|
|
Quiroz
|
|
|
godzijdank er is nog iemand |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 - 23:58 schreef hotjumper het volgende:dat gelul over dat laconieke van Bruins! Kiprich had ook altijd zo'n fanatieke, felle uitstraling. Jozsef(puf, puf)//Held! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: oud gedienden kennen het wel, knul |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
ja maar ik doe het voor Milo |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
oh . . . . . . . . . . . . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: hehehe... ik zie dat interview nog voor me... |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:
Jozsef! Jozsef! Jozsef!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 juli 2010 door sevillana -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
De Tovenaar van TATABANJA Jozsef Jozsef Jozsef!!!! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Dit is nou een echte held!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Serieus gezien!! Zekers...;) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: geen twijfel mogelijk |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: pannekoek ik ben altijd serieus ;) |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
dennis
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
ja dat moet natuurlijk blijken, maar denk t wel... |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
de flh
|
|
|
ff ontopic: Staat die wedstrijd nog ergens online. helemaal of samenvatting. en dan niet die eindtune van eredivisie live. opnemen was mislukt. |
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 - 23:23 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik kan ook niet ontkennen dat Bruins niet goed heeft gespeeld in de voorbereiding.Maar toch begrijp ik MMM erg goed... Bruins beschikt als geen ander het overzicht en de steekpass.. Ook heeft hij een verrassend goeie trap,maar het belangerijkste is zijn techniek en het overzicht.Maar toch mis ik iets bij hem!! Altijd die laconieke uitstraling en de manier van lopen.Een simpel duel is vaak al teveel en beweegt toch vaak veel te traag. Echt over zijn kwaliteiten zal je mij niet horen maar hij mist gewoon iets? Dus Tomasson of Bruins? Doe mij Tomasson maar.. Wat betreft Bruins ben ik het helemaal met je eens. Maar ik vind Wijnaldum ook een hele goede kanshebber voor de nummer 10. Maar dat zou ook betekenen dat Tomasson er niet in staat... Achja allemaal luxe problemen, we hebben wel eens andere tijden gekend. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 21 juli 2010 - 21:54 schreef Roy15 het volgende:[..] Wat betreft Bruins ben ik het helemaal met je eens. Maar ik vind Wijnaldum ook een hele goede kanshebber voor de nummer 10. Maar dat zou ook betekenen dat Tomasson er niet in staat... Achja allemaal luxe problemen, we hebben wel eens andere tijden gekend. Ja Wijnaldum heeft zoveel bewegelijkheid in zijn spel dat je hem op 10 een aantal wedstrijden achter elkaar moet laten spelen.. Heel veel luxe problemen idd,als het dan ook maar een luxe positie in de ranglijst gaat opleveren.. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote:Op woensdag 21 juli 2010 - 16:28 schreef de flh het volgende:ff ontopic: Staat die wedstrijd nog ergens online. helemaal of samenvatting. en dan niet die eindtune van eredivisie live. opnemen was mislukt. Niemand? |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
|
|
|
de flh