BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het is weer helemaal terug naar af

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Dit topic is een vervolg op het topic:  Tijd voor een nieuw bestuur
Wim
 Wim - maandag 19 juli 2010 - 21:58   quote  deeplink  
Jol is een prima trainer, staat buiten kijf, Ajax heeft heel wat trainers moeten verslijten, voordat er een kwam die de ploeg weer aan het voetballen kreeg.
Het feit dat spelers tegen zijn zin in verkocht worden is enerzijds een dillema en een teleurstelling, anderzijds ook een redelijk legitiem excuus om gemakkelijk een overstap naar een andere club te forceren, het draait uiteindelijk toch allemaal om de knikkers.Het fijne zullen we er misschienn nooit van horen. Spelers worden bijna vereerd als heiligen, op handen gedragen.
Als ze één jaar bovengemiddeld presteren, iets boven het maaiveld uitsteken, hebben ze al snel de neiging onder druk van ouders,kennissen,vrouw,vriendin te verkassen voor de verlokkingen het grote geld. Het is een groot circus,een grote carousel,een komen en gaan van........
Clubliefde is over,het is een zakelijk koud en kil gebeuren geworden, dat weerspiegeld zich ook steeds meer op het voetbalveld.Koeman prima voetballer, als trainer liep het vaak mis, ging ook diverse keren aan de wandel voor de verlokkingen van nog meer geld.
Bij Ajax is het een half jaar betrekkelijk rustig geweest, een unicum.De hectiek is weer terug als vanouds bij onze beursgenoteerde club, zonder liquide kapitaal.
Het is een farce, een aanfluiting, niemand gelooft straks nog maar ergens in, ook vaste trouwe suporters zullen helaas successievelijk steeds meer af gaan haken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 juli 2010 door Wim --
joduh
 joduh - dinsdag 20 juli 2010 - 08:22   quote  deeplink  
Dat heb je precies goed gezegt wimpie.Ik ben een verdomd trouwe fanatieke supporter,maar heb er momenteel ff helemaal genoeg van......Ik begin me te schamen voor ajax gvd.Waar is gvd die clubliefde?Alleen maar bij de supporters???????
Rogier
 Rogier - dinsdag 20 juli 2010 - 08:35   quote  deeplink  
Ik denk dat in het bestuur toch ook echte Ajacieden zitten hoor, en die saneringen zijn nodig om Ajax als club te redden. Daar kan een passant als trainer niet veel aan veranderen. Ajax kan zich niet dieper in de schulden gaan steken alleen omdat Jol het wil. Er zal verkocht moeten worden, en Jol hoopt dat dat volgend jaar gebeurt wanneer hij vertrekt. Maar als Ajax dan met 40 miljoen schuld zit hebben we een nog veel groter probleem.

En om nu transfervrije spitsjes ergens op te pikken lijkt me ook niet ideaal. We zijn geen sociale dienst bij Ajax. Ze hadden in moeten grijpen toen v Basten 16 miljoen wilde betalen voor Sulejmani.

Ook ik ben er goed ziek van hoor, en ben blij dat Jol blijft. Maar als we nu een stop vooruit zetten om er daarna 3 of 5 terug te zetten zie ik ook niet zitten.
FsideVak129
 FsideVak129 - dinsdag 20 juli 2010 - 08:40   quote  deeplink  
Precies... die 16 miljoen was belachelijk.

Ze waren verblind door v. Basten... en toen hij Johan Cruijff de deur wees wist je al dat het niet goed ging komen.
Toch nog knap dat hij 3e werd met dat team maar goed...
Jol is aangesteld om te bouwen in 5 jaar. Moet je niet gaan piepen bij het 2e jaar maar de spelers gewoon extra salaris geven om te behouden.
We moeten kampioen worden dit seizoen, dat ten eerste. Dat moet echt prioriteit 1 zijn.
remco k
 remco k - dinsdag 20 juli 2010 - 09:13   quote  deeplink  
Het is helemaal niet terug bij af........

de media heeft hier een spectakel van gemaakt, en ajax heeft niks anders gedaan dat gemaand tot rust, en gepraat en onderhandeld met JOL, dat is gelukt en Jol krijgt zijn zin, en dan is er nog steeds onrust........

