|
|
reminho
|
|
|
Dat lijkt er wel op!jammer vond het eengoede spits. |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote: van mij had hij ook niet weg gehoeven, was toch een goede spits voor ajax, maakte 16 doelpunten en had de nodige assists. |
|
|
|
|
balvers
|
|
|
weer jeugdspeler weg lazic
Vlatko Lazic komt komend seizoen uit in de Jupiler League. De 21-jarige aanvaller, die in de belangstelling stond van diverse buitenlandse clubs, heeft zijn handtekening gezet onder een contract bij FC Dordrecht. Hij tekende voor één seizoen bij de ploeg van coach Henny Lee. Dat meldt Tim Vrouwe van sportmanagementkantoor Forza Fides, die de belangen van Lazic behartigt, aan FCUpdate.nl.
Lazic is afkomstig van Ajax, waar hij de gehele jeugdopleiding doorliep. Het afgelopen seizoen speelde de aanvaller in het beloftenelftal van de Amsterdamse club. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote: de link doet het niet ????????????????????? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Klopt, joey, het was weer eens een gerucht. Die link is al verwijderd. Oorspronkelijk stond er dat Ajax toch weer bezig is met Pantelic. Niet dus :-( |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Ohww ajax1.nl.. jaaa dies niet zo betrouwbaar ;) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Hahaha, om het zachtjes uit te drukken... Ik ga slapen, moet morgenochtend om 6 uur opstaan (even op en neer naar Brussel). Ik hoop dat er morgen goede berichten zijn over Martin Jol en versterkingen in de spits. Slaap lekker !! |
|
|
|
|
XXX
|
|
|
Geen Pantelic. zie liever Dembele komen Of Huntelaar terug hahahaha Berlusconimaffia wil hem kwijt... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
maak een deal met AZ; El Hadoui voor weinig, en een x percentage bij het behalen van de CL-poulfase (want die gaan we zeker halen) en een x percentage bij verkoop naar een buitenlandse topclub. als dat niet lukt; dan toch weer Pantelic binnenhalen voor 2 jaar!!! |
|
|
|
|
dylan''os
|
|
|
ik wil dat el hammie komt dembele is goed mr heb liever el hammie... iedervoorzich natuurlijk mrja blijft die jol kiest ie voort geld of voor ajax . zal hij er staan voor ajax alst slegt gaat alst goed gaat we will see ! Ajax Amsterdam Pride Of Mokum(L) |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 21 juli 2010 - 07:14 schreef dylan''os het volgende:ik wil dat el hammie komt dembele is goed mr heb liever el hammie... iedervoorzich natuurlijk mrja blijft die jol kiest ie voort geld of voor ajax . zal hij er staan voor ajax alst slegt gaat alst goed gaat we will see ! Ajax Amsterdam Pride Of Mokum(L) En als suarez weggaat beiden halen aub |
|
|
|
|
ajax till i die
|
|
|
alexander lacazette van frankijk u 19 volgens mij speelt hij bij lyon damn wat is hij goed |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: jol is allang weg hoor!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: je bent een jaar en 3 maanden te laat pik! |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Reageren op deze idioot is volgens mij net zo zielig als de topic kick zelve. |
|
|
|
|
weetnietoftochwel
|
|
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: Echt? Was me nog niet opgevallen. Veder nog iets moois gebeurd? |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: Ja, 15 mei zijn we kampioen geworden en ongeveer 100.000 echte supporters waren op het Museumplein om onze helden toe te juichen |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 - 08:53 schreef Grasmaaier het volgende:[..] Ja, 15 mei zijn we kampioen geworden en ongeveer 100.000 echte supporters waren op het Museumplein om onze helden toe te juichen Ooh, das wel iets verschrikkkelijks moois dan! |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|