BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Ajax trakteert Real Sociedad een 'nee' op Sarpong'

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Brandje
 Brandje - zondag 18 juli 2010 - 17:55   quote  deeplink  
http://www.voetbalcentraal.nl/nieuws/53303/ajax-trakteert-real-sociedad-een-nee-op-sarpong-list

Dus deze kant gaat het op met mijn club dat we zulke middelmatige speler al niet kwijt willen al zullen er op dit forum ook voldoende mensen zijn die hem goed genoeg voor Ajax vinden
joey
 joey - zondag 18 juli 2010 - 17:57   quote  deeplink  
Jaa mooi!:)
Brandje
 Brandje - zondag 18 juli 2010 - 18:01   quote  deeplink  
Dat meen jij echt of niet?
freakie
 freakie - zondag 18 juli 2010 - 18:02   quote  deeplink  
Heel goed.. Dit wil zegge dat ajax gee geld nodig heeft om te overleven door het beleid wat ze nu gehad hebben deze transfer periode..
joey
 joey - zondag 18 juli 2010 - 18:02   quote  deeplink  
Ik vind Sarpong goed.. nu Rommedahl weg is zal je tpch splers moeten hebben die daar kunnen spelen..:)
Brandje
 Brandje - zondag 18 juli 2010 - 18:05   quote  deeplink  
Heel goed? Heel slecht!!Ze zijn namelijk verplicht om zulke spelers te behouden omdat ze geen geld hebben om betere spelers aan te trekken en dat beetje salaris wat ze van Sarpong besparen daar kan je nog geen JL-speler voor halen.
Maar Joey, als je Urby, De Jong, Eriksen en zelfs Lodeiro ziet voetballen dan is Sarpong toch een lachertje. Die jongen is gewoon niet net niveau wat Ajax moet nastreven. Ik vind het bijna schandalig!!!

ps
Sarpong speelt van links of op tien dus het is niet eens een vervanger van Rommedahl.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 juli 2010 door Brandje --
freakie
 freakie - zondag 18 juli 2010 - 18:09   quote  deeplink  
Brandje dat vind ik een andere kant van je verhaal maar zoals jij nu zegt is het zo dat sarpong eigenlijk zinloos is.. Want je kan sulejmani daar hebben, loderio, eriksen en ema.. Sarpong verkopen is dat juist heel logisch maar dat doen ze niet.. Ondanks dat ajax geen spelers zomaar kan aantrekken is dit dus een bericht van wij zitten wel goed zo.. Anders hadden ze sarpong ook verkocht om het verlies van dit jaar een beetje minder te laten worden..
freakie
 freakie - zondag 18 juli 2010 - 18:11   quote  deeplink  
En sarpong moet wel degelijk rommedahl vervangen!
joey
 joey - zondag 18 juli 2010 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juli 2010 - 18:05 schreef Brandje het volgende:
Heel goed? Heel slecht!!Ze zijn namelijk verplicht om zulke spelers te behouden omdat ze geen geld hebben om betere spelers aan te trekken en dat beetje salaris wat ze van Sarpong besparen daar kan je nog geen JL-speler voor halen.
Maar Joey, als je Urby, De Jong, Eriksen en zelfs Lodeiro ziet voetballen dan is Sarpong toch een lachertje. Die jongen is gewoon niet net niveau wat Ajax moet nastreven. Ik vind het bijna schandalig!!!

ps
Sarpong speelt van links of op tien dus het is niet eens een vervanger van Rommedahl.
Hahahaaa.. noujaa Lodeiro heeft ook nog niet veel laten zien..(Niet dat ik hem noet goed vind)..

