|
|
joey
|
|
|
|
|
|
joey
|
|
|
Ik zeg overigens:
El hammie. Maar als we geen geld binnen krijgen en spelrs blijven zoals suarez dan kan je beter Berg huren voor 1 jaar!..Maar dan moet je snel zijn..:) |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Hamdaoui natuurlijk en je maakt mij niet wijs dat Ajax niet ergens een paar miljoen heeft liggen om hem te kopen want zo duur is hij niet denk ik want hij drukt zwaar op de begroting van AZ. Ondanks dat ze 21 miljoen verlies hebben gedraaid hebben ze nog steeds een eigen vermogen van dik 40 miljoen. Plus het feit dat wanneer ze geld gaan uitgeven dat het vrijwel risicoloos is want er staat voor zoveel kapitaal(een kleine 100 miljoen) op het veld dat dat je altijd met gemak in kan lopen want de spelers waar aan getrokken wordt hebben allemaal nog langlopende contracten. Dus het bestuur mag nu eindelijk eens laten waarom het er zit!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 juli 2010 door Brandje -- |
|
|
|
|
joey
|
|
|
:) zou wel mooi zijn heh! haha |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Doe mij Hammie maar!
BAM!! KOPEN DIE GOZER! |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op maandag 19 juli 2010 - 13:49 schreef Brandje het volgende:Hamdaoui natuurlijk en je maakt mij niet wijs dat Ajax niet ergens een paar miljoen heeft liggen om hem te kopen want zo duur is hij niet denk ik want hij drukt zwaar op de begroting van AZ. Ondanks dat ze 21 miljoen verlies hebben gedraaid hebben ze nog steeds een eigen vermogen van dik 40 miljoen. Plus het feit dat wanneer ze geld gaan uitgeven dat het vrijwel risicoloos is want er staat voor zoveel kapitaal(een kleine 100 miljoen) op het veld dat dat je altijd met gemak in kan lopen want de spelers waar aan getrokken wordt hebben allemaal nog langlopende contracten. Dus het bestuur mag nu eindelijk eens laten waarom het er zit!! Wijze woorden
Heb liever Dembele... |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Demebele wil liever naar het buitenland maar ik ben ook fan van hem want wat is die gozer sterk aan de bal. Het zou de ideale Ajax spits kunnen zijn. Demebele in de punt als balvaste aangever. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote: Die gaat hoogswsl naar birmingham!;) |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Maar die zit niet tussen de keuzes jongens..:P Ff meewerken nou he ! hahahaaa XD |
|
|
|
|
SLYZRR
|
|
|
Ik denk dat El Hamdaoui de beste oplossing is voor Pantelic, hij is een goeie speler en een goeie spits na mijn mening. Berg is ook een oplossing maar dan zitten we volgend jaar met het zelfde probleem dus dit lijkt me niet een goeie. Altidore is een jonge speler met niet veel ervaring zal een goeie keuze kunnen zijn maar ik denk dat we er iemand met ervaring moeten hebben. |
|
|
|
|
Arena Boy
|
|
|
Ik heb het liefst Meneer Berg |
|
|
|
|
SLYZRR
|
|
|
quote: Berg is wel een goeie speler, maar dan zitten we volgend jaar weer met het zelfde probleem he, |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Spelers huren ben ik geen fan van. Ten eerste zit je idd met hetzelfde probleem volgend jaar en ten tweede kost het alleen maar geld ipv van dat het ooit nog wat oplevert. Ga je huren met optie tot koop dan is het een ander verhaal. |
|
|
|
|
SLYZRR
|
|
|
Maar ik denk niet dat Berg een optie tot kopen er bij doet dus ik denk persoonlijk dat we die beter niet kunnen nemen. |
|
|
|
|
sylvester_ajax
|
|
|