Nee hoor, mits de RVC akkoord gaat, heeft ajax dit prima gedaan vindik, ze konden onmogelijk afgelopen week al een bericht afgeven dat Jol koste wat het kost de trainer van AJAX zou blijven... want dat was namelijk helemaal niet zeker....
freakie
 freakie - dinsdag 20 juli 2010 - 09:15   quote  deeplink  
Daarom dat heb ik al vanaf het begin gezegt.. Alle ajacieden hier hebben gezegt ook nee jol gaat weg ect.. Ik heb altijd gezegt dat dit onzin is.. KLAAR
remco k
 remco k - dinsdag 20 juli 2010 - 09:18   quote  deeplink  
Ht was geen onzin Freaky absoluut niet, het was dus ook geen gerucht, want er speelde wel degelijk iets, en als zijn eiden niet waren ingewiligd dan was hij gewoon weg...
Vergeet trouwens niet dat de RVC nog niet akkoord is, dus het is nog niet helemaal rond......
En ook ik heb trouwens altijd geroepen dat we het gewoon eerst eens moeten afwachten en niet zomaar iedere krant moeten geloven, nou ja, iig een goede les voor de volgende keer toch
freakie
 freakie - dinsdag 20 juli 2010 - 09:39   quote  deeplink  
Remco het was wel onzin de meeste dingen waren uit het niets gezegt.. Zonder ook maar ergens bevesteging over hebben gehad ging er van alles rond.. Jij weet best dat het onzin is.. Er speelde wel wat maar het is 10 keer minder erg geweest dan dat de media het er van heeft gemaakt.. Ik weet wel waarom op rtl 7 had leo driessen het van de 90 min voetbal het 45 min over dat jol ging vertrekken.. Hij ging ook zelf steeds meer geloven dat het ging gebeuren.. Sommige mensen nemen dat gewoon over en zette dan allemaal rare dingen neer.. Ja er speelde wat maar de meeste dingen die er geschreven werden zijn onzin..
remco k
 remco k - dinsdag 20 juli 2010 - 09:59   quote  deeplink  
het is geweest zoals ik gster heb gezegd, Jol heeft ajax een Ultimatum gesteld, en ja, hij had al gesprekken gevoerd met Fullham, dus ga nou niet zeggen dat is weinig aan de hand was. en nogmaals, het is nog steeds niet zeker....
freakie
 freakie - dinsdag 20 juli 2010 - 10:03   quote  deeplink  
Alleen wat ik van jou gelezen het is dat ultimatum.. Voor de rest kwam er gistere alleen maar troep.. Maar jij mag van mij door blijven zeiken ik heb tegen joey op t forum toen heel vaak gezegt dat er nooit betrouwbare bronnen waren gistere en eergistere.. En heb ook gezegt dat jol gewoon ging blijven.. Dat heb ik gezegt wat jij nu zegt zou mij een worst wezen..
remco k
 remco k - dinsdag 20 juli 2010 - 10:05   quote  deeplink  
niet zo agressief Freaky, nergens voor nodig
freakie
 freakie - dinsdag 20 juli 2010 - 10:10   quote  deeplink  
Ben niet agressief.. Maar ik geef aan dat ik al vanaf het begin heb gezegt dat jol niet gaat.. En ieder andere supporter gaat staan gillen.. Dat is nergens voor nodig..
remco k
 remco k - dinsdag 20 juli 2010 - 10:18   quote  deeplink  
en Als je terug zou lezen, zou je inzien dat ook ik 200 keer heb gezegd dat het onbetrouwbare info is van veel engelse media.

