BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Psv en Ajax: het verschil

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
joey
 joey - vrijdag 23 juli 2010 - 14:51   quote  deeplink  
NEe okee.. Maar je doet alsof er geen spelers zijn om die die weg zijn te vervangen.. Bij jou lijkt het alsof er alleen maar mensen weggaan en dan daar geen spelers voor opstaan...
Dus alleen de spits plek en rechtbuiten zijn van belang!!!!

Voord de rest staat het allemaal nog hoor!;) Liever met dezelfde ploeg verder gaan dan een heel nieuw elftal toch!:)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 juli 2010 door joey --
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 23 juli 2010 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 - 14:51 schreef joey het volgende:
NEe okee.. Maar je doet alsof er geen spelers zijn om die die weg zijn te vervangen.. Bij jou lijkt het alsof er alleen maar mensen weggaan en dan daar geen spelers voor opstaan...
Dat was niet mijn bedoeling. Ik keek puur naar de transfers tot op dit moment. Als bijv. een huidige bankzitter het beter doet dan een vertrokken basisspeler, dan wordt je er natuurlijk niet zwakker op. Wel ben je in de breedte verzwakt en heb je minder mogelijkheden op de bank, waardoor je extra gevoelig bent voor schorsingen en blessures.
joey
 joey - vrijdag 23 juli 2010 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 - 14:56 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Dat was niet mijn bedoeling. Ik keek puur naar de transfers tot op dit moment. Als bijv. een huidige bankzitter het beter doet dan een vertrokken basisspeler, dan wordt je er natuurlijk niet zwakker op. Wel ben je in de breedte verzwakt en heb je minder mogelijkheden op de bank, waardoor je extra gevoelig bent voor schorsingen en blessures.
Hmm.. Dat is alleen in de spits positie vind ik omdat Cvitanich er niet is.. Maar Suk word ook steeds beter.. Ik maak me geen zorgen..

PsvMocro:Als bijv. een huidige bankzitter het beter doet dan een vertrokken basisspeler..

Maar er zijn niet veel basisspelers weg toch:P? PAntelic..
de rest was bankzitter op tribunekandidaat!;)
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 23 juli 2010 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 - 14:59 schreef joey het volgende:

[..]

Hmm.. Dat is alleen in de spits positie vind ik omdat Cvitanich er niet is.. Maar Suk word ook steeds beter.. Ik maak me geen zorgen..

PsvMocro:Als bijv. een huidige bankzitter het beter doet dan een vertrokken basisspeler..

Maar er zijn niet veel basisspelers weg toch:P? PAntelic..
de rest was bankzitter op tribunekandidaat!;)
Het is wel de belangrijkste positie. Ik was zeer sceptisch over de komst van Pantelic, omdat hij de 30 al gepasseerd was en niet bepaalde de snelste speler is. Vervolgens speelde hij ongelukkige wedstrijden, waardoor hij door velen al werd afgeschreven. Maar eigenlijk maakte hij als aanspeelpunt het verschil tussen het spel van Ajax in de eerste en tweede seizoenshelft. Rommedahl heeft ook veel minuten gemaakt en zorgde met zijn snelheid voor veel gevaar. Was toch vaak een extra wapen voor Ajax.

Jij noemt dan Suk, maar dat kun je toch niet serieus menen. Als ik Ajacied was, dan zou ik me wel degelijk zorgen maken om de spitspositie. Van Basten, Bergkamp, Kluivert, Ibrahimovic, Suarez, Pantelic....Suk...ja daaag! haha
joey
 joey - vrijdag 23 juli 2010 - 15:17   quote  deeplink  
Er komt nog een aankoop. Siem kanb in de spits.. Je hebt Suk,,
In de winterstop ook weer Cvitanich erbij..Ik zeg ook niet dat SUK in de BASIS moet ofwel!!!!

Daarbij jah.. Rommedahl was erg goed,.. vind het ook jammer dat die weg is..
Maargoed een de ridder is ook erg goed in gode doen..En rommedahl was toch echt de 12e man!
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 23 juli 2010 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 - 15:17 schreef joey het volgende:
Er komt nog een aankoop. Siem kanb in de spits.. Je hebt Suk,,
In de winterstop ook weer Cvitanich erbij..Ik zeg ook niet dat SUK in de BASIS moet ofwel!!!!