is lastig, altidore is echt een type pantelic, jzersterk en laat de mensen om je heen voetballen! berg is een echte afmaker, en el hamdaoui is een sierlijke aanvaller, el hammie lijkt me het mooiste maar berg lijkte me het beste! even over stekel en suarez, hoezo gaan die weg er is niks concreets! maar jol blijft denk ik niet, dat vind ik erger dan het aantrekken van een spits tenzij danny blind e frank de boer terugkomen als triner, die kennen de club zo goed, sorry ik wijk af maar moest het kwijt haha |
|
|
|
|
Arena Boy
|
|
|
Ja, daar hebben jullie wel weer gelijk in. Jozy Altidore lijkt mij ook een goede. Heb liever geen El Hamdaoui |
|
|
|
|
sylvester_ajax
|
|
|
|
|
|
Arena Boy
|
|
|
|
|
|
sylvester_ajax
|
|
|
denk het ook, maar stel ... want ajax moet eerst verkopen, bv greg gaat indd naar bayern voor 20 miljoen (die krijgen ze niet in een keer) ze hebben 21 miljoen verlies dan kunnen ze hem tog nog niet kopen of zit ik er nu naast? |
|
|
|
|
SLYZRR
|
|
|
theoretisch gezien niet nee, maar dan komt er weer een of andere zakenman die weer Suarez of Steek wil kopen en dan zijn we deruit. En meneer van der Boog heeft toch ook al zijn geld uit Rommendahl en Gabri? |
|
|
|
|
Arena Boy
|
|
|
Ik dacht precies hetzelfde. Dan zit je nog steeds onder die 21 miljoen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 juli 2010 door Arena Boy -- |
|
|
|
|
sylvester_ajax
|
|
|
gabri was transfervrij rommedahl weet ik niet, maar ik zie ajax steek en suarez niet verkopen, ik denk als ajax de cl haalt dat ze eruit zijn! |
|
|
|
|
SLYZRR
|
|
|
En hoe zit het met Pantelic, ook transfervrij? En na het geweldige WK van Steek denk ik niet dat hij nog heel lang bij Ajax zal blijven, |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Gabri had nog contract maar hebben ze transfervrij laten gaan. Rommdedahl, Luque, Ogararu waren wel einde contract. Manucharyan en Kennedy hebben ze net als Gabri voor nop laten gaan. Ze besparen dus wel een hoop op de salariskosten maar ze hebben er geen geld voor terug gekregen. Pantelic heeft nog geen club maar schijnt met Trabzonspor in gesprek te zijn |
|
|
|
|
SLYZRR
|
|
|
Maar gaat die transfervrij als die gaat of krijgen we daar wel geld voor? |
|
|
|
|
sylvester_ajax
|
|
|
nee we krijgen r helemaal niks voor al had ik liever lindgren verkocht en gabr gehouden , prima stand in voor enoh of de zeeuw |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Mee eens Lindgren vind ik ook helemaal niks. Het enige wat hij doet is ballen die hij krijgt terugkaatsen naar de verdediging. Maar goed dat is weer een andere discussie. Maar alle spelers die ik noemde zijn idd zonder vergoeding vertrokken. |
|
|
|
|
sylvester_ajax
|
|
|
nee is geen andere dicussie vor lindgren hadden we geld gehad! |
|
|
|
|
SLYZRR
|
|
|
Pff, wat een K*T bestuur zeg, kwalitatief uitermaten teleurstellend.. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op maandag 19 juli 2010 - 15:00 schreef SLYZRR het volgende:En hoe zit het met Pantelic, ook transfervrij? En na het geweldige WK van Steek denk ik niet dat hij nog heel lang bij Ajax zal blijven, de keeperstransfers lopen heel anders dan veldspelers..;) ER worden niet zo snel keepers verkocht..Dat loopt veel langzamer..Denk dst steek nog wel blijft!;) |
|
|
|
|
SLYZRR
|
|
|
Dat wist ik niet, dan zal Steek nog wel even blijven, ;) |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Lindgren heeft men proberen te verkopen maar die heeft hetzelfde probleem wat Wielaert ook heeft. Een veel te dik salaris dus die is bijna niet te slijten |