Oja, ook de telegraaf roddelt weleens wat he. misschien is dan ook dat niet waar...
freakie
 freakie - dinsdag 20 juli 2010 - 10:37   quote  deeplink  
Dit is een Quote.. geloof ik toch meer..
remco k
 remco k - dinsdag 20 juli 2010 - 11:03   quote  deeplink  
Ook dat kan iedereen zomaar neerzetten waar ze het willen...

Ik zal je zo iets laten zien, kijken of dat onrust veroorzaakt..
remco k
 remco k - dinsdag 20 juli 2010 - 11:08   quote  deeplink  
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tom_De_Mul

Tom De Mul
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
Ga naar: navigatie, zoeken
Tom De Mul

Persoonlijke informatie
Volledige naam Tom De Mul
Geboortedatum 4 maart 1986
Geboorteplaats Kapellen, België
Been rechts
Clubinformatie
Spelend bij FC Sevilla
Positie aanvaller
Vorige clubs SBV Vitesse AFC Ajax RC Genk
Portaal Voetbal

Tom De Mul (Kapellen, 4 maart 1986) is een Belgische voetballer, die momenteel speelt bij Sevilla FC. Echter is op disndag 20 juli 2010 een bod gedaan door ajax, van 6 miljoen euro, dit bod is geaccepteerd door Sevilla, waardoor de Mul zich as dinsdag in het belngrijke duel met de boys direct kan laten zien....

Inhoud [verbergen]
1 Carrière
2 Statistieken
3 Erelijst
4 Zie ook
5 Externe link

[bewerken] Carrière
In het seizoen 2005/2006 werd de Belg door Ajax verhuurd aan Vitesse. Hij kwam vanuit de jeugdopleiding van het Belgische Germinal Beerschot Antwerpen over naar AFC Ajax. De Mul speelt meestal aan de rechterkant in de voorhoede.

Hij maakte zijn debuut voor Ajax op 25 januari 2004 tijdens de wedstrijd Ajax-NEC (1-0) en scoorde zijn eerste doelpunt voor de club in de wedstrijd FC Twente-Ajax (2-3). De Mul is international voor België en België onder 21. Door zijn optreden op het EK onder 21 in Nederland ging hij voor 5 miljoen euro naar Sevilla FC. Daar kwam hij de afgelopen 1,5 jaar amper aan spelen toe, o.a. door de aanwezigheid van het Spaanse toptalent Jésus Navas. Begin Januari 2009 raakte bekend dat KRC Genk, RSC Anderlecht & Standard Luik interesse hadden in De Mul. Uiteindelijk trok KRC Genk aan het langste eind. De club bereikte op 15 januari een akkoord met Sevilla om De Mul voor zes maanden te huren. De Mul maakte zijn debuut voor Genk in de bekerwedstrijd tegen AA Gent

Zie je zo makkelijk is het om iets op het net te verzinnen
freakie
 freakie - dinsdag 20 juli 2010 - 11:11   quote  deeplink  
Hahahah remco prachtig xD
remco k
 remco k - dinsdag 20 juli 2010 - 11:20   quote  deeplink  
Snap je wat ik bedoel, iedereen vind WIKI zo'n betrouwbaar medium, maar daar kan iedere debiel neerztetten wat hij wilt..

Maar goed, nu de grote wereldster de MUl gelukkig binen is gehaald, kan de CL ons niet meer ontgaan
Rogier
 Rogier - dinsdag 20 juli 2010 - 11:22   quote  deeplink  
Het is nog steeds niet rond hoor....dit zegt BBC nu:

Ajax coach Martin Jol still in frame to be Fulham boss

Martin Jol is still weighing up whether to become Fulham manager, despite reports in the Netherlands claiming he will stay with Ajax "in principle".

Fulham held talks with the 54-year-old Dutchman and hoped to appoint him as Roy Hodgson's successor this week.

Officials from the Premier League club are in Amsterdam attempting to secure the services of their top target.

The deal may hinge on whether Ajax will let Jol keep his star players and provide funds for new recruits.

More to follow.
remco k
 remco k - dinsdag 20 juli 2010 - 11:25   quote  deeplink  
Kijk zelf even naar de laatste zin....

en de telegraaf komt iet heel vaak met foute berichtgeving naar buiten...
remco k
 remco k - dinsdag 20 juli 2010 - 11:26   quote  deeplink  
Speciaal voor Freaky:
Fabregas, naar ajax.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Francesc_F%C3%A0bregas

Francesc Fàbregas
Francesc Fàbregas

Persoonlijke informatie
Volledige naam Francesc Fàbregas
Bijnaam Cesc, Captain Kid
Geboortedatum 4 mei 1987
Geboorteplaats Arenys de Mar, Catalonië, Spanje
Lengte 177 cm
Clubinformatie
Spelend bij Arsenal
Rugnummer 4
Positie Middenvelder
Jeugdteams
FC Barcelona
Professionele clubs
Seizoen
2003-heden Club
Arsenal w (g)
242 (35)
Interlands
2006-heden Spanje 49 (5)
Erelijst
2004
2005 FA Community Shield met Arsenal
FA Cup met Arsenal
Portaal Voetbal

Francesc Cesc Fàbregas Soler (Arenys de Mar, Catalonië, Spanje, 4 mei 1987) is een Spaanse profvoetballer, die nu speelt voor Arsenal FC. Fabregas, zal geruild worden bij ajax, na de hardnekkige geruchten dat Arsenal Stekenlenburg, Van Der Wiel en Suarez wil overnemen van AJAX, is er nu een akkoord gekomen tussen beide clubs, Arsenal betaald 30 miljoen euro en zet Fabregas daar extra voor in als ruilspeler, CESC Fabregas, is zelf al tot een akkoord gekomen met AJAX en zal tegen de Boys direct inzetbaar zijn

Inhoud [verbergen]
1 Clubvoetbal
2 Nationaal elftal
3 Spelerstatistieken
4 Persoonlijke prijzen
5 Externe links

[bewerken] Clubvoetbal
Toen Fàbregas negen maanden oud was, werd hij door zijn grootvader voor het eerst meegenomen naar Camp Nou voor een wedstrijd van FC Barcelona. Aanvankelijk lagen zijn interesses meer bij hockey, maar uiteindelijk ging Fàbregas toch voetballen. Hij begon bij de lokale club Arenys om vervolgens bij CE Mataró te gaan spelen. In september 1997 werd Fàbregas ontdekt door scout Rodolf Borrell. Aangezien hij enkele wedstrijden voor CE Mataró had gespeeld dat seizoen, kon Fàbregas niet meer van club wisselen. Er werd besloten dat hij het seizoen zou afmaken bij CE Mataró om daarna naar de cantera (jeugdopleiding) van FC Barcelona te komen. Wel trainde Fàbregas vanaf november 1997 eenmaal per week bij FC Barcelona. Na eerst een paar jaar dagelijks te hebben moeten reizen tussen Arenys de Mar en Barcelona, nam hij op 14-jarige leeftijd zijn intrek in La Masía. De middenvelder was aanvoerder van het Baby Dream Team, de Cadete A van het seizoen 2002/2003 dat ook Lionel Messi, Gerard Piqué, Marc Valiente en Víctor Vázquez omvatte en getraind werd door Rodolf Borrell en Tito Vilanova. In deze periode was Josep Guardiola al overtuigd van Fàbregas door hem in 2001 een gesigneerd tenue te geven met het opschrift "voor de toekomstige nummer vier van FC Barcelona".