Daarbij jah.. Rommedahl was erg goed,.. vind het ook jammer dat die weg is..
Maargoed een de ridder is ook erg goed in gode doen..En rommedahl was toch echt de 12e man!
Ik zou Suk niet eens in de selectie willen hebben. Zelfs Koevermans is een betere spits en ik hoop bij iedere transferperiode dat hij vertrekt. Wil jij de CL in met een spits van dat kaliber?
joey
 joey - vrijdag 23 juli 2010 - 15:35   quote  deeplink  
Hahahahaa Leeftijd verschil is er tussen Koevermans En Suk! Suk is een zeer groot talent.. Kan alleen nog beter worden.. Koevermans alleen nog maar slechter.. en zal denk ik uiteindelijk binnen de Eredivisie een stapje terugdoen.. Dus die vergelijking snap ik totaal niet! Daarbij wil ik Suk WEL bij de selectie! Maar een basisspeler is het niet nee.. Maar als je hem bij het eerste betrekt naast dat hij zn wedstrijdjes speelt in het 2e kan hij alleen maar leren toch!;)..
joey
 joey - vrijdag 23 juli 2010 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 - 15:32 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Wil jij de CL in met een spits van dat kaliber?
Hahaha najaa wij spelen tenminste CL? XD
FsideVak129
 FsideVak129 - vrijdag 23 juli 2010 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 - 14:29 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Ik probeer niks recht te praten. Ik zet gewoon alles op een rijtje, zodat iedereen voor zichzelf kan vaststellen wie sterker en wie zwakker is geworden. Als jij op basis van de feiten vindt dat Ajax tov PSV sterker is geworden, dan mag jij dat vinden. Is prima.
Ik vind dat niet alleen... we waren al veel sterker en jullie komen nu ietjes dichterbij.
Of wou je zeggen dat de thuiswedstrijden seizoen 2010/2011 slappe hap waren.

Waar jullie met moeite 1-0 winst haalden scoorden wij er op los.
Dus zijn wij zwakker geworden of jullie ietjes sterker ;)

Oh ja, kan niet wachten op de wedstrijd in eindhoven, wordt tijd dat we daar weer eens winnen met 0-5 ofzo...
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 23 juli 2010 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 - 15:38 schreef FsideVak129 het volgende:

[..]

Ik vind dat niet alleen... we waren al veel sterker en jullie komen nu ietjes dichterbij.
Of wou je zeggen dat de thuiswedstrijden seizoen 2010/2011 slappe hap waren.

Waar jullie met moeite 1-0 winst haalden scoorden wij er op los.
Dus zijn wij zwakker geworden of jullie ietjes sterker ;)

Oh ja, kan niet wachten op de wedstrijd in eindhoven, wordt tijd dat we daar weer eens winnen met 0-5 ofzo...
De 2de seizoenshelft was Ajax idd sterker en doeltreffender, maar de eerste seizoenshelft was PSV beter. Jullie kwamen niet zomaar op 9 punten achterstand. Toen bij PSV 2 aanvallers wegvielen werd het allemaal minder qua resultaat. Daarin heeft PSV nu juist extra geïnvesteerd.
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 23 juli 2010 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 - 15:35 schreef joey het volgende:
Hahahahaa Leeftijd verschil is er tussen Koevermans En Suk! Suk is een zeer groot talent.. Kan alleen nog beter worden.. Koevermans alleen nog maar slechter.. en zal denk ik uiteindelijk binnen de Eredivisie een stapje terugdoen.. Dus die vergelijking snap ik totaal niet! Daarbij wil ik Suk WEL bij de selectie! Maar een basisspeler is het niet nee.. Maar als je hem bij het eerste betrekt naast dat hij zn wedstrijdjes speelt in het 2e kan hij alleen maar leren toch!;)..
Het zijn dezelfde type spitsen, vandaar de vergelijking.

quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 - 15:38 schreef joey het volgende:

[..]

Hahaha najaa wij spelen tenminste CL? XD
Eerst nog door de voorrondes komen. Succes ermee. ;)
joey
 joey - vrijdag 23 juli 2010 - 15:57   quote  deeplink  
Jah maar ook psv blunderde.. En psv won vaak niet al te overtuigend.. Maargoed uiteindelijk was ajax 2e en psv 3e en TWENTE 1e dus we zijn allebij niet kamioen geworden.. Nu gaan we er beide weer 100% voor! Wij hebben geen supervoorbereiding gehad..Maar het elftal staat nog..Dus hopelijk kunenn we met hetzelfde geode elftal verder.. Met een nieuwe Goede spits! En een nieuwe Romemdahl op de bank :)
joey
 joey - vrijdag 23 juli 2010 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 - 15:56 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Het zijn dezelfde type spitsen, vandaar de vergelijking.

