|
|
MMM
|
|
|
Feyenoord, van harte gefeliciteerd!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 juli 2010 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
NIET AAN GEDACHT:O SCHAAM JE ACHMED SCHAAM JE ____________________________________________________________________________________
Van harte gefeliciteerd Feyenoord! Maak er een gezellige dag van door bijv. Martin Snol uit te zwaaien!
Since 1908 A Passion My Passion |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
overal behalve aan de arlandaweg.
Hok gaat binnenkort ook dicht. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ja dat is al een tijdje bekend |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
deze zomer nog. Lachen. Word mn standplaats Groningen. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Yup, Groningen of Utrecht, ik mag kiezen.. |
|
|
|
|
Feyenoord-kampioenen
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 19 juli 2010 - 09:16 schreef Feyenoord-kampioenen het volgende:Groningen zou ik kiezen!!! Is en blijft een mooie stad. Mijn neefje vraagt of er ook jongens op jongens valle op deze forum!! sinds jozo en chari niet meer. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op maandag 19 juli 2010 - 09:16 schreef Feyenoord-kampioenen het volgende:Groningen zou ik kiezen!!! Is en blijft een mooie stad. Mijn neefje vraagt of er ook jongens op jongens valle op deze forum!! Geinig, (not) steeds het zelfde herhalen. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: niet de Narita weg? lekker dan... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Naritaweg is een datacenter, dat mag weer niet als standplaats. Ik zal er wel regelmatig zitten op een flexplek... Ach ja Groningen is goed voor mn kilometers... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Niet de Arlanda weg niet de Narita weg,straks op de allesweg? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: ik zat eerst op de Ba(a)s is weg |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Alles begint bij de basis als de baas van huis is!!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
mn vrouw zit naast me die werkt thuis. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dus je zit nu thuis waar de vrouw de ba(as)is |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zou je niet eens die kwasten uit de terpetine halen zei de vrouw!!!! Het is een mooie dag om het huis te schilderen..
Ja maar vrouwtje ,je weet toch dat met deze temperaturen de verf op je kwast droogt!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 juli 2010 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ja maar morgen weer weg is...
nu nog wat muizen zoeken om op tafel te laten dansen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op maandag 19 juli 2010 - 09:54 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Zou je niet eens die kwasten uit de terpetine halen zei de vrouw!!!! Het is een mooie dag om het huis te schilderen.. Ja maar vrouwtje ,je weet toch dat met deze temperaturen de verf op je kwast droogt!!! heb je speciale verf voor hé;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja maar hij moet nu op de kleintjes letten he! :) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
precies, verdorie weer vergeten een steiger te huren.... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
dat is idd een goed excuus |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Het zit ook allemaal ff niet mee he... En dan dat klote weer er nog bij ... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
zit verdomme binnen me een beetje te vervelen...... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
stel jankmuilen zijn jullie! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: jij ook een fijn dag gewenst |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Aha kleine Kris vanacht z`n flesje gegeven he??? En daarna wilde hij niet slapen he om vervolgens het behang van de muren te huilen totdat je niet meer slapen kon he??
Baby`s zijn vooral op hun mooist als ze slapen Milo ;) |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote:Op maandag 19 juli 2010 - 11:05 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Aha kleine Kris vanacht z`n flesje gegeven he??? En daarna wilde hij niet slapen he om vervolgens het behang van de muren te huilen totdat je niet meer slapen kon he?? Baby`s zijn vooral op hun mooist als ze slapen Milo ;) kwestie van opvoeden |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: jij ben al door de huilfase heen met de kleine :) |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
nooit gehuild die kleine van mij...echt waar nog nooit slapeloze nachten gehad. Mazzel?? Wellicht zullen anderen zeggen.....ik zeg opvoeding hahahaha |
|
|
|
|
craven
|
|
|
dan moet je die opvoeding trucs maar eens doorgeven, zal ze nodig hebben hahaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 19 juli 2010 - 15:02 schreef KKL het volgende:nooit gehuild die kleine van mij...echt waar nog nooit slapeloze nachten gehad. Mazzel?? Wellicht zullen anderen zeggen.....ik zeg opvoeding hahahaha Eens, hier t zelfde :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 juli 2010 door Stylzz -- |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: dat bedoel ik hahaha
een kind heeft regelmaat nodig en houvast dus heel veel hetzelfde waardoor hij snelt went en het allemaal gewoon vind worden. en je moet rustig zijn tegen die kleine....dat voelt hij of zij.
en die kleine nemen we overal mee naar toe....wordt hij zo makkelijk van oftwel je moet niet te beschermend opvoeden
suc6 hahahaa
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 juli 2010 door KKL -- |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 19 juli 2010 - 15:02 schreef KKL het volgende:nooit gehuild die kleine van mij...echt waar nog nooit slapeloze nachten gehad. Mazzel?? Wellicht zullen anderen zeggen.....ik zeg opvoeding hahahaha Die van mij fietste allebij al bij 2 maanden... De jongste kwam al hand in hand met 4 maanden met z`n eerste meisje naar huis... De oudste had zijn eerst kilometers achter het stuur van z`n auto eral op zitten bij 9 maanden...
Uiteraard wel met klossen onder z`n schoenen ;) |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op maandag 19 juli 2010 - 15:09 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Die van mij fietste allebij al bij 2 maanden... De jongste kwam al hand in hand met 4 maanden met z`n eerste meisje naar huis... De oudste had zijn eerst kilometers achter het stuur van z`n auto eral op zitten bij 9 maanden... Uiteraard wel met klossen onder z`n schoenen ;) hahahahaha als ie jouw lengte heeft wel he :)))) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 19 juli 2010 - 15:06 schreef KKL het volgende:[..] dat bedoel ik hahaha een kind heeft regelmaat nodig en houvast dus heel veel hetzelfde waardoor hij snelt went en het allemaal gewoon vind worden. en je moet rustig zijn tegen die kleine....dat voelt hij of zij. en die kleine nemen we overal mee naar toe....wordt hij zo makkelijk van oftwel je moet niet te beschermend opvoeden suc6 hahahaa we geven exact dezelfde opvoeding, dat kan geen toeval zijn. :) Mijn dochter is nu bijna 2. Bang van niets, wil overal heen en slaapt overal als t moet. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: hahaha maar dat maakt niet uit.... |
|
|
|