|
|
remco k
|
|
|
Goed schot van Vertongen van afstand tot corner verwerkt door keeper.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Sarpong is veel aanwezig, Eriksen lijkt wat los te komen |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Weet iemand de opstelling + reserves? Want dat is een stuk makkelijker voor mij :P |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Lindgren tot nu toe erg matig |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Vermeer Olequer Alderweireld Vertongen Anita
Enoh Lindgren
Eriksen
Sarpong De jong Urby
verhoeven Suk Ozbiliz Kappelhof Blind |
|
|
|
|
joey
|
|
|
okee.. hou me op de hoogte!:D THX! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 18 juli 2010 - 19:33 schreef remco k het volgende:Vermeer Olequer Alderweireld Vertongen Anita Enoh Lindgren Eriksen Sarpong De jong Urby verhoeven Suk Ozbiliz Kappelhof Blind Bedankt ;D |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
AJAX blijft redelijk makkelijk overeind verdedigend, dat geeft hoop. aanvallend gaat het redelijk, met nu weer een kans voor eriksen... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
T gaat wel aardig vind ik, we zetten Porto goed onder druk, hebben nu meer de bal en creeren wat kleine kansjes |
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Urby is veel aanwezig, niet altijd even sterk, maar toch al wel een paar leuke acties |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Lindgren vind ik ook idd matig spelen.. En Oleguer zie ik ook niet.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Enoh, speelt echt ijzersterk, verliest helemaal geen bal en alles vooruit gespeeld |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Olegeur speelt ook rechtsback he, kan natuurlijk aanvallend ook niet vele laten zien.. |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
Vertonghen vind ik tot dusver met afstand de beste Ajacied. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 18 juli 2010 - 19:44 schreef remco k het volgende:Enoh, speelt echt ijzersterk, verliest helemaal geen bal en alles vooruit gespeeld niet overdrijven he? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Noem ff 2 keer balverlies dan |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Weer klasse van Enoh, jammer dat Urby daarna weer ego is |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
mocht die weg gaan dan kun je maar op 1 manier jol te kijk zetten en dat is door kampioen te worden maar ik hoop nog steeds dat die blijft ik roep al een jaar of 6 dat die bij ajax moet komen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Sarpong de laatste 15 minuten niet meer gezien, ook geen fatsoenlijke bal gehad, eriksen nog steeds goed, de Jong doet het goed in mijn ogen
Jammer van dat ene moment, want ajax heeft de wedstrijd toch wel gewoon in handen
Het is nu rust.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
24e minuut en 27 sec 36e minuut en 13 sec |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
ga ik nu ff terug kijken, ik neem alles altijd op van ajax dus geen probleem.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Je lult gewoon joduh.
2e helft begonnen, weer zwakke uittrap van Vermeer. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Urby is er in de loop van de pot niet vele beter op geworden, lijdt erg veel balverlies |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hele leuke combinatie bij ajax, goede voorzet van Sarpong en volledig over de bal geschoten van Urby |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Foutje van Enoh (jaja joduh ik zie het wel) mogelijkheid voor Porto corner porto, nieuwe corner porto grote kopkans voor porto over |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
nee Enoh is gewoon kanjer man |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Ik vind het gezeik van Leo Driessen over Jol wel heel irritant.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: maar misschien hoort hij meer dan wij he? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: vind jij hem echt goed? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Dat kan.. Maar ik vind hem alsnog irritant XD |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Ja.. jij niet dan?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Tuurlijk niet, dan zou het allang bekend zijn, zodra iemand van tv zoiets weet, dat weet de hele wereld het...
AJAX speelt trouwens wel redelijk, ze blijven iig makkelijk overeind tegen porto |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 18 juli 2010 - 20:33 schreef remco k het volgende:[..] Tuurlijk niet, dan zou het allang bekend zijn, zodra iemand van tv zoiets weet, dat weet de hele wereld het... AJAX speelt trouwens wel redelijk, ze blijven iig makkelijk overeind tegen porto Het heeft zeker wel recht op een gelijkspel.. Alleen jammer dat die maar nnog niet komt.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik word inderdaad een beetje moe van leo driessen, hij weet echt niks meer dan wij, maar is toch heeeeeeeeeeeeeel erg irritant, hij praat de pot slechter dan dat het eigenlijk is.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: ik ben beetje zeikerd missch,maar ik denk dat hij snelheid en handelingssnelheid tekort komt,en ook denk ik dat een subtopper hoog genoeg is voor hem,ben ook bang dat hij weer net als veels te veel ajacieden momenteel niks extras kan brengen.En wat heeft hij nou laten zien?alleen is zijn naam bij mij zwaar ok.Heb echt grote twijfels bij hem.Maar wat vind jij echt goed aan hem? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Ja, en hij vertelt bijna niks over de wedstrijd zelf.. Hopen dat het tegen Chelsea iemand anders wordt.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 18 juli 2010 - 20:36 schreef joduh het volgende:[..] ik ben beetje zeikerd missch,maar ik denk dat hij snelheid en handelingssnelheid tekort komt,en ook denk ik dat een subtopper hoog genoeg is voor hem,ben ook bang dat hij weer net als veels te veel ajacieden momenteel niks extras kan brengen.En wat heeft hij nou laten zien?alleen is zijn naam bij mij zwaar ok.Heb echt grote twijfels bij hem.Maar wat vind jij echt goed aan hem? zeer hoge handelingssnelheid, speelt altijd voorruit, goed schot, goede voorzet, erg sterk aan de bal en zonder bal, duel sterk, veel techniek, tactisch overzicht, coached erg goed. Wil je nog meer horen? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wedstrijd begint een beetje dood te bloeden nu... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 18 juli 2010 - 20:39 schreef remco k het volgende:[..] zeer hoge handelingssnelheid, speelt altijd voorruit, goed schot, goede voorzet, erg sterk aan de bal en zonder bal, duel sterk, veel techniek, tactisch overzicht, coached erg goed. Wil je nog meer horen? Eens! haha! |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op zondag 18 juli 2010 - 20:35 schreef remco k het volgende:Ik word inderdaad een beetje moe van leo driessen, hij weet echt niks meer dan wij, maar is toch heeeeeeeeeeeeeel erg irritant, hij praat de pot slechter dan dat het eigenlijk is.. Een beetje maar? Hij zit de hele tijd te lullen over randzaken die helemaal niks met de wedstrijd te maken hebben. Hij is een commentator van de wedstrijd en geen Ajaxanalyticus. Zo zijn er trouwens meer commentatoren in Nederland. Daarom heb ik het WK ook bijna in zijn geheel op de BBC en SKY-zenders zitten kijken. Die Engelsen begrijpen hun vak veel beter. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
nu drijf je enorm over,met enoh kon ik mee leven,maar dit verhaal helemaal niet. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph