BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Michael Lumb versterkt Feyenoord op uitleenbasis

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 19 juli 2010 - 14:55   quote  deeplink  
nooit meer doen...
KKL
 KKL - maandag 19 juli 2010 - 14:55   quote  deeplink  
ben gewoon een goeie gozer op z'n tijd
craven
 craven - maandag 19 juli 2010 - 14:56   quote  deeplink  
Oke als iemand Leo naar Milaan ziet vertrekken: neerschieten he
KKL
 KKL - maandag 19 juli 2010 - 14:56   quote  deeplink  
HUNT//HELD
craven
 craven - maandag 19 juli 2010 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 juli 2010 - 14:56 schreef KKL het volgende:
HUNT//HELD
Die van Bremen dan zeker...
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 19 juli 2010 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 juli 2010 - 14:56 schreef craven het volgende:
Oke als iemand Leo naar Milaan ziet vertrekken: neerschieten he
deal
MMM
 MMM - maandag 19 juli 2010 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 juli 2010 - 13:19 schreef Quiroz het volgende:
LAAT DE CLER NOU EEN KEER STAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Beste linksback van Nederland!!
3 jaar geleden ja..
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - maandag 19 juli 2010 - 15:58   quote  deeplink  
Dankjewel Igor Korneev voor je goede band met leo en rusland.
Dankjewel Dick Advocaat voor je goede band met leo en rusland.
Dankjewel Leo Beenhakker

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 juli 2010 door El Aanmeldi --
Quiroz
 Quiroz - maandag 19 juli 2010 - 16:45   quote  deeplink  
Feyenoord maakte maandag bekend een opvolger voor de afgezwaaide Giovanni van Bronckhorst te hebben gevonden. De Rotterdammers lenen komend seizoen de 22-jarige Michael Lumb van Zenit Sint-Petersburg. De linksback, die in 2008 nog tot Deens talent van het jaar gekroond werd, maakt bij Feyenoord meer kans om wedstrijden te spelen dan bij de Russische topclub.

"De Nederlandse competitie is in Denemarken goed te volgen", vertelt Lumb via de officiële kanalen van de Rotterdammers. "Ik wist dat Feyenoord een goed elftal heeft en dat is tijdens de training ook gebleken. Het is een jonge ploeg, maar duidelijk één met veel talent. Mijn tijd in Rusland is een goede ervaring geweest, maar ik wil graag meer aan voetballen toekomen."

"Ik hoop dat ik bij Feyenoord meer speeltijd af kan dwingen", vervolgt de Deen. "Dat is mijn persoonlijke doel. Met het team wil ik meedoen om de bovenste plaatsen in de competitie." De tijdelijke overstap van Lumb kwam tot stand dankzij de goede contacten van technisch directeur Leo Beenhakker met oud-Feyenoorder Igor Korneev, tegenwoordig technisch directeur van Zenit. "Het was ook Korneev die mij op de hoogte stelde van de interesse van Feyenoord."

"Hij vertelde er direct bij veel plezier te hebben beleefd aan zijn tijd in Rotterdam en dat een tijdelijke overgang goed voor me zou zijn." Lumb kreeg eerder al positieve informatie van landgenoot Jon Dahl Tomasson. "Rond een wedstrijd met het Deens elftal vertelde hij dat Feyenoord een fantastische club is en hij het fijn vindt om in Nederland te zijn. Toen ik hoorde van de interesse van Feyenoord, wist ik direct dat een tijdelijke overstap goed voor me zou zijn."
BRAYY
 BRAYY - maandag 19 juli 2010 - 17:04   quote  deeplink  
of ze wat zijn moet nog blijken maar tog alweer de derde gratis gast die beenhakker ronselt in 1 jaar. is dat ooit iemand gelukt ?
Quiroz
 Quiroz - maandag 19 juli 2010 - 17:06   quote  deeplink  
LEO BEENHAKKER
VOOR EEUWIG
FEYENOORD
HELD
dennie
 dennie - maandag 19 juli 2010 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 juli 2010 - 12:11 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Structureel zonder 1 cent op zak is onmogelijk...
Zonder een cent op zak spelers halen die de selectie breder maakt
is super goed voor een structurele toekomst.
Nog een gratis spitsje erbij en het onmogelijke voor dit
seizoen wordt misschien wel mogelijk...

Beenhakker is verantwoordelijk om spelers te halen zonder geld..
Dat doet hij na behoren alleen is idd de vraag of het versterkingen zijn!!!
Mochten het geen versterkingen zijn dan kost het de club niks...
NIKS dat is Feyenoord nog nooit gelukt..
Maar je bent toch niet zo naïef dat je denkt dat Feyenoord deze spelers als cadeau'tjes aangeboden krijgt? er zal echt wel IETS betaald worden.. of het nou een klein deel van het salaris is of een huurbudget.. zie de uitlating van die voorzitter van die club van Smolov 'er zijn nog wat kleine meningsverschillen over het financiele gedeelte' er komt altijd geld bij kijken zoiets als een gratis speler bestaat niet.
Stylzz
 Stylzz - maandag 19 juli 2010 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 juli 2010 - 17:26 schreef dennie het volgende:

[..]

Maar je bent toch niet zo naïef dat je denkt dat Feyenoord deze spelers als cadeau'tjes aangeboden krijgt? er zal echt wel IETS betaald worden.. of het nou een klein deel van het salaris is of een huurbudget.. zie de uitlating van die voorzitter van die club van Smolov 'er zijn nog wat kleine meningsverschillen over het financiele gedeelte' er komt altijd geld bij kijken zoiets als een gratis speler bestaat niet.
Dat zijn minimale kosten.
Feyenoord kan namelijk niet alleen nier zomaar investeren, ze mogen het ook nog eens niet.
scarface1979
 scarface1979 - maandag 19 juli 2010 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 juli 2010 - 17:26 schreef dennie het volgende:

[..]

Maar je bent toch niet zo naïef dat je denkt dat Feyenoord deze spelers als cadeau'tjes aangeboden krijgt? er zal echt wel IETS betaald worden.. of het nou een klein deel van het salaris is of een huurbudget.. zie de uitlating van die voorzitter van die club van Smolov 'er zijn nog wat kleine meningsverschillen over het financiele gedeelte' er komt altijd geld bij kijken zoiets als een gratis speler bestaat niet.
Volgens mij heb ik gelezen dat Feyenoord kennis wil delen mbt het opleiden van jeugd. (kennis ook ook geld waard). Vandaar dat we die Smolov gratis krijgen. Wellicht moet Fey een gedeelte van zn salaris betalen.
En bij Zenit komt hij niet aan spelen toe en hopen ze dat er na een jaar een betere voetballer teruglkomt. Zenit zit niet verlegen om een huursom. Die hebben met Gazprom geld genoeg joh.
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - maandag 19 juli 2010 - 19:34   quote  deeplink  
Maar eens afwachten of het wat is en of die beter is dan wat we daar nu hebben rondlopen. Die babovic en ignatovic konde er ook niks van.
MMM
 MMM - maandag 19 juli 2010 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 juli 2010 - 19:34 schreef Feijenoord1908 het volgende:
Maar eens afwachten of het wat is en of die beter is dan wat we daar nu hebben rondlopen. Die babovic en ignatovic konde er ook niks van.
Wat een onzin plaats je hier weer. Beetje respect voor Babovic, die wel even bij een club gaat spelen die in de afgelopen 14 jaar ,12 maal kampioen is geworden en dus bijna ALTIJD CHAMPIONS LEAGUE speelt.
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - maandag 19 juli 2010 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 juli 2010 - 19:38 schreef MMM het volgende:

[..]

Beetje respect voor Babovic
waarom? Buiten wat populaire praatjes om zich bij het legioen in te likken, heeft ie ons helemaal niks gebracht. 0 respect voor de voetballer babovic.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 juli 2010 door Feijenoord1908 --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 19 juli 2010 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 juli 2010 - 19:52 schreef Feijenoord1908 het volgende:

[..]

waarom? Buiten wat populaire praatjes om zich bij het legioen in te likken, heeft ie ons helemaal niks gebracht. 0 respect voor de voetballer babovic.
ouwe zuurpruim!!!

Babovic///held..
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 19 juli 2010 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 juli 2010 - 19:52 schreef Feijenoord1908 het volgende:

[..]

waarom? Buiten wat populaire praatjes om zich bij het legioen in te likken, heeft ie ons helemaal niks gebracht. 0 respect voor de voetballer babovic.
Helemaal mee eens. Wat Baab kan kan Lee Towers ook, alleen laat Lee tenminste wat zien/horen.
Baab kon dus prima mensen inpakken zonder ook maar iets vooraf te laten zien. En daarna al helemaal niets. Prik er toch doorheen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 19 juli 2010 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 juli 2010 - 20:02 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Wat Baab kan kan Lee Towers ook, alleen laat Lee tenminste wat zien/horen.
Baab kon dus prima mensen inpakken zonder ook maar iets vooraf te laten zien. En daarna al helemaal niets. Prik er toch doorheen.
Wat een onzin plaats je hier weer. Beetje respect voor Babovic, die wel even bij een club gaat spelen die in de afgelopen 14 jaar ,12 maal kampioen is geworden en dus bijna ALTIJD CHAMPIONS LEAGUE speelt.

Aldus:MMM en zijn volgers :P
scarface1979
 scarface1979 - maandag 19 juli 2010 - 20:09   quote  deeplink  
Babovic heeft niks laten zien, behalve een kopbal in de beker en een elleboog tegen ajax. En vooral mooie praatjes.

Dit is een scandinavier. Geen woorden maar daden.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 19 juli 2010 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 juli 2010 - 20:09 schreef scarface1979 het volgende:
Babovic heeft niks laten zien, behalve een kopbal in de beker en een elleboog tegen ajax. En vooral mooie praatjes.

Dit is een scandinavier. Geen woorden maar daden.
Wat een onzin plaats je hier weer. Beetje respect voor Babovic, die wel even bij een club gaat spelen die in de afgelopen 14 jaar ,12 maal kampioen is geworden en dus bijna ALTIJD CHAMPIONS LEAGUE speelt.

Aldus:MMM en zijn volgers :P
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 19 juli 2010 - 20:16   quote  deeplink  
Rotterdamse scandinaviër nu. Dubbel zo stil, dubbel veel daden...
Babovic...Dubbel veel woorden, dubbel geen daden...
En zo kunnen we nog uren doorgaan.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 19 juli 2010 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 juli 2010 - 20:16 schreef FR-Henk het volgende:
Rotterdamse scandinaviër nu. Dubbel zo stil, dubbel veel daden...
Babovic...Dubbel veel woorden, dubbel geen daden...
En zo kunnen we nog uren doorgaan.
Dat is waar maar!! ;)

Wat een onzin plaats je hier weer. Beetje respect voor Babovic, die wel even bij een club gaat spelen die in de afgelopen 14 jaar ,12 maal kampioen is geworden en dus bijna ALTIJD CHAMPIONS LEAGUE speelt.

Aldus:MMM en zijn volgers :P
MMM
 MMM - maandag 19 juli 2010 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 juli 2010 - 20:23 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Dat is waar maar!! ;)

Wat een onzin plaats je hier weer. Beetje respect voor Babovic, die wel even bij een club gaat spelen die in de afgelopen 14 jaar ,12 maal kampioen is geworden en dus bijna ALTIJD CHAMPIONS LEAGUE speelt.

Aldus:MMM en zijn volgers :P
Eens!
craven
 craven - maandag 19 juli 2010 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 juli 2010 - 20:09 schreef scarface1979 het volgende:
Babovic heeft niks laten zien, behalve een kopbal in de beker en een elleboog tegen ajax. En vooral mooie praatjes.

Dit is een scandinavier. Geen woorden maar daden.
is al genoeg hahaha
scarface1979
 scarface1979 - maandag 19 juli 2010 - 21:07   quote  deeplink  
kan wel punten kosten
en ALS je het dan doet, doe het dan zo dat zn neus gebroken is. En niet zo homotik als Babovic deed

Hij had meer naar Cruz moeten kijken

Dat was pas een held

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 juli 2010 door scarface1979 --
vak VV
 vak VV - maandag 19 juli 2010 - 21:17   quote  deeplink  
Laten we nou niet gelijk te hard van stapel lopen massaal. Lumb zal best een aardige speler zijn, maar hij is natuurlijk niet de man die Feyenoord in eens veel beter laat voetballen hoogstwaarschijnlijk.
Het hoge verwachtingspatroon blijft toch altijd hetzelfde met het Legioen ... Vroeger noemden we dit een afkeurde Deen die voor de Russische centen koos, nu is hij zowat een god ... Een kinderhand is snel gevuld blijkt maar weer.
Feyenoord Gorinchem
 Feyenoord Gorinchem - maandag 19 juli 2010 - 21:26   quote  deeplink  
super de boer
scarface1979
 scarface1979 - maandag 19 juli 2010 - 21:34   quote  deeplink  
Ik heb nog niemand hard van stapell zien lopen.
Ik ken hem niet, maar hij zal ongetwijfeld beter zijn dan de Cler en Indi want die kunnen er niks van.

Zenit heeft geld zat. Die kunnen zat spelers halen en hebben hem destijds toch gehaald omdat hij een groot talent is. En ik heb er best vertrouwen in dat Igor ons niet met rotzooi opzadelt.
Stylzz
 Stylzz - maandag 19 juli 2010 - 21:40   quote  deeplink  
Jongens de Cler verdient meer respect dan dit.
voorbeeldige prof, nooit klagen en valt naar kunnen in.
en zoveel slechter dan Gio issie niet
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 19 juli 2010 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 juli 2010 - 21:40 schreef Stylzz het volgende:
Jongens de Cler verdient meer respect dan dit.
voorbeeldige prof, nooit klagen en valt naar kunnen in.
en zoveel slechter dan Gio issie niet
mee eens!!!
hotjumper
 hotjumper - maandag 19 juli 2010 - 22:06   quote  deeplink  
van mij mag ie weg, 1e seizoen ging het nog maar daarna niks gebracht. geef trouwens toch niet veel om backs die zich meer met aanvallen bezig houden
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 19 juli 2010 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 juli 2010 - 22:06 schreef hotjumper het volgende:
van mij mag ie weg, 1e seizoen ging het nog maar daarna niks gebracht. geef trouwens toch niet veel om backs die zich meer met aanvallen bezig houden
En ik maar denken dat Fernandez 1 van je favo`s is???
scarface1979
 scarface1979 - maandag 19 juli 2010 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 juli 2010 - 21:40 schreef Stylzz het volgende:
Jongens de Cler verdient meer respect dan dit.
voorbeeldige prof, nooit klagen en valt naar kunnen in.
en zoveel slechter dan Gio issie niet
Voorbeeldige prof? Die gast verzorg zn lichaam niet eens goed. Daarom heeft hij een draaicircel van een tientonner die je in de haven ziet. Zo snel is hij ook op de eerste meters.
Ik vraag me al twee jaar af hoe dat nou kan, maar vandaag zag ik een foto van de training waarop je Biseswar en Mokotjo ziet met een afgetraint lijf en onze Tim met een pens.
http://www.feyenoordtraining.nl/pagina64.html

En aanvallend is het ook niks meer. Zonder snelheid en uithoudingsvermogen is het toch lastig opkomen. Geloof me, ik probeer het elke zondag..
Xapter
 Xapter - maandag 19 juli 2010 - 22:41   quote  deeplink  
mokotjo///held
auassar///held

gaan het beide redden
craven
 craven - maandag 19 juli 2010 - 22:41   quote  deeplink  
Kamo//Held!
MMM
 MMM - maandag 19 juli 2010 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 juli 2010 - 22:35 schreef scarface1979 het volgende:

[..]