Sarpong is een 10 idd.. Maar kan ook vleugel..Zowel links als rechts;) Nec speede hij rechts.. Net als robben kan hij alletwee de kanten..Tis niet dat als hij rechts word gezet dat hij opeens spontaan polio krijgt ofzow:P.. hahah

Ik vind Sarpong wel een goede spler..HEeft ook onder ..volgens mij.. Marco van Basten erg goed gespeeld...Dus niet verkeerd om erbij te hebben!:)
joey
 joey - zondag 18 juli 2010 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juli 2010 - 18:09 schreef freakie het volgende:
Brandje dat vind ik een andere kant van je verhaal maar zoals jij nu zegt is het zo dat sarpong eigenlijk zinloos is.. Want je kan sulejmani daar hebben, loderio, eriksen en ema.. Sarpong verkopen is dat juist heel logisch maar dat doen ze niet.. Ondanks dat ajax geen spelers zomaar kan aantrekken is dit dus een bericht van wij zitten wel goed zo.. Anders hadden ze sarpong ook verkocht om het verlies van dit jaar een beetje minder te laten worden..
hij zou niet worden verkocht maar verhuurd;)
Daarbij kan je dan sulemani ook wel verkopen heeft ook nog niet veel laten zien:P..
remco k
 remco k - zondag 18 juli 2010 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juli 2010 - 18:05 schreef Brandje het volgende:

ps
Sarpong speelde bij AJAX altijd vanaf rechts of op 10.... Ik denk dat Sarpong een betere speler kan worden dan dat menig mens verwacht.....
freakie
 freakie - zondag 18 juli 2010 - 18:20   quote  deeplink  
Joey dat is waar las het ook net.. Maar verhuren levert ook iets op.. Kwa salaris..
joey
 joey - zondag 18 juli 2010 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juli 2010 - 18:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Sarpong speelde bij AJAX altijd vanaf rechts of op 10.... Ik denk dat Sarpong een betere speler kan worden dan dat menig mens verwacht.....
EENS!;)
joey
 joey - zondag 18 juli 2010 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juli 2010 - 18:20 schreef freakie het volgende:
Joey dat is waar las het ook net.. Maar verhuren levert ook iets op.. Kwa salaris..
Nee maar daar ging het dus om..En daar wou ajax niet aan meewerken..:)
freakie
 freakie - zondag 18 juli 2010 - 18:23   quote  deeplink  
Ja dat is dus goed dat ajax gewoon zegt nee.. Want als het slecht gaat met ajax hadden ze hem wel verhuurd
joey
 joey - zondag 18 juli 2010 - 18:35   quote  deeplink  
Idd!;)
joey
 joey - zondag 18 juli 2010 - 18:36   quote  deeplink  
What about Zeegelaar btw!? Linkervleugel i know.. MAar die is niet mee naar portugal tch? Of wel,,Kan die niet op rechts?.. Vond hem voorbereiding vorig jaar sterk ook tijdens amsterdam tournament..
Pim
 Pim - zondag 18 juli 2010 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juli 2010 - 18:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee, hij speelde altijd vanaf links;). Ik vond trouwens dat hij onder Marco van Basten altijd wel aardig speelde, dus ik vind het 't proberen waard...
joey
 joey - zondag 18 juli 2010 - 18:48   quote  deeplink  
Sarpong speelde bij ajax idd op links.. en bij Nec op rechts..:)
joey
 joey - zondag 18 juli 2010 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juli 2010 - 18:41 schreef Pim het volgende:

[..]