In 2003 tekende Fàbregas een profcontract bij Arsenal FC, waarbij FC Barcelona 300.000 euro compensatie ontving. Reden van het vertrek van Fàbregas waren naar eigen zeggen de geringe vooruitzichten op een doorbraak bij FC Barcelona. Daarnaast kunnen spelers jonger dan 18 jaar in Engeland wel een profcontract krijgen, in tegenstelling tot in Spanje. Na een seizoen in het reserve-elftal, werd Fàbregas in het seizoen 2004/2005 een vaste waarde in de hoofdmacht van Arsenal. De jonge Catalaan speelde in totaal 46 wedstrijden met het eerste elftal, waarvan 34 als basisspeler, waarin hij driemaal scoorde. Met Arsenal won Fàbregas in 2005 seizoen de FA Cup door in de finale Manchester United na penalty's te verslaan. In 2006 bereikte de Catalaanse middenvelder met Arsenal de finale van de UEFA Champions League. Hierin was zijn oude club FC Barcelona echter met 2-1 te sterk. Bij Arsenal heeft Fàbregas meerdere records op zijn naam staan. Met zestien jaar en 177 dagen maakte hij zijn debuut in de hoofdmacht van Arsenal en werd daarmee de jongste debutant ooit bij de Londenaren. Iets meer dan een maand later maakte Fàbregas zijn eerste doelpunt en werd hij met een leeftijd van zestien jaar en 211 dagen de jongste doelpuntenmaker. Met zijn goal tegen Everton (17 jaar 103 dagen) werd hij ook Arsenals all-time jongste doelpuntenmaker in het Premiership. Tegen Rosenborg BK in de UEFA Champions League scoorde Fàbregas op een leeftijd van zeventien jaar en 206 dagen en hij werd daarmee de jongste doelpuntenmaker in Europa bij Arsenal. Een persoonlijk hoogtepunt in de carrière van Fàbregas was de wedstrijd in het San Siro tegen AC Milan in de 2de ronde van de UEFA Champions League, op 4 maart 2008. In deze returnwedstrijd (in de wedstrijd in Londen was Arsenal FC op 0-0 blijven steken) beleefde Fàbregas het mooiste moment uit zijn carrière tot dan toe. In de 84ste minuut schoot hij zijn team naar de kwartfinales via een hard laag schot vanaf ongeveer 30 meter dat eljko Kalac kansloos liet. Mede dankzij deze goal plaatste Arsenal FC zich voor de kwartfinale van de UEFA Champions League.
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 20 juli 2010 - 11:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 - 11:26 schreef remco k het volgende:
Speciaal voor Freaky:
Fabregas, naar ajax.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Francesc_F%C3%A0bregas

Francesc Fàbregas
Francesc Fàbregas

Persoonlijke informatie
Volledige naam Francesc Fàbregas
Bijnaam Cesc, Captain Kid
Geboortedatum 4 mei 1987
Geboorteplaats Arenys de Mar, Catalonië, Spanje
Lengte 177 cm
Clubinformatie
Spelend bij Arsenal
Rugnummer 4
Positie Middenvelder
Jeugdteams
FC Barcelona
Professionele clubs
Seizoen
2003-heden Club
Arsenal w (g)
242 (35)
Interlands
2006-heden Spanje 49 (5)
Erelijst
2004
2005 FA Community Shield met Arsenal
FA Cup met Arsenal
Portaal Voetbal

Francesc Cesc Fàbregas Soler (Arenys de Mar, Catalonië, Spanje, 4 mei 1987) is een Spaanse profvoetballer, die nu speelt voor Arsenal FC. Fabregas, zal geruild worden bij ajax, na de hardnekkige geruchten dat Arsenal Stekenlenburg, Van Der Wiel en Suarez wil overnemen van AJAX, is er nu een akkoord gekomen tussen beide clubs, Arsenal betaald 30 miljoen euro en zet Fabregas daar extra voor in als ruilspeler, CESC Fabregas, is zelf al tot een akkoord gekomen met AJAX en zal tegen de Boys direct inzetbaar zijn

Inhoud [verbergen]
1 Clubvoetbal
2 Nationaal elftal
3 Spelerstatistieken
4 Persoonlijke prijzen
5 Externe links

