|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: Live Rijnsburgse Boys - Ajax |
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Nog 7,5 uur en dan staat de topper tussen de Rijnsburgse Boys en Ajax op het programma. De Amsterdammers kennen een onrustige voorbereiding op deze wedstrijd door de berichten dat coach Martin Jol de club zou verlaten voor een baan bij het Engelse Fulham. Daarnaast is ook de onzekerheid over het aanblijven van Suarez, Stekelenburg en Van der Wiel een hot item.
Rijnsburgse Boys daarentegen knijpt zich in de handjes met de voorbereiding van Ajax. Het team ziet zichzelf hierdoor vanavond niet in de underdog positie, maar heeft het gevoel deze wedstrijd te kunnen winnen. BBC, CNN, NOS, RTL en enkele andere zenders zullen afreizen naar sportpark Middelmors om deze topper live te regiseren.
Bespreek in dit topic alles met betrekking tot deze wedstrijd.
Voor de supporters die het qua spanning echt niet meer houden, raad ik aan even youtube op te starten en filmpjes te bekijken van de geweldige fanschare van de Rijnsburgse Boys. Zodoende gaat de tijd wat sneller. Een bezoek aan de website van de Rijnsburgse Boys is voorbehouden aan de mensen die van lezen houden. http://www.rijnsburgseboys.nl/ |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Hahahaha, hopelijk is hij fit genoeg want ik wil echt niet verliezen vanavond. Dan is gelijk het hele seizoen naar de klote. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Cosmoz_kcir
|
|
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
hahahaha
lach mezelf een breuk hier... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ben benieuwd of mensen het ook serieus geloven??? HAHAHA |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
WTF.ik snap helemaal niks meer |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote: Dat zou nog het mooiste zijn...hahahahahahaha |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
wat is nou waar en wat niet man?de mul is erbij?jol blijft?de ridder komt niet?fabregas komt niet?suarez weg?stekelenburg weg?wiel weg? wie zegt het ff. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 - 11:36 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Hahahaha, hopelijk is hij fit genoeg want ik wil echt niet verliezen vanavond. Dan is gelijk het hele seizoen naar de klote. Heb je wel kenne slapen!?:P hahaha |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote: ooooooooooohhh het is allemaal een geintje? Nou.. heb ik helemaal een kaartje gekocht.. :( |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 - 12:54 schreef joduh het volgende:wat is nou waar en wat niet man?de mul is erbij?jol blijft?de ridder komt niet?fabregas komt niet?suarez weg?stekelenburg weg?wiel weg? wie zegt het ff. niet in de war raken nou he???? :)
Suarez, Suarez, van der Wiel, Stekelenburg en Martin Jol, blijven vooralsnog gewoon bij AJAX... Fabregas is natuurlijk een fabeltje, die gast moet 45 miljoen euro kosten, en was enkel een grap om te laten zien hoe makkelijk en roddel de wereld in geholpen kan worden..
De Mul en De Ridder zijn geruchten...
Tevreden zo?? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
yep dank,maar de mul is volgens mij al wel rond toch? |
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Helemaal niet, niks meer dan een gerucht joh, echt niet.
Ik had namelijk om Freaky iets uit teleggen, de pagina's over de Mul op Wikipedia aangepast, zo leek het net alsof hij al rond was met ajax. Je moet namelijk niet alles geloven wat er in de pers wordt geschreven... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
aha,dus eigenlijk is er dus werkelijk geen kut gebeurt sinds vrijdagochtend?En mega veel verhalen? |
|
|
|
|
joey
|
|
|
nee.. miss word er stiekum wel nu een spelr gecontracteerd..weten wij veel:P Maar alles tot nutoe zijn GERUCHTEN;) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ik wordt gek van al dat gelul man....Wordt tijd voor voetballen wat jij? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 - 13:28 schreef joduh het volgende:aha,dus eigenlijk is er dus werkelijk geen kut gebeurt sinds vrijdagochtend?En mega veel verhalen? Alles waren geruchten.
Jol was trouwens wel bijna weg richting Fullham, maar hij heeft toch zijn zin gekregen en mag 2 spelers kopen zoals het er nu uitziet. het moet alleen nog door de RAAD VAN COMMOISARISEN WORDEN GOEDGEKEURD.... tsjaa en als die moeilijk gaan doen is hij alsnog weg, maar dat verwacht ik niet |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik ben allang blij, dat we eigenlijk iedere week deze zomer nog en potje hebben kunnen zien, en volgende week begint de competitie ook weer met de JC schaal. dus we kunnen er weer lekker voor gaan |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ok ik begrijp het,maar hij mag 2 spelers kopen?terwijl er nog niks vekocht is?hoe ken dat dan?dus je kan voor 99 procent zeker zeggen dat de 3 wel weggaan? |
|
|
|
|
joey
|
|
|
JAA!!!
28e : PAOK thuis 31e : JC schaal tegen Twente 3OF4 AUG: PAOK uit 8 aug: BEGIN SEIZOEN tgen GRONINGEN!
BEGINT AL BIJNA HOOR! :) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
ja en vanavond nog een potje, vrijdag even tegen chelsea.... ach we zijn zo weer begonnen, de tijd vliegt |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
laten we eerst 31 augustus maar halen.Zijn we van al dit gezeik af he? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 - 13:34 schreef joduh het volgende:ok ik begrijp het,maar hij mag 2 spelers kopen?terwijl er nog niks vekocht is?hoe ken dat dan?dus je kan voor 99 procent zeker zeggen dat de 3 wel weggaan? Er zijn al een flink aantal spelers vertrokken, rommedhaal, Pantelic, Gabri, Kennedy, Luque, en nog een flink aantal Jong ajax spelers die weg zijn of waarvan het contract niet is verlengd...
Alleen moeten wij nog af van Sno Wielaert en aissatti, dus dat zit wel snor volgens mij.... |
|
|
|
|
joey
|
|
|
ja die zijn allemaal transfervrij weggegaan.. of de contract werd verscheurd..dus naast wat salaris..hebben ze er geen geld voor gekregen ofzow.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
en dat begrijp ik dus ook niet nee.Volgens mijn kleine verstand MOET er gewwon een grote verkocht worden toch? |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 - 13:36 schreef remco k het volgende:ja en vanavond nog een potje, vrijdag even tegen chelsea.... ach we zijn zo weer begonnen, de tijd vliegt Je weet wat je anders kan doen he, als je je in de tussentijd verveeld!!
XD ik wacht met smart.
;) |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Hmm weet niet.. miss weet het bestuur toch ergens geld vandaan te halen.. i dunno..Maar Jol heeft gezegd dat hij zeker dus die spits en rechtsbuiten wil hebben zonder dat er topspelers worden verkocht toch? |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 - 13:44 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Je weet wat je anders kan doen he, als je je in de tussentijd verveeld!! XD ik wacht met smart. ;) WHAHAHAHAHAHA!!! JAA.. naar het melige ajaxcieden topic toch;) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
maar?waarom rommedahl weg terwijl hij nu op zoek moet?volgens mij zit er een plannetje ofzo achter man....ik weet het fuckin ook niet meer. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 - 13:42 schreef joey het volgende:ja die zijn allemaal transfervrij weggegaan.. of de contract werd verscheurd..dus naast wat salaris..hebben ze er geen geld voor gekregen ofzow.. ajax heeft al voor 17 miljoen euro aan salarisbesparingen doorgevoerd, voor de komende 2 jaar.......