[..]

Eerst nog door de voorrondes komen. Succes ermee. ;)
Dezelfde type spitsen? Nouuu., dan zie jij iets wat ik niet zie..Maargoed..
En jaa inderdaad Maar dan spelen we toch vooronde CL;).. dat bedoel ik ermee..;) qij zijn uiteindelijk 2e geworde en niet psv!;)
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 23 juli 2010 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 - 15:57 schreef joey het volgende:
Jah maar ook psv blunderde.. En psv won vaak niet al te overtuigend.. Maargoed uiteindelijk was ajax 2e en psv 3e en TWENTE 1e dus we zijn allebij niet kamioen geworden.. Nu gaan we er beide weer 100% voor! Wij hebben geen supervoorbereiding gehad..Maar het elftal staat nog..Dus hopelijk kunenn we met hetzelfde geode elftal verder.. Met een nieuwe Goede spits! En een nieuwe Romemdahl op de bank :)
Ik ga er, ongeacht de selecties en voorbereiding, ieder seizoen vanuit dat het tussen Ajax en PSV zal gaan.
joey
 joey - vrijdag 23 juli 2010 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 - 16:02 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Ik ga er, ongeacht de selecties en voorbereiding, ieder seizoen vanuit dat het tussen Ajax en PSV zal gaan.
Ja ik ook!;) maargoed je hebt de laatste 2 seizoenen gezien.. Waar ajax en psv punten laten liggen door niet scherp genoeg te zijn..Gan de underdogs ervandoor! die hebben niks te verliezen..En daar ligt er niet zoveel druk ook!
freakie
 freakie - vrijdag 23 juli 2010 - 16:46   quote  deeplink  
Ja psv mocro.. Dat heeft hij ja.. Maar jij beschrijft dus al 5pelers bij ajax die niet speelde.. 1 die over blijft is.. Pantelic.. Maar pantelic daar zijn de meningen zo over verdeeld.. Ik denk dat iedere normaal redleijk spelende speler dat over kan nemen.. Dus eigenlijk is ajax het zelfe gebleven als vorig jaar..

Daarbij is bij psv Berg of reis een versterking en de andere een wisselspeler.. Ik kan me als psv niet voorstellen wat je met 6 aanvallers in de selectie wil.. Lens kan en versterking zijn ja.. De rest is allemaal afwachten..

Ik vind trouwens psvmocro niet dat je ajax en psv NU kan vergelijken.. Ajax heeft een hele hoop internationals die bij de laatste overgebleven teams zaten.. Dat zegt wel wat.. Psv daarin tegen niet..

Als ajax het zo volhoud en aan het einde 2 aankopen GERICHT doet is ajax, kwa namen veel beter dan psv.. Ook Met samenspel verandert er niks en ajax kan weer verder met het zelfde team(als er niks verandert..) Psv moet heel veel weer opbouwen dat is ook nog is een nadeel..
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 23 juli 2010 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 - 16:42 schreef joey het volgende:

[..]

Ja ik ook!;) maargoed je hebt de laatste 2 seizoenen gezien.. Waar ajax en psv punten laten liggen door niet scherp genoeg te zijn..Gan de underdogs ervandoor! die hebben niks te verliezen..En daar ligt er niet zoveel druk ook!
Dat waren incidenten (hoop ik). ;)

quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 - 16:46 schreef freakie het volgende:
Ja psv mocro.. Dat heeft hij ja.. Maar jij beschrijft dus al 5pelers bij ajax die niet speelde.. 1 die over blijft is.. Pantelic.. Maar pantelic daar zijn de meningen zo over verdeeld.. Ik denk dat iedere normaal redleijk spelende speler dat over kan nemen.. Dus eigenlijk is ajax het zelfe gebleven als vorig jaar..

Daarbij is bij psv Berg of reis een versterking en de andere een wisselspeler.. Ik kan me als psv niet voorstellen wat je met 6 aanvallers in de selectie wil.. Lens kan en versterking zijn ja.. De rest is allemaal afwachten..

Ik vind trouwens psvmocro niet dat je ajax en psv NU kan vergelijken.. Ajax heeft een hele hoop internationals die bij de laatste overgebleven teams zaten.. Dat zegt wel wat.. Psv daarin tegen niet..

