|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 18 juli 2010 - 20:41 schreef joduh het volgende:nu drijf je enorm over,met enoh kon ik mee leven,maar dit verhaal helemaal niet. geef dan eens voorbeelden waardoor jij vind dat dit niet zo is dan aub..... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Nu spelen we met 10 man.. :S |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
heb wedstrijden van groningen gezien waar hij zelfs tekort kwam in handelen.Ik zal ook hierbij voordeel van twijfel houden dat hij erg jong is maar ik denk dat `we` veels te veel verwwachten van hem.Ik vind hem niet overdreven goed.sollie.En voorbeelden?tsja,ik volg alleen ajax jongen.Dat is mijn minpunt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
in de tijd dat hij bij Groningen zat, zat hij IEDERE week in het elftal van de week, en werd hij vrijwel iedere pot tot man of the match verkozen.... van alle verhuurde spelers was het ook veruit de gevaarlijkste man |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 18 juli 2010 - 20:50 schreef remco k het volgende:in de tijd dat hij bij Groningen zat, zat hij IEDERE week in het elftal van de week, en werd hij vrijwel iedere pot tot man of the match verkozen.... van alle verhuurde spelers was het ook veruit de gevaarlijkste man Zoon van DE Danny Blind he? ajax roots.....mooi verhaal toch?maar????we shall see man |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
tuurlijk moeten we het nog zien......
Wedstrijd trouwens afgelopen, ben benieuwd of er een intervieuw met Jol komt |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Ik denk het eigenlijk niet.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Ja ik ook hoop echt dat ie blijft en zijn zin krijgt! Als ie nu weggaat en met deze selectie zie ik het somber in! Sarpong/anita/emanuelson/oleguer pff europees ga je het er niet mee redden. En met de jong in de spits ook niet! |
|
|
|
|
Feyenoord-kampioenen
|
|
|
haha... wat zeiden jullie van ons??? Zelf spelen jullie ondermatig ( en zijn hopelijk Emanuelson ff kwijt) Jullie hebben ook 21 miljoen schulde en moeten eerst verkopen en dan pas kopen..ahhahaha |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
hahaahaha feyenoord kampioen.. Ja wij spelen ondermatig(is dat een woord?) en ik hoop ook dat we emanuelson kwijt zijn.. We hebben als je het pover schuld heb 22 inplaats van 21 schuld(het woord schuld klopt niet..) En moeten niks verkopen of verhuren anders hadden we sarpong nu ook wel verhuurd.. |
|
|
|
|
Feyenoord-kampioenen
|
|
|
ik zei geen verhuren... jullie hebben geen spits (suarez weg??? sulejmani geblesseerd) en de trainer kwijt aan Fulham. Nou al dat gezeur tegen Feyenoord maar ho ho ho (het gaat zo goed in amsterdam) WIJ LACHEN ONS HIER KAPOT.... slecht 1-0 verlies... Ajax - PSV wordt dit seizoen 0-4 zkr weten |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
hahaha feyenoord suarez inderdaad zet daar maar een vraagteken bij maar gelukkig hebben we nog ongv 6 weken dacht ik.. Nou komt wel goed.. In ieder geval is het bij ajax beter dan bij feyenoord.. Nee je zei geen verhuren maar verhuren is opok een manier om salaris kosten weg te krijgen.. Vandaar maar feyenoorders zijn niet zo slim ik weet het.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
En ik vond het siem erg goed doen.. Hij kreeg nauwelijk ballen maar hij gaf een mooie assist op eriksen dacht ik.. |
|
|
|
|
Feyenoord-kampioenen
|
|
|
DE CLUB DIE EEN SPELER VERHUURD BLIJFT HET SALARIS VAN DE SPELER BETALEN HOOR..... IK ZIE NU AL IN (DAT DEZE AJACIED) NIET ZOVEEL VAN VOETBAL WEET... DAN WEET JE HET NU... (ZO DAN LEER JE TOCH NOG EENS WAT... EN DAN NOG WEL VAN EEN FEYENOORD-SUPPORTER |
|
|
|
|
Feyenoord-kampioenen
|
|
|
siem de jong deed het niet slecht nee, maar schoot geen 1 keer op doel... De enige die egt goed was, was Kristian Eriksen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 18 juli 2010 - 21:44 schreef Feyenoord-kampioenen het volgende:ik zei geen verhuren... jullie hebben geen spits (suarez weg??? sulejmani geblesseerd) en de trainer kwijt aan Fulham. Nou al dat gezeur tegen Feyenoord maar ho ho ho (het gaat zo goed in amsterdam) WIJ LACHEN ONS HIER KAPOT.... slecht 1-0 verlies... Ajax - PSV wordt dit seizoen 0-4 zkr weten Sulejmani, is achtergebeleven omdat hij WAT last had van zijn hamstring, Suarez is absoluut nog niet weg, van der Wiel is nog niet weg, en JOL is nog niet weg...
