|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: ja hij vond t rugnummer geweldig:) |
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ajax??? Die wonnen nipt in de beker van Dordt ver heel ver in de blessuretijd.. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
geen aanvaller gescoord pff commentator, net of er één op t veld staat. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
|
|
|
hs
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wat speelt Wijnaldum goed he, beste man van het veld wat mij betreft. |
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Schaken is ook niet onaardig, net als Fer en Lumb, maar je hebt gelijk. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Die Lumb heeft nog geen verkeerde pass gegeven, valt niet tegen! Maar nog even afwachten wat het verder is uiteraard. |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
wat een slecht schot heeft die mokotjo he hahaha |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 - 21:47 schreef MMM het volgende:[..] Die Lumb heeft nog geen verkeerde pass gegeven, valt niet tegen! Maar nog even afwachten wat het verder is uiteraard. Nog belangerijker is dat hij verdedigend ook niet slecht speelde vond ik... |
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
4-0. Leuke dingen gezien, met een échte spits kunnen we dit seizoen leuk meedoen. Eigenlijk missen we nu Makaay. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
mokotjo//held wijnaldum//pingeldoos |
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
Die Mokotjo heeft een geweldige techniek, you know XD |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
MMM hou eens op met je mario mario mariooooooo je bent duidelijk hoorbaar op de stream |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 - 21:55 schreef BRAYY het volgende:MMM hou eens op met je mario mario mariooooooo je bent duidelijk hoorbaar op de stream Hahahahahahaha |
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 - 21:55 schreef BRAYY het volgende:MMM hou eens op met je mario mario mariooooooo je bent duidelijk hoorbaar op de stream WHAHA |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Misschien binnen een week een spits, aldus Mario. |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
er komt binnne een week een spits hoopt mario |
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
binnen een week nieuwe spits |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
wat staat die vd laan daar wijs te doen zeg pff |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Harry, jaja haha.. Heeft hier ook nog gespeeld, ging na een jaartje alweer weg.. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Net als bij Dordrecht. Lulde teveel schat ik:) |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Onopvallend Auassar en gek genoeg wil ik juist hem eens zien in de EL. Ik denk dat hij wel eens een verrassing zou kunnen zijn?? |
|
|
|
|
vak VV
|
|
|
Mokotjo, Bruins, Lumb, Wijnaldum, Schaken en Biseswar waren (voor mij in ieder geval) verassend goed! |
|
|
|
|
fredje
|
|
|
Volgens Been binnen een week een spits die goed is. Hij zegt verder niks voor het geval hij nog weggekaapt. Klinkt goed. Verder zag een gedreven Wijnaldum schaken zat vol dreiging. Fernandez nog wat onwennig . Lumb sterk ingevallen aanvallend een aanwinst kon ik nog niet echt peilen het was maar tegen Dordt. Maar heeft een goede balcontrole Ik Zeg HOERA! voor de achterhoede |
|
|
|
|
fredje
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 - 22:12 schreef vak VV het volgende:Mokotjo, Bruins, Lumb, Wijnaldum, Schaken en Biseswar waren (voor mij in ieder geval) verassend goed! en Fer |
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
|
|
|
Madhopfc
|
|
|
vond vd laan wel verstandig lullen maar dat terzijde.....wat een topteam als er nog die goede spits bijkomt en cisse, smolov en tomasson er ook nog een bijkomen. ben benieuwd hoe Been dan begint......maakt Schaken dan weer plaats voor Wijnaldum, komt Smolov er meteen in voor Bruins ? Tomasson op de bank of die nw spits? Mooie keuzes voor Been!
Ik denk dat wij Biseswar en Bruins weinig gaan zien dit seizoen!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 juli 2010 door Madhopfc -- |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 - 23:08 schreef Madhopfc het volgende:vond vd laan wel verstandig lullen maar dat terzijde.....wat een topteam als er nog die goede spits bijkomt en cisse, smolov en tomasson er ook nog een bijkomen. ben benieuwd hoe Been dan begint......maakt Schaken dan weer plaats voor Wijnaldum, komt Smolov er meteen in voor Bruins ? Tomasson op de bank of die nw spits? Mooie keuzes voor Been! Ik denk dat wij Biseswar en Bruins weinig gaan zien dit seizoen! ik denk dat bruins een kans gaat krijgen.. speelt veel in de voorbereiding.. en doet het goed |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 - 22:00 schreef MMM het volgende:[..] Harry, jaja haha.. Heeft hier ook nog gespeeld, ging na een jaartje alweer weg.. sorry |
|
|
|
|
craven
|
|
|
tomasson hoeft voor mij niet op de bank... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik kan ook niet ontkennen dat Bruins niet goed heeft gespeeld in de voorbereiding.Maar toch begrijp ik MMM erg goed... Bruins beschikt als geen ander het overzicht en de steekpass.. Ook heeft hij een verrassend goeie trap,maar het belangerijkste is zijn techniek en het overzicht.Maar toch mis ik iets bij hem!! Altijd die laconieke uitstraling en de manier van lopen.Een simpel duel is vaak al teveel en beweegt toch vaak veel te traag. Echt over zijn kwaliteiten zal je mij niet horen maar hij mist gewoon iets?
Dus Tomasson of Bruins? Doe mij Tomasson maar.. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
dat gelul over dat laconieke van Bruins!
Kiprich had ook altijd zo'n fanatieke, felle uitstraling. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|