Als ajax het zo volhoud en aan het einde 2 aankopen GERICHT doet is ajax, kwa namen veel beter dan psv.. Ook Met samenspel verandert er niks en ajax kan weer verder met het zelfde team(als er niks verandert..) Psv moet heel veel weer opbouwen dat is ook nog is een nadeel..
Heb je de wedstrijden van het WK gezien? Het voetbal was nou niet van een dusdanig hoog niveau. Dat zegt mij dus niet zo veel.

Rommedahl was wel een belangrijke speler, waar Jol vaak gebruik van heeft gemaakt. Bij PSV zijn (tot dusver) geen basisspelers vertrokken. Dat opnieuw opbouwen valt dus ook wel mee. Maar goed, ik denk dat het verstandig is om even te wachten tot eind augustus. Pas dan weten we hoe de krachtsverhoudingen echt liggen.
Sajayden
 Sajayden - vrijdag 23 juli 2010 - 17:32   quote  deeplink  
en btw mister psv mocro,

ik vind het allemaal wel fijn dat je op het ajax forum je mening wil geven en je clubje wil verdedigen, maar denk je echt dat psv mee gaat draaien met de top?

ik heb er namelijk bestw el een hard hoofd in, ze draaien al zo lang op het zelfde spel, dat na ongeveer 10 jaar mensen het wel door gaan krijgen...
en nog een puntje, wie zou nu echt de leider van het team moeten worden. nu simons weg is?

ik denk dat ajax een goed solide team heeft zolang veel spelers hun hart ook echt bij de club houden, en niet op de laatste dag vertekken..

mjah iedere nederlander heeft recht op een eigen mening,

zelf psv'rs *jmmr genoeg*
Brandje
 Brandje - vrijdag 23 juli 2010 - 17:40   quote  deeplink  
@psvmocro
Hoe kan jij in hemelsnaam Suk beoordelen? Hij zit pas een half jaar bij Ajax en heeft alleen af en toe een kwartiertje mee mogen doen met het eerste. In Jong Ajax scoort hij aan de lopende band. Dus jouw oordeel is helemaal nergens op gebasseerd!
joey
 joey - vrijdag 23 juli 2010 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 - 17:40 schreef Brandje het volgende:
@psvmocro
Hoe kan jij in hemelsnaam Suk beoordelen? Hij zit pas een half jaar bij Ajax en heeft alleen af en toe een kwartiertje mee mogen doen met het eerste. In Jong Ajax scoort hij aan de lopende band. Dus jouw oordeel is helemaal nergens op gebasseerd!
IDD!
Eide
 Eide - vrijdag 23 juli 2010 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 - 14:46 schreef PSVMocro het volgende:
@Joey: jij hebt namen toegevoegd zoals Zeegelaar, Suk, Lindgren, etc., maar die gasten zsten toch al bij de selectie. Dat zijn geen directe versterkingen.
Ik meen me te herinneren dat ene Reis vorig jaar ook in de PSV selectie zat, en die staat ook op jou lijstje dus....
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 23 juli 2010 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 - 19:35 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik meen me te herinneren dat ene Reis vorig jaar ook in de PSV selectie zat, en die staat ook op jou lijstje dus....
Hij was in de winterstop vertrokken en behoorde niet tot de selectie waarmee PSV was geëeindigd. Maar goed, dan haal je hem van het lijstje af en dan zijn alleen Lens en Berg de versterkingen.
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 23 juli 2010 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 - 17:40 schreef Brandje het volgende:
@psvmocro
Ik vorm vrij snel een mening op basis van balaannames, loopacties, etc. Bij Eriksen kon je na 15 minuten zien dat hij veel talent heeft. Bij Siem de Jong had ik dat ook altijd, daar hoef je geen kenner voor te zijn. Bij Suk heb ik niet het idee dat het om een speler gaat die Ajax beter zal maken. We hebben het straks wel over Champions League, dat is de maatstaf als jullie daar wat willen laten zien.
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 23 juli 2010 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 - 17:32 schreef Sajayden het volgende:
en btw mister psv mocro,

ik vind het allemaal wel fijn dat je op het ajax forum je mening wil geven en je clubje wil verdedigen, maar denk je echt dat psv mee gaat draaien met de top?

ik heb er namelijk bestw el een hard hoofd in, ze draaien al zo lang op het zelfde spel, dat na ongeveer 10 jaar mensen het wel door gaan krijgen...
en nog een puntje, wie zou nu echt de leider van het team moeten worden. nu simons weg is?

