|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Arsenal wil megabedrag bieden op drietal Ajax (Ajax Club)
|
|
|
remco k
|
|
|
Als ze dan toch moeten gaan, nog 10 miljoen erbij en tot ziens dan maar, we weten dat het moeilijk wordt om ze te behouden, en Arsenal is een mooie en nette club om zaken mee te doen....
dan heeft Jol iig zijn geld om te investeren en vervangingen te halen voor deze spelers.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
50 mil voor 3 spelers? Remco je bent gek.. Je zegt elke keer dat we ze moeten laten gaan.. Nee het zijn onze topspelers.. Er moeten dan mindere spelers voor terug komen.. Vaarwel cl.. De competitie daar hebben we het niet over die winnen we wel.. Ook zonder suarez en van der wiel enzo.. Maar cl daar heb je zulke spelers bij nodig.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Maar t is wer een gerucht.. Dus dit slaat wederom nergens op.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 - 10:12 schreef remco k het volgende:Als ze dan toch moeten gaan, nog 10 miljoen erbij en tot ziens dan maar, we weten dat het moeilijk wordt om ze te behouden, en Arsenal is een mooie en nette club om zaken mee te doen.... dan heeft Jol iig zijn geld om te investeren en vervangingen te halen voor deze spelers.. 10??? Ik dacht eerder aan 20 tot 25 miljoen euro erbij. Suarez alleen al moet iets van 40 miljoen euro opbrengen. En je moet niet vergeten dat er ook een deel van het bedrag naar Groningen gaat. Zal niet veel zijn, maar toch. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
suarez, gaat geen 40 miljoen opleveren, Manutd heeft al aangegeven dat veels te duur te vinden, en eerlijk gezegd is hij dat ook niet waard denk ik.. desalniettemin is het wel een goede zaak als ajax aan de vraagprijzen vasthoud... |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
En nog een grapje van de Engelse Media... ze zijn wel heel erg aan het zoeken zeg. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ja inderdaad maar amsterdammer113.. De engelse clubs en media voelt ook dat de rijnburgse boys kunnen winnen.. En leggen nu druk op onze spelers.. Ik wist niet dat er zoon belangrijke wedstrijd op het spel stond.. Maar nu de engelse media het daar ook al voelt moet het zeker vandaag gebeuren.. |
|
|
|
|
thedart180
|
|
|
als je 65 a 70 miljoen kan krijgen zou ik ze verkopen en dan nieuwe spelers halen. onder andere ronnie stam en Mounir el Hamdaoui en mousa dembele en als keeper castro die nu psv mee train . Die is helemaal gratis en een goede keeper . Beter dan die blunderende vermeer. Hebben weer een heel goed team om mee te doen voor de landstitel en the champions league. |
|
|
|
|
bird
|
|
|
hahaha 50 milj die gasten zijn gek eerder rond de 75 a 80 |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Arsenal heeft helemaal niet zoveel geld. Alleen als ze Fabregas verkopen. |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
En 40 miljoen voor Suarez als Villa 42 miljoen heeft gekost ? Denk eens na mensen....25 miljoen maximaal voor Luis. |
|
|
|
|
Ricky888
|
|
|
Castro en stam zijn niks, dat word weer een nieuwe dure speler die er straks word uitgespeeld door een talent als blind. Dan kan meneer weer zijn poen op de bank verdienen. Castro!!!! Tja..... El hamdaoui ook niet, liever altidore fso. Maar als suarez weggaat heb je wel nieuwe creatieve speler nodig. Dan moet sulejmani opstaan. Voor de 3 spelers 65 mil en weg ermee. Daarvan krijgt jol denk 15 tot 20 mil. Daar moet hij een nieuwe 2e keeper van halen, een nieuwe Gentenaar die ervaring over kan brengen op vermeer. Ik zou grygera halen voor een jaartje en daarna verder met blind. En dan het liefst altidore, dembele, grygera, 2e keeper. De opstelling:
........................Vermeer ..grygera....Toby............Jan........Anita .............enoh........de Zeeuw.....de jong ...dembele...........altidore...........sulejmani
Jood tot m'n dood!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