Nee, hij speelde altijd vanaf links;). Ik vond trouwens dat hij onder Marco van Basten altijd wel aardig speelde, dus ik vind het 't proberen waard...
Hij speelde onder vanBasten idd gewoon goed.. Dus niet verhuren en zeker extra man voor de vleugel!:) Stel je hebt aan een ander de perfecte rechts en hij komt niet aan voetballen , dan kan je hem in de winterstop altijd nog verhuren/verkopen.. Maar wel zonde, want het is gewoon een prima speler!
joduh
 joduh - zondag 18 juli 2010 - 19:23   quote  deeplink  
ik snap werkelijk niks meer van het bestuur van ajax man..........en ik ga jol steeds meer begrijpen....wat een afgang zeg....we gaan die k..club uit 010 achteraan ben ik bang zo..
remco k
 remco k - zondag 18 juli 2010 - 19:24   quote  deeplink  
Sarpong doet het nu anders ook wel redelijk goed hoor..
joey
 joey - zondag 18 juli 2010 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juli 2010 - 19:23 schreef joduh het volgende:
ik snap werkelijk niks meer van het bestuur van ajax man..........en ik ga jol steeds meer begrijpen....wat een afgang zeg....we gaan die k..club uit 010 achteraan ben ik bang zo..
Hoezo dat dan weer.. jij vind dat sarpong verhuurd moet worden?..
Waarom?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 juli 2010 door joey --
joduh
 joduh - zondag 18 juli 2010 - 19:25   quote  deeplink  
hoor je jezelf?redelijk goed..... het is ajax man.Rommedahl had het ook vast redelijk goed gedaan....
joey
 joey - zondag 18 juli 2010 - 19:32   quote  deeplink  
Najaa we spelen zonder ons vaste sterke mannen.. Dus kan begrijpen dat we 1-0 achter staan.. Daabij ook met volledige elftal hadden we het moeilijk gehad met deze tegenstander!
remco k
 remco k - zondag 18 juli 2010 - 19:36   quote  deeplink  
Nee, joh in een oefenwedstrijd, moet je vanaf de eerste minuut meteen geweldig goed zijn
joduh
 joduh - zondag 18 juli 2010 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juli 2010 - 19:25 schreef joey het volgende:

[..]

Hoezo dat dan weer.. jij vind dat sarpong verhuurd moet worden?..
Waarom?
ik ben totaal geen fan van die jongen.Dit is er weer zo 1 van 13 in een dozijn voetballers.Waarom in godsnaam rommedahl weg doen?Die wilde zelfs voor minder geld blijven?En ik weet dat ik nu beetje pissed off aan voetbal kijken ben en er niet veel goeds bij mij gedaan kan worden maar heb het ff gehad met de gang van zaken binnen ons cluppie man.....
remco k
 remco k - zondag 18 juli 2010 - 19:45   quote  deeplink  
Wacht nu eerst morgen maar eens af, voor hetzelfde geld maakt Jol gewoon bekend, dat hij absoluut niet weggaat, en wuift hij alle commentaar en geruchten gewoon aan de kant.

Kom op kerel, niet meteen zo negatief, er is nog niks zeker
joduh
 joduh - zondag 18 juli 2010 - 19:47   quote  deeplink  
waar rook is is vuur man.Gister typte jij nog dat je er niks van geloofde een dat hij niet weg zou gaan ,maar nu twijfel jij dus ook.en dat is niet raar ...
remco k
 remco k - zondag 18 juli 2010 - 19:52   quote  deeplink  
Tuurlijk twijfel ik, maar van Hintum is geen journalist of zo, hij hoort dat soort dingen echt niet als eerste.....
Brandje
 Brandje - zondag 18 juli 2010 - 19:52   quote  deeplink  
Jol gaat weg en wel om de volgende rede. Ajax is beursgenoteerd. De beurs is gesloten in het weekend. Zulke berichten mogen niet bekend worden gemaakt als de beurs gesloten is. Als Jol was gebleven dan had Ajax dat gewoon kunnen uitspreken want er veranderd namelijk niks. Bij een vetrek zou dat invloed hebben op het aandeel Ajax. Dus ga er maar vanuit dat hij vetrekt.

Nog even Sarpong. Ik kan er met mijn volle verstand niet bij dat er mensen zijn die het in hem zien zitten. Ieder zijn mening maar ik vind het echt onbegrijpelijk. Hij heeft vandaag een goede bal gespeeld verder alleen maar balverlies.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 juli 2010 door Brandje --
remco k
 remco k - zondag 18 juli 2010 - 19:54   quote  deeplink  
AJAX maakte de komst van Jol op een zaterdag bekend als ik het goed heb, en ook de Zeeuw werd op een zaterdag bekend gemaakt. laten we nu gewoon afwachten voordat we weer van alles gaan roepen
Brandje
 Brandje - zondag 18 juli 2010 - 20:08   quote  deeplink  
Nee Jol is door Ajax bevestigd op 26-052009 en dat was een dinsdag.De zeeuw op 24 juli 2009 en dat was een vrijdag. Ajax mag zulke dingen gewoonweg niet buiten de beurstijden bekendmaken.