ik denk dat ajax een goed solide team heeft zolang veel spelers hun hart ook echt bij de club houden, en niet op de laatste dag vertekken..

mjah iedere nederlander heeft recht op een eigen mening,

zelf psv'rs *jmmr genoeg*
Ik verdedig PSV niet, ik geef gewoon mijn mening. Wat bedoel je met de top? Van de eredivisie? Simons was het afgelopen seizoen geen leider op het veld, maar gewoon een wisselspeler. Zijn vertrek zal geen impact hebben.
joey
 joey - vrijdag 23 juli 2010 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 - 21:44 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Ik vorm vrij snel een mening op basis van balaannames, loopacties, etc. Bij Eriksen kon je na 15 minuten zien dat hij veel talent heeft. Bij Siem de Jong had ik dat ook altijd, daar hoef je geen kenner voor te zijn. Bij Suk heb ik niet het idee dat het om een speler gaat die Ajax beter zal maken. We hebben het straks wel over Champions League, dat is de maatstaf als jullie daar wat willen laten zien.
Maar jij hebt het over dat Suk dan in basis zou staan..Natuurlijk niet jonguh!
Hij speelt z'n wedstrijdjes nog bij het tweede en zal daarnaast wel betrokken worden bij het eerste als een extra spits, maar tuurlijk is hij nog niet klaar voor de CL.. Waar haal je dat dan weer vandaan man...! Lekker ver gezocht!

Daarnaast zie ik WEL veel talent in die jonge.. Tis jou mening vs mijne..Zal ook wel niet veranderen..Is niet erg;)
joey
 joey - vrijdag 23 juli 2010 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 - 21:47 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Ik verdedig PSV niet, ik geef gewoon mijn mening. Wat bedoel je met de top? Van de eredivisie? Simons was het afgelopen seizoen geen leider op het veld, maar gewoon een wisselspeler. Zijn vertrek zal geen impact hebben.
Wie zie jij als de leider van psv dan?..
amsterdammer113
 amsterdammer113 - vrijdag 23 juli 2010 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 - 21:44 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Deze jongen is pas 19 jaar en net een half jaar bij Ajax. Daarnaast is hij helemaal nog geen basisspeler dus zal hij straks ook niet als vaste spits in de CL spelen. Ajax probeert hem rustig te brengen zodat hij later de vaste spits van Ajax kan worden. Dat jij, als niet Ajacied, nu al kan oordelen over zijn kwaliteiten vind ik knap. Of sta jij elke maandag aan de zijlijn als Jong Ajax zijn wedstrijden speelt?
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 23 juli 2010 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 - 21:50 schreef joey het volgende:

[..]

Maar jij hebt het over dat Suk dan in basis zou staan..Natuurlijk niet jonguh!
Hij speelt z'n wedstrijdjes nog bij het tweede en zal daarnaast wel betrokken worden bij het eerste als een extra spits, maar tuurlijk is hij nog niet klaar voor de CL.. Waar haal je dat dan weer vandaan man...! Lekker ver gezocht!

Daarnaast zie ik WEL veel talent in die jonge.. Tis jou mening vs mijne..Zal ook wel niet veranderen..Is niet erg;)
Ik kijk naar de gehele selectie en dan is Suk toch de natuurlijke opvolger van Pantelic. Suk is meer spits dan Siem de Jong. Ajax heeft naar mijn mening meer aan De Jong op 10 en niet op 9. Ik vind dat een noodoplossing. Ajax blijkbaar ook, omdat ze hard op zoek zijn naar een nieuwe spits. Want als ze er vertrouwen in hadden, dan had je die positie al dubbelbezet met De Jong en Suk.

Wie zegt dat het niet zal veranderen? Ik ben niet blind. Als hij het goed doet, dan ben ik de eerste die het toegeeft. Ik doe daar niet moeilijk over. ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 juli 2010 door PSVMocro --
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 23 juli 2010 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 - 21:51 schreef joey het volgende:

[..]

