BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wie hebben we liever?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
freakie
 freakie - maandag 19 juli 2010 - 21:31   quote  deeplink  
Ja inderdaad dan kunnen we beter sulejmani weg doen die was 22?
joey
 joey - maandag 19 juli 2010 - 21:32   quote  deeplink  
Ik zeg niet dat die weg moet.. Alleen vind de reacties van meneer ali en remco zeer overdreven!Nam Sule alleen als voorbeeld.. Niet dat ik echt vind dat die wegmoet!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 juli 2010 door joey --
freakie
 freakie - maandag 19 juli 2010 - 21:33   quote  deeplink  
Ja vind ik ook.. Van mij hoeft hij ook niet weg maar sulejmani is zogenaamd een talent dan is altidore dat dus ook,.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 juli 2010 door freakie --
joey
 joey - maandag 19 juli 2010 - 21:34   quote  deeplink  
JAaaaaaaaaaaaaaaaaaa... nouuu..uhhhhhh.. dats mooi!
alibabba
 alibabba - maandag 19 juli 2010 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 juli 2010 - 21:32 schreef joey het volgende:
Ik zeg niet dat die weg moet.. Alleen vind de reacties van meneer ali en remco zeer overdreven!Nam Sule alleen als voorbeeld.. Niet dat ik echt vind dat die wegmoet!
Hij zei meneer tegen me.............:), doe maar gewoon ali dan....
PSV-FOR-LIFE
 PSV-FOR-LIFE - maandag 19 juli 2010 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 juli 2010 - 13:43 schreef joey het volgende:
http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/108025_nieuwe-spits-ajax-el-hamdaoui-berg-of-altidore
Zeg gewoon welke jij het liefst van de 3 bij ajax ziet! :)

-El Hammie
-Jozy Altidore (kon niks leuks verzinne XD)
-Meneer Berg
Hoe kom je eigelijk aan Marcus Berg??
Het zou schandalig zijn als ajax zich er mee zou gaan bemoeien terwijl de clubs al rond zijn.
Zoek ff lekker een andere spits, smolov van Feyenoord of zo...
Of beter nog, zoek eerst eens een trainer ipv een spits!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 juli 2010 door PSV-FOR-LIFE --
joey
 joey - maandag 19 juli 2010 - 21:41   quote  deeplink  
:Phahahaaa prima!
freakie
 freakie - maandag 19 juli 2010 - 21:41   quote  deeplink  
Hahahahahaa wat lief dat je hier heen komt.. Psv for life..
joey
 joey - maandag 19 juli 2010 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 juli 2010 - 21:40 schreef PSV-FOR-LIFE het volgende:

[..]

Het zou schandalig zijn als ajax zich er mee zou gaan bemoeien terwijl de clubs al rond zijn.
Omdat er geruchten zijn dat ajax zich in de strijd heeft gemenkt heh..Maargoed..
Van mij mag hij naar lampjesland hoor;)..
freakie
 freakie - maandag 19 juli 2010 - 21:50   quote  deeplink  
Nee hij is een lieve schat echt waar joey xDxD
remco k
 remco k - maandag 19 juli 2010 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 juli 2010 - 21:40 schreef PSV-FOR-LIFE het volgende:

[..]

De clubs zijn rond, maar als hij toch naar ajax zou vertrekken, dan zal hij PSV wel niet zo'n goede club vinden, en we hebben een trainer Martin Jol
joey
 joey - maandag 19 juli 2010 - 22:09   quote  deeplink  
Jupp..:)..
sylvester_ajax
 sylvester_ajax - maandag 19 juli 2010 - 23:18   quote  deeplink  
de club zijn rond maar ber en psv niet!
en wij willen liever el hammie
zielig psv ventje
sylvester_ajax
 sylvester_ajax - maandag 19 juli 2010 - 23:18   quote  deeplink  
dus maak je geen zorgen
Bas12345
 Bas12345 - maandag 19 juli 2010 - 23:38   quote  deeplink  
als ajax janko had gehaald waren we gegarandeerd kampioen geworden maar ajax faalt hard die kopen alleen spelers die anders clubs willen zelf komen ze met niks. ik zou nu keizen voor berg maar die gaat denk ik al naar psv en dan zal ik el hamdaoi kizen maar dat vind ik niet echt een echte numeer 9
remco k
 remco k - maandag 19 juli 2010 - 23:41   quote  deeplink  
geen echte nummer 9, ach 32 en 28 goals, is natuurlijk slecht voor een spits he
Ricky888
 Ricky888 - maandag 19 juli 2010 - 23:55   quote  deeplink  
Ik speel fm en als je altidore kansen geeft word hij echt super! Dus beter hem
AFCA -svh
 AFCA -svh - dinsdag 20 juli 2010 - 08:48   quote  deeplink  
De beste spits voor ajax zou el hamdoui zijn.
Veel ervaring, hij kan nog een tijd mee en is ook nog technisch.
Altidore zou een gok zijn, omdat hij nog vrij jong is.
Berg is een erg statische spits, hij zit een beetje tussen pantelic en el hamdoui in.

