|
|
remco k
|
|
|
Wat denken we ervan heren,
Ik denk dat dit een goede graatmeter is voor ajax om te kijken waar we staan zonder wk gangers.
Iemand al iets bekend over de opstelling??? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Sulejmani 5 keer xD oo nee die is geblesseerd xD |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
HAHA, de Jong 3 keer dan maar?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hoe laat begint de uitzending eigenlijk?? RTL 7 toch??
Ik zit namelijk nog in de auto achter de laptop, het vrouwtje stuurt he...... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
maaree siem 3 keer is prima... Zou hij suk of bodul in de spits zette? |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ja klopt maar dat is portugese tijd.. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
DEnk dat suk er wel ffies inkomt jah.. Of word de max. 3 x wisselen regel hier toegepast!? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Altijd prijs in de k moet je op op het KOPJE:"vanavond 18.00:ajax-fc porto" dan krijg je ineens de titel 19.00 ajax fc porto:P |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
He, je hebt gelijk!
Ben ik voor jan lul lekker vroeg gaan eten!
Bah, nog een uur wachten! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: De Jong hoop en verwacht ik... eigenlijk benieuwd naar Ozbiliz aan de zijkant |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Plaats intussen even wat gei*e pictures dan in de mooie vrouwen topic!!
Dit uur gaat anders heel lang duren! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Uitslag zal mij niet zoveel boeien, gaat mij nu echt meer om de vorm waarin ze verkeren, zeker gezien de wedstrijd tegen poak fc. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Siem is in bloedvorm!
Hij heeft de hele zomer doorgewerkt aan z'n conditie! |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
Vermeer Anita Alderweireld Vertonghen Blind Enoh Eriksen Lindgren Sarpong Siem Urby
Zo zou ik vandaag spelen, als deze spelers beschikbaar zijn. Ozbiliz, Suk ook een half uur laten spelen ofzo. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zondag 18 juli 2010 - 17:50 schreef Yordee1 het volgende:Vermeer Anita Alderweireld Vertonghen Blind Enoh Eriksen Lindgren Sarpong Siem Urby Zo zou ik vandaag spelen, als deze spelers beschikbaar zijn. Ozbiliz, Suk ook een half uur laten spelen ofzo. Zo, dan staat ie er nog een keer man! ;) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 18 juli 2010 - 17:50 schreef Yordee1 het volgende:Vermeer Anita Alderweireld Vertonghen Blind Enoh Eriksen Lindgren Sarpong Siem Urby Zo zou ik vandaag spelen, als deze spelers beschikbaar zijn. Ozbiliz, Suk ook een half uur laten spelen ofzo. Best een mooie opstelling eigenlijk, |
|
|
|
|
joey
|
|
|
ZEker gewoon een goede opstelling en dan zijn er nog een aantal weg!..Dat zegt al genoeg over ajax!(H) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 18 juli 2010 - 17:47 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Plaats intussen even wat gei*e pictures dan in de mooie vrouwen topic!! Dit uur gaat anders heel lang duren! HAHAHAHAHAHAHAHAHA, Ik heb bij jou echt het beeld dat jij een kerel bent van een jaar of 25 die de hele dag op z'n kamer zichzelf zit te bevredigen op de geile plaatjes op headliner hahahahahahahaha, Goed bedoeld trouwens hoor kerel...... LOL |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Hahahha krijg ik ook steeds meer! XD Ook niet beledigend bedoelt hoor! :P Maar moest er wel om lachen die post van jou XD whahahaha |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
joey
|
|
|
:P Maaruhh.. ik ben op me werk.. is der ook een livestream van de wedstrijd ofzwo!? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
joey
|
|
|
Jah:P.. hahahaa Ik werk elke zondag!:) |
|
|
|
|
Marco12345
|
|
|
Verthongen aanvoerder, ik hoop dat ie een scheurtje oploopt van zijn teen tot aan zijn tong.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 juli 2010 door Marco12345 -- |
|
|
|
|
joey
|
|
|
?? je heb dat ie? of je hoopt!?:S En waarom:P.. Psv of feyenoord supporter?:P |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 18 juli 2010 - 19:04 schreef Marco12345 het volgende:Verthongen aanvoerder, ik heb dat ie een scheurtje oploopt van zijn teen tot aan zijn tong. Want |
|
|
|
|
Marco12345
|
|
|
omdat het een enorme paardebeffer is |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Er wordt op tv nu wel serieus gesproken over het aanstaande vertrek van JOl, er wordt gezegd dat hij morgen uitsluitsel zal geven over het al dan niet aanblijven als trainer van AJAX... OOOOEEFFFFFFFFFFFFFF dat is niet echt goed nieuws |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: En jij wilt wel graag dat paard zijn of niet |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
1-0 Porto, grote blunder van Vermeer |
|
|
|
|
joey
|
|
|
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO:O... |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Tering.,., kan het niet zien :( |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
fout van de assisten, de bal was al over de achterlijn |
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
Marco12345
|
|
|
quote: Ik ben al een kutkakkerlak |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 18 juli 2010 - 19:14 schreef remco k het volgende:Er wordt op tv nu wel serieus gesproken over het aanstaande vertrek van JOl, er wordt gezegd dat hij morgen uitsluitsel zal geven over het al dan niet aanblijven als trainer van AJAX... OOOOEEFFFFFFFFFFFFFF dat is niet echt goed nieuws |
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
jongens,hij is gewoon weg.zwaar kut |
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
Arena Boy
|
|
|
Hopelijk volgt de 1-1 snel |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: maar je houd er wel van om lekker gelikt te worden |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: gevoel heb ik nu ook, waarom moet hij ander moergen wat bekend maken, even afwachten tot het intervieuw na de wedstrijd GVD |
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 18 juli 2010 - 19:23 schreef remco k het volgende:[..] gevoel heb ik nu ook, waarom moet hij ander moergen wat bekend maken, even afwachten tot het intervieuw na de wedstrijd GVD Eens :( |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Pest pleuris! pokke TYFUS! Zoo moest ff.. |
|
|
|