Hoop op rust eigenlijk....Niet goed dit allemaal zo pas voor de voorrondes mensen? Liefst niet weg,maar als het toch gaat gebeuren dan maar naar arsenal tog?En de prijs?daar bemoei ik me niet me,daar zijn anderen op dit forum geweldig goed in..... Sportief gezien(mijn kant) zwaar kutje..... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Arsenal is volgens mij 1 van de gezondste clubs in Engeland. Die hebben echt wel geld op de rekening staan hoor.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 juli 2010 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 - 11:10 schreef joduh het volgende:Hoop op rust eigenlijk....Niet goed dit allemaal zo pas voor de voorrondes mensen? Liefst niet weg,maar als het toch gaat gebeuren dan maar naar arsenal tog?En de prijs?daar bemoei ik me niet me,daar zijn anderen op dit forum geweldig goed in..... Sportief gezien(mijn kant) zwaar kutje..... Vind ik ook hoor, ik zie ze liever blijven, maar als ze dan wegmoeten ofzo, dan is arsenal wel een mooie club voor dit soort spelers, en natuurlijk moeten we er dan maar zoveel mogelijk geld aan verdienen toch?? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 - 10:40 schreef freakie het volgende:Ja inderdaad maar amsterdammer113.. De engelse clubs en media voelt ook dat de rijnburgse boys kunnen winnen.. En leggen nu druk op onze spelers.. Ik wist niet dat er zoon belangrijke wedstrijd op het spel stond.. Maar nu de engelse media het daar ook al voelt moet het zeker vandaag gebeuren.. Oh ja nog iets minder dan 8 uur en dan is het zover. Dan staat de topper tegen de Rijnsburgse Boys op het programma. Heb gehoord van bronnen binnen de media dat CNN, BBC en NOS aanwezig zijn. Ik hoop dat onze spelers met de druk kunnen omgaan. Maar na al deze berichten weet ik het allemaal niet zo zeker meer. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik heb gehoord, dat Feyenoord, een bonus geeft aan de Boys, bij winst...
TJONGEJONGE, wat gaat er allemaal gebeuren vanavond
en dan ook nog het nieuws op wiki, dat ajax fabregas en de MUL heeft gecontracteerd. http://nl.wikipedia.org/wiki/Francesc_F%C3%A0bregas
Niet normaal wat een spanning |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Whahaha geweldig. Hoe verzin je dat. Nu nog wachten tot de landelijke media het overnemen. Whahaha |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: En daarom is Wikipedia de grootste leugen op het internet :) I edereen kan raak schrijven. Wel leuk gedaan trouwens!
Anyway, van die drie is alleen het verlies van Luis een echte klap voor Ajax. Tuurlijk is Greg een fantastische jongen, maar voor de eredivisie kunnen anderen daar ook prima uit de voeten. Met Vermeer hebben we een prima stand-in voor Steek, en dat laat dan alleen Luis over.
50 miljoen is trouwens een redelijke prijs hoor. Greg zou tussen de 10 en 15 moeten opbrengen, Steek toch ook al gauw zo'n 10, en dan kost Luis dus tussen de 25 en 30. Klinkt mij toch zeer redelijk in de oren. Laat Ajax van die 50 miljoen er 30 kunnen investeren in spelers, dan moeten die spits, rechtsbuiten en verdediger van Jol er toch kunnen komen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 juli 2010 door Eide -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik denk niet dat AJAX, ook niet als er 50 miljoen binnenkomt, zomaar 30 miljoen euro gaat uitgeven, nee dat zie ik niet gebeuren |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 - 11:17 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Arsenal is volgens mij 1 van de gezondste clubs in Engeland. Die hebben echt wel geld op de rekening staan hoor. Nee die hebben zelf ook aangegeven dat ze niet veel hebben om te inversteren in spelers.. tenzij ze dus zelf spelers gaan verkopen..Maar ik heb gelezen datze dat niet willen dus dit is zware BULLSHIT!;)
Daarbij als het dan toch waar zou zijn heh.. (Dan doe ik even mee met jullie)
60 miljoen (NIET MINDER)..Dat is suarez 30..vd wiel 20 en steek 10..vind ik wel mooi!
Dan haal je :
- Dembele - El hammie(1e keus) of Altidore(2e) - een zeer sterke goede RV uit misschien een brazilie ofzow - en ik zou er een keeper bijhalen , maar vermeer gewoon als eerste keeper laten staan...
Vermeer is een geweldige keeper, kan ook nog veel beer worden..Net als steek.. Dat hij die blunder maakt, sjaa.. Dat zegt mij niet zoveel,, iedere keeper maakt wel is een blunder, + die bal was over de lijn toch?.. Najaa..