ps. heb overigens vernomen dat Daniel de Ridder en Tom de Mul in beeld zijn voor de rechstbuitenpositie
freakie
 freakie - dinsdag 20 juli 2010 - 09:18   quote  deeplink  
xD haha ricky888 en fm zeg natuurlijk alles over een speler in het echt..
freakie
 freakie - dinsdag 20 juli 2010 - 09:18   quote  deeplink  
ik speel pes maar zo goed is hij niet bij pes xD
remco k
 remco k - dinsdag 20 juli 2010 - 09:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 juli 2010 - 21:28 schreef joey het volgende:
Pff.. ben ik het niet mee eens..
Is een groot talent.. en is pas 20 jaar!..
Zo kan je dat ook gaan zeggen over een Sulemani..Die heeft ook niks laten zien..Is ook nog jong en kan ook nog groeien!..
maar Sulejmani is een TYPE ajax speler, en Altidore absoluut niet.. Ik vind hem gewoon absoluut niet AJAX waardig, en heeft mij simpelweg niet kunnen overtuigen, ook niet in een youtube filmpje waarin zijn beste momenten zitten
remco k
 remco k - dinsdag 20 juli 2010 - 09:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 juli 2010 - 23:38 schreef Bas12345 het volgende:
als ajax janko had gehaald waren we gegarandeerd kampioen geworden maar ajax faalt hard die kopen alleen spelers die anders clubs willen zelf komen ze met niks. ik zou nu keizen voor berg maar die gaat denk ik al naar psv en dan zal ik el hamdaoi kizen maar dat vind ik niet echt een echte numeer 9
wie wil elhamdoui nog meer dan??

Janko is helemaal geen ajax spits man, houterige klaas is dat.
remco k
 remco k - dinsdag 20 juli 2010 - 09:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 - 09:18 schreef freakie het volgende:
Freaky, niet om het een of ander ofzo, maar FM manager, is een graatmeter, waar everton bijvoorbeeld veel talent is scout, en zelfs verschillende spelers hebben gekocht nav het goede spel en talent in FM manager.

De kwaliteiten van die spelers in die game zijn volledig realistisch, tuurlijk zit er wel een foutje in her en der.

Maar games als fifa en pes, zijn veel minder gericht op de echte kwaliteiten van relatief "onbekende" spelers...
er zelfs meer clubs, zoals Wolverhampton, Portsmouth die dot spel gewoon serieus gebruiken om talenten te scouten, tuurlijk moet er daarna wel LIVE gescout worden, maar zo selecteren ze wel
freakie
 freakie - dinsdag 20 juli 2010 - 09:40   quote  deeplink  
Remco ik weet niet of jij dat weet maar hoeveelste is everton geworden??
remco k
 remco k - dinsdag 20 juli 2010 - 10:02   quote  deeplink  
afgelopen seizoen 8e, en het jaar daarvoor 5e.

En dat de 16e begroting van de engelse competitie

Je punt??
Stanley
 Stanley - dinsdag 20 juli 2010 - 10:03   quote  deeplink  
Beste mensen,
Jullie Hammie is een superegoist, niet echt de teamspeler die Jol voor ogen heeft als vervanger voor de positie van Pantelic
remco k
 remco k - dinsdag 20 juli 2010 - 10:06   quote  deeplink  
dat was Suarez ooit ook toch
freakie
 freakie - dinsdag 20 juli 2010 - 10:07   quote  deeplink  
Nee remco niet omheen draaien.. Hoeveelste zijn ze geworden? Niet daarvoor en daarvoor ect.. Nee dit seizoen.. FM is geen scoutings machine dat vind ik.. Een hele hoop factoren zitten niet in dat spel wat je in het echt wel heb.. Je kan daar niks van weten.. Everton is 10e geworden.. Is niet best..
freakie
 freakie - dinsdag 20 juli 2010 - 10:08   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 juli 2010 door freakie --
remco k
 remco k - dinsdag 20 juli 2010 - 10:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 - 10:07 schreef freakie het volgende:
Nee remco niet omheen draaien.. Hoeveelste zijn ze geworden? Niet daarvoor en daarvoor ect.. Nee dit seizoen.. FM is geen scoutings machine dat vind ik.. Een hele hoop factoren zitten niet in dat spel wat je in het echt wel heb.. Je kan daar niks van weten.. Everton is 10e geworden.. Is niet best..
everton is 8e geworden geen 10e, en voor Everton is dat een prima resultaat aangezien ze volgens de begroting ieder seizoen moeten vechten tegen degradatie, en maakt al jaren gebruik van FM manager als database,dus ook die 5e plek van 2009 telt gewoon. en hoeveel spelers worden daar verkocht ieder seizoen, voor meer geld dan ze voor gekocht zijn?????
freakie
 freakie - dinsdag 20 juli 2010 - 10:47   quote  deeplink  
.. Dus toen vvv bij ons zo hoog stond was dat ook door de scouting? Hahaha en dat vechten tegen degradatie.. als ze elk jaar boven de eerste 10 eindigen he vaak dus 5e en 6e dan vechten ze toch nooit tegen degradatie? En is de begroting ook nooit zo klein als jij beweerd..
remco k
 remco k - dinsdag 20 juli 2010 - 11:10   quote  deeplink  
Everton heeft de 16e begroting van ENGELAND voor komend seizoen, ze hadden de 15e begroting afgelopen seizoen en het seizoen daarvoor de 18e begroting van de competitie. Verder terug heb ik geen zin om te zoeken....

