|
|
sylvester_ajax
|
|
|
jongens ik vond dat we dit topic moesten openen gabri was toch een jongen met veel inzet en een echte dappere strijder! hij was een publiekslieveling kijk maar toen die zn entree maakte tegen willem II a.s vrijdag krijgt hij een afscheid! hopelijk een mooie afscheid! beschrijf hier je mooiste moment van gabri in een stukje tekst foto of video! vaarwel gabriel de la torres! |
|
|
|
|
sylvester_ajax
|
|
|
|
|
|
sylvester_ajax
|
|
|
de terugkeer, wat stond het publiek er toen mooi achter |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Lol.. Zie Kennedy en Vermeer blij zijn :D |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zijn strijd, is wat mij het meeste aan hem bevalt, heeft voor het grote Barcelona gespeeld, maar klaagde bij AJAX nimmer over de zijn rol als bankzitter. En als hij dan mocht spelen, tsjaa, de wil om te winnen spatte er altijd vanaf en hij gaf nooit op, een stiekeme stille kracht met een goede techniek.
sportief erg jammer dat hij weggaat |
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Bedankt voor je geduld met ons veeleisende AJACIEDEN en veel succes verder... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op maandag 19 juli 2010 - 18:20 schreef remco k het volgende:Zijn strijd, is wat mij het meeste aan hem bevalt, heeft voor het grote Barcelona gespeeld, maar klaagde bij AJAX nimmer over de zijn rol als bankzitter. En als hij dan mocht spelen, tsjaa, de wil om te winnen spatte er altijd vanaf en hij gaf nooit op, een stiekeme stille kracht met een goede techniek. sportief erg jammer dat hij weggaat Eens! |
|
|
|
|
sylvester_ajax
|
|
|
een echte dap're strijder! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
tis een oud topic, maar wat mis ik die gozer zeg |
|
|
|
|
donny_black
|
|
|
quote: Als er iemand altijd standaard een 7 presteerde was hij het wel. Snap het nog steeds niet waarom ze hem hebben laten gaan, hetzelfde geldt voor De Zeeuw trouwens. |
|
|
|
|
Humankillz
|
|
|
quote:Op woensdag 02 mei 2012 - 01:55 schreef donny_black het volgende:[..] Als er iemand altijd standaard een 7 presteerde was hij het wel. Snap het nog steeds niet waarom ze hem hebben laten gaan, hetzelfde geldt voor De Zeeuw trouwens. 2 spelers die we goed kunnen/konden gebruiken. dat zijn jongens met de juiste mentaliteit |
|
|
|
|
Boilesen
|
|
|
de zeeuw was goed, maar haalde echt te vaak een onvoldoende. Geen strijder zoals gabri |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 02 mei 2012 - 02:30 schreef Boilesen het volgende:de zeeuw was goed, maar haalde echt te vaak een onvoldoende. Geen strijder zoals gabri de zeeuw was wel degelijk een strijder. de eerste 7 maanden waren weergaloos zelfs, daarna ietsje minder en in het 2de seizoen kwam de blessure van het wk op he, tege het einde werdt tie weer beter
had wel een middenveld willen zien met de zeeuw, gabri en janssen. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
Jongens ik schrok me dood. Ik dacht even dat hij was overleden ofzo!
GABRI HELD!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 02 mei 2012 - 11:10 schreef AFCA MARCO het volgende:Jongens ik schrok me dood. Ik dacht even dat hij was overleden ofzo! GABRI HELD!! haha gelukkig niet.
wat een power en inzet had die jongen! |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op woensdag 02 mei 2012 - 11:10 schreef AFCA MARCO het volgende:Jongens ik schrok me dood. Ik dacht even dat hij was overleden ofzo! GABRI HELD!! Whahaha, dat dacht ik ook. Ik snapte en snap er nog steeds niets van waarom deze weer heropent is. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 02 mei 2012 - 17:30 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Whahaha, dat dacht ik ook. Ik snapte en snap er nog steeds niets van waarom deze weer heropent is. goed lezen, dat weet je het wel. ik wou nog een post geven omdat ik gabri zn strijd gewoon mis |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
was goede speler, waar is ie nu beland eigenlijk. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: in die oliestaten, al ahly ofzo weet ik het. ergens die kanten op |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op woensdag 02 mei 2012 - 02:01 schreef Humankillz het volgende:[..] 2 spelers die we goed kunnen/konden gebruiken. dat zijn jongens met de juiste mentaliteit + 1 |
|
|
|