[bewerken] Clubvoetbal
Toen Fàbregas negen maanden oud was, werd hij door zijn grootvader voor het eerst meegenomen naar Camp Nou voor een wedstrijd van FC Barcelona. Aanvankelijk lagen zijn interesses meer bij hockey, maar uiteindelijk ging Fàbregas toch voetballen. Hij begon bij de lokale club Arenys om vervolgens bij CE Mataró te gaan spelen. In september 1997 werd Fàbregas ontdekt door scout Rodolf Borrell. Aangezien hij enkele wedstrijden voor CE Mataró had gespeeld dat seizoen, kon Fàbregas niet meer van club wisselen. Er werd besloten dat hij het seizoen zou afmaken bij CE Mataró om daarna naar de cantera (jeugdopleiding) van FC Barcelona te komen. Wel trainde Fàbregas vanaf november 1997 eenmaal per week bij FC Barcelona. Na eerst een paar jaar dagelijks te hebben moeten reizen tussen Arenys de Mar en Barcelona, nam hij op 14-jarige leeftijd zijn intrek in La Masía. De middenvelder was aanvoerder van het Baby Dream Team, de Cadete A van het seizoen 2002/2003 dat ook Lionel Messi, Gerard Piqué, Marc Valiente en Víctor Vázquez omvatte en getraind werd door Rodolf Borrell en Tito Vilanova. In deze periode was Josep Guardiola al overtuigd van Fàbregas door hem in 2001 een gesigneerd tenue te geven met het opschrift "voor de toekomstige nummer vier van FC Barcelona".

In 2003 tekende Fàbregas een profcontract bij Arsenal FC, waarbij FC Barcelona 300.000 euro compensatie ontving. Reden van het vertrek van Fàbregas waren naar eigen zeggen de geringe vooruitzichten op een doorbraak bij FC Barcelona. Daarnaast kunnen spelers jonger dan 18 jaar in Engeland wel een profcontract krijgen, in tegenstelling tot in Spanje. Na een seizoen in het reserve-elftal, werd Fàbregas in het seizoen 2004/2005 een vaste waarde in de hoofdmacht van Arsenal. De jonge Catalaan speelde in totaal 46 wedstrijden met het eerste elftal, waarvan 34 als basisspeler, waarin hij driemaal scoorde. Met Arsenal won Fàbregas in 2005 seizoen de FA Cup door in de finale Manchester United na penalty's te verslaan. In 2006 bereikte de Catalaanse middenvelder met Arsenal de finale van de UEFA Champions League. Hierin was zijn oude club FC Barcelona echter met 2-1 te sterk. Bij Arsenal heeft Fàbregas meerdere records op zijn naam staan. Met zestien jaar en 177 dagen maakte hij zijn debuut in de hoofdmacht van Arsenal en werd daarmee de jongste debutant ooit bij de Londenaren. Iets meer dan een maand later maakte Fàbregas zijn eerste doelpunt en werd hij met een leeftijd van zestien jaar en 211 dagen de jongste doelpuntenmaker. Met zijn goal tegen Everton (17 jaar 103 dagen) werd hij ook Arsenals all-time jongste doelpuntenmaker in het Premiership. Tegen Rosenborg BK in de UEFA Champions League scoorde Fàbregas op een leeftijd van zeventien jaar en 206 dagen en hij werd daarmee de jongste doelpuntenmaker in Europa bij Arsenal. Een persoonlijk hoogtepunt in de carrière van Fàbregas was de wedstrijd in het San Siro tegen AC Milan in de 2de ronde van de UEFA Champions League, op 4 maart 2008. In deze returnwedstrijd (in de wedstrijd in Londen was Arsenal FC op 0-0 blijven steken) beleefde Fàbregas het mooiste moment uit zijn carrière tot dan toe. In de 84ste minuut schoot hij zijn team naar de kwartfinales via een hard laag schot vanaf ongeveer 30 meter dat eljko Kalac kansloos liet. Mede dankzij deze goal plaatste Arsenal FC zich voor de kwartfinale van de UEFA Champions League.
Haha! Te mooi!
remco k
 remco k - dinsdag 20 juli 2010 - 11:42   quote  deeplink  
Ik haal het ook maar weer direct weg, voordat mijn ip naar de klote is....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5149
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het is weer helemaal terug naar af

0.0064299