joey
 joey - zondag 18 juli 2010 - 20:11   quote  deeplink  
jup!;)
joduh
 joduh - zondag 18 juli 2010 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juli 2010 - 20:08 schreef Brandje het volgende:
Nee Jol is door Ajax bevestigd op 26-052009 en dat was een dinsdag.De zeeuw op 24 juli 2009 en dat was een vrijdag. Ajax mag zulke dingen gewoonweg niet buiten de beurstijden bekendmaken.
yes
Afcabz
 Afcabz - zondag 18 juli 2010 - 20:57   quote  deeplink  
ze motten Ajax van de beurst trekken ,dat kost ook miljoenen maar mijn club is geen club meer maar een focking bedrijf , jol is een topcoach ,echter als ik dit dan weer zie ,tegen een dramatisch porto presteren we zeer slecht ,dat zegt mij genoeg
jol ik hoop van niet maar ik snap je zeer zeker als je weg gaat ,er wordt toch niet geluisterd. commercie boven clubbelang en meer is het niet
Pietje
 Pietje - zondag 18 juli 2010 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juli 2010 - 20:57 schreef Afcabz het volgende:
ze motten Ajax van de beurst trekken ,dat kost ook miljoenen maar mijn club is geen club meer maar een focking bedrijf , jol is een topcoach ,echter als ik dit dan weer zie ,tegen een dramatisch porto presteren we zeer slecht ,dat zegt mij genoeg
jol ik hoop van niet maar ik snap je zeer zeker als je weg gaat ,er wordt toch niet geluisterd. commercie boven clubbelang en meer is het niet
Dit schreeuw ik al jaren van de daken: zolang Ajax beursgenoteerd blijft, zullen de sportieve successen uitblijven. Geloof me maar!! 1= de aandeelhouders, 2= de aandeelhouders, 3= de aandeelhouders, 4= de supporters.
freakie
 freakie - zondag 18 juli 2010 - 21:17   quote  deeplink  
Ik weet echt niet waar het vandaan komt jongens maar jol heeft toch niks gezegt niemand heeft gezegt dat hij nu nadenkt welke club hij wil toch? Niks is bevestigd.. Is toch gewoon een gerucht??
Brandje
 Brandje - zondag 18 juli 2010 - 21:23   quote  deeplink  
@Friekie
Dat is dus juist het zorgwekkende eraan. Als Ajax gewoon had gezegd Jol blijft bij ons en een vertrek is onbespreekbaar dan was het opgelost. Echter een vetrek(zie mijn verhaal) mag niet bekend worden gemaakt buiten de beurstijden om want dat zou van invloed kunnen hebben op het aandeel.
Dus juist omdat Ajax en Jol niks hebben ontkent denk ik dat hij gaat want ontkennen buiten de beurstijden om mag wel want er veranderd dan niks bij Ajax.

Pietje
 Pietje - zondag 18 juli 2010 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juli 2010 - 21:17 schreef freakie het volgende:
Ik weet echt niet waar het vandaan komt jongens maar jol heeft toch niks gezegt niemand heeft gezegt dat hij nu nadenkt welke club hij wil toch? Niks is bevestigd.. Is toch gewoon een gerucht??
Ik hoop dat je gelijk hebt, freakie, maar dit gerucht duurt mij te lang en is wat te hardnekkig. Maandag weten we meer. Ik ga duimen dat het inderdaad maar een gerucht is. Ik vrees echter....
freakie
 freakie - zondag 18 juli 2010 - 21:28   quote  deeplink  
Ja maar wat ik raar vind is dat er allemaal dingen uit de lucht word gegrepen door die psver net en dan die commentator leo driessen.. Die blijven maar zeiken en bijvoorbeeld over dat protesteren.. T is best logisch dat jol aan het zoeken is naar een spits.. De jong deed het prima.. Kreeg weinig goede ballen.... Maar een protest.. naa kom op t is een voorbereiding en waarschijnlijk moeten daarvan de meeste spelers tegen poak spelen..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Ajax trakteert Real Sociedad een 'nee' op Sarpong'

0.0054240