BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Michael Lumb versterkt Feyenoord op uitleenbasis

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
scarface1979
 scarface1979 - dinsdag 20 juli 2010 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 - 13:52 schreef de flh het volgende:

[..]

hahaha haha, geniaal en nog met zelfspot ook. na je 30e gaan de jaren tellen, heh?
Nou ik zal je eerlij zeggen dat het bij mij al vanaf mn 21e het geval was. Ik stopte met serieus voetballen en heb zittend werk. Dus dan gaat het hard. Maar tegenwoordig train ik wel en heb ik wat meer discipline, maar zoals vroeger wordt het nooit meer.. hehe
Tegenwoordig voetbal ik meer voor de gezeligheid en af en toe een lekker kekie te kunnen geven of een pannaatje etc. Maar de 3e helft blijft voor mij het hoogtepunt van de zondag. Net als ik voetbal kijken tegenwoordig veel leuker vindt dan zelf voetballen.

Maar ik krijg natuurlijk niet betaald en heb geen voorbeeldfunctie, maar zo'n de Cler met zn pens. Is toch gewoon een schande! Lumb in de basis. Ik ga nu ff kijken naar de Cler tegen Dordrecht. Het is toch altijd lache om naar zn motoriek te kijken.
scarface1979
 scarface1979 - dinsdag 20 juli 2010 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 - 18:55 schreef craven het volgende:
de drank?
Drank is de oplossing voor alle problemen..... behalve overgewicht

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5987
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Michael Lumb versterkt Feyenoord op uitleenbasis









0.0073540