Dus zo weinig is dat niet.... En AJAX heeft best geld om een speler te kopen, echter was/is het salarishuis van ajax veel te hog geweest..... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 - 13:44 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Je weet wat je anders kan doen he, als je je in de tussentijd verveeld!! XD ik wacht met smart. ;) jou jezelf aan je trekken laten komen???????? HAHAHA ik dacht het niet, ik post daar niks meer, nu ik weet waar jij het voor gebruikt. Vies ventje ban je zeg BAH..... lol |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 - 13:52 schreef remco k het volgende:[..] ajax heeft al voor 17 miljoen euro aan salarisbesparingen doorgevoerd, voor de komende 2 jaar....... Dus zo weinig is dat niet.... En AJAX heeft best geld om een speler te kopen, echter was/is het salarishuis van ajax veel te hog geweest..... Oke nouja dat is mooi toch.. nu afwachten maar dan:) |
|
|
|
|
sylvester_ajax
|
|
|
ik denk dat het een kwaaie wedstrijd wordt tegen rijnsburgse boys, vanavond start ik wel een live topic, maar ajax moet daar gewoon met 4 a 5 goal verschil van winnen, het is nit meer dan onderste regione jupiler league nveau vind ik, ijsselmeervogels vind ik wel echt super |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Waarom een nieuwe topic als deze er al is:P? |
|
|
|
|
sylvester_ajax
|
|
|
omdat mensen dit schijnbaar zien als een topper haha dit moet geen probleem zijn! vanavond gewoon net als bij fc horst live meepraten is wel leuk! |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Ja daarom is dit topic er;) |
|
|
|
|
sylvester_ajax
|
|
|
nee , niet mee eens, eerst kansloos lullen dat dit een topper is, gister ook al zon grappenmaker die dacht dat ajax 3-0 voor komt en met 6-3 ten onder gaat haha |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Jaaa dat noem je gewoon grappen syl.. Je weet dat Amsterdammer dat al zo'n 2 dagen doet XD MAar om nu voor straks weer een topic te openen..Zo blijven we aan de gang!!!! |
|
|
|
|
sylvester_ajax
|
|
|
achjah joey er kunnen ook 246 topics over dezelfde berichtgeving over martin jol geopend worden pf een live verslag, maar is de wedstrijd ergens te volgen?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 juli 2010 door sylvester_ajax -- |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
@Sylvester: Gewoon dit topic gebruiken voor de wedstrijd van vanavond. We moeten de berichtgeving van de afgelopen dagen ook even met grappen wegzetten. Maar ik zie dat jij de Rijnsburgse Boys flink onderschat. Kan al 2 dagen niet slapen van de spanning. Een wedstrijd tegen de Boys is als een wedstrijd tegen Barcelona. Voor aankomende vrijdag verwacht ik geen problemen tegen Chelsea, maar tegen de Boys (en met deze voorbereiding) kan het nog wel eens gaan donderen en bliksemen op het veld. Nu maar hopen dat Enoh nog wel een beetje heeft kunnen slapen zodat hij ons er doorheen kan loodsen. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 - 17:27 schreef sylvester_ajax het volgende:achjah joey er kunnen ook 246 topics over dezelfde berichtgeving over martin jol geopend worden pf een live verslag, maar is de wedstrijd ergens te volgen? De wedstrijd is nergens live te volgen. Alleen via de radio. Je moet hiervoor naar de site van RTV Katwijk. Daar zal een link komen te staan voor live radio.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 juli 2010 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
ajaxboy2
|
|
|
kick japiie hij is een nep ajacied geen vertrouwen is zn eigen cluppie gewoon een succesupporter loop dan maar over naar pisvee als je denkt dat pisveee kampioen wordt |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Hahaha remco ik las net dat jij mij moest uitleggen hoe makkelijk er iets de wereld in geholpen kon worden.. Nee mij hoefde je niks uit te leggen ik heb altijd gezegt dat ik die verhalen op internet over spelers aantrekken niet geloof.. Maar ook over jol is heel veel niet waar.. |
|
|
|
|
BRW
|
|
|
|
|
|
sylvester_ajacied