Het is trouwens al hele lang bekend dat Everton FM manager gebruikt als DATABASE om talentjes op te sporen en ze van daaruit verder te scouten
joduh
 joduh - dinsdag 20 juli 2010 - 11:12   quote  deeplink  
met ruime voorsprong elhamdaoui.
Ricky888
 Ricky888 - dinsdag 20 juli 2010 - 11:17   quote  deeplink  
Remco heeft gelijk. Ik speel al fm sinds het seizoen 2006/2007. Toen waren jongens al marcelo, pato echt supertalenten terwijl ze nog in Brazilië speelden. Ik ken heel veel toekomstige toppers. Otamendi en cristaldo bijv. Altidore is ook zon talent op fm. Er word daar realistisch gescout. Toen waren marcelo en pato nog maar 16 hè..... En toch wisten ze al dat ze top zouden worden!
remco k
 remco k - dinsdag 20 juli 2010 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 - 11:12 schreef joduh het volgende:
met ruime voorsprong elhamdaoui.
op de 100 meter sprint??? LOL
joey
 joey - dinsdag 20 juli 2010 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 juli 2010 - 23:55 schreef Ricky888 het volgende:
Ik speel fm en als je altidore kansen geeft word hij echt super! Dus beter hem
Een game zegt niet altijd veel;) Dan kan ik Fifa 10 er ook wel bijhalen! XD hahahaa

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 juli 2010 door joey --
joey
 joey - dinsdag 20 juli 2010 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 - 09:18 schreef freakie het volgende:
WAT!!! WHY PES..DATS ZEGMAAR ZWAAR KUT SPEL!..:S
joey
 joey - dinsdag 20 juli 2010 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 - 09:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Freaky, niet om het een of ander ofzo, maar FM manager, is een graatmeter, waar everton bijvoorbeeld veel talent is scout, en zelfs verschillende spelers hebben gekocht nav het goede spel en talent in FM manager.

De kwaliteiten van die spelers in die game zijn volledig realistisch, tuurlijk zit er wel een foutje in her en der.

Maar games als fifa en pes, zijn veel minder gericht op de echte kwaliteiten van relatief "onbekende" spelers...
er zelfs meer clubs, zoals Wolverhampton, Portsmouth die dot spel gewoon serieus gebruiken om talenten te scouten, tuurlijk moet er daarna wel LIVE gescout worden, maar zo selecteren ze wel
Fifa nog best wel hoor';)
PEs zuigt!
joey
 joey - dinsdag 20 juli 2010 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 - 10:07 schreef freakie het volgende:
volgens mij 8e hoor.. XD? TOCH?
joey
 joey - dinsdag 20 juli 2010 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 - 11:17 schreef Ricky888 het volgende:
Remco heeft gelijk. Ik speel al fm sinds het seizoen 2006/2007. Toen waren jongens al marcelo, pato echt supertalenten terwijl ze nog in Brazilië speelden. Ik ken heel veel toekomstige toppers. Otamendi en cristaldo bijv. Altidore is ook zon talent op fm. Er word daar realistisch gescout. Toen waren marcelo en pato nog maar 16 hè..... En toch wisten ze al dat ze top zouden worden!
IDD.. maar toch moet je daarna wel LIVE bverder scouten natuurlijk..Het word idd veel gebruikt.. Ik heb het niet..Speel wel Fifa10 en zelfs daar heb ik een heel boekie zelf op gemaakt..
remco k
 remco k - dinsdag 20 juli 2010 - 13:25   quote  deeplink  
Het wordt ook alleen als voorwerk en database. tuurlijk moet er daarna verder gescout worden.

