|
|
sevillana
|
|
|
quote: spaans bier? nooit van gehoord! misschien argentijns . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ? |
|
|
|
|
Madhopfc
|
|
|
heb via een livestream naar Chelsea gekeken....wat een dramateam zeg...denk dat ze in 020 zich nu rijk rekenen, 3-1 winnen . Denk dat de A1 van Feyenoord ook nog wel van die gasten had gewonnen. Onze vriend Di Santo kwam niet in het stuk voor en was niet te beoordelen. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 - 20:31 schreef Madhopfc het volgende:heb via een livestream naar Chelsea gekeken....wat een dramateam zeg...denk dat ze in 020 zich nu rijk rekenen, 3-1 winnen . Denk dat de A1 van Feyenoord ook nog wel van die gasten had gewonnen. Onze vriend Di Santo kwam niet in het stuk voor en was niet te beoordelen. eens |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 - 17:57 schreef sevillana het volgende:[..] spaans bier? nooit van gehoord! misschien argentijns . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ? lul ik weet dat die gozert uit argentinie komt! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ik heb geen ban op het joden of lampen forum omdat je daar als Feyenoorder gewoon niet komt.
ontopic:
el Santo
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 juli 2010 door hotjumper -- |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 - 21:58 schreef hotjumper het volgende:ik heb geen ban op het joden of lampen forum omdat je daar als Feyenoorder gewoon niet komt. ok |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Niels64
|
|
|
Wat een drama zeg die Di Santo !!! Tegen 020 heeft hij echt niets laten zien. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik heb ff de opstelling van sjelsie bekeken. Maar volgens mij had piet de v die gemaakt. Tering wat een drama. Geen wonder |
|
|
|
|
craven
|
|
|
dus di santo ff op laag pitje |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kans dat hij komt is erg klein. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Zegt niks. Hij speelde met 15 jarige om zich heen.. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Ja oké, maar er kwam ook geen dreiging vanaf als ie in balbezit was. Sturridge had dat wel bijvoorbeeld. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 - 00:22 schreef Quiroz het volgende:[..] Ja oké, maar er kwam ook geen dreiging vanaf als ie in balbezit was. Sturridge had dat wel bijvoorbeeld. Sturridge is ook echt een hele goede speler, denk dat we daar in de toekomst bij Chelsea of bij een andere Europese topclub nog veel van gaan horen. |
|
|
|
|
het kale mannetje
|
|
|
|
|
|
het kale mannetje
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 - 00:23 schreef MMM het volgende:[..] Sturridge is ook echt een hele goede speler, denk dat we daar in de toekomst bij Chelsea of bij een andere Europese topclub nog veel van gaan horen. eens |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: okay, okay, . . . . maar hoe zit het met dat bier daar? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Het bier is ook lekker daar in Argentinie!
Quilmes is 1 van de bekenste!
In het verleden kwam ik regelmatig in buenos aires geweldig stad!
En bij boca is het echt gruwelijk niet normaal!
Als er ooit iemand daar terecht komt, zorg dat je naar een wedstrijd kan van boca!
Ik adviseer om niet alleen te gaan, ga met een aantal argentijnen. |
|
|
|