en zefs al gaat het allemaal weg, wij spelen iig niet gelijk tegen een zeeuws amateurploegje |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
Feyenoord-kampioenen
|
|
|
nou en... JOl is weg... is bevestigt door presentator RTL 7 |
|
|
|
|
Feyenoord-kampioenen
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 18 juli 2010 - 21:50 schreef Feyenoord-kampioenen het volgende:DE CLUB DIE EEN SPELER VERHUURD BLIJFT HET SALARIS VAN DE SPELER BETALEN HOOR..... IK ZIE NU AL IN (DAT DEZE AJACIED) NIET ZOVEEL VAN VOETBAL WEET... DAN WEET JE HET NU... (ZO DAN LEER JE TOCH NOG EENS WAT... EN DAN NOG WEL VAN EEN FEYENOORD-SUPPORTER DAT LIGT AAN DE OVEREENKOMST DIE ER WORDT GESLOTEN KEREL!!!!! LUQUE werd gewoon door de hurende club betaald, zelfde geld voor blind, sno, en donald.... ach ja, feyenoorders met verstand van voetbal zijn er ook niet echt veel, dus je kan er niet veel aan doen |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Toevallig weet ik daar wel wat van en gaat een verhuurde speler weg als een andere club ook meebetaald aan zijn salaris.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: waarschijnlijk zei hij.... LUISTEREN!!!!! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Haahaha feyenoord kampioen daar rtl 7 is niet bekend gemaakt en jol heeft niks gezegt.. T zijn allemaal uit de lucht gegrepen geruchten.. |
|
|
|
|
Feyenoord-kampioenen
|
|
|
jullie maar 1-0 winst.... 1-1 5-1 en 1-21 en 1-0 verlies
kijk hoe weinig!!!! doelsaldo : 28-4 3 winst 1 gelijk 1 verlies
feyenoord
4 winst 1 gelijk 0 verlies
doelsaldo: 28-1
Dus klaag aub niet over de resultaten van Feyenoord!!!!!! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ja als je alleen maar tegen amateur ploegjes speelt |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ja maar porto reken jij mee als je die niet meerekent en daar een 3-0 uitslag bij rekent is het beter dan feyenoord dacht ik.. Enee ben benieuwt tegen benfica.. Als je uitslag krijgt.. Dat krijg ik ook maar dan van de zon.. Moet je even mij me langs komen.. Ijsselstein, achtersloot 33.. Ik heb een zalfje voor je.. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op zondag 18 juli 2010 - 21:50 schreef Feyenoord-kampioenen het volgende:DE CLUB DIE EEN SPELER VERHUURD BLIJFT HET SALARIS VAN DE SPELER BETALEN HOOR..... IK ZIE NU AL IN (DAT DEZE AJACIED) NIET ZOVEEL VAN VOETBAL WEET... DAN WEET JE HET NU... (ZO DAN LEER JE TOCH NOG EENS WAT... EN DAN NOG WEL VAN EEN FEYENOORD-SUPPORTER Het hoeft niet ligt aan de deal die je maakt:) Het kan zijn dat je zelf de salaris doorbetaald(komt het vaakst voor) Of allebij de clubs door een percentage..Of de huurclub betaald het.. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote: Die presentator is niet martin jol of zit niet in het bestuur van ajax of wel? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
gewoon zo'n potje wat niet om aan te gluren was |
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 18 juli 2010 - 21:53 schreef Feyenoord-kampioenen het volgende:jullie maar 1-0 winst.... 1-1 5-1 en 1-21 en 1-0 verlies kijk hoe weinig!!!! doelsaldo : 28-4 3 winst 1 gelijk 1 verlies feyenoord 4 winst 1 gelijk 0 verlies doelsaldo: 28-1 Dus klaag aub niet over de resultaten van Feyenoord!!!!!! WIj spelen Porto, JULLIE?????? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
HEy???ik snap niet dat jullie met een 010 supporter in discussie gaan man?laat hem lekker op zijn eigen forum posten?De 010 kleuren rood en wit wordt binnenkort groen en geel(van jaloezie).......En weet je wat mij opviel?dat hij wel heel veel van ons wist?Stille ajax supporter denk ik?Maar die naam?kampioenen?whahahahahah zooooo triest......... |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Was er een wedstrijd gisteren? Zag een oefenpotje met veel jongelingen erin.
