|
|
ajaxboy2
|
|
|
het is al rust ajax-chelsea 2-1 |
|
|
|
|
Vismeloen
|
|
|
Ajax is volgens NuSport geïnteresseerd in El Zhar (rechtsbuiten Liverpool 2) |
|
|
|
|
ajaxboy2
|
|
|
is een goeie speler goeeie vervanger rommedahl |
|
|
|
|
ajaxboy2
|
|
|
stuur me is een link van het nieuwsbericht |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Ik zie hem niet staan hoor! |
|
|
|
|
Colles
|
|
|
Wat een drama dat RTL zit nu pas in de 40e minuut |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
gewoon niet hier kijken, en wel naar de wedsrtijd, dan mis je helemaal niks...
Maar AJAX staat goed, speelt leuk, en komt eigenlijk niet in de problemen, nu kan je wel zeggen dat er bij Chelsea nog echt heel veel spelers terug moeten komen, maar wij missen ook gewoon 4/5 basis spelers.
Het valt mij iig geval niks niet tegen.... Ik heb bij Sarpong en Zeegelaar, echt het gevoel dat als daar wat meer zelfvertrouwen in komt door wat goede acties, dat het echt meerwaardes kunnen zijn voor Ajax... Enoh speelt wat minder, maar eriksen |
|
|
|
|
Colles
|
|
|
Ja erikssen is goed hè vind ook oleguer erg goed |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: ja, thuis op zolder XD |
|
|
|
|
ajaxboy2
|
|
|
mooi leuke wedstirjd indstand ajax-chelsea 3-1 en de mooiste goal van sukkk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D |
|
|
|
|
joey
|
|
|
JAH 3-1!!! 30 minuten later~!!!! XD |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Toch wel leuke wedstrijd..Hadden meer soelpuntjes in gezeten, maar we spelen toch wel goed.. Verdediging stond sterk! Heb genoeten van Anita en vertonghen! Eerste helft vond ik Zeegelaar ook wel momenten goed.. Eriksen prima.. Emanuelson heeft het nu ook bij mij verbruikt! Sarpong vond ik toch ook zeker momenten erg goed!!..Siem is geen spits hebben we denk ik wel gezien.. pakt z'n goaltje mee..
En uiteindelijk me HELD suk erin.. Begint meteen te renne als een beest en beukt iemand omver! ...ZO!... Dont Fuck With Suk!.. XD
Maakt hij toch weer een doelpunt heh! Mooi die gozur! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Goede generale, en ik vind dat er redelijk goed is gevoetbald, zeker als je bedenkt dat wij in iedere lijn onze beste speler misten, Van der Wiel, de Zeeuw en Suarez...
Toch worden er tegen deze verdedigers toch kansen gecreerd, en dat is best knap.... |
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
van Chelsea misschien, dat zijn gewoon gasten die allemaal al in het eerste hebben gespeeld, en zeker bruma, die moet namelijk gewoon terry opvolgen op ten duur... |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Nou vond die verdediging van chelsea SUPERRRRRSLECHT! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
superslecht valt ook wel weer mee, is zeker niet slechter dan de verdediging van een NAC of Utrecht ofzo... |
|
|
|
|
joey
|
|
|
nouuu okee..Maar had meer verwacht sowieso van de jeugd van Chelsea.. Zaten toch wele een aantal spelers bij dat ik denk van..nou.. daar zit wel wat in..Maarjah.. Dat jeugdeltal werkt ..lijkt mij.. toch niet echt bij zo'n club als Chelsea of heb ik het mis? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Daar kopen ze het hele elftal aan, dus nee inderdaad er zijn maar weinig spelers in de jeugd die normaal doorstromen, Toch loopt Piet Visser daar, en die heeft toch wel het een en ander aan talent ontdekt, dus zo slecht is het echt niet hoor |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Neee misschien kan aajx wat jeugdspelers overnemen..:P Komen ze toch nog goed terrecht!:D |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Maar joey. Als de jeugd van chelsea niet tegen de aanvallers kunnen van ons die ook jeugd zijn zit je toch best goed.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 juli 2010 door freakie -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 - 10:15 schreef freakie het volgende:Maar joey. Als de jeugd van chelsea niet tegen de aanvallers kunnen van ons die ook jeugd zijn zit je toch best goed.. Inderdaad, Bruma en AAHoltm zijn wel gasten die straks gewoon de posities van Cole en Terry op ten duur moeten gaan overnemen..... |
|
|
|