Als je dan een keeper zou kopen misschien Ochoa uit Mexico! Die is master!;) |
|
|
|
|
Ricky888
|
|
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 - 13:07 schreef joey het volgende:[..] Nee die hebben zelf ook aangegeven dat ze niet veel hebben om te inversteren in spelers.. tenzij ze dus zelf spelers gaan verkopen..Maar ik heb gelezen datze dat niet willen dus dit is zware BULLSHIT!;) Daarbij als het dan toch waar zou zijn heh.. (Dan doe ik even mee met jullie) 60 miljoen (NIET MINDER)..Dat is suarez 30..vd wiel 20 en steek 10..vind ik wel mooi! Dan haal je : - Dembele - El hammie(1e keus) of Altidore(2e) - een zeer sterke goede RV uit misschien een brazilie ofzow - en ik zou er een keeper bijhalen , maar vermeer gewoon als eerste keeper laten staan... Vermeer is een geweldige keeper, kan ook nog veel beer worden..Net als steek.. Dat hij die blunder maakt, sjaa.. Dat zegt mij niet zoveel,, iedere keeper maakt wel is een blunder, + die bal was over de lijn toch?.. Najaa.. Als je dan een keeper zou kopen misschien Ochoa uit Mexico! Die is master!;) Klopt niet helemaal wat je zegt, ze hebben al 1 nieuwe verdediger en er moet er nog minimaal 1 bij komen, ook wil hij waarschijnlijk een nieuwe keeper.
En de gunners, zijn absoluut 1 van de meest gezonde clubs uit engeland.
http://www.vi.nl/Nieuws-item/182954/Wenger-blijft-hameren-op-defensieve-versterking.htm |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Noujaa ik heb het toch gelezen;) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
dat zal dan wel een sensatiegerucht zijn geweest |
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Als daar geen geld is, zal Wenger ook echt niet dit soort intervieuws afgeven.....
En die club koopt vrijwel nooit voor extreem veel geld nieuwe spelers. Er is echter wel gezegd dat het komend seizoen een keer echt moet gebeuren, en daar horen nu eenmaal versterkingen bij... |
|
|
|
|
joey
|
|
|
jaa noujaa goed prima..
maar dan zeg ik lekker 70 miljoen anders kunnen ze me kont kuseen!! XD |
|
|
|
|
sylvester_ajax
|
|
|
dit gaa toch niet gebeuren, dit noem ik geen megabd, ik gloof at ajax nu al 50 miljoen wil hebben voor suarez, daarbij koste greg 20 miljoen en stekel 16 miljoen dus kom maar met een bod tussen de 85 en 95 miljoen |
|
|
|
|
joey
|
|
|
50 miljoen voor suarez ! XD Whahahaaa.. doe ff normaal man! max 35.. meer zul je er echt niet voor krijgen hoor;) Villa koste barca al 40 miljoen..Waarom zou suarez dan 50 miljoen koksten XD Nee dat slaat nergens op..
suarez 30 vd wiel 20 Steek 10
is dus 60 maar ik denk dat je er..als het echt waar zou zijn..wat ik niet geloof.. dat je best 65/70 kan vragen.. |
|
|
|
|
sylvester_ajax
|
|
|
joey dat heeft jol zelf gezegt na de eerste training van ajax, en van der wiel indd 20 en man united had geinformeerd naar stekel en toen zei ajax 16 miljoen vandaar |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Jol heeft dat gezegd omdat hij niet wil dat suarez vertrekt;) ... Ajax heeft zelf niets vertelt over Man.utd. dus dat noem je een gerucht;) Keepers zijn meestal niet snel boven de 10 miljoen waard toch?..De waarde van stekelenburg word nu geschat op 8,5 miljoen.. |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 - 10:50 schreef thedart180 het volgende:als je 65 a 70 miljoen kan krijgen zou ik ze verkopen en dan nieuwe spelers halen. onder andere ronnie stam en Mounir el Hamdaoui en mousa dembele en als keeper castro die nu psv mee train . Die is helemaal gratis en een goede keeper . Beter dan die blunderende vermeer. Hebben weer een heel goed team om mee te doen voor de landstitel en the champions league. 65 a 70 zou zeker niet misstaan, 50 wat Arsenal bied is gewoonweg te weinig. Vooral voor een keeper van het niveau van Stekel, die word een van de beste van de wereld, let maar eens op. Suarez alleen al 35 miljoen, Greg 15-20 en dan stekel voor ruim 10. Dus Arsenal, opbokken met die 50 miljoen. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Het is veel maar als je de spelers "los" verkoopt leveren ze meer op. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Dit brengt CalciaNews24 in de wereld? Waar komt dat CalciaNews24 vandaan en wat is hiervan waar? |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Italie.. gerucht.. is natuurlijk niet waar joh;) |
|
|
|