Fifa is bij lange na niet zo precies als FM manager, Fifa gaat het meer om de grotere namen, en hoe realistisch die er uit zien

FM manager, gaat het juist om de jonge gaste, die in het spel nu een jaar of 15/16 zijn, en als je meerdere seizoenen door blijft gaan, zul je zien dat het resultaat vaak goed in de buurt van de werkelijk zit, pak maar een fm manager uit 2006/07 de talenten die daar 16 waren, en echt heel goed waren, zijn ook vaak echt heel goed geworden
joey
 joey - dinsdag 20 juli 2010 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 - 13:25 schreef remco k het volgende:
Het wordt ook alleen als voorwerk en database. tuurlijk moet er daarna verder gescout worden.

Fifa is bij lange na niet zo precies als FM manager, Fifa gaat het meer om de grotere namen, en hoe realistisch die er uit zien

FM manager, gaat het juist om de jonge gaste, die in het spel nu een jaar of 15/16 zijn, en als je meerdere seizoenen door blijft gaan, zul je zien dat het resultaat vaak goed in de buurt van de werkelijk zit, pak maar een fm manager uit 2006/07 de talenten die daar 16 waren, en echt heel goed waren, zijn ook vaak echt heel goed geworden
JAaa ik wet het jongee!!!!!!!!! XD
Je hoeft het niet nog 5 x uit te leggen;)!!!

En over fifa heb je gelijk, maar ook daarop worden er genoeg jonge spelers neergezet als grote talenten en als je die is COACHMODE koopt en traint worden die uiteindelijk ook geweldig goed!

ik wil best me boekje erbij halen hoor! XD

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 juli 2010 door joey --
remco k
 remco k - dinsdag 20 juli 2010 - 13:29   quote  deeplink  
toch hoor je nooit dat fifa, door clubs worden gebruikt en FM manager wel.

dat zal toch iets met de info uit het spel te maken hebben toch??
joey
 joey - dinsdag 20 juli 2010 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 - 13:29 schreef remco k het volgende:
toch hoor je nooit dat fifa, door clubs worden gebruikt en FM manager wel.

dat zal toch iets met de info uit het spel te maken hebben toch??
IK ZEG OOK NIET DAT FIFA NET ZO GOED IS TOCH!!!!???? OF BETER IS?!?!?!
remco k
 remco k - dinsdag 20 juli 2010 - 13:33   quote  deeplink  
IK ZEG TOCH OOK NIET DAT JIJ DAT WEL ZEGT TOCH!?!?!?!?!
joey
 joey - dinsdag 20 juli 2010 - 13:38   quote  deeplink  
JA MAAR E BLIJFT WER ZO OP DOORHAMEREN!!!!!!!...
NET ALS DIE TRAINER VAN ARSENAL DIE MAAR BLIJFT DORRAMEREN DAT ER VERDEDIGERS BIJ MOETEN KOMEN..EN ME MOEDER MAAR VRAGEN..WIL JE PANNEKOEKEN VAN GISTER?.. IK IK ZEGGE: NEEEEE...NEEEEE...NEEEE!!!!!!!...EN TOCH DOOR BLIJVEN HAMEREN HEH!..

DAT ZIJN NU JIJ, ARSENAL TRAINER(WAAR IK NOGSTEEDS NIET OP KOM) EN ME MOEDER..
TOEN KWAM NET ME ZUS BINNEN.. VRAAGT OF ZE OP ME PS3 MAG.. IK ZEG NEEEEE!!!! NHIEMAND , BEHALVE IKZELF, MAG OP MIJN PS3...EN MAAR DOOR BLIJVEN HAMEREN!!!

DAT ZIJN NU DUS:
JIJ, ME MEODER, ME ZUS.. EN DIE TRAINER VAN ARSENAL (WAAR IK NOGSTEEDS NIET OP KOM, TERWIJL IK HEM IN DIT BERICHT AL 20 MILJOEN KEER WOU TYPEN!!!!..)

Zooo!..Pfoeh!
joduh
 joduh - dinsdag 20 juli 2010 - 13:39   quote  deeplink  
je hoeft niet zo te schreeuwen man
joey
 joey - dinsdag 20 juli 2010 - 13:40   quote  deeplink  
lolololololololololololololololololololol! XD
joey
 joey - dinsdag 20 juli 2010 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 - 13:39 schreef joduh het volgende:
je hoeft niet zo te schreeuwen man
Als je me goed kent, snapje dat ik hier grapje zit te maken ;)
joduh
 joduh - dinsdag 20 juli 2010 - 13:42   quote  deeplink  
als je mij goed kent dan begrijp ik dat best wel.....jaja..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wie hebben we liever?

0.0059809