Siem moet wel beter aangespeeld worden met betere spelers want het is nu huilen met de pet op. |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
quote:Op zondag 18 juli 2010 - 21:56 schreef Feyenoord-kampioenen het volgende:ajax ook hoor,, tot vandaag!!!!!! porto en chelsea feyenoord moet aston villa en benfica dus ook van klasse!!!!!! Enige verschil is dat feyenoord in zijn 'beste' opstellingen speelt, terwijl Ajax zijn beste spelers nog steeds mist. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zondag 18 juli 2010 - 18:54 schreef remco k het volgende:[..] HAHAHAHAHAHAHAHAHA, Ik heb bij jou echt het beeld dat jij een kerel bent van een jaar of 25 die de hele dag op z'n kamer zichzelf zit te bevredigen op de geile plaatjes op headliner hahahahahahahaha, Goed bedoeld trouwens hoor kerel...... LOL Hahahaha, nee man! Ik heb al ruim 10 jaar verkering en heb me nog nooit op die foto's bevredigd!!
Lol, dit voelt als een nederlaag dat jullie zo over me denken! Hahahahaha!
Zeg eerlijk, er staan wel een paar pics op waar je blij van wordt toch? Maar om nou te zeggen dat ik met een boner zit te scrollen....NEE!!
Hahaha, nou heb ik ff de slappe lach ook!!
Maareh.....ik moet verder.....naar de tijgertopic!! ;)
Adios !! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 18 juli 2010 - 21:48 schreef freakie het volgende:En ik vond het siem erg goed doen.. Hij kreeg nauwelijk ballen maar hij gaf een mooie assist op eriksen dacht ik.. assist? heeft ajax gescoord dan? En nee siem moet naar de spits toe spelen is ie veel beter! Berg of El hamdoui veel beter in de spits;) |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op maandag 19 juli 2010 - 11:19 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Hahahaha, nee man! Ik heb al ruim 10 jaar verkering en heb me nog nooit op die foto's bevredigd!! Lol, dit voelt als een nederlaag dat jullie zo over me denken! Hahahahaha! Zeg eerlijk, er staan wel een paar pics op waar je blij van wordt toch? Maar om nou te zeggen dat ik met een boner zit te scrollen....NEE!! Hahaha, nou heb ik ff de slappe lach ook!! Maareh.....ik moet verder.....naar de tijgertopic!! ;) Adios !! Whahahhaaaaaa XD WTF.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
hummel.. nee niemand heeft gescoord maar een pass geven waar een kans uitkomt is goed hij kreeg misschien 3 keer een goede bal en deed daar ook wat mee... De jong deed het volgens over commentators heel slecht.. en suk die had nog geen goede bal gehad.. Nee klopt suk had geen goede bal gekregen maar dat kreeg siem ook niet.. Natuurlijk is een echte spits veel beter maar hij was sterk in de spits.. Ik zou het niet erg vionden als hij daar staat met GOEDE buitenspelers.. En met de zeeuw in de ploeg.. |
|
|
|