Wie zie jij als de leider van psv dan?..
Engelaar en Afellay (als hij blijft). Bouma komt er ook voor in aanmerking als hij een contract krijg aangeboden.
joey
 joey - vrijdag 23 juli 2010 - 22:04   quote  deeplink  
Okee..
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 23 juli 2010 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 - 21:52 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Deze jongen is pas 19 jaar en net een half jaar bij Ajax. Daarnaast is hij helemaal nog geen basisspeler dus zal hij straks ook niet als vaste spits in de CL spelen. Ajax probeert hem rustig te brengen zodat hij later de vaste spits van Ajax kan worden. Dat jij, als niet Ajacied, nu al kan oordelen over zijn kwaliteiten vind ik knap. Of sta jij elke maandag aan de zijlijn als Jong Ajax zijn wedstrijden speelt?
Mijn mening is toch geen absolute waarheid. Hij kan mij verrassen. Ik geef alleen aan dat de echte talenten meteen opvallen. Die laten altijd een momentje zien waarmee ze opvallen door bijv. een knappe balaanname, een slimme steekpass noem het allemaal maar op. Suk heb ik (tot dusver) alleen op veel inzet kunnen betrappen.
joey
 joey - vrijdag 23 juli 2010 - 22:15   quote  deeplink  
Heb je dat filmpje niet gezien van die Bruce Lee aanname!?:P hahaha
Winston Bogarde
 Winston Bogarde - vrijdag 23 juli 2010 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 - 22:06 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Mijn mening is toch geen absolute waarheid. Hij kan mij verrassen. Ik geef alleen aan dat de echte talenten meteen opvallen. Die laten altijd een momentje zien waarmee ze opvallen door bijv. een knappe balaanname, een slimme steekpass noem het allemaal maar op. Suk heb ik (tot dusver) alleen op veel inzet kunnen betrappen.
Suk is gewoon een jonge hond! Ik zie hem ook op dit moment niet als een vaste waarde desalniettemin is het een jongen met veel potentie! Wat Ajax nodig heeft is net zoals (Pantelic)een aanspeelpunt met veel rust aan de bal!

Kijken waar Mino Raiola mee aankomt zetten..

... *zucht*
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 23 juli 2010 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 - 22:15 schreef joey het volgende:
Heb je dat filmpje niet gezien van die Bruce Lee aanname!?:P hahaha
haha nee...heb je een link? Was toch niet tijdens een wedstrijd of wel? Anders was het me denk ik wel opgevallen.
joey
 joey - vrijdag 23 juli 2010 - 22:17   quote  deeplink  
Hieroo .. niet over z'n balaanname gaan zeike heh!! :P hahahaaa
joey
 joey - vrijdag 23 juli 2010 - 22:19   quote  deeplink  
het leukste is..:

*iemand* (volgens mij Eriksen?) die het na probeert te doen..
Suarez die in een deuk ligt..

Maar als je de gewone versie ziet.. Dan hoor je vermeer lachen..want die word bijne omver geschoten en schrikt eerst ook... Dat hoorde je nog hier in Almere man XD hahahahaaa

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 juli 2010 door joey --
Colles
 Colles - vrijdag 23 juli 2010 - 22:25   quote  deeplink  
Mooi filmpie man suk is een held
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 23 juli 2010 - 22:26   quote  deeplink  
Eerlijk is eerlijk...het is wel atletisch gedaan.
joey
 joey - vrijdag 23 juli 2010 - 22:27   quote  deeplink  
ja heh!!! Dus niet meer over z'n balaaname zeiken heh!!! hahahaa:P
joey
 joey - vrijdag 23 juli 2010 - 22:29   quote  deeplink  
ik vind z'n kapsel nu wel minder btw hoor:P hahahaa
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 23 juli 2010 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 - 22:27 schreef joey het volgende:
ja heh!!! Dus niet meer over z'n balaaname zeiken heh!!! hahahaa:P
Ik wil het eerst in een wedstrijd zien. :P
yo man
 yo man - vrijdag 23 juli 2010 - 22:47   quote  deeplink  
ajax heeft betere spelers als psv alleen de aanval van psv is beter omdat ze geen spits hebben en psv heeft wel veel aanvallers maar daar heb je niks aan als ze afwachtend voetbal spelen. en de verdediging van psv is dramatisch en daar moet je op bouwen.
freakie
 freakie - zaterdag 24 juli 2010 - 10:08   quote  deeplink  
oo ja.. Snap het.. Maaree oke psvmocro jij vond dat nederland niet goed speelde? En dat uruguay niet goed speelde.. Dus het had geen waarden dat ze(suarez, van der wiel en stekelenburg) Alle 3 bij de laatste 4 teams hoorden?.. Echt doe normaal.. Dan weet je zelf dat die laatste 4 toch ook tegen teams hebben gespeeld die nog slechter waren..

