|
|
sylvester_ajacied
|
|
|
wie moeten er dit jaar gaan doorbreken ik zeg suk, eriksen en zeegelaar
ik denk dat donald , sarpong tekort gaan komen
en de rest is er nog niet klaar voor wat vinden jullie?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 juli 2010 door sylvester_ajacied -- |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Hmm.. JAa weet niet.. ze zullen niet echt doorbreeken tot basisteam ofzow, behalve eriksen dan misschien..
Maar die van jong ajax naar de bank van ajax gaan zijn: suk zeegelaar sarpong donald die ene verdediger |
|
|
|
|
sylvester_ajacied
|
|
|
kappelhof bedoel je? maar sarpong red het niet denk ik |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Van der Heijden denk ik die hij bedoelt |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Ik denk dat Donald het wel gaat redden hoor! |
|
|
|
|
sylvester_ajacied
|
|
|
zou kunnen , ik heb me twijfels hij doet al een tijdje mee he, ik hoop echt op suk en zeegelaar eriksen komt wel goed |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Ik denk ook dat Blind het heel goed gaat doen komend jaar.. ALS Vd Wiel weggaat.. Want anders moet hij de strijd aangaan met Anita.. |
|
|
|
|
sylvester_ajacied
|
|
|
voor v/d wiel als die weggaat wordt er gegarandeerd een vervanger gehaald |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Weet ik.. Maar ik denk dat Blind het alsnog goed gaat doen ;) |
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote: Donald is goed hoor! En nu dat Gabri er niet meer is zal hij wel meer minuutjes maken.. Dat hoopt hij zelf ook heeft hij gezegd..:) |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Ohw jaaa
Blind ook! Maar zie hem niet als basisspeler nee!!!;) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Das jammer.. Houden we Bruno Silva eigenlijk? |
|
|
|
|
joey
|
|
|
komt pas in de winterstop terug? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Ik heb geen idee :P Ik denk het wel eigenlijk
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 juli 2010 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Allemaal .. Als je wint met maar liefs 6-0.. Jezus kan het nog steeds niet geloven :O |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Jadat TOPTEAM mist nog een penalty ook! XD |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
sorry ik schreef 6-0:O 7-0 was t:O Klopt moet je voorstellen.. Maar die feyenoorder laatst zei dat we het niet beter hadden gedaan in de oefenwedstrijden.. Daar deed hij porto bij en hun hadden amateur teams.. Nu hebben wij zonder porto mee te rekenen(is ook eerlijker) Het beste gedaan kijk: 24-1 voor feyenoord en voor ajax 30-2 |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Donald vind ik juist erg matig ! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
GE-WEL-DIG STUK VOOR STUK!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Donald is een groot talent, maar een zeer gevoelige jongen, hij schijnt slecht tegen kritiek te kunnen en pakt het erg persoonlijk op allemaal. DAt is ook de reden dat Donald afgelopen seizoen is verhuurd, om mentaal sterker te worden, ik hoop echt dat hij door gaat breken, want buiten het feit dat hij dezelfde kwaliteiten heeft als onze verdedigende middenvelders is hij ook nog eens fysiek erg sterk en heeft hij veel scorend vermogen en de drang naar de goal..
Blind gaat dit seizoen zeker doorbreken, Ozbiliz vind ik daarna een groot talent, en er lopen een paar goede verdedigers rond, verder vind ik nog niet dat er echt spelers tegen het eerste aanzitten. Suk is een sensatie speler, leuk voor het publiek, maar heeft nog geen pepernoot geraakt, CAstilijon is redelijk goed, maar moet echt stappen gaan maken en Bodul heb ik inmiddels afgeschreven, voor de hoofdmacht van ajax.
En natuurlijk gaat Sulejmani het dit seizoen gewoon maken bij AJAX... |
|
|
|
|
dege
|
|
|
gaat Sulejmani het maken?? ik stond versteld van zijn reactie ten opzichte van Jol, 2 jaar lang is er met Mickey hard gewerkt en hij moet niet vergeten dat hij de duurste speler ooit was. Hij moet niet mekkeren maar voetballen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Heb jij dat indetrvieuw gehoord, vast niet....... Er worden namelijk weer eens woorden verdraaid, hij gaf antwoord op de vraag: wat vind je van het afketsen van een eventeuele transfer naar Engeland.
Sulejmani reageerde: in eerste instantie dacht ik, hoe kan JOl dit nou doen, hij maakt mijn carriere kapot, toen ik een beetje tot bezinning was gekomen, werd mij echter duidelijk dat Jol wel plannen met mij zal hebben, want anders zou hij me wel laten gaan, vervolgens heb ik hier met Jol over gesproken, en heeft hij inderdaad plannen met mij, wel heeft hij me laten weten, dat het wel echt nu moet gaan gebeuren, wil ik nog wat van mijn tijd bij AJAX maken.
Dat is wel iets anders dan dat er op het net verscheen... gelukkig zijn er nog mensen die "toevallig" naast dat interview zaten, namelijk zo'n 100 fans.....
Ook dit bewijst weer, dat we niet zomaar alles moeten geloven wat er op het net verdwijnt... |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
|
|