|
|
|
|
sylvester_ajax
|
|
|
indd joey en luis blijft ook, want daar komen alleen maar kut clubs voor en daar wil die net heen en niemand gaat 50 mil dokken denk ik! |
|
|
|
|
sylvester_ajax
|
|
|
ojaah wielaert en aisatti mogen ook weg van mij, oleguer ook! dan grygera terug halen en voor aisatti hebben we ons talent lodeiro nog waar ik veel hoop in heb |
|
|
|
|
SLYZRR
|
|
|
Aisatti, haha, heeft die wel eens minuten gemaakt voor Ajax? 3x niks, weg met die gast! |
|
|
|
|
sylvester_ajax
|
|
|
daarom aissati oleguer lindgrn en wielaert weg, heb je denk ik toch een mil of 10 erbij |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Ja je zegt wel weg met die gast..Maar denk je dat clubs in de rij staan voor de afdankertjes van aajx? Die niks hebben gepresteerd .. denk het niet heh;) Dus dat is een stuk moeilijker dan je denkt!!! |
|
|
|
|
SLYZRR
|
|
|
Ik denk dat clubs uit de eerste divisie wel wat in hem zien, maar dan moet die ego-tripper niet een top salaris gaan vragen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 19 juli 2010 - 15:13 schreef Brandje het volgende:Lindgren heeft men proberen te verkopen maar die heeft hetzelfde probleem wat Wielaert ook heeft. Een veel te dik salaris dus die is bijna niet te slijten Jol wil Lindgren erbij houden als 2e man mocht enoh of de Zeeuw niet kunnen spelen |
|
|
|
|
sylvester_ajax
|
|
|
wielaert ko naar groningen aissati naar heerenveen lindgren naar landskrona en oleguer naar panathinaikos, en dan praat ikovr maandje of 4 geleden |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Vorig seizoen mocht hij wel degelijk weg en was hij bijna rond met Brondby. Nu is het idd een ander verhaal. Maar we hebben nog een geweldenaar rondlopen en zijn naam is Sno(uiteraad sarcastisch bedoeld) |
|
|
|
|
sylvester_ajax
|
|
|
ojaah sno, die moeten ze echt bij de hema in de schappen zetten! evander sno, nu voor 1 euro 99! wat een afschuwelijke speler die moet naar fc oss ofzo sorry dat ik dat zeg |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
tsjaaa, dat is echt niet het woord profvoetballer waard.. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op maandag 19 juli 2010 - 16:04 schreef sylvester_ajax het volgende:wielaert ko naar groningen aissati naar heerenveen lindgren naar landskrona en oleguer naar panathinaikos, en dan praat ikovr maandje of 4 geleden Wieleart is waar.. de rest waren GERUCHTEN!;) |
|
|
|
|
sylvester_ajax
|
|
|
oke, dat van oleguer trouwens niet die waren concreet hoor |
|
|
|
|
ajaxboy2
|
|
|
el hamdaoui naturlijk!!! maar ja als jol weg gaat komt ie niet enige optie vd wiel of steeek verkopen voor 20 mil en el ham hale voor 5 mil |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Hmm ja.. ach we zuleln zien..! Anders toch een spits huren.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Laat Ajax in godsnaam niet dat blind paard Altidore halen zeg. Dat mensen hem zien als onze spits, ongelooflijk. Neem maar van mij aan dat hij de top NOOIT zal halen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Absoluut niet, het is echt een slechte AJAX spits die gaat het inderdaad niet halen |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Pff.. ben ik het niet mee eens.. Is een groot talent.. en is pas 20 jaar!.. Zo kan je dat ook gaan zeggen over een Sulemani..Die heeft ook niks laten zien..Is ook nog jong en kan ook nog groeien!.. |
|
|
|