|
|
sylvester_ajacied
|
|
|
even un weetje paok staat achter in nurnberg |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
sylvester_ajacied
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Tis niet de eerste wedstrijd in de voorbereiding die PAOK verliest. Het nadeel is dat het helemaal niets zegt. Voor hetzelfde geldt staat daar nu het tweede elftal op het veld. Zegt dus echt helemaal niets. |
|
|
|
|
sylvester_ajacied
|
|
|
nee klopt, mar zolangzamerhand ga je wel met je betere spelers spelen! ik denk eerlijk gezegt dat jol dit doen omdat tie weg wil, klinkt mis raar, maar dat is me gevoel |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 - 19:57 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Tis niet de eerste wedstrijd in de voorbereiding die PAOK verliest. Het nadeel is dat het helemaal niets zegt. Voor hetzelfde geldt staat daar nu het tweede elftal op het veld. Zegt dus echt helemaal niets. Wij hebben ook verloren van Porto, terwijl we die hadden kunnen winnen en we speelden met het 2de elftal |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Het zou nu al moeten beginnen? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 - 19:59 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Wij hebben ook verloren van Porto, terwijl we die hadden kunnen winnen en we speelden met het 2de elftal Dat weet ik, maar pas volgende week woensdag weet je de staat van PAOK. Het enige wat ik op dit moment weet is dat ze een aardige achterban hebben die de ploeg er doorheen kan slepen. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
tom
|
|
|
iemand uit de a1 miss:P weet ik veel wie dat isxD |
|
|
|
|
BRW
|
|
|
|
|
|
BRW
|
|
|
47 minuten - 0 - 3 Kappelhof, uit een corner |
|
|
|
|
tom
|
|
|
quote: geen dubbele berichten aub:P gewoon je berichtje editten |
|
|
|
|
tom
|
|
|
0-4
aissati
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 juli 2010 door tom -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Hij noemt Kappelhof Koppelhof :P |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
BRW
|
|
|
0 - 4 50 minuten - Aissati, mooi zelf opgezette actie |
|
|
|
|
BRW
|
|
|
Sarpong eraf, Andrade erin |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Bruno Andrade voor Sarpong Iemand iets van hem weet? |
|
|
|
|
tom
|
|
|
quote: 1 berichtje voor de stand, geen 3 berichten over een doelpunt:P |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Ik ken die Bruno Andrade ook niet nee!!..:S |
|
|
|
|
BRW
|
|
|
Ik laat het aan jou over Hasjkoph, ik ga zo eten.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Ok ;) Eet ze! ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 juli 2010 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
BRW
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Dit is van Wiki over Bruno Andrade.. Maar er staat dat hij bij Helmond Speelt :P |
|
|
|
|
tom
|
|
|
0-5 andrade of bodul
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 juli 2010 door tom -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
tom
|
|
|
quote: ja ze weten het niet, haha |
|
|
|
|
reminho
|
|
|
|
|
|
tom
|
|
|
|
|
|
tom
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
0-6 Bodul Bonevacia geblesseerd |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
tom
|
|
|
ik zeg tog al 0-6, moet je me niet naadoen:P
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: iedere keer dat jij erop reageerd is ook een nutteloos bericht, men doet het niet expres he?:] |
|
|
|
|
tom
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 - 20:17 schreef remco k het volgende:[..] iedere keer dat jij erop reageerd is ook een nutteloos bericht, men doet het niet expres he?:] als je 0-4 intypt
volgende bericht 0-4 de jong
dan weer, 0-4 de joong
blessure
bijv, |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: misschien zijn jullie tegelijk bezig |
|
|
|
|
tom
|
|
|
nee, 3 dezelfde persoon:P |
|
|
|
|
joey
|
|
|
je ziet ok dat er 2 berichten zijn met 6-0 die op dezelfde tijd zijn gepost;) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Volgens mij hebben de Rijnsburgse Boys alleen keepers op de bank zitten. Nu al weer een keeper die gewisselt wordt. |
|
|
|
|
tom
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 - 20:20 schreef amsterdammer113 het volgende:Volgens mij hebben de Rijnsburgse Boys alleen keepers op de bank zitten. Nu al weer een keeper die gewisselt wordt. ja de 3e al hexD |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 - 20:20 schreef amsterdammer113 het volgende:Volgens mij hebben de Rijnsburgse Boys alleen keepers op de bank zitten. Nu al weer een keeper die gewisselt wordt. Ik hoor het ja :P |
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph