BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Jol mag een goedkope nieuwe spits aantrekken en een rechtsbuiten... wie o wie...

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
dege
 dege - dinsdag 20 juli 2010 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
toch vind ik De Mul niet slecht, vond het wel jammer dat hij destijds vertrok.
Brandje
 Brandje - dinsdag 20 juli 2010 - 16:55   quote  deeplink  
@sylvester
Je kan er idd uit afleiden wat je wilt maar laten we van het positieve uitgaan. Zeker door dit stukje:
We hopen de seizoenkaarthouders ook de komende weken te mogen begroeten bij de belangrijke wedstrijden waarin we ons willen plaatsen voor het hoofdtoernooi van de UEFA Champions League.
sylvester_ajax
 sylvester_ajax - dinsdag 20 juli 2010 - 17:02   quote  deeplink  
jha maar als ajax zoveel onrust is, is zo slecht voor de wedstrijd tegen paok, dit zit ook wel in de kopjes van de spelers
dege
 dege - dinsdag 20 juli 2010 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 - 17:02 schreef sylvester_ajax het volgende:
jha maar als ajax zoveel onrust is, is zo slecht voor de wedstrijd tegen paok, dit zit ook wel in de kopjes van de spelers
of juist integendeel, dat ze er de schijt van krijgen en de sterren van de hemel spelen en PAOk van de mat spelen,
sylvester_ajax
 sylvester_ajax - dinsdag 20 juli 2010 - 17:13   quote  deeplink  
haha ging het maar zo, als jol blijft en het snel duidelijk maakt ist goed, anders ist dikke shit
dege
 dege - dinsdag 20 juli 2010 - 17:16   quote  deeplink  
ik zou niet te negatief denken, deze spelers willen ook allemaal op het hoogste niveau spelen dus die gaan er vol voor.
Hopenlijk komt er inderdaad wel weer snel rust bij ajax en blijft Jol, zou het er inderdaad makkelijker op maken, heb er wel vertrouwen in.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 20 juli 2010 - 17:28   quote  deeplink  
Misschien is deze speler wat voor Ajax. Kan die de scheidsrechters in Nederland ook eens op het rechte pad zetten. Klik even de link voor het filmpje.

http://www.youtube.com/watch?v=_V9BrcnN3eg&feature=player_embedded
joey
 joey - dinsdag 20 juli 2010 - 17:36   quote  deeplink  
joey
 joey - dinsdag 20 juli 2010 - 17:36   quote  deeplink  
Asje!;) haha
sylvester_ajax
 sylvester_ajax - dinsdag 20 juli 2010 - 17:51   quote  deeplink  
whahahahha geniaal, dit wil ik met van der boog doen, met het hele bestuur trouwens
dege
 dege - dinsdag 20 juli 2010 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 - 18:09 schreef japiee het volgende:
joey doe normaal kk gast, ik hoop dat ajax degradeerd
beter als jij ergens anders je frustraties gaat botvieren, maar niet hier en houd die kk voor je aub.
sylvester_ajax
 sylvester_ajax - dinsdag 20 juli 2010 - 18:17   quote  deeplink  
indd kk is nogal een heftige ziekte
ajaxboy2
 ajaxboy2 - dinsdag 20 juli 2010 - 18:24   quote  deeplink  
japiieee doe ff normaal ben je een zileige kakkerlak die ff op het ajax forum een acc maakt en mensen uitscheldt rot gewoon op
Ricky888
 Ricky888 - dinsdag 20 juli 2010 - 18:27   quote  deeplink  
Ach man, nu hij gezegd heeft dat hij blijft zou hij wel een enorme paardenlul zij als hij alsnog weg gaat. We kunnen beter over spelers discuseren denk ik, jol blijft zei toch?
joey
 joey - dinsdag 20 juli 2010 - 18:31   quote  deeplink  
Staat in de telegraaf jah..Maar ajax en Jol zijn zelf nog niet naar buiten gekomen toch?..