Voorbeeldige prof? Die gast verzorg zn lichaam niet eens goed. Daarom heeft hij een draaicircel van een tientonner die je in de haven ziet. Zo snel is hij ook op de eerste meters.
Ik vraag me al twee jaar af hoe dat nou kan, maar vandaag zag ik een foto van de training waarop je Biseswar en Mokotjo ziet met een afgetraint lijf en onze Tim met een pens.
http://www.feyenoordtraining.nl/pagina64.html

En aanvallend is het ook niks meer. Zonder snelheid en uithoudingsvermogen is het toch lastig opkomen. Geloof me, ik probeer het elke zondag..
Haha echt he.. En hij zat liever in de Skihut met Henkie dan op het veld..
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 20 juli 2010 - 08:40   quote  deeplink  
oh ja die ene foto...

Jullie mogen er anders over denken, ik vind Tim een goede om achter de hand te hebben.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 20 juli 2010 - 09:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 - 08:40 schreef Stylzz het volgende:
oh ja die ene foto...

Jullie mogen er anders over denken, ik vind Tim een goede om achter de hand te hebben.
Tuurlijk joh,de Cler is echt zo slecht niet...
Hij moet alleen lekker in z`n vel zitten,dat gebeurde iets te weinig...
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 20 juli 2010 - 09:39   quote  deeplink  
en hij krijgt te veel
de flh
 de flh - dinsdag 20 juli 2010 - 09:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 juli 2010 - 19:52 schreef Feijenoord1908 het volgende:

[..]

waarom? Buiten wat populaire praatjes om zich bij het legioen in te likken, heeft ie ons helemaal niks gebracht. 0 respect voor de voetballer babovic.
speler die de meeste inzet heeft getoond in jaren. snap niet waarom die nooit speelde.
de flh
 de flh - dinsdag 20 juli 2010 - 09:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 juli 2010 - 21:07 schreef scarface1979 het volgende:

Hij had meer naar Cruz moeten kijken

Dat was pas een held
ook niet veel aan gehad, behalve die wedstrijd tegen juventus. en dan alleen maar om zichzelf in de kijker te spelen.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 20 juli 2010 - 09:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 juli 2010 - 22:13 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

En ik maar denken dat Fernandez 1 van je favo`s is???
maar die kan wél verdedigen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 20 juli 2010 - 10:09   quote  deeplink  
En dat is dan ook weer zo..
Roy15
 Roy15 - dinsdag 20 juli 2010 - 11:35   quote  deeplink  
MOOI!
ik weet niet hoe hij voetbalt, maar hij lijkt me beter dan Indi en De Cler.
de flh
 de flh - dinsdag 20 juli 2010 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 juli 2010 - 22:35 schreef scarface1979 het volgende:

[..]

Voorbeeldige prof? Die gast verzorg zn lichaam niet eens goed. Daarom heeft hij een draaicircel van een tientonner die je in de haven ziet. Zo snel is hij ook op de eerste meters.
Ik vraag me al twee jaar af hoe dat nou kan, maar vandaag zag ik een foto van de training waarop je Biseswar en Mokotjo ziet met een afgetraint lijf en onze Tim met een pens.
http://www.feyenoordtraining.nl/pagina64.html

En aanvallend is het ook niks meer. Zonder snelheid en uithoudingsvermogen is het toch lastig opkomen. Geloof me, ik probeer het elke zondag..
hahaha haha, geniaal en nog met zelfspot ook. na je 30e gaan de jaren tellen, heh?
Milo
 Milo - dinsdag 20 juli 2010 - 17:47   quote  deeplink  
de cler moet van de drank afblijven!
fredje
 fredje - dinsdag 20 juli 2010 - 18:11   quote  deeplink  
En het kost nog wat ook
craven
 craven - dinsdag 20 juli 2010 - 18:55   quote  deeplink  
de drank?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5987
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Michael Lumb versterkt Feyenoord op uitleenbasis









0.0066621