Het heeft dus wel degelijk waarden..
Eide
 Eide - zaterdag 24 juli 2010 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 - 22:02 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Engelaar en Afellay (als hij blijft). Bouma komt er ook voor in aanmerking als hij een contract krijg aangeboden.
Laat ik voorop stellen die ik geen andere clubs haat of dat soort flauwekul. Ik hou van Ajax, maar heb voldoende gezond verstand om een redelijk oordeel te kunne vormen over andere clubs en spelers.

Ik hoop toch dat je met me eens bent dat Affelay afgelopen jaar heeft laten zien geen leider te zijn. Dat moet hij ook niet willen. Hij is een goede voetballer, maar met die extra last op zijn schouders komt hij gewoon niet uit de verf. Daar komt nog bij dat hij afgelopen jaar geen sterke man in der rug had (want Engelaar heeft nu niet bepaald een goed seizoen gedraaid). Affelay moet gewoon een ervaren vent bij zich hebben. Simons kon dat en was echt leider. PSV mist dat op dit moment gewoon. Althans, op basis van prestaties vorig jaar. Wie weet hoe mensen zich ontwikkelen.

Ajax staat daarintegen op dezelfde basis met Suarez als aanjager, Enoh als breker en Vertonghen anker. Dat staat als een huis, en is voorlopig onaangestast. Daarom zie ik PSV dus ook nog geen grote stappen voorwaarts maken terwijl Ajax op dezelfde voet verder kan, mits er een spits komt en eventueel een rechtsbuiten.

Het is natuurlijk glazen bol kijken. Dat weet ik, maar jij zal dit toch ook wel gezien hebben neem ik aan?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 juli 2010 door Eide --
daninho
 daninho - zaterdag 24 juli 2010 - 21:34   quote  deeplink  
Waar maken julli je druk om.
transferperiode is nog nie voorbij .en kijk na real die had het beste team,ook geen kampioen ,ik geloof me Dit jaar komt wel die derde ster....
PSVMocro
 PSVMocro - zaterdag 24 juli 2010 - 21:38   quote  deeplink  
Afellay wilde afgelopen seizoen te veel hooi op zijn vork nemen met de elleboogstoten uit bij Ajax als frustrerend dieptepunt. Maar op basis van zijn ervaring en kwaliteiten kun je hem wel de leider van PSV noemen. Hij is de beste speler en gaat voorop in de strijd. Hij moet alleen wat rustiger in zijn hoofd worden. Simons heeft echt weinig gespeeld en is een modale voetballer. We moeten hem niet groter maken dan hij is. Als leiderschap zich zou uiten in het aantal balletjes breed, dan viel er nog wat voor te zeggen...

Bij PSV was het verval terug te herleiden naar 2 aanvallers die vertrokken. Er werden genoeg kansen gecreëerd, maar de afmaker ontbrak om het af te ronden. Daarin heeft PSV wel degelijk stappen gemaakt met Berg, Reis en Lens. Al is het altijd afwachten hoe dat zich zal ontwikkelen. Garanties heb je niet.

Mensen herinneren zich de laatste wedstrijden en extrapoleren de resultaten en het spel naar het nieuwe seizoen...maar met dezelfde aanjager, breker en anker stonden jullie voor de winterstop met 10 of 11 punten achter Twente. Het is maar net hoe het loopt, zeker als een flow onderbroken wordt zoals nu met de zomerstop. Als Ajax op dezelfde voet doorgaat als na de winterstop, dan zijn jullie naar mijn mening kampioenskandidaat nr1 en is het aan PSV om dat te doorbreken door nog beter te presteren. Ik ben benieuwd.
PSVMocro
 PSVMocro - zaterdag 24 juli 2010 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 - 21:34 schreef daninho het volgende:
Waar maken julli je druk om.
transferperiode is nog nie voorbij .en kijk na real die had het beste team,ook geen kampioen ,ik geloof me Dit jaar komt wel die derde ster....
Real had niet het beste team, maar de duurste spelers. ;)
Eide
 Eide - zaterdag 24 juli 2010 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
zaterdag 24 juli 2010 - 21:38 schreef PSVMocro het volgende:
Afellay wilde afgelopen seizoen te veel hooi op zijn vork nemen ... Maar op basis van zijn ervaring en kwaliteiten kun je hem wel de leider van PSV noemen.
Dat is geen basis om een leider op te benoemen. Een leider is de persoon die het elftal naar een hoger plan tilt. En dat hoeft niet de beste speler te zijn, en dat bewijst Affelay in mijn ogen.