Ik vind het prima..Ik ben dat over Jol toch een beetje zat aant vinden..:) haha
Ricky888
 Ricky888 - dinsdag 20 juli 2010 - 18:32   quote  deeplink  
Hee japie, relax man! Als je iets over Joey vind hou dat gewoon voor je of lees niet meer ok
joey
 joey - dinsdag 20 juli 2010 - 18:34   quote  deeplink  
@ Ricky888

Pfff , gewoon geen aand8 aan besteden;)
sylvester_ajacied
 sylvester_ajacied - dinsdag 20 juli 2010 - 18:34   quote  deeplink  
nee indd
sylvester_ajacied
 sylvester_ajacied - dinsdag 20 juli 2010 - 18:34   quote  deeplink  
zelfs niet via prive bericht dan krijg je net als ik!
bahbah
 bahbah - dinsdag 20 juli 2010 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 - 09:16 schreef remco k het volgende:
NOu breek maar los mensen, Jol mag een nieuwe spits aantrekken, en een nieuwe rechtsbuiten, echter zullen dit niet de duurste spelers mogen zijn.

Toch denk ik dat Elhamdoui nog steeds een hele serieuze optie is.....

Ik kan mij alleen geen echt goede rechtsbuiten bedenken. Misschien een talentje uit een Oostblokland, of uit Brazillie ofzo...
DE RIDDER
sylvester_ajacied
 sylvester_ajacied - dinsdag 20 juli 2010 - 18:38   quote  deeplink  
de mul en el hammie
joey
 joey - dinsdag 20 juli 2010 - 18:44   quote  deeplink  
De mul vind ik ook eerlijk gezegd beter..:)
Anders ..kan ajax MArquinhos neit uit brazilie halen!!!:P Dats nog beter..
alibabba
 alibabba - dinsdag 20 juli 2010 - 20:33   quote  deeplink  
De Ridder heb ik altijd een prima speler voor Ajax gevonden, maar ik denk niet dat Ajax hem haalt. Destijds is de Ridder bij Ajax op een zijspoor geraakt, omdat Danny Blind het niet in hem zag zitten en we weten allemaal dat "de poedel" één van de kapiteins op het schip is.
joey
 joey - dinsdag 20 juli 2010 - 20:36   quote  deeplink  
Pff.. vond De Ridder niet geweldig hoor.. heeft ook verder NIKS gepresteerd!
Pietje
 Pietje - dinsdag 20 juli 2010 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 - 11:05 schreef joduh het volgende:
rommedahl?
Hahahaha! Hij is leuk !!! :))
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 20 juli 2010 - 20:51   quote  deeplink  
Beerens of Dembele voor rechtsbuiten, El Hamdaoui of Alfonso Alves in de spits.
joey
 joey - dinsdag 20 juli 2010 - 21:00   quote  deeplink  
ALfonseo Alves wilt veel te veel salaris..
Wel goeie btw.. had tpoen naar ajax gemoeten ipv naar engeland te gaan..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 20 juli 2010 - 21:28   quote  deeplink  
Mee eens maar ik denk wel dat Alves graag weer naar Nederland komt, hij heeft hier zijn beste tijd gehad. Misschien doet hij wat water bij de wijn.
joey
 joey - dinsdag 20 juli 2010 - 21:28   quote  deeplink  
bah.. geef mij maar een biertje.. Najaa zou wel mooi zijn..Maar hij vind zichzelf zo goeed joh..Dat vind ik zo vreselijk van hem..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 20 juli 2010 - 21:34   quote  deeplink  
Dat moet ik je nageven maar goed het is wel een doelpuntenmachine.
El Hamdaoui en Dembele dan zijn de seizoenkaarthouders tevreden, dan gaat de teller naar zeker 50.000.
morkanne
 morkanne - dinsdag 20 juli 2010 - 21:37   quote  deeplink  
Ik heb gehoord dat ze nu met een echte ajacied bezig zijn die transfervrij is
Andy van der Meyde
joey
 joey - dinsdag 20 juli 2010 - 21:37   quote  deeplink  
http://www.azfanpage.nl/index.php?nieuws=1&artikel_id=9622

Moet ajax wel snel zijn..mochten we Dembele willen contracteren!

