|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Vanavond begint Oranje aan het EK -19 (FR-Fanatic)
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
meen je niet, meteen verlengen of zit er een optie in? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wel met optie. Eenzijdig volgens mij |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hmm 1-1 onterecht afgekeurd volgens mij, maarja maakt niet uit! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: dus ze moeten als hij 18 is een nieuw contract aanbieden?? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ik ook niet, komt NL goed weg |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Luc er uit meteen geen zin meer |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Slaapverwekkende wedstrijd ook |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: optie voor 2 seizoenen |
|
|
|
|
joepje3
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Afgelopen, al een kwartiertje. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Cabral was ook niet verkeerd ////HELD!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
sje
|
|
|
Telt onderling resultaat of doelsaldo? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Sje hey daar zeg je wat!!! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: ben ik niet van overtuigd eerlijk gezegd
quote: |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: onderling resultaat denk ik, want in de stand werd NL boven Engeland gezet |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: dat verhaal is al een jaar oud..' Het is van de tijd dat Arsenal Luc wou op halen.. Daarna mogen we aannemen dat ze die jaren geligt hebben..??? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
daar gaat het juist om, dat lichten van die jaren is niet geldig wellicht. Omdat een speler onder de 18 max 3 jarig contract mag hebben. En in feite is een eenzijdige lichting van 2 jaar gewoon een contract van 5 jaar. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: volgens een vertegenwoordiger van de spelersmakelaars, wordt tijd dat ze de graaierij van die gasten eens aan gaan pakken. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 21 juli 2010 - 20:26 schreef Jappie_FEY het volgende:daar gaat het juist om, dat lichten van die jaren is niet geldig wellicht. Omdat een speler onder de 18 max 3 jarig contract mag hebben. En in feite is een eenzijdige lichting van 2 jaar gewoon een contract van 5 jaar. Voor kopende partij zouden die 2 jaar niet gelden zijn,dus hoeven ze er ook niet voor te betalen.Maar die optie is wel geldig als Feyenoord wil lich(g)ten :/ Tenminste zo heb ik het begrepen??
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 juli 2010 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja dat kan niet als t voor Feyenoord geld, gaat de prijs automatisch omhoog. anders verkoopt Feyenoord gewoon niet. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 21 juli 2010 - 20:51 schreef Stylzz het volgende:Ja dat kan niet als t voor Feyenoord geld, gaat de prijs automatisch omhoog. anders verkoopt Feyenoord gewoon niet. Via een Abitrage zou Luc binnen een zucht kunnen vertrekken dan want Arsenal is duidelijk sportief stappen hoger... Ik denk dat die 2 jaartje al gelicht zijn!! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op woensdag 21 juli 2010 - 20:48 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Voor kopende partij zouden die 2 jaar niet gelden zijn,dus hoeven ze er ook niet voor te betalen.Maar die optie is wel geldig als Feyenoord wil lich(g)ten :/ Tenminste zo heb ik het begrepen?? juist... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
gewoon als hij 18 is nieuw contract geven!! |
|
|
|