quote:
Bij PSV was het verval terug te herleiden naar 2 aanvallers die vertrokken. Er werden genoeg kansen gecreëerd, maar de afmaker ontbrak om het af te ronden. Daarin heeft PSV wel degelijk stappen gemaakt met Berg, Reis en Lens.
Mee eens, maar dat was niet het enige zwakke punt van PSV, met name ook de verdediging was ronduit krakkemig te noemen waarbij de verguisde Isaksson wel heel erg vaak een glansrol vertolkte. Aanvallende stappen, ja, maar als elftal zie ik PSV niet beter worden ondanks deze mannen.

quote:
Mensen herinneren zich de laatste wedstrijden en extrapoleren de resultaten en het spel naar het nieuwe seizoen...maar met dezelfde aanjager, breker en anker stonden jullie voor de winterstop met 10 of 11 punten achter Twente.
Hoeveel punten heeft Twente de eerste seizoenshelft laten liggen en wanneer was dat voor het laatst gebeurt. Afrekenen hierop is wat te makkelijk, zeker als je ziet hoe Ajax de punten liet liggen. Alleen Utrecht uit was vanwege een slecht lopende ploeg.

Dus ja, aanvallend heeft PSV echt wel nieuw elan. Maar de zwakte zit nog steeds in het elftal. En dat heeft Ajax niet. Overigens wil ik Ajax niet meteen titelkandidaat 1 noemen, want ook Twente is gewoon nog min of meer compleet. Ajax heeft alleen van die 3 wel de beste basis, gezien het afgelopen seizoen en het WK.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 juli 2010 door Eide --
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 25 juli 2010 - 00:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 - 22:59 schreef Eide het volgende:
Dat is geen basis om een leider op te benoemen. Een leider is de persoon die het elftal naar een hoger plan tilt. En dat hoeft niet de beste speler te zijn, en dat bewijst Affelay in mijn ogen.
Dan spreek jij jezelf een beetje tegen, want Simons heeft PSV nooit naar een hoger plan getilt.

quote:
Mee eens, maar dat was niet het enige zwakke punt van PSV, met name ook de verdediging was ronduit krakkemig te noemen waarbij de verguisde Isaksson wel heel erg vaak een glansrol vertolkte. Aanvallende stappen, ja, maar als elftal zie ik PSV niet beter worden ondanks deze mannen.
Ja, in de tweede seizoenshelft toen het voorin niet draaide, waardoor de defensie vaker onder druk kwam te staan. Rutten laat heel zijn elftal meevoetballen. In het meeverdedigen had die Lazovic een belangrijke rol.

quote:
Hoeveel punten heeft Twente de eerste seizoenshelft laten liggen en wanneer was dat voor het laatst gebeurt. Afrekenen hierop is wat te makkelijk, zeker als je ziet hoe Ajax de punten liet liggen. Alleen Utrecht uit was vanwege een slecht lopende ploeg.

Dus ja, aanvallend heeft PSV echt wel nieuw elan. Maar de zwakte zit nog steeds in het elftal. En dat heeft Ajax niet. Overigens wil ik Ajax niet meteen titelkandidaat 1 noemen, want ook Twente is gewoon nog min of meer compleet. Ajax heeft alleen van die 3 wel de beste basis, gezien het afgelopen seizoen en het WK.
Ook PSV had een voorsprong van 9 punten op Ajax en een achterstand van 2 op Twente. Het was ook een vreemd seizoen met 3 ploegen die een aantal punten behaalde, waarmee je de jaren ervoor dik kampioen was geworden. Ik denk dat dit seizoen de topclubs iets meer punten zullen laten liggen.

Ik zie Twente de titel niet prolongeren. Trainer weg en afscheid genomen van een aantal ervaren krachten. Vorig jaar hadden PSV en Ajax nieuwe trainers, Twente kon met McLaren doorbouwen aan een kampioenselftal. AZ het jaar daarvoor met Van Gaal. Daarom ben ik ervan overtuigd dat het dit seizoen tussen PSV en Ajax zal gaan.
joey
 joey - zondag 25 juli 2010 - 14:15   quote  deeplink  
nee denk dat Heerenveen kampioen word ! XD Whahahahaaa

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Psv en Ajax: het verschil

0.0076348