|
|
joey
|
|
|
quote: EN JIJ MAAR BLIJVEN DOORHAMEREN!!!
NU:
REMCO, ME MOEDER, ME ZUS, DIE TRAINER VAN ARSENAL (WAAR IK NOGSTEEDS FUCKIN NIET OP KOM), JIJ JODUH, ME PS3, DE TAFEL, ME LINKER TEEN...OOOOOOOEEEEEEEEEHHHHWWWWWW..... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wenger is zijn naam, die heb ik al 2 keer genoemd, ik dacht dat jij altijd zo goed las? :):) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ben bouwvakker he?die hamert graag |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
nora
|
|
|
Die Altidore is geen Ajax spits.Laat Ajax gewoon Ajax blijven en een techn.Ajax speler is gewoon El Hamdaoui ,de man is zeer sterk in de kleine ruimte en past dus perfect bij Ajax met Louis erbij heb je twee voetballers die bijna niet te houden zijn in de 16 en gaan wij zeker de CL halen en dan is meteen de grootste schuld ook afgelost dan krijg je genoeg binnen om 21 milj.gedeeltelijk af te lossen.Dus Ajax wees verstandig je moet wel eens investeren om te verdienen. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 - 13:47 schreef remco k het volgende:Wenger is zijn naam, die heb ik al 2 keer genoemd, ik dacht dat jij altijd zo goed las? :):) DUH!;) |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote: WHAHAHAHAHAA XD NICE! |
|
|
|
|
joey
|
|
|
btw ff naast dat sommige mensen altidore goed vinden en sommige niet.. Ajax moet echt (beter) gaan scouten in AMerika.. Het voetbal daar word steeds beter en er lopen genoeg talentjes lijkt mij zo?! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Berg heeft nu definitief voor Psv gekozen? Ik lees het wel, maar wat is nog waar? El Hamdaoui is een uitstekende optie, een echte Ajax nummer 9 en garant voor veel goals. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
staat niet op teletext!.. Maar schijnt wel naar psv te gaan jah..
Ik hoorde net dat ajax nog sbel wou hengelen naar berg.. maar dat ze te laat waren.. |
|
|
|