AZ-aanvaller Moussa Dembele mag zich in de belangstelling weten van Galatasaray. De Turkse topclub zou volgens diverse media in het land wel iets zien in de Belgische aanvaller.

Volgens diverse kranten reist Adnan Sezgin, bestuurder van de Galatasaray, deze week af naar Nederland om te praten over een transfer van de Belg naar Turkije. Hij hoopt snel te kunnen beginnen met de onderhandelingen rondom de overstap van Dembele.
joey
 joey - dinsdag 20 juli 2010 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 - 21:37 schreef morkanne het volgende:
Ik heb gehoord dat ze nu met een echte ajacied bezig zijn die transfervrij is
Andy van der Meyde
XD NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE....
alibabba
 alibabba - dinsdag 20 juli 2010 - 21:42   quote  deeplink  
Nog steeds is Pantelic niet definitief weg. Weet iemand wat er vandaag uitgekomen is uit het gesprek met Trabzonspor?
joey
 joey - dinsdag 20 juli 2010 - 21:43   quote  deeplink  
Nee geen nieuws over.. Ik hoef hem nu ook niet meer te zien hoor..!
Als hij niet voor ajax wilt spelen ..DAN NIET!

En zijn contract is volgens mij gewoon verlopen hoor!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 juli 2010 door joey --
vak414
 vak414 - dinsdag 20 juli 2010 - 21:50   quote  deeplink  
is onze raad van commisarissen op vakantie, omdat jol nog geen groen ligt heeft gekregen.
daninho
 daninho - dinsdag 20 juli 2010 - 22:07   quote  deeplink  
Ja elhamdoui en dembele 16 milj bij elkaar las ik ergens,als je dat al niet kan doen..of huur ze dan ,Daniel of tom zie ik graag komen ,uit eigen jeugd heb zeegelaar en die obiliz ofzo.spits kluivert haah.pantlic heeft nog niks dus probeer het nog een keer,everton van heracles.Inieder geval ik denk en weet zeker dat we Kampioen woren :P Superjoden
joey
 joey - dinsdag 20 juli 2010 - 22:07   quote  deeplink  
http://www.goal.com/nl/news/213/eredivisie/2010/07/20/2034591/jol-geen-ultimatum-gesteld-aan-ajax

Het zijn dingen die lopen al een paar dagen, misschien al een paar weken", gaat Jol verder tegenover de opgekomen pers, waaronder Goal.com. "Ik maak me zorgen en Ajax maakt zich zorgen omdat wij toch wat jongens hebben laten gaan. Daarbij komt dat er interesse is voor andere spelers van ons die eventueel weg gaan of niet. Daar maken we ons zorgen over. Daar praten we nu over hoe we dat gaan oplossen."
joey
 joey - dinsdag 20 juli 2010 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 - 22:07 schreef daninho het volgende:
Ja elhamdoui en dembele 16 milj bij elkaar las ik ergens,als je dat al niet kan doen..of huur ze dan ,Daniel of tom zie ik graag komen ,uit eigen jeugd heb zeegelaar en die obiliz ofzo.spits kluivert haah.pantlic heeft nog niks dus probeer het nog een keer,everton van heracles.Inieder geval ik denk en weet zeker dat we Kampioen woren :P Superjoden
Everton... Kluivert?? hahahaaa
Pietje
 Pietje - dinsdag 20 juli 2010 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 - 21:43 schreef joey het volgende:
Nee geen nieuws over.. Ik hoef hem nu ook niet meer te zien hoor..!
Als hij niet voor ajax wilt spelen ..DAN NIET!

En zijn contract is volgens mij gewoon verlopen hoor!!!
Ik heb juist begrepen dat Pantelic dolgraag voor Ajax wil blijven spelen. Hij wil echter - gezien zijn leeftijd - een contract voor minstens twee jaar, maar het bestuur (wie anders!!) wil niet verder gaan dan een 1-jarig contract. Volgens mij is hij echter nog niet uit beeld.
joey
 joey - dinsdag 20 juli 2010 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 - 22:10 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik heb juist begrepen dat Pantelic dolgraag voor Ajax wil blijven spelen. Hij wil echter - gezien zijn leeftijd - een contract voor minstens twee jaar, maar het bestuur (wie anders!!) wil niet verder gaan dan een 1-jarig contract. Volgens mij is hij echter nog niet uit beeld.
hioj wou een 4jarig contract d8 ik..
Pietje
 Pietje - dinsdag 20 juli 2010 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 - 22:11 schreef joey het volgende:

[..]

hioj wou een 4jarig contract d8 ik..
Tja, welke spits van 30 of 31 wil dat niet ;)) Maar het kan best zijn dat je gelijk hebt hoor joey, maar ik heb gelezen dat hij voor 2 jaar wil blijven, echter het bestuur wil hem nog maar 1 jaar binden. Nou ja, we horen het hoop ik binnenkort wel. Het is duidelijk dat er een spits moet komen. Zelf ben ik erg gecharmeerd van El Hamdaoui, tenminste de El Hamdaoui van twee seizoenen geleden... Vorig seizoen vond ik hem een niet erg gemotiveerde indruk maken. Maar wie weet!!
remco k
 remco k - dinsdag 20 juli 2010 - 22:18   quote  deeplink  
2E HELFT afgelopen seizoen was hij wel goed onder advocaat toch, tenminste hij werd steeds weer beter...
joey
 joey - dinsdag 20 juli 2010 - 22:19   quote  deeplink  
jah maar was niet de El hammie van 2 seizoenen geleden ..
Ik zie hem wel graag komen.. En Pantelic liever niet meer..
Vond hem toch wel goed hoor.. maar wat een kwal zeg!
Pietje
 Pietje - dinsdag 20 juli 2010 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 - 22:18 schreef remco k het volgende:
2E HELFT afgelopen seizoen was hij wel goed onder advocaat toch, tenminste hij werd steeds weer beter...
Daar heb je wel gelijk in, Remco. Ik vind El Hamdaoui een typische Ajax-spits: een neusje voor de goal, hij kan een actie maken en zijn man uitspelen en heeft een flinke portie flair. Ik geloof echt dat hij bij ons van grote waarde kan zijn. Maar ja: POEN!!! Hij zal best wel een forse salaris-eis hebben. Laten we met zijn allen er maar op hopen.
reminho
 reminho - dinsdag 20 juli 2010 - 22:45   quote  deeplink  
En die chadli van agovv speelde tegen ajax afgelopen seizoen als linksbuiten,misschien kan hij ook wel op rechts,goeie speler en hoeft niet duur te zijn lijkt mij.(misschien is die ook alwel verkocht hoor weet ik niet zeker)
joey
 joey - dinsdag 20 juli 2010 - 22:45   quote  deeplink  
Hmmm.. najaa.. hopelijk word er snel een goede spits gecontracteerd!!!
reminho
 reminho - dinsdag 20 juli 2010 - 22:55   quote  deeplink  
Hoop dat dit waar is.

http://ajax1.nl/content/gerucht-ajax-weer-bezig-met-pantelic
Pietje
 Pietje - dinsdag 20 juli 2010 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Dat hoop ik ook. Pantelic heeft het in mijn ogen erg goed gedaan en hij heeft een ontzettend positieve invloed gehad op de selectie van Ajax. Velen hier hebben (hadden) kritiek op hem, maar waarom eigenlijk?
balvers
 balvers - dinsdag 20 juli 2010 - 23:01   quote  deeplink  
bericht pantelich weer vewijderd zal wel niet waar zijn

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5970
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Jol mag een goedkope nieuwe spits aantrekken en een rechtsbuiten... wie o wie...

0.0078010