ronnie stam en el Hamdoui en Dembele voor kopen. als martin jol dan ook blijft en we zetten de lijn van na de winterstop door maken we een heel goede kans op de landstitel en in de champions league en we lossen een deel van ons verlies op en hebben nog geld over voor boularouz. dan hebben we een ijzer sterk team als niemand meer vertrekt. |
|
|
|
|
thedart180
|
|
|
ben het helemaal met je eens remco als suarez weg gaat vult el Hamdoui en Dembele het gat mooi op. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 18 juli 2010 - 11:37 schreef Hummel10 het volgende:[..] Zeker weten maar komen die twee ook is er al een bod uitgebracht? Of wacht ajax tot het geld echt binnen is? Zodat er een kans bestaat dat we paniek aankopen kunnen gaan doen! Rmmedahl weg de geruchten dat jol weggaat greg die je kwijt ben weinig reden tot juichen! Berg naar psv! Zo kan ik nog wel even doorgaan Wij kunnen onmogelijk weten of die twee komen, feit is wel dat ajax op zoek is naar een spits. Suarez is nog niet weg, al gaat dat denk ik wel gebeuren, en ja, tuurlijk doet ajax pas iets als deze speler weggaat, het zou ook niet handig zijn om nu al een nieuwe speler daarvoor te kopen.
Ik verwacht niet dat AJAx paniek aankopen gaat doen, dat hebben ze vorig seizoen ook niet gedaan en het is ook niet nodig...... Als Wiel weggaat, dan zal er een goede vervanger komen, en er zitten een aantal spelers aan te komen op die positie.
We hebben alleen voorin problemen, en dat weet ajax en daar zal iets gebeuren, als Suarez blijft zal er denk ik alleen een spits worden gekocht, als hij weggaat, zal er een spits en een vervanger voor Suarez worden gekocht.....
En over het vertrek van Jol: Ach ik maak me niet al te druk, die geruchten waren er al in de winterstop, toen is er ook niks gebeurd, ik denk niet dat hij weggaat.
Ik denk dat wij ons met z'n allen een beetje te negatief opstellen, er zijn namelijk alleen maar geruchten, of dat allemaal waar is moet nog maar blijken.... wij kunnen niks anders doen dan afwachten, maar mocht het zo zijn dat er niks gebeurd als er spelers vertrekken, tsja dan breekt de hel natuurlijk los, tot die tijd moeten wij gewoon vertrouwen houden, ze hebben het tot nog toe namelijk prima gedaan vind ik.. Zelfs met Rommedhaal, want wat had ajax dan moeten doen, zomaar weer 2 jaar 2 miljoen salaris weggeven?? |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Najaa anders stoppen we gewoon met discuseren en sopt dit forum:P.. haha..
Nee ik begrijp je Remco;).. We zullen moeten afwachten idd..! HEt zijn idd allemaal nog geruchten.. ook over vd wiel..Duss..We zullen zien..:) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Inderdaad, daarom is het nog wel leuk om te speculeren, maar het is niet echt heel erg handig om in een negatieve spiraal terecht te komen, terwijl je nog niks weet, moet je voor de grap eens kijken hoe mensen op verschillende Forums praten over JOL, en dat terwijl het (nog) een gerucht is en niks